Ja. En je neemt je foon niet mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Viking84 het volgende:
voor de scoot van MarMar.
En ik ga morgenmiddag naar het strand en ook lekker bruin worden(of zei ik dat al?
).
quote:INNOTEC DIDAM Triathon
Bedankt voor je aanmelding. Onderstaande gegevens hebben we van je ontvangen. Mocht er iets wijzigen dan kun je deze email beantwoorden en de wijzigingen doorgeven.
Ik heb aangegeven dat we met het gezin wel eens fietstochten willen maken en dat ik nu vaak niet mee kan omdat ik niet zo ver kom en veel langzamer ga dan een normale fietssnelheid. Scheelt wel dat mijn oude scoot ook wel aan vervanging toe is onderhand (denk ik), ik ben niet de eerste gebruiker in elk geval, dus hij gaat al wat jaartjes mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Swietje het volgende:
Tof MarMar! Hoe heb je de aanvraag onderbouwd? Ik wil een snellere rolstoel met grotere actieradius!
![]()
Vik, zal je aan me denken als ik morgenmiddag aan het ploeteren ben tijdens 2 tentamens?
Will doquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Swietje het volgende:
Tof MarMar! Hoe heb je de aanvraag onderbouwd? Ik wil een snellere rolstoel met grotere actieradius!
![]()
Vik, zal je aan me denken als ik morgenmiddag aan het ploeteren ben tijdens 2 tentamens?
Herkenbaar dus! De scootmobiel moet 8 uren aan de lader, dus tussentijds even opladen en dan weer verder is geen optie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Swietje het volgende:
Gaaf Blurred!![]()
MarMar, dat ik niet mee kan komen met fietsen heb ik ook heel erg als ik met studiegenoten naar de stad wil of iets dergelijks. Of als ik doodgewoon boodschappen wil doen, ik ben overal zo lang naar toe onderwegEn als ik de hele dag op pad wil of moet, moet ik tussendoor m'n rolstoel opladen.
Mijn rolstoel is alleen nog niet zo oud, maar ja, niet geschoten is altijd mis.
Hmjah, de scoot mag ik echt niet half opladen, maar voer dat aan en zet er gewoon de acht uren bij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef Swietje het volgende:
Om volledig op te laden moet die van mij ook minimaal 8 uur opgeladen worden. Daar heb ik toch geen tijd voor!
Ken je het boek van shopaholic? Ik heb de film in de bios gezien en vond het storend zoveel als het verhaal veranderd was. Bend it like beckham heb ik ook gezien, maar vergeten of die leuk was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
Evenvoor Vik, Mar en Blur
Fijn, zulk goed nieuws!
En ik moet beslissen welke film ik vanavond wil bekijken: Bend it like Beckham of Confessions of a shopaholic. Keuzes, keuzes
Bend it like Beckham vond ik erg leuk, maar ik houd dan ook erg van voetbal, dus als je daar niet van houdt, vind je 'm vast niet zo geweldigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
Evenvoor Vik, Mar en Blur
Fijn, zulk goed nieuws!
En ik moet beslissen welke film ik vanavond wil bekijken: Bend it like Beckham of Confessions of a shopaholic. Keuzes, keuzes
hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Syrena het volgende:
Mo, volgend jaar hier? http://www.triathlonstein.nl/![]()
Tegen die tijd heb ik wel een lekker logeerbed voor jou en MrMo
Asperges zijn zo lekker . Eet ze 2x per week op het momentquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Asperges waren heerlijk, ze waren vanochtend gehaald in duitsland
3e per 500 gr.
Gewoon even zeggen dat Tink lief is
Was het ijs lekker? Geen spijt van hebben Puffje. Je had het vast nodig. Anders had je niet de hele bak opgegeten. En nu even een fijne wandeling maken (de vogels fluiten prachtigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Biecht
Ijs. B&J-like. Hele bak. Spijt.
Niet alleen psychisch me niet lekker voelen, maar ook fysiek, zorgt voor gevreet
Wat een goed planquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was het ijs lekker? Geen spijt van hebben Puffje. Je had het vast nodig. Anders had je niet de hele bak opgegeten. En nu even een fijne wandeling maken (de vogels fluiten prachtig) en een beetje tot rust komen. En morgen weer een dag. Zonder ijs, maar met een beter gevoel over jezelf dan vandaag.
Dat ze erg tevreden waren over mijn proefopdracht en dat het gesprek goed en leuk verliepquote:
Hoe bereid jij je vergaderingen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Ml-etje het volgende:
Di:
O: boterham filet
T: ehhh vergaderen en water
D: Griekse yoghurt met again mango
T: gevulde koek van de bakker
D: broccoli met gemarineerd runderlapje
T: handje autodrop
T: waterijsje of iets fruitigs
Heb echt zoete trek vanaf zaterdag al
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ze erg tevreden waren over mijn proefopdracht en dat het gesprek goed en leuk verliep. Begin volgende week hoor ik of ik het geworden ben
.
Heb niet echt meer trekquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Puff, het is nog zo lekker weer!
ML, je eet weinig, je komt nog niet op 1200 kcal, fruit en brood oid mag er wel bij.
Terusten, ga lekker knuffelen met aanstaande
Deze? Nietquote:
Morgen weer wegenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
Je eet wel structureel erg weing MI. Val je er eigenlijk mee af? zo niet, dan zou je eens kunnen overwegen een beetje te fluctueren in je calorieninname. Het kan het afvallen net een boost geven.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
als je gemiddeld wat meer zou eten, zou je niet direct aankomen als je in het weekend wat meer eet. Enne, eet jij in het weekend 7000 kcal extra?
Hoe kan je dan aankomen in het weekend? Dan zal je toch wel wat meer moeten eten dan 500 kcal extra oid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet ik dan in de mcdrive gaan wonen in het weekend?
Zal het meer opbouwen maar dan moet ik eens verzinnen wat ik tussen de middag ga eten
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug![]()
Ik voel me niet meer slecht van het ijs.
Maar des te meer omdat ik ging wandelen en verdwalen zonder telefoon op zak.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug![]()
Ik voel me niet meer slecht van het ijs.
Maar des te meer omdat ik ging wandelen en verdwalen zonder telefoon op zak.
Mja een bakje ijs, frites of iets anders ongezonds of juist zelfgemaakte pizzaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe kan je dan aankomen in het weekend? Dan zal je toch wel wat meer moeten eten dan 500 kcal extra oid.
Mooi (en vooral ook lekker) lijstje. Vooral je D klinkt erg goed (en zag er ook prima uit)!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met rabarbercompote
T: klein beetje vruchtenyoghurt met klein beetje muesli
L: restje gegrilde aardappel (Weinig) wortel, courgette (veel) worst (weinig)
T: 4 redelijk grote koekjes
B: 30 minuten fietsen
D: pyttipanna met rode biet (300 gram) en 2 gebakken eieren
T: 2.5 glas rode wijn
Morgen ga ik denk ik en hardlopen ('s morgens) en volleyballen ('s middags). ben benieuwd hoe dat gaat...
Ik baal wat van de koekjes, kan me dan niet inhouden en er maar 1 nemen. Maar goed, morgen is weer een dag!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Mooi (en vooral ook lekker) lijstje. Vooral je D klinkt erg goed (en zag er ook prima uit)!
Wat een mazzel dat ze creme brulee niet per 4 bakjes verkopen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb net 2 bakjes creme brulee, 2 zakjes hula hoops en 1 nepcornetto op, gaat lekker![]()
en het erge is dat ik nog wel meer op zou kunnen ook numaar ik doe het toch maar niet
![]()
morgen maar weer een rondje hardlopen!
Ga de verpakking er eens bijhalen en kijk hoeveel er echt in zit. Het valt mij altijd mee/tegen hoe weinig kcals er in B&J zitten. Het ijs bestaat toch niet voor 100% uit vet en suiker.quote:
centjesquote:Op woensdag 20 april 2011 07:24 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!![]()
vandaag werken van 8.30 tot 19.00uurkoffieieieieieieieie
ja, extra klusje, levert me toch weer 30 hele euro's opquote:Op woensdag 20 april 2011 07:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
centjes![]()
meh onrustig geslapen vd opwinding
Misschien eens beginnen met een normaal eetpatroon, met voldoende vitamines, mineralen en kcals? Je was een tijdje zo goed bezig! maar nu lijkt het weer downhill te gaan...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil afvallen, maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen.
groentemaffia!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Motje: T: wortels en cherrytomaatjes? weinig groentels.
/groentemaffia die zich niet aan de eigen regels houdt
Ga groente eten. Veel. En dan daarnaast een paar boterhammen en zuivel.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil afvallen, maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen.
Ik vind: beetje vet (griekse yoghurt is best wel vet, kaas, roomsaus) maar jou kennende wel genoeg groentes bij je D.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
planning:
S: 25 minuten hardlopen
O: yoghurt met muesli
T: wat griekse yoghurt?
L: 2 tosti's met ham en kaas
T: 2 knackebrod met roomkaas
T: banaan
S: uur volleyballen
D: tortellini met citroen/roomsaus en broccoli
misschien met alle sport nog wat weinig, aan de andere kant, m'n D tikt waarschijnlijk hard aan in kcals.
ja, ik zit nog te twijfelen over de griekse yoghurt. Laat het er vanaf hangen of ik trek krijg voor lunch, denk ik. Let's see!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind: beetje vet (griekse yoghurt is best wel vet, kaas, roomsaus) maar jou kennende wel genoeg groentes bij je D.
eens een keer wat minder groente bij mij kan best, aangezien ik over het algemeen héél veel groente eet, zoals gisteren en morgen en overmorgen weerquote:Op woensdag 20 april 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Motje: T: wortels en cherrytomaatjes? weinig groentels.
/groentemaffia die zich niet aan de eigen regels houdt
Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jouquote:Op woensdag 20 april 2011 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eens een keer wat minder groente bij mij kan best, aangezien ik over het algemeen héél veel groente eet, zoals gisteren en morgen en overmorgen weermaak ik me geen zorgen over.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jou ;') ik haal het al weer weg.
Wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:18 schreef Perruche het volgende:
Jezus wat een rotdag ook weerbegint al goed met gezeik vanaf de andere kant van de wereld.
whehe, nee, maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jou ;') ik haal het al weer weg.
ja jezus mozes, ik moet klanten van overal helpen, heb ik blijkbaar iets niet helemaal volgens het protocol gedaan according to this australian person. Echt jongens, give me a break, het is vroeg.quote:
ik ook ja! En ik zie er ook verrot uit dan als ik net wakker ben, volgens mij word ik oudquote:Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef progje het volgende:
goedemorgen...
Ik word de laatste tijd echt zo moe wakker de hele tijd, super irritant...
Soms wel en soms niet..quote:Op woensdag 20 april 2011 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Daar had ik ook een tijdje last van, maar 't is nu weer over. Heb heel veel bijgeslapen.
Hebben jullie ook dat je dan als je eenmaal op gang bent dat 't wel gaat maar dat je rond half 10 weer helemaal op bent?
Ja, kwark en nog een stuk fruit en nog een boterham en een soepje ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:20 schreef RenRen- het volgende:
O: 3 knackebrot met kaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: Evergreen en appel
D: Onbekend.
HmNogal weinig.
Misschien doe ik 's avonds tussendoor nog die kwark.
Lentedip!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Normaal zou ik zeggen 'het is de winterdip', maar nu met 't lekkere weer..
er bestaat toch ook zoiets als voorjaarsmoeheid, al heb ik geen idee wat dat nou weer precies is...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Normaal zou ik zeggen 'het is de winterdip', maar nu met 't lekkere weer..
http://mens-en-gezondheid(...)n-en-bestrijden.htmlquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef progje het volgende:
[..]
er bestaat toch ook zoiets als voorjaarsmoeheid, al heb ik geen idee wat dat nou weer precies is...
jep, minstens een uur per dag!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb altijd een middagdip![]()
Komen jullie wel genoeg buiten in de frisse lucht? Ik merk dat ik daar altijd erg van opknap
Hooikoorts?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, de eet-dip![]()
Voorjaarsmoeheid? Hoe kun je nou moe worden van zon, lammetjes en bloemen?
jeetje, gelukkig heb ik alleen last van moe zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)n-en-bestrijden.html
Meer seks!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
vitamientjes en zon en beweging krijg ik genoeg, wat nu dan?
da's een ander verhaal dan voorjaarsmoeheid.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hooikoorts?Daar word je ontzettend moe van.
Ja de after dinner dip, die is mij ook goed bekend. Ik kan dan echt op slag zo moe zijn dat ik zo kan slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb na het avondeten een dip, rond een uur of 19.
Diner is echt de vraaag, ik eet alleen en kook dan liever makkelijk (lees, geen aardappels). Dus groente en vlees meestal, door elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, kwark en nog een stuk fruit en nog een boterham en een soepje ofzo?Want zelfs met die kwark er bij is dit wel heel weinig (afhankelijke van je D natuurlijk).
nog 2 boterhammen bij je lunch?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Diner is echt de vraaag, ik eet alleen en kook dan liever makkelijk (lees, geen aardappels). Dus groente en vlees meestal, door elkaar.
Soepje gaat er niet inmisschien nog fruit als ik langs de AH kan, zal even kijken.
echt weinig, maar soms weet ik niets meer.
Nou..... Probeer het maar eens te herkennen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's een ander verhaal dan voorjaarsmoeheid.
Oh dat is zo vervelend! Mijn vriendje had er ook een handje van. of echt superweinig overlaten en dan zo van "ja maar het is toch niet op!"quote:Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Nu heb ik dus niks te eten, omdat mijn huisgenoot de koelkast niet aanvult/het niet zegt als iets op is. Naja eerst maar even douchen en dan maar naar de AH met een knorrende maag.
nu geen optie, zit al op kantoor. Maar was vergeten dat we vandaag waarschijnlijk patat eten.quote:
Ik word altijd ziek van soep, kan het niet binnenhouden. Ook boullion word ik enorm misselijk van..quote:
Het gebeurt niet zo vaak hoor, maar ik ben wel degene die vooruitblikt en dingen koopt als ze bijna op zijn. Niet als ze al op zijn. Het is typisch des mans volgens mij om dat niet te doenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat is zo vervelend! Mijn vriendje had er ook een handje van. of echt superweinig overlaten en dan zo van "ja maar het is toch niet op!"
Nu eten we meestal alleen ontbijt en avondeten thuis, avondeten regel ik en voor ontbijt eten we andere dingen, dus probleem opgelost.
gewoon patat eten, kun je op dat lijstje prima hebben en van 1 keer patat kom je geen 20kg aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nu geen optie, zit al op kantoor. Maar was vergeten dat we vandaag waarschijnlijk patat eten.dus misschien een boterham tussendoor...
ik zeg dat ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon patat eten, kun je op dat lijstje prima hebben en van 1 keer patat kom je geen 20kg aan.
Omdat je het niet kan weerstaan of omdat het "not done" is?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik zeg dat ook niet.ik eet gewoon liever mn boterhammen dan patat, maar kan ook geen nee zeggen.
Kon wel, wilde niet. Is ook niet erg.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik zeg dat ook niet.ik eet gewoon liever mn boterhammen dan patat, maar kan ook geen nee zeggen.
dat was tamashiiiiiiiquote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Perruche het volgende:
Of je neemt een half patatje.
Waar is Siral eigenlijk? En is dat andere topic er ooit nog gekomen?
Not done, zo van "Ja hoi, fijn dat jullie met z'n vieren patat willen eten en een gezellige paaslunch willen organiseren, maar ik heb geen zin, groetjes."quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Omdat je het niet kan weerstaan of omdat het "not done" is?
Zie hierboven.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Kon wel, wilde niet. Is ook niet erg.
Eigenlijk is dat best een goed ideequote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Perruche het volgende:
Of je neemt een half patatje.
Waar is Siral eigenlijk? En is dat andere topic er ooit nog gekomen?
Dat doet Duvel wel eens met de wc-rol. Dan hangt er nog 1 velletjequote:Op woensdag 20 april 2011 10:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat is zo vervelend! Mijn vriendje had er ook een handje van. of echt superweinig overlaten en dan zo van "ja maar het is toch niet op!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst:
O: boterham ham, beker melk
S: hardlopen
T's: appel, peer
L: 4 volkoren wasa knackerbrod met kaas en ham, gekookt eitje
T: sinaasappel, slagroomgebak
D: roerbakgroente met vissaus, soja e.d. met tonijn en volkorenrijst
T: 450 gr magere kwark met versgemaakte rabarberNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Niet bedoeld als persoonlijke aanval. Niemand die je dwingt om patat te eten, vriendelijk te zijn tegen de stomme buurvrouw of op je werk alles te pikken van je stomme baas. Vrije wil is een groot goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef RenRen- het volgende:
Not done, zo van "Ja hoi, fijn dat jullie met z'n vieren patat willen eten en een gezellige paaslunch willen organiseren, maar ik heb geen zin, groetjes."
Want ik heb echt geen zin, zaterdag ook gegeten, was eigenlijk niet zo super lekker![]()
Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet bedoeld als persoonlijke aanval. Niemand die je dwingt om patat te eten, vriendelijk te zijn tegen de stomme buurvrouw of op je werk alles te pikken van je stomme baas. Vrije wil is een groot goed.
Alleen belasting kun je niet omheen.
Zo vatte ik het niet op.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet bedoeld als persoonlijke aanval. Niemand die je dwingt om patat te eten, vriendelijk te zijn tegen de stomme buurvrouw of op je werk alles te pikken van je stomme baas. Vrije wil is een groot goed.
Alleen belasting kun je niet omheen.
Ik kon een tijdje geen vet verdragen. Had ik dan ook geen nee moeten zeggen tegen alle vette dingen die me werden aangeboden? Sommige mensen eten geen vlees. Moeten die dan tegen wil en dank een frikandel naar binnen gaan werken?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo vatte ik het niet op.ik vind het gewoon not done om erbij te zitten en niets te accepteren terwijl ze het gezellig willen hebben hier. Ze proppen het niet naar binnen, I know. Maar ik zeg dan liever geen nee, stage enzo. Mijn stem weegt ook niet zo.
net zo als mijn ouders, die vindne het ongezellig als ik geen glaasje wijn meedrink...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo vatte ik het niet op.ik vind het gewoon not done om erbij te zitten en niets te accepteren terwijl ze het gezellig willen hebben hier. Ze proppen het niet naar binnen, I know. Maar ik zeg dan liever geen nee, stage enzo. Mijn stem weegt ook niet zo.
Het is wel erg lekker maar geen idee hoeveel vet daarin zitquote:Op woensdag 20 april 2011 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ik wil ook brood met oude kaas!![]()
Maar ik heb niet in huis. Hmm even zien wat ik wél heb.
Ben wel benieuwd inderdaad!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
AH heeft nu tijdelijk biologische filet américain en kipkerriesalade enzo.Meteen maar die salade meegebracht, want die koop ik dus normaal nooit.
Mja eigen eten meenemen en mee eten is toch niet ongezellig?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
net zo als mijn ouders, die vindne het ongezellig als ik geen glaasje wijn meedrink...
@ Perruce:
Volgens mij is oude kaas wel goed en zit er minder vet in dan jonge kaas.. Toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is wel erg lekker maar geen idee hoeveel vet daarin zit
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat doet Duvel wel eens met de wc-rol. Dan hangt er nog 1 velletje.
Volgens mij is jonge kaas beter dan oude kaas! Hoe belegener/ouder, hoe slechter, dacht ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is oude kaas wel goed en zit er minder vet in dan jonge kaas.. Toch?
* Njosnavelin heeft ook zin in een boterham met oude kaas![]()
Maar ik heb daar geen last van. Ik snap je punt, dat wel. Het is allemaal ook ingewikkeld. Meh. Het scheelt wel dat er weinig verjaardagen zijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik kon een tijdje geen vet verdragen. Had ik dan ook geen nee moeten zeggen tegen alle vette dingen die me werden aangeboden? Sommige mensen eten geen vlees. Moeten die dan tegen wil en dank een frikandel naar binnen gaan werken?
Kijk, liever niet, ok. Maar als je er echt geen zin in hebt, zeg dan gewoon dat je er echt geen zin in hebt. Of je pikt 2 of 3 frietjes mee, gaat er gezellig bij zitten en eet je boterham.
Echt hoor, de drama's des levens.
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is jonge kaas beter dan oude kaas! Hoe belegener/ouder, hoe slechter, dacht ik.
Had afgelopen winter een situatie op mijn werk waarin ik bijna in een positie werd gemanouvreerd die me niet aanstond. Het was een loyaliteitskwestie en vanwege mijn positie werd van mij verwacht dat ik een bepaald standpunt zou innemen (lijnrecht tegenover mijn werkgever). De makkelijkste weg zou zijn geweest om klakkeloos dit standpunt uit te dragen en er verder zelf niet over na te denken.quote:
Kaas is niet echt geweldig gezond enzo, maar lekker genoeg om het met mate te eten.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is oude kaas wel goed en zit er minder vet in dan jonge kaas.. Toch?
* Njosnavelin heeft ook zin in een boterham met oude kaas![]()
Je kunt vooraf zien wat je terug krijgt dus gewoon testenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg een blauwe envelop met daarin de melding dat ik ws heel veel geld (bijna 700 euro) terugkrijg over 2009. Maar toen kreeg ik het eerste deel vh jaar een uitkering (op basis daarvan zijn de gegevens berekend) en het tweede deel kreeg ik studiefinanciering, dus hoe komen ze hier nou bij? Zal iig m'n stufi van dat jaar eens opvragen en die aangifte over 2009 invullen.
dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef loveli het volgende:
En vet is lekker, mits in de juiste hoeveelheden op de juiste plaatsen.
Je bent me voorquote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan je lijstje te zien gaat het best goed met je. Druk, maar goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
mijn dag tot nu toe
o. 250 ml yoghurt met 150 gram aardbeien
t salade van halve kipfilet, halve avocado, halve paprika, halve mozarella
t/l groente quiche 12 cm
t. veel automatenkoffie
d. weet ik nog niet
Nou, ik wil deze week 3-4 keer gaan. Maar niet alles is makkelijk te combineren, niet alles wordt ook evenveel gegeven.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:37 schreef Perruche het volgende:
Maria, hoevaak per week ga e sporten? Kan je niet van alles een beetje doen?
power!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou, ik wil deze week 3-4 keer gaan. Maar niet alles is makkelijk te combineren, niet alles wordt ook evenveel gegeven.
Planning is nu:
Maandag: Zumba (check)
Woensdag: Power of Fiësta
Donderdag: Zumba (erna zou Power kunnen, maar na Zumba ben ik wel deaud)
Zaterdag: Zumba
Wel logisch, maar Maria is onze Zumba Queenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Waarom doe je dan niet:
MA: Zumba
Woe: Fiesta
Do: Power
Za: zumba
Dan heb je 2x zumba en de rest 1x?
Zat ik ook aan te denken, maar ik weet nog niet zeker of ik zaterdag kanquote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Waarom doe je dan niet:
MA: Zumba
Woe: Fiesta
Do: Power
Za: zumba
Dan heb je 2x zumba en de rest 1x?
Nummer 50? Wat vind je ervan?quote:
Dat heeft idereen toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef Goodbye het volgende:
Ja, er is een nieuwe release bij ons, XM. Misschien doe ik het wel een keertje.
Maar ik durf niet, want bij heftige cardio krijg ik echt een tomatenroodhoofd >>
Ach, kan het niet uitleggen. Komt erop neer dat ik de goede vrede wil bewaren.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Gelukkig het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind 50 echt complete bagger. Maar dat had ik hier al verteld. Ik fiets 'm dan ook niet mee, maar fiets buiten de les met iPod of Evert (www.clubvirtual.nl)
Ik heb nog nooit zo'n opeenvolging van kutmuziek gehoordquote:
Als de vrede bewaart wordt door allemaal hetzelfde te etenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ach, kan het niet uitleggen. Komt erop neer dat ik de goede vrede wil bewaren.
Ik snap het ook hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwaa ik snap het wel denk ik! Een (misschien misplaatst?) gevoel van beleefdheid.
Dat denk ik dan weer niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef MarMar het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je om je lijn wil denken en een boterham eet Renren? Ik zie het probleem niet zo en de mensen die wel patat eten denk ik ook niet.
Bottomline: stiekem wil je gewoon patatjes en geef je de situatie daar de schuld van
Bij ons is er een nieuwe release sinds maandag, bij jouw sportschool niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind 50 echt complete bagger. Maar dat had ik hier al verteld. Ik fiets 'm dan ook niet mee, maar fiets buiten de les met iPod of Evert (www.clubvirtual.nl)
Nee, bij ons is RPM 50 in het weekend van 19/20 maart gelanceerdquote:Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij ons is er een nieuwe release sinds maandag, bij jouw sportschool niet?
Oh, bummerquote:Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, bij ons is RPM 50 in het weekend van 19/20 maart gelanceerd.
Het was ook niet heel serieus bedoeld, maar wat daar boven stond welquote:
Hangt er vanaf, soms ben ik net m'n omaquote:Op woensdag 20 april 2011 12:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het was ook niet heel serieus bedoeld, maar wat daar boven stond wel![]()
Draai het eens om Renren, zou jij het een probleem vinden als iemand anders koos voor een meegebrachte boterham of salade ipv de patatjes? Vast niet he?
Nee ik begrijp wel dat je de link legt hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:12 schreef Perruche het volgende:
Puff, wel goed dat je aan de patient denkt, dat vergeten zusters schijnbaar nog wel eens! Laatst nieuws dat in een tehuis voor ouderen een aantal mensen waren overleden () na verkeerde injectie. Dat vind ik echt erg.
(heeft niets met jou te maken maar in mijn hoofd legde ik die link)
Elke week frituur? Bwuhhh.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
HIer gaan ze ook patat halen nu, maargoed, dat doen ze iedere woensdag
zeg, ik vind dat we genoeg over patat gepraat hebben. Ik krijg zo'n trek in een lekker gefrituurd patatje...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
HIer gaan ze ook patat halen nu, maargoed, dat doen ze iedere woensdag
Yup, maar dat zijn eigenlijk alleen de mannen die dat doenquote:
Ach, wel attent!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, maar dat zijn eigenlijk alleen de mannen die dat doenen ze komen élke week weer vragen of we ook wat willen
Dat is al heel wat!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee ik begrijp wel dat je de link legt hoor!
Ik doe mn best, maar ik geloof niet dat ik de wereld kan veranderen...
Stap voor stap.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is al heel wat!Bevalt je baan goed?
Ik wil ook weer sporten. En ik heb revalidatiestress. Gewoon omdat ik niet weet hoe het gaat lopen.
Ik ben bang dat ik de stappen te klein vind. Bij voorbaat al.quote:
Maisje tochquote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend Jägar!
Net de boodschappen voor het avondeten gehaald. Als compensatie voor het emotionele leed dat Duuf alleen naar de promotie gaat, heb ik beloofd te koken. Het wordt lasagne met een bak voorgesneden groente, verse courgette en tomaten in plakjes en buffelmozzarella. Oh en tomatensaus natuurlijk
.De courgetterepen gaan ook mede als soort lasagnebladen fungeren, want ik wil zo min mogelijk pasta gebruiken.
Dan wordt t als volgt:
O: witte grapefruit
T: 2 boterhammen, 1x cervelaat, 1x pasta
T: klein kommetje kwark
D: zie boven
T: ongetwijfeld wel een glas rosé op het feest
Hm.. weet niet wat ik daarover moet denken.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en komt allen
http://www.thepassiongouda.nl/
Ik kom alleen zelf niet.
Ik ben al blij als ik gewoon kan lopen in de VS. Verder zie ik het wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je daar nerveus van wordt, HPKW. Je hebt jezelf ook geen gemakkelijke doelen gesteld! Ik hoop voor je dat het allemaal lukt met fietsen enzo, maar je moet ook niet vergeten dat elk beetje mobiliteit dat je erbij krijgt op zich al heel fijn is.
Ik weet hoe het voeltquote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik gewoon kan lopen in de VS. Verder zie ik het wel.
Meerdaagse trekkingen met volledige bepakking heb ik al uit het schema gegooid, maar gewoon in een museum kunnen lopen zonder al te veel problemen lijkt me wel fijn.
Woei! Ik heb net wat uurtjes gewerkt en had besloten zo te gaan scriptiën in de tuin!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voeltmaar ik kreeg gisteren een mooie realitycheck: ik was aan het huilen omdat ik niet meer liep 'zoals vroeger', kom ik op de gang een vrouw tegen met 1 been.
Tja.
Als ik je advies mag geven; ga zonder verwachtingen naar revalidatie toe, maar blijf gewoon optimistisch en doe je best. Moet jij eens opletten hoe snel het gaat.
Dat is ook zo ja. Dat gaat je ook vast wel lukken.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik gewoon kan lopen in de VS. Verder zie ik het wel.
Meerdaagse trekkingen met volledige bepakking heb ik al uit het schema gegooid, maar gewoon in een museum kunnen lopen zonder al te veel problemen lijkt me wel fijn.
Wel goedquote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Dat gaat je ook vast wel lukken.
Muis:
Hoe gaat het nu verder?
Leuk, terrasjesweer, maar hier is de zon alweer ongeveer weg. Ach ja, ik moet toch op de laptop werken en die is buiten niet te lezen.
Hehe, sprongen klinkt goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel goed2 tot 3x in de week revalidatie, dat gaat allemaal voorspoedig
. Ik heb speciale schoenen en dan ga je echt met sprongen (pun intended) vooruit.
Wat stom dat de zon weg is
Ga vooral niet naar de winkel nuquote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voeltmaar ik kreeg gisteren een mooie realitycheck: ik was aan het huilen omdat ik niet meer liep 'zoals vroeger', kom ik op de gang een vrouw tegen met 1 been.
Tja.
Als ik je advies mag geven; ga zonder verwachtingen naar revalidatie toe, maar blijf gewoon optimistisch en doe je best. Moet jij eens opletten hoe snel het gaat.
quote:
alles okay op het werk? Dit vind ik een mooi lijstje!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
@Jagar: Voelde me gister niet zo tof en dat was te zien aan mijn lijstjeWel nog een paar lepels pindakaas gegeten omdat ik ook door had dat ik te weinig at.
Gisteraaf trouwens eerste cursusdag gehad voor buurtbemiddeling. Was best interessant. Ben benieuwd hoe het er in de praktijk aan toe gaat
Lijstje vandaag:
O: Smoothie (250 gr kwark/15 gr lijnzaad/25 gr pindakaas/50 gr spinazie/50 gr blauwe bessen en wat kaneel/zoetstof). Volgens het voedingscentrum is dat al 440 kcal
T: shake
L: mozarellabol en stukjes paprika
T: Appelstukjes uit de magnetron, shake
D: veeeel wokgroente met garnalen
S: Rug/triceps
T: eitjes
ik blijf je bij je andere nick noemen hequote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alles okay op het werk? Dit vind ik een mooi lijstje!
da's niet m'n andere nick! Das m'n naam!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik blijf je bij je andere nick noemen he![]()
Werk is prima! Nog een 1,5 week en dan ben ik door mijn proeftijd heen, heb ik weer een vast contract en dan ben ik denk ik ook weer wat rustiger
tfa!
ik vind het altijd zo moeiljk om mezelf voor een korte tijd aan het werk te zetten. ik kwam om kwart over 3 op het werk na naar de kapper te zijn geweest, toen was het koffiepauze en moest ik even met een apar mensen praten en om 4 uur zat ik klaar achter de computer om weer te gaan werken, maar om uiterljik kwart voor 5 moet ik weer weg. Die 45 minuten zijn zo kort om echt wat te doen!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Bwuh, gaar. Ik zit al sinds vanochtend te typen aan mijn scriptie en ik moet nog een heel stuk. Nou ja, volgens Word heb ik wel zo'n 1500 woorden geschreven vandaag.Zo even wat anders doen en dan vanavond nog maar een paar uurtjes, dan kan ik tenminste weer wat inleveren.
[/dagboekpost]
Ons avondeten verandert trouwens in volkorenpasta met groente en zelfgemaakte pesto.
Thanksquote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.![]()
En het komt ook vast helemaal goed met mij, alleen weet ik niet hoe het gaat lopen. En dan komt de controlfreak in mij naar boven en word ik ongeduldig.![]()
Zo'n realitycheck is wel confronterend, maar ik hoop dat het met jou ook weer beter gaat en als het even kan een beetje snel.
Dat heb ik ook ja, en als ik bijv. later op de dag nog ergens naartoe moet dan wil het eigenlijk uren daarvoor al niet echt meer omdat ik steeds denk "ik moet zo nog weg".quote:Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo moeiljk om mezelf voor een korte tijd aan het werk te zetten. ik kwam om kwart over 3 op het werk na naar de kapper te zijn geweest, toen was het koffiepauze en moest ik even met een apar mensen praten en om 4 uur zat ik klaar achter de computer om weer te gaan werken, maar om uiterljik kwart voor 5 moet ik weer weg. Die 45 minuten zijn zo kort om echt wat te doen!
In dat geval zet ik altijd een wekker zodat ik niet steeds om de 5 minuten op de klok hoef te kijken.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, en als ik bijv. later op de dag nog ergens naartoe moet dan wil het eigenlijk uren daarvoor al niet echt meer omdat ik steeds denk "ik moet zo nog weg".Moet er ook altijd even in komen, dus dan is een korte tijd al helemaal onefficiënt. En als ik dan eenmaal bezig ben, kan ik niet meer stoppen...
Nee, gewoon willekeurig. Soms 1 weekje niet, soms 's ochtends, soms net voordat ik ga slapen, soms 's middags en soms wanneer ik niets te doen heb, voorbij de weegschaal loop en er even op ga staan. Maar vandaag dus na het eten, daarna sporten, dan weegschaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien kun je beter gewoon meten of je lichaam strakker wordt, want dat is toch uiteindelijk het doel.
Heb je je trouwens wel op hetzelfde moment van de dag gewogen? Dat kan best veel schelen.
O okequote:
Hangt er vanaf wat je doet. Als je veel spiertraining doet kan het dat je zwaarder bent, maar wel slanker/strakker wordt. Je zult dus best resultaat zien na een maandje ofzo, maar of dit op de weegschaal is...quote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
O oke
Dus als ik dit nog ongeveer 3 weken volhoud en voortaan 's ochtends ga wegen, dan zie ik wel resultaat? Bijvoorbeeld 1 kilo lichter?
Heel lekker! Van de AH site, ik moet nu weg maar kan je zo wel het recept doorpasen als je wilt!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Ooh, gebakken eieren, dat ga ik morgen ook eten!
Lekker lijstje Maria! Wel apart, mosselcurry.
Oh, dan kan ik hem waarschijnlijk zelf wel vinden op de site.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heel lekker! Van de AH site, ik moet nu weg maar kan je zo wel het recept doorpasen als je wilt!
Ik ben er af en toe even tussendoor. Als het over schoenen gaat ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga vooral niet naar de winkel nu
Waar is Merel btw? Lang niet gezien?
We moeten het dus vaker over schoenen hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben er af en toe even tussendoor. Als het over schoenen gaat ofzoMaar verder drukdrukdruk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goudkleurig
[ Bericht 64% gewijzigd door uniekhoorn op 20-04-2011 18:09:37 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |