Hoi Henkquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
Docu tjsernobyl was wel interessant, nu snap ik waarom links geen kerncentrales wil. Altijd als zij het doen gaat het mis.
Hoi Ali.quote:
Nope, kheb morgen nog rijlessenquote:
In elke beschaafde maatschappij zijn er nooit meer dan 20% tokkies. Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, het lijkt erop dat de PVV voorlopig geen nieuwe kiezers meer kan aantrekken, ze verliezen alleen nog maar. Daarbij worden ze overschaduwd door de VVD.
Goed nieuws, maakt Paars waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, het lijkt erop dat de PVV voorlopig geen nieuwe kiezers meer kan aantrekken, ze verliezen alleen nog maar. Daarbij worden ze overschaduwd door de VVD.
Jaaa JoaC EN remlofquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Goed nieuws, maakt Paars waarschijnlijker
Ik was laatst bij een bijeenkomst van een andere partij, waar een voormalig burgemeester van Amsterdam bij was, tokkies beperken zich dus niet tot 1 partijquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
In elke beschaafde maatschappij zijn er nooit meer dan 20% tokkies. Gelukkig.
Heb teruggelezen trouwens.
Die tokkies stemden eerst cda en PvdA. Daarbij gebruik jij het woord tokkies veel te makkelijk, je ontkent dat er hier in NL geen fundamentele problemen zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
In elke beschaafde maatschappij zijn er nooit meer dan 20% tokkies. Gelukkig.
Heb teruggelezen trouwens.
Als ze nog op de PvdA stemmen hebben ze tenminste nog enige vorm van beschaving ipv "het is allemaal hun schuld"quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een bijeenkomst van een andere partij, waar een voormalig burgemeester van Amsterdam bij was, tokkies beperken zich dus niet tot 1 partij
Nee, dit maakt het Nederlandse bestuur nog gecompliceerder. En mocht de PvdA de intentie hebben om mee te doen aan een Paars kabinet zullen ze eerst Den Uyl Cohen moeten royeren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Goed nieuws, maakt Paars waarschijnlijker
Die zijn er, maar die los je niet op door een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren, daarmee maak je die problemen alleen maar erger.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die tokkies stemden eerst cda en PvdA. Daarbij gebruik jij het woord tokkies veel te makkelijk, je ontkent dat er hier in NL geen fundamentele problemen zijn.
Heb je 28 mei wat te doen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, nu moet ik me als groupie van zowel Remlof als JoaC blijven gedragen... Sorry heren...
Nee, je moet een hele duidelijke lijn trekken, en dat zal de volgende gevolgen hebben. Aan de ene kant van de lijn staan goedwillende nette Moslims of wat dan ook. En aan de andere kant van de lijn staan mensen die denken dat Nederland een blow/zuip/relax paradijs is. Voor die laatste groep mensen is er in Nederland geen plek. Sorry.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn er, maar die los je niet op door een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren, daarmee maak je die problemen alleen maar erger.
Misschien moeten we dat ook maar eens voor laagopgeleiden zoals jij doen, gewoon dwangarbeid in de mijnen, die kunnen dan weer open.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, je moet een hele duidelijke lijn trekken, en dat zal de volgende gevolgen hebben. Aan de ene kant van de lijn staan goedwillende nette Moslims of wat dan ook. En aan de andere kant van de lijn staan mensen die denken dat Nederland een blow/zuip/relax paradijs is. Voor die laatste groep mensen is er in Nederland geen plek. Sorry.
PvdA zoekt ook zondebokken, zie topinkomensquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze nog op de PvdA stemmen hebben ze tenminste nog enige vorm van beschaving ipv "het is allemaal hun schuld"
Als de PVV+CDA verliest, is dit makkelijker te verkopen, als de VVD duidelijk groter is, kan het ontslagrecht en de pensioenen eindelijk aan worden gepakt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dit maakt het Nederlandse bestuur nog gecompliceerder. En mocht de PvdA de intentie hebben om mee te doen aan een Paars kabinet zullen ze eerst Den Uyl Cohen moeten royeren.
De mensen die het hardst lijden zijn de goedwillenden binnen de bevolkingsgroep, de woordkeuze van G.W. maakt het alleen maar erger.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, je moet een hele duidelijke lijn trekken, en dat zal de volgende gevolgen hebben. Aan de ene kant van de lijn staan goedwillende nette Moslims of wat dan ook. En aan de andere kant van de lijn staan mensen die denken dat Nederland een blow/zuip/relax paradijs is. Voor die laatste groep mensen is er in Nederland geen plek. Sorry.
Waarom weer op de man? En ben ik laagopgeleid?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook maar eens voor laagopgeleiden zoals jij doen, gewoon dwangarbeid in de mijnen, die kunnen dan weer open.
Wat zou je daarvan vinden?
Remlof???quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook maar eens voor laagopgeleiden zoals jij doen, gewoon dwangarbeid in de mijnen, die kunnen dan weer open.
Ja en omdat jij dat ook steeds doet. Leer incasseren faggot.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom weer op de man? En ben ik laagopgeleid?
En om toch even inhoudelijk te worden, Henk Kamp lijkt mij de aangewezen persoon om die luie nietsnutten eens goed aan't werk te helpen.
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een apart afspreken. Weet jij een leuk park?
Dude, niet onder de gordel gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk te voorspellen als het CDA en PVV gaan verliezen, ik vermoed dat de eerst genoemde partij wel op haar laatste benen staat, tenzij ze een richting gaan kiezen en zich daarin gaan profileren. En de PVV is een ongeleid projectiel, tkan alle kanten opvliegen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
PvdA zoekt ook zondebokken, zie topinkomens
[..]
Als de PVV+CDA verliest, is dit makkelijker te verkopen, als de VVD duidelijk groter is, kan het ontslagrecht en de pensioenen eindelijk aan worden gepakt.
[..]
De mensen die het hardst lijden zijn de goedwillenden binnen de bevolkingsgroep, de woordkeuze van G.W. maakt het alleen maar erger.
Je hebt zelf ook geen opleiding afgerond. Wie het laatst lacht lacht het best.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en omdat jij dat ook steeds doet. Leer incasseren faggot.
Ik heb havo en een bovenmodaal inkomen, doe me dat eerst maar eens naquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook geen opleiding afgerond. Wie het laatst lacht lacht het best.
En als ik jou het spreekwoordelijke knietje geef ben jij boos en gepikeerd en dreig jij met een ban. Flauw.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik raak hem waar hij het lekker vindt om zelf te porren.
Ach remlof. Onze internetheld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En als ik jou het spreekwoordelijke knietje geef ben jij boos en gepikeerd en dreig jij met een ban. Flauw.
Waar en wanneer?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En als ik jou het spreekwoordelijke knietje geef ben jij boos en gepikeerd en dreig jij met een ban. Flauw.
Laat gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb havo en een bovenmodaal inkomen, doe me dat eerst maar eens na
Dat eerst heb ik ook in 2013, dat tweede wordt afwachten ja. Ach, maar wat ik later ga verdienen kun jij niet opmaken uit mijn internetgedrag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb havo en een bovenmodaal inkomen, doe me dat eerst maar eens na
Remlof, LAAT GAANquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar en wanneer?
Ik ban je alleen subiet als je users gaat naspitten en privé gegevens gaat posten.
Ik vind remlof soms ook raar, maar dat maakt hem nog niet tot 1 hond.quote:
PvdA heeft stabielere basis, ze gaan net als mijn partij gewoon schommelen. In CDA zit een duidelijkere val.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk te voorspellen als het CDA en PVV gaan verliezen, ik vermoed dat de eerst genoemde partij wel op haar laatste benen staat, tenzij ze een richting gaan kiezen en zich daarin gaan profileren. En de PVV is een ongeleid projectiel, tkan alle kanten opvliegen.
Ik zou niet weten hoe GW de problemen verergert, toegeven, zijn woordkeus is bepaald niet erudiet te noemen nee maar ik kan me niet voorstellen dat het contraproductief is.
Die discussie gaan we niet weer voeren, ik heb alleen 1 keer een foto gepost, poe he.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar en wanneer?
Ik ban je alleen subiet als je users gaat naspitten en privé gegevens gaat posten.
Waar hij voor gestraft is, waardoor er nu een nieuwe kans is. Pas bij recidive zwaarder straffenquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik raak hem waar hij het lekker vindt om zelf te porren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |