Hey Remlof!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:36 schreef remlof het volgende:
Welcome back Whisk
Heb ik nog iets gemist?
Hoi Henkquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
Docu tjsernobyl was wel interessant, nu snap ik waarom links geen kerncentrales wil. Altijd als zij het doen gaat het mis.
Hoi Ali.quote:
Nope, kheb morgen nog rijlessenquote:
In elke beschaafde maatschappij zijn er nooit meer dan 20% tokkies. Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, het lijkt erop dat de PVV voorlopig geen nieuwe kiezers meer kan aantrekken, ze verliezen alleen nog maar. Daarbij worden ze overschaduwd door de VVD.
Goed nieuws, maakt Paars waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, het lijkt erop dat de PVV voorlopig geen nieuwe kiezers meer kan aantrekken, ze verliezen alleen nog maar. Daarbij worden ze overschaduwd door de VVD.
Jaaa JoaC EN remlofquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Goed nieuws, maakt Paars waarschijnlijker
Ik was laatst bij een bijeenkomst van een andere partij, waar een voormalig burgemeester van Amsterdam bij was, tokkies beperken zich dus niet tot 1 partijquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
In elke beschaafde maatschappij zijn er nooit meer dan 20% tokkies. Gelukkig.
Heb teruggelezen trouwens.
Die tokkies stemden eerst cda en PvdA. Daarbij gebruik jij het woord tokkies veel te makkelijk, je ontkent dat er hier in NL geen fundamentele problemen zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
In elke beschaafde maatschappij zijn er nooit meer dan 20% tokkies. Gelukkig.
Heb teruggelezen trouwens.
Als ze nog op de PvdA stemmen hebben ze tenminste nog enige vorm van beschaving ipv "het is allemaal hun schuld"quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een bijeenkomst van een andere partij, waar een voormalig burgemeester van Amsterdam bij was, tokkies beperken zich dus niet tot 1 partij
Nee, dit maakt het Nederlandse bestuur nog gecompliceerder. En mocht de PvdA de intentie hebben om mee te doen aan een Paars kabinet zullen ze eerst Den Uyl Cohen moeten royeren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Goed nieuws, maakt Paars waarschijnlijker
Die zijn er, maar die los je niet op door een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren, daarmee maak je die problemen alleen maar erger.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die tokkies stemden eerst cda en PvdA. Daarbij gebruik jij het woord tokkies veel te makkelijk, je ontkent dat er hier in NL geen fundamentele problemen zijn.
Heb je 28 mei wat te doen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, nu moet ik me als groupie van zowel Remlof als JoaC blijven gedragen... Sorry heren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |