abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95727699

Het vorige deel: [Gezond Slank] #1434 - met sexy vrouwen en trio's

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_95727754
Whaahaaa met het pijltje naast de TT kan je makkelijk naar volgende topic. Rond de zomer ga ik hier zo blij mee zijn O+.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Viking84 het volgende:
*O* voor de scoot van MarMar.

En ik ga morgenmiddag naar het strand en ook lekker bruin worden O+ (of zei ik dat al? :@).
Ja. En je neemt je foon niet mee.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_95727784
*O* Tof MarMar! Hoe heb je de aanvraag onderbouwd? Ik wil een snellere rolstoel met grotere actieradius! :P

Vik, zal je aan me denken als ik morgenmiddag aan het ploeteren ben tijdens 2 tentamens? :'(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_95727799
3e topic op rij Mo! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95727924
en niet eens bewust :')
Ja doei.
pi_95727926
Indianen-smilies *O* *O*

We gaan volgend weekend naar antwerpen :s) :s)
pi_95727971
Maar hier dus ook nog even:

quote:
INNOTEC DIDAM Triathon

Bedankt voor je aanmelding. Onderstaande gegevens hebben we van je ontvangen. Mocht er iets wijzigen dan kun je deze email beantwoorden en de wijzigingen doorgeven.
Ja doei.
pi_95728231

Ah spuit 11. Alweer.
pi_95728232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Swietje het volgende:
*O* Tof MarMar! Hoe heb je de aanvraag onderbouwd? Ik wil een snellere rolstoel met grotere actieradius! :P

Vik, zal je aan me denken als ik morgenmiddag aan het ploeteren ben tijdens 2 tentamens? :'(
Ik heb aangegeven dat we met het gezin wel eens fietstochten willen maken en dat ik nu vaak niet mee kan omdat ik niet zo ver kom en veel langzamer ga dan een normale fietssnelheid. Scheelt wel dat mijn oude scoot ook wel aan vervanging toe is onderhand (denk ik), ik ben niet de eerste gebruiker in elk geval, dus hij gaat al wat jaartjes mee.

Als je aangeeft dat je met je nieuwe rolstoel mee wilt kunnen komen met vriendinnen/familie die op de fiets gaan en niet zo beperkt wil zijn wat afstand betreft door de lagere actieradius heb je misschien best kans.
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:51:22 #10
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95728454
hi! lammetjes O+ barbecue O+ (hier ook een beetje jaloezie wel ;) ) vik *O* tink :*
smiley overload :')

.

[ Bericht 43% gewijzigd door Blurred86 op 19-04-2011 21:54:25 ]
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:51:50 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95728487
Tof Blurred! ^O^
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95728534
Oeh stoer Blurred!!! :D
pi_95728718
Leuk blurred!
En het wordt JOUW project, dus beter vragen ze je mening ;)
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:56:41 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95728778
Net met m'n moeder gebeld en die heeft al grote verhalen over verhuizen naar H'sum _O-. Hoezo op de zaken vooruitlopen? _O-. En ik zit hier voorlopig nog wel goed :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_95728786
Wow, dat is zeker leuk nieuws Blurred!!
pi_95728949
Gaaf Blurred! ^O^

MarMar, dat ik niet mee kan komen met fietsen heb ik ook heel erg als ik met studiegenoten naar de stad wil of iets dergelijks. Of als ik doodgewoon boodschappen wil doen, ik ben overal zo lang naar toe onderweg }:| En als ik de hele dag op pad wil of moet, moet ik tussendoor m'n rolstoel opladen. :') Mijn rolstoel is alleen nog niet zo oud, maar ja, niet geschoten is altijd mis. *)
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:03:17 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95729178
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Swietje het volgende:

Will do :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_95729195
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Swietje het volgende:
Gaaf Blurred! ^O^

MarMar, dat ik niet mee kan komen met fietsen heb ik ook heel erg als ik met studiegenoten naar de stad wil of iets dergelijks. Of als ik doodgewoon boodschappen wil doen, ik ben overal zo lang naar toe onderweg }:| En als ik de hele dag op pad wil of moet, moet ik tussendoor m'n rolstoel opladen. :') Mijn rolstoel is alleen nog niet zo oud, maar ja, niet geschoten is altijd mis. *)
Herkenbaar dus! De scootmobiel moet 8 uren aan de lader, dus tussentijds even opladen en dan weer verder is geen optie.
pi_95729292
Om volledig op te laden moet die van mij ook minimaal 8 uur opgeladen worden. Daar heb ik toch geen tijd voor! :o
pi_95729303
Mo, volgend jaar hier? http://www.triathlonstein.nl/ 8-)
Tegen die tijd heb ik wel een lekker logeerbed voor jou en MrMo :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:05:43 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95729351
Blurred _O_ :D

En indianenforum, wut? :o

Ik moet zo alweer weg! :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95729400
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef Swietje het volgende:
Om volledig op te laden moet die van mij ook minimaal 8 uur opgeladen worden. Daar heb ik toch geen tijd voor! :o
Hmjah, de scoot mag ik echt niet half opladen, maar voer dat aan en zet er gewoon de acht uren bij!
pi_95729434
Oh wat ongelooflijk tof Blurred!!
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:08:06 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95729515
Oh wow, je kunt alle Slanktopics ook onder elkaar zien! Kan ik op een regenachtige middag mijn geniale posts nog eens gemakkelijk teruglezen 8-).

Woei voor Blurred, echt cool! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:08:39 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95729551
Maar ik ga toch maar niet meer want ik ben moe :')

Indianenforum gelokaliseerd :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:08:55 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95729568
Even *O* voor Vik, Mar en Blur *O* Fijn, zulk goed nieuws!

En ik moet beslissen welke film ik vanavond wil bekijken: Bend it like Beckham of Confessions of a shopaholic. Keuzes, keuzes ;(
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_95729635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Tinkepink het volgende:

En ik moet beslissen welke film ik vanavond wil bekijken: Bend it like Beckham of Confessions of a shopaholic. Keuzes, keuzes ;(
Ken je het boek van shopaholic? Ik heb de film in de bios gezien en vond het storend zoveel als het verhaal veranderd was. Bend it like beckham heb ik ook gezien, maar vergeten of die leuk was.
pi_95729704
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Tinkepink het volgende:

Bend it like Beckham vond ik erg leuk, maar ik houd dan ook erg van voetbal, dus als je daar niet van houdt, vind je 'm vast niet zo geweldig :P
Turn the world into your dance floor.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:10:59 #29
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95729707
bend it like beckham! shopaholic doet het boek echt geen eer aan, vond het niet echt een leuke film terwijl het boek heel grappig is.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:12:09 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95729799
Ik lees nu The Hours :). Grappig: in het boek zit een discussie over de vraag of een bepaalde beroemdheid in een trailer nu wel of niet Meryl Streep is, terwijl de rol van één van degenen die zich dat afvragen in de film door Meryl Streep wordt gespeeld _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_95729804
Biecht
Ijs. B&J-like. Hele bak. Spijt.

Niet alleen psychisch me niet lekker voelen, maar ook fysiek, zorgt voor gevreet :@
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:12:21 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95729820
Marmar *O*
Mo *O*
Blurred *O*

Asperges waren heerlijk, ze waren vanochtend gehaald in duitsland :P
3e per 500 gr.

Gewoon even zeggen dat Tink lief is
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_95729848
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Syrena het volgende:
Mo, volgend jaar hier? http://www.triathlonstein.nl/ 8-)
Tegen die tijd heb ik wel een lekker logeerbed voor jou en MrMo :+
haha :+ eerst deze maar eens overleven! Maar de groep is echt super leuk en gezellig *O* O+

En Tof Blurred! _O_
Ja doei.
pi_95729859
Ik wil een Midsomer Murder kijken, maar alle subs die ik vind zijn niet in sync.
Oh nevermind, tis 4x nieuwe Big Bang vanavond :7

Tijdens de reclame nadenken wat ik morgen aan moet naar het uitstapje van het werk. Monschau, Kaffee en Torte (geen Kuchen!), stukje lopen en een boottocht.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:13:41 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95729915
Puff... wat is er allemaal aan de hand met jou?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:20:39 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95730417
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:

Asperges waren heerlijk, ze waren vanochtend gehaald in duitsland :P
3e per 500 gr.

Gewoon even zeggen dat Tink lief is
Asperges zijn zo lekker . Eet ze 2x per week op het moment :') . Het scheelt echt he, de prijzen in NL en D-
pi_95730452
Bend it like Beckham is geweldig, maar ik ga denk voor de shopaholic. :)

En nog even *O* voor de eer die Blurred ten deel is gevallen!
En een *O* voor de scootmobiel van MarMar.
En dan ook nog een *O* voor Vik dr gesprek! :) Was het gesprek ook leuk? :) Klikte het goed?

En een knuffel voor Puff! Het komt wel goed! :) Ooit!
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:21:43 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95730482
Bedenk mij nu pas dat ik in 3 jaar nog maar 1 x een koortslip heb gehad.
Daarvoor toen ik nog rookte en slecht at, had ik het wel 4 x in het jaar... Tof
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:24:02 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95730635
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Biecht
Ijs. B&J-like. Hele bak. Spijt.

Niet alleen psychisch me niet lekker voelen, maar ook fysiek, zorgt voor gevreet :@
Was het ijs lekker? Geen spijt van hebben Puffje. Je had het vast nodig. Anders had je niet de hele bak opgegeten. En nu even een fijne wandeling maken (de vogels fluiten prachtig O+ ) en een beetje tot rust komen. En morgen weer een dag. Zonder ijs, maar met een beter gevoel over jezelf dan vandaag.
pi_95730653
Crap, mijn wandelschoenen staan nog bij mijn ouders :o
Hm, neem mijn renschoenen wel mee als wandelschoenen, die zijn ook lichter.
pi_95730656
wat een boel positieve berichten O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95730756
O+ Bend it like Beckham is tof O+

Lijst:

O: melet van 2 eieren met wat spek en kaas
T: roggebrood met pindakaas
T: banaan
L: 500 gram kwark (387Kcal)
S: Combinatietraining: half uur hardlopen (niet het hele half uur ;) ) en half uur spinnen
D: fajitas! Had van dezelfde hoeveelheid deeg waar we normaal 4 wraps uit halen er nu 3 uit gehaald, dus zelfde hoeveelheid deeg, meer vulling (véél groente en wat kip)
T: straks een klein stukje appeltaart, nog over van verjaardagsfeestje
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:27:26 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95730884
Fout in de TT trouwens [/taalnazi].
Niet meer actief op Fok!
pi_95730978
Geen spijt hebben puffje, het was vast lekker en je zweet het er deze week wel weer af!

Lijstje voor vandaag:

O: magere yoghurt met muesli
T: appel, cappuccino
L: bruin broodje zure haring, rauwkost
T: bruin broodje 20+ kaas, cappuccino
D: witlof uit de oven met ham en 20+ kaas, aardappeltje
T: mini cornetto
S: 3x40 minuten plakkers
straks nog een appeltje denk ik :)
pi_95731071
:W Lijstjes:

Ma:
O: boterham filet
T; boterham oude kaas
L: bak Griekse yoghurt (10% tegen wil en dank) en mango erdoor O+
T: handje chocopinda's :@
D: Bloemkool en pittige kip plus rijst :9
T: Ananas :9

Di:
T: ehhh vergaderen en water
D: Griekse yoghurt met again mango :9
T: gevulde koek van de bakker :@
D: broccoli met gemarineerd runderlapje :9
T: handje autodrop
T: waterijsje of iets fruitigs

Heb echt zoete trek vanaf zaterdag al :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_95731074
ik schrijf teveel Engels.. :') in het Engels gaat er heel veel los van elkaar :P
Ja doei.
pi_95731147
Vik wat is er te jubelen?
pi_95731227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Was het ijs lekker? Geen spijt van hebben Puffje. Je had het vast nodig. Anders had je niet de hele bak opgegeten. En nu even een fijne wandeling maken (de vogels fluiten prachtig O+ ) en een beetje tot rust komen. En morgen weer een dag. Zonder ijs, maar met een beter gevoel over jezelf dan vandaag.
Wat een goed plan :)
Dat ga ik doen! Anders blijf ik maar voor de tv hangen en spijt hebben.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:33:37 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95731342
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
Vik wat is er te jubelen?
Dat ze erg tevreden waren over mijn proefopdracht en dat het gesprek goed en leuk verliep :). Begin volgende week hoor ik of ik het geworden ben :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:35:17 #50
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95731458
Goedzo Puff, het is nog zo lekker weer!

ML, je eet weinig, je komt nog niet op 1200 kcal, fruit en brood oid mag er wel bij.

Terusten, ga lekker knuffelen met aanstaande O+
pi_95731531
Geniet ervan uniek! O+ :*
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:37:14 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95731589
In de herhaling: "Knuffelen, my ass :')" Mo noemt het beestje iig bij de naam :P.

Trusten uniek! :*
Niet meer actief op Fok!
pi_95731608
*O* ik ga dit weekend met de nieuwe motor op pad, naar een weekendje met de BMW GS Club! Dus allemaal mensen met hetzelfde type motor als dat ik heb! Wat zwaarder, wat lichter, wat ouder, wat nieuwer, etc.

En we gaan een allroad workshop doen! 8-) en er is een Barbecue en en enzo! *O* En we gaan weer 's kamperen, én het wordt hèèèèrlijk weer! :o
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:45:38 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95732117
Film is leuk. En nu ga ik cashews eten :Y)
Edit: toevoegen aan lijstje 75 gram cashews :P

[ Bericht 34% gewijzigd door Tinkepink op 19-04-2011 21:00:12 ]
pi_95734817
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Ml-etje het volgende:

Di:
T: ehhh vergaderen en water
D: Griekse yoghurt met again mango :9
T: gevulde koek van de bakker :@
D: broccoli met gemarineerd runderlapje :9
T: handje autodrop
T: waterijsje of iets fruitigs

Heb echt zoete trek vanaf zaterdag al :')
Hoe bereid jij je vergaderingen?
pi_95736369
ik heb nu al zin in de D van morgen :D
Roerbakgroentes met spaanse garnaaltjes (basicly in olie gebakken met VEEL knoflook, wat peterselie, beetje citroen.. plain&simple maar o zo lekker!)
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:52:21 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95736791
Goed idee MarMar. Misschien onthou ik het wel voor mezelf morgen :Y)
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:14:56 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95738229
Man o man. Cashews vullen eigenlijk best wel :')
*burp
pi_95738371
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat ze erg tevreden waren over mijn proefopdracht en dat het gesprek goed en leuk verliep :). Begin volgende week hoor ik of ik het geworden ben :).
^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Puff, het is nog zo lekker weer!

ML, je eet weinig, je komt nog niet op 1200 kcal, fruit en brood oid mag er wel bij.

Terusten, ga lekker knuffelen met aanstaande O+
Heb niet echt meer trek :) net wel een waterijsje nog op.
Morgen wat extra nootjes.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hoe bereid jij je vergaderingen?
Deze? Niet *)
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:18:20 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95738446
Je eet wel structureel erg weing MI. Val je er eigenlijk mee af? zo niet, dan zou je eens kunnen overwegen een beetje te fluctueren in je calorieninname. Het kan het afvallen net een boost geven.
pi_95738818
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
Je eet wel structureel erg weing MI. Val je er eigenlijk mee af? zo niet, dan zou je eens kunnen overwegen een beetje te fluctueren in je calorieninname. Het kan het afvallen net een boost geven.
Morgen weer wegen ;) Maar ben er wel flink mee afgevallen :Y
Ben nu langzaam weer aan het opbouwen maar brood staat me inmiddels nogal tegen.
In het weekend gaan er vaak wat minder gezonde dingen doorheen dus dat zet dan helaas wel weer aan. Heb nog twee komkommers bedenk ik me nu die kunnen morgen wel als extra mee.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:24:45 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95738921
als je gemiddeld wat meer zou eten, zou je niet direct aankomen als je in het weekend wat meer eet. Enne, eet jij in het weekend 7000 kcal extra? :o
pi_95739116
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
als je gemiddeld wat meer zou eten, zou je niet direct aankomen als je in het weekend wat meer eet. Enne, eet jij in het weekend 7000 kcal extra? :o
_O- moet ik dan in de mcdrive gaan wonen in het weekend?
Zal het meer opbouwen maar dan moet ik eens verzinnen wat ik tussen de middag ga eten :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:28:45 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95739183
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- moet ik dan in de mcdrive gaan wonen in het weekend?
Zal het meer opbouwen maar dan moet ik eens verzinnen wat ik tussen de middag ga eten :)
Hoe kan je dan aankomen in het weekend? Dan zal je toch wel wat meer moeten eten dan 500 kcal extra oid.
pi_95739902
Terug :W
Ik voel me niet meer slecht van het ijs.
Maar des te meer omdat ik ging wandelen en verdwalen zonder telefoon op zak. :X
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:40:33 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95739958
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
:o Fijn dat je weer heelhuids thuis bent.
pi_95740327
Lijstje:

O: yoghurt met rabarbercompote
T: klein beetje vruchtenyoghurt met klein beetje muesli
L: restje gegrilde aardappel (Weinig) wortel, courgette (veel) worst (weinig)
T: 4 redelijk grote koekjes
B: 30 minuten fietsen
D: pyttipanna met rode biet (300 gram) en 2 gebakken eieren
T: 2.5 glas rode wijn

Morgen ga ik denk ik en hardlopen ('s morgens) en volleyballen ('s middags). ben benieuwd hoe dat gaat...
pi_95740424
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
:*
pi_95740586
lijstje:
o 2 volkoren boterhammen sandwichspread
t peer
l 3 volkoren boterhammen sandwichspread
t bakje fruitkwark, peer
d omelet met doperwten

Geef zelf maar commentaar: dit is te weinig. Een slordige 1200 calorieën inclusief de extra peer die niet in 't lijstje van vanmiddag stond. Geen ramp gezien 't afgelopen weekend, maar niet de bedoeling. Morgen boodschappen doen.
pi_95740674
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe kan je dan aankomen in het weekend? Dan zal je toch wel wat meer moeten eten dan 500 kcal extra oid.
Mja een bakje ijs, frites of iets anders ongezonds of juist zelfgemaakte pizza O+
Vaker iets te snoepen, gebakje op visite enz ;)
Zondags vaak uitgebreid brunchen (wel gezonde dingen hoor) en s'middags vaak een lekker stukje kaas ofzo.
pi_95740829
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:

O: yoghurt met rabarbercompote
T: klein beetje vruchtenyoghurt met klein beetje muesli
L: restje gegrilde aardappel (Weinig) wortel, courgette (veel) worst (weinig)
T: 4 redelijk grote koekjes
B: 30 minuten fietsen
D: pyttipanna met rode biet (300 gram) en 2 gebakken eieren
T: 2.5 glas rode wijn

Morgen ga ik denk ik en hardlopen ('s morgens) en volleyballen ('s middags). ben benieuwd hoe dat gaat...
Mooi (en vooral ook lekker) lijstje. Vooral je D klinkt erg goed (en zag er ook prima uit)!
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:58:33 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95741162
Ik heb geen erg goed lijstje, maar wel lekker oO<

O: twee sneetjes brood met twee gekookte eieren
T: snee brood met chocopasta, flesje sap
L: rozijnenscone en een groot glas fruit shake
T: paar augurken
D: 4 pita's met shoarma met extra paprika en zelfgemaakte kerrieknoflooksaus :9

Net nog even aan de scriptie gezeten ipv met vriendje mee naar een vriend van ons oO< Wel weer stukje opgeschoten. Binnenkort maar eens flink gaan schrijven, het voorbereidende gedoe duurt veul te lang!
pi_95741420
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Mooi (en vooral ook lekker) lijstje. Vooral je D klinkt erg goed (en zag er ook prima uit)!
Ik baal wat van de koekjes, kan me dan niet inhouden en er maar 1 nemen. Maar goed, morgen is weer een dag!
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:07:08 #74
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95741664
ik heb net 2 bakjes creme brulee, 2 zakjes hula hoops en 1 nepcornetto op, gaat lekker :')
en het erge is dat ik nog wel meer op zou kunnen ook nu :D maar ik doe het toch maar niet :7

morgen maar weer een rondje hardlopen!
pi_95741978
Mn lijstje is geworden
O: dubbele boterham pindakaas, hagelslag, kiwi
L: dubbele boterham kaas, dubbele kipfilet, appel
T: 2 plakjes roggebrood
T: appel
T: minirolletje pepermunt
D: pastasalade met veel groenten en wat salami
T: ijs (ong 900 kcal)
B: wandeling 2 uur, ik schat 10 km?
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 23:55:52 #76
70532 loveli
N
pi_95744220
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb net 2 bakjes creme brulee, 2 zakjes hula hoops en 1 nepcornetto op, gaat lekker :')
en het erge is dat ik nog wel meer op zou kunnen ook nu :D maar ik doe het toch maar niet :7

morgen maar weer een rondje hardlopen!
Wat een mazzel dat ze creme brulee niet per 4 bakjes verkopen...
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 23:57:18 #77
70532 loveli
N
pi_95744282
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
T: ijs (ong 900 kcal)
Ga de verpakking er eens bijhalen en kijk hoeveel er echt in zit. Het valt mij altijd mee/tegen hoe weinig kcals er in B&J zitten. Het ijs bestaat toch niet voor 100% uit vet en suiker.
crap in = crap out
  woensdag 20 april 2011 @ 04:35:50 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95748402
Die van mij ook nog maar ff. Voel me inmiddels een beetje TE curvy :{.

O: banaan
T: grapefruit
L: grote bak griekse salade, 3 stukjes breekbrood
T: div. hapjes, voornamelijk wrap gevuld met tonijn, sla en saus, 3 prosecco
D: 2 pitabroodjes met döner

Meh.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95748628
Goeiemorgen!
  woensdag 20 april 2011 @ 07:12:42 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95748654
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 07:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Niet meer actief op Fok!
pi_95748711
o hai! :z :W

vandaag werken van 8.30 tot 19.00uur :') koffieieieieieieieie O+
Ja doei.
  woensdag 20 april 2011 @ 07:27:10 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95748737
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 07:24 schreef motorbloempje het volgende:
o hai! :z :W

vandaag werken van 8.30 tot 19.00uur :') koffieieieieieieieie O+
centjes *O*

meh onrustig geslapen vd opwinding :')
Niet meer actief op Fok!
pi_95749011
ik dacht vanmorgen een rustig rondje hard te lopen, maar halverwege moest ik ineens zo nodig naar de wc dat ik het tempo behoorlijk opgeschroefd heb. en nu ben ik heeeel erg bezweet.
pi_95749202
Volgens mij ben ik (weer) een keelontsteking aan het ontwikkelen ;(. Stomme (veel te koude) airco op de uni. En helemaal geen zin in vandaag, het wordt een dagje rennen van afspraak naar afspraak met net iets te weinig tijd tussendoor.
pi_95749439
Lijstje gisteren:

O: volkoren knackebrod oude brokkelkaas
T: bakje yoghurt
T: boterham sandwichspread, appel
L: boterham sandwichspread, 2 kiwi's
T: flinke hand gemixte ongezouten noten
T: 2 volk. knackebrod filet americain, banaan
S: uurtje Bodypump
D: volkoren macaroni met mager rundergehakt, groente, potje saus en kaas
T: waterijsje

Vanochtend ontbeten met een bakje yoghurt met muesli. En in mijn tas zit een boterham filet americain, 2 boterhammen geitenkaas, bakje druiven, zakje nootjes en een zakje bouillon.

Vanavond een pepersteakje met twee soorten groente, jum :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_95749541
Even mijn kookboeken uit de kast getrokken, heb een goede week, dus ik wil weer eens zelf koken :)
Vanavond garnaaltjes dus en morgen maak ik een bloemkoolsoep.

lijstje voor vandaag:

O: bruine boterham 20+ kaas
T: appel
L: soepje, bruine boterham zure haring, rauwkost
T: komkommer en worteltjes
D: roerbakgroente met garnaaltjes O+
T: minicornetto
T: kiwi

De weegschaal is lief voor mij, ik ben helemaal verbaasd, maar het ziet er naar uit dat ik voor de zomer weer net zoveel (of weinig) weeg als voordat ik kindjes kreeg :D :D :D :D
pi_95749590
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 07:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

centjes *O*

meh onrustig geslapen vd opwinding :')
ja, extra klusje, levert me toch weer 30 hele euro's op :') ofzo _O-
Ja doei.
pi_95749728
Mogge :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 20 april 2011 @ 08:51:14 #89
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95749757
mogge..
pi_95749796
planning:

S: 25 minuten hardlopen
O: yoghurt met muesli
T: wat griekse yoghurt?
L: 2 tosti's met ham en kaas
T: 2 knackebrod met roomkaas
S: uur volleyballen
D: tortellini met citroen/roomsaus en broccoli

misschien met alle sport nog wat weinig, aan de andere kant, m'n D tikt waarschijnlijk hard aan in kcals.
pi_95749837
* motorbloempje vraagt zich af wanneer haar broeken losser gaan zitten -O- :@
Ja doei.
  woensdag 20 april 2011 @ 08:55:12 #92
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95749840
bleh, ik hoor mijn huisgenote net opstaan.. ik hou van rust 's ochtends en zij praat zoveel :')
pi_95749855
Goodmorning!

XM je O een beetje weinig maar verder eigenlijk wel prima voor jouw doen ;)

Mijn lijstje totaal gisteren:
O: 2x desembrood (jam/kaas/boter)
T: gekookt ei, druiven, ontbijtkoek
L: bruine pistolet tonijnsalade, 150 gr fruitsalade
T: gekookt ei, koffie verkeerd
B: 2x 20 minuten fietsen
T: handje chips
D: chinese soep met bosui en paddestoelen, met dumplings gevuld met gehakt en waterkastanje (echt lekker!)
  woensdag 20 april 2011 @ 09:00:06 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95749953
Ik wil afvallen, maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen ;(.
pi_95750002
Planning:
07:30 O: 3x desembrood met boter
10:00 T: sinaasappel, koffie verkeerd, appel
13:30 L: warme hap
16:00 T: iets van zuivel, hopelijk hebben ze "gewone" yoghurt
17:30 B: uur fietsen, schildersezel ophalen voor vriendje
19:00 T: handje cashewnoten
20:00 S: bodypump
21:30 D: restje bouillon met gekookte rijst en chinese kool geroerbakt
pi_95750017
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien eens beginnen met een normaal eetpatroon, met voldoende vitamines, mineralen en kcals? Je was een tijdje zo goed bezig! maar nu lijkt het weer downhill te gaan...
pi_95750118
Lijst (vandaag niet sporten)

O: melet met wat kaas en magere salami
T: roggebrood met pindakaas
L: bak kwark (387Kcal)
T: ? iets van vis denk ik, straks even naar de supermarkt
D: Pasta met peer, gorgonzola en walnoten
T: kaas + rood wijntje
Ja doei.
pi_95750141
Motje: T: wortels en cherrytomaatjes?
/groentemaffia die zich niet aan de eigen regels houdt

[ Bericht 9% gewijzigd door Perruche op 20-04-2011 09:17:46 ]
pi_95750193
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Motje: T: wortels en cherrytomaatjes? weinig groentels.

groentemaffia! O+

Wat vinden jullie van mijn lijstje, jongens?
pi_95750266
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga groente eten. Veel. En dan daarnaast een paar boterhammen en zuivel.
Genoeg boterhammen en zuivel om aan je calorieën te komen, genoeg groente om je maag te vullen.

Groente eten is niet ingewikkeld, niet duur en je hoeft er niet voor te leren koken. Blik, pot, diepvries. Vers hoeft alleen voor zover dat goed uitkomt (boodschappen, bereiding).

En ik geloof er niks van, dat je het wil, totdat ik bericht zie dat je boodschappen hebt gedaan voor een week en dan voor iedere dag een pak diepvriesspinazie of sperziebonen of witlof hebt gekocht. Voor elke dag een heel pak/blik/verpakking , voor jou alleen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95750279
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
planning:

S: 25 minuten hardlopen
O: yoghurt met muesli
T: wat griekse yoghurt?
L: 2 tosti's met ham en kaas
T: 2 knackebrod met roomkaas
S: uur volleyballen
D: tortellini met citroen/roomsaus en broccoli

misschien met alle sport nog wat weinig, aan de andere kant, m'n D tikt waarschijnlijk hard aan in kcals.
Ik vind: beetje vet (griekse yoghurt is best wel vet, kaas, roomsaus) maar jou kennende wel genoeg groentes bij je D.
pi_95750300
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vind: beetje vet (griekse yoghurt is best wel vet, kaas, roomsaus) maar jou kennende wel genoeg groentes bij je D.
ja, ik zit nog te twijfelen over de griekse yoghurt. Laat het er vanaf hangen of ik trek krijg voor lunch, denk ik. Let's see! :)
pi_95750313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Motje: T: wortels en cherrytomaatjes? weinig groentels.

eens een keer wat minder groente bij mij kan best, aangezien ik over het algemeen héél veel groente eet, zoals gisteren en morgen en overmorgen weer :) maak ik me geen zorgen over.
Ja doei.
pi_95750342
oh, en ik lust geen rauwe wortels ;(
Ja doei.
pi_95750360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

eens een keer wat minder groente bij mij kan best, aangezien ik over het algemeen héél veel groente eet, zoals gisteren en morgen en overmorgen weer :) maak ik me geen zorgen over.
Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jou ;) ik haal het al weer weg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Perruche op 20-04-2011 09:23:54 ]
pi_95750390
Jezus wat een rotdag ook weer :') begint al goed met gezeik vanaf de andere kant van de wereld.
pi_95750399
Planlijst:
• witte bonen in tomatensaus, worst, gekookt ei
• 6 krekkers boter & pindakaas
2 kuub puin inscheppen
1 stukje quiche, 2 stukjes pannekoektaart
lichte sloopwerkzaamheden
1 aanhangwagen puin over tuinpad uitspreiden
bakje soep oid
1 pils
avondeten
gebakken tofu, sperziebonen, pindasaus
toe: custardpudding & appelrabarbercompote
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 20 april 2011 @ 09:20:14 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95750423
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jou ;') ik haal het al weer weg.
:').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 april 2011 @ 09:20:24 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95750427
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:18 schreef Perruche het volgende:
Jezus wat een rotdag ook weer :') begint al goed met gezeik vanaf de andere kant van de wereld.
Wat? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_95750435
O: 3 knackebrot met kaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: Evergreen en appel
D: Onbekend.

Hm :') Nogal weinig.
Misschien doe ik 's avonds tussendoor nog die kwark.
pi_95750481
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jou ;') ik haal het al weer weg.
whehe, nee, maakt niet uit hoor :) want dan ga ik wel denken 'heb ik wel genoeg groente dan de rest van de dagen'? :) En dat klopt 9 van de 10 keer ook wel!

Eergisteren groentensoep
Gisteren kom groentensoep en fajitas met meer groente dan kip (3 grote paprika's, halve broccoli, 2 uitjes en 1 kipfilet)
Morgen groentelasagne met wat tonijn
overmorgen pastasalade met 3 paprika's, broccoli, sperziebonen, etc.
Ja doei.
pi_95750534
goedemorgen...

Ik word de laatste tijd echt zo moe wakker de hele tijd, super irritant...
pi_95750573
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat? :o.
ja jezus mozes, ik moet klanten van overal helpen, heb ik blijkbaar iets niet helemaal volgens het protocol gedaan according to this australian person. Echt jongens, give me a break, het is vroeg.
  woensdag 20 april 2011 @ 09:30:44 #114
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95750708
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef progje het volgende:
goedemorgen...

Ik word de laatste tijd echt zo moe wakker de hele tijd, super irritant...
ik ook ja! En ik zie er ook verrot uit dan als ik net wakker ben, volgens mij word ik oud :'( tijd voor anti-rimpelcreme :')
pi_95750727
Daar had ik ook een tijdje last van, maar 't is nu weer over. Heb heel veel bijgeslapen.

Hebben jullie ook dat je dan als je eenmaal op gang bent dat 't wel gaat maar dat je rond half 10 weer helemaal op bent?
Ja doei.
pi_95750774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Daar had ik ook een tijdje last van, maar 't is nu weer over. Heb heel veel bijgeslapen.

Hebben jullie ook dat je dan als je eenmaal op gang bent dat 't wel gaat maar dat je rond half 10 weer helemaal op bent?
Soms wel en soms niet..
Gisteren weer wel.
pi_95750822
Normaal zou ik zeggen 'het is de winterdip', maar nu met 't lekkere weer.. :N
Ja doei.
pi_95750857
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:20 schreef RenRen- het volgende:
O: 3 knackebrot met kaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: Evergreen en appel
D: Onbekend.

Hm :') Nogal weinig.
Misschien doe ik 's avonds tussendoor nog die kwark.
Ja, kwark en nog een stuk fruit en nog een boterham en een soepje ofzo? :P Want zelfs met die kwark er bij is dit wel heel weinig (afhankelijke van je D natuurlijk).
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 20 april 2011 @ 09:36:39 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95750867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Lentedip! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 april 2011 @ 09:36:57 #120
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95750880
Als ik eenmaal op gang ben gaat wel hier, alleen soms een middagdip rond 3/4 uur.. Op gang komen duurt alleen erg lang :')
pi_95750882
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
er bestaat toch ook zoiets als voorjaarsmoeheid, al heb ik geen idee wat dat nou weer precies is...
  woensdag 20 april 2011 @ 09:37:24 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95750891
Ik heb na het avondeten een dip, rond een uur of 19.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 april 2011 @ 09:37:53 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95750906
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef progje het volgende:

[..]

er bestaat toch ook zoiets als voorjaarsmoeheid, al heb ik geen idee wat dat nou weer precies is...
http://mens-en-gezondheid(...)n-en-bestrijden.html
Niet meer actief op Fok!
pi_95750916
Ik heb altijd een middagdip :P

Komen jullie wel genoeg buiten in de frisse lucht? Ik merk dat ik daar altijd erg van opknap :Y
pi_95750924
oh ja, de eet-dip ;( :P

Voorjaarsmoeheid? Hoe kun je nou moe worden van zon, lammetjes en bloemen? :P
Ja doei.
  woensdag 20 april 2011 @ 09:38:48 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95750936
Bijslapen helpt dus iig niet. Veel bewegen, veel zon en veel vitamientjes wel!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 april 2011 @ 09:39:22 #127
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95750953
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb altijd een middagdip :P

Komen jullie wel genoeg buiten in de frisse lucht? Ik merk dat ik daar altijd erg van opknap :Y
jep, minstens een uur per dag!
pi_95750954
Ik had gewoon een slaaptekort, dus bij mij hielp 't wel :P

maar ik voel me nu ik veel sport wel een stuk fitter weer *)
Ja doei.
pi_95750955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, de eet-dip ;( :P

Voorjaarsmoeheid? Hoe kun je nou moe worden van zon, lammetjes en bloemen? :P
Hooikoorts? :) Daar word je ontzettend moe van.
Doe wat je niet durft.
pi_95750973
quote:
jeetje, gelukkig heb ik alleen last van moe zijn :P
  woensdag 20 april 2011 @ 09:40:11 #131
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95750975
vitamientjes en zon en beweging krijg ik genoeg, wat nu dan? :P
  woensdag 20 april 2011 @ 09:40:29 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95750989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
vitamientjes en zon en beweging krijg ik genoeg, wat nu dan? :P
Meer seks! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 april 2011 @ 09:41:33 #133
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95751020
quote:
12s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meer seks! ^O^.
ja dat zit er ook ff niet in :')
  woensdag 20 april 2011 @ 09:42:48 #134
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95751061
nou jaaaa, komt wel goed allemaal! Ik moest maar eens naar stage..
pi_95751091
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hooikoorts? :) Daar word je ontzettend moe van.
da's een ander verhaal dan voorjaarsmoeheid.
Ja doei.
  woensdag 20 april 2011 @ 09:44:04 #136
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95751093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb na het avondeten een dip, rond een uur of 19.
Ja de after dinner dip, die is mij ook goed bekend. Ik kan dan echt op slag zo moe zijn dat ik zo kan slapen :') Ik kom dus ook vrijwel altijd in die staat op de repetitie aan, en dan uitgebreid moeten gapen tijdens het inzingen..... charming :')
pi_95751366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, kwark en nog een stuk fruit en nog een boterham en een soepje ofzo? :P Want zelfs met die kwark er bij is dit wel heel weinig (afhankelijke van je D natuurlijk).
Diner is echt de vraaag, ik eet alleen en kook dan liever makkelijk (lees, geen aardappels). Dus groente en vlees meestal, door elkaar.

Soepje gaat er niet in ;( misschien nog fruit als ik langs de AH kan, zal even kijken. :o echt weinig, maar soms weet ik niets meer.

Oh en voor het slapen een boterham, lekker.
pi_95751372
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Diner is echt de vraaag, ik eet alleen en kook dan liever makkelijk (lees, geen aardappels). Dus groente en vlees meestal, door elkaar.

Soepje gaat er niet in ;( misschien nog fruit als ik langs de AH kan, zal even kijken. :o echt weinig, maar soms weet ik niets meer.
nog 2 boterhammen bij je lunch?
pi_95751547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

da's een ander verhaal dan voorjaarsmoeheid.
Nou..... Probeer het maar eens te herkennen.
Hooikoorts komt in vele vormen, niet alleen verstopte neuzen, niezen en tranende ogen, maar vermoeidheid of benauwdheid kan ook door hooikoorts komen.
Doe wat je niet durft.
pi_95751560
gekookte eitjes, wat verse tonijnsalade (tonijn uit blik met wat mayo of wat yoghurt en uitje) op een knackebrödje, paprika, avocado met wat peper en zout, omeletje, dag van te voren een volkorenwrap oprollen met wat zalm en sla en dan in stukjes meenemen, etc. etc. etc. Genoeg ideeën!
Ja doei.
pi_95751634
Ren Ren, hoezo gaat soep niet?
  woensdag 20 april 2011 @ 10:04:09 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95751727
Nu heb ik dus niks te eten, omdat mijn huisgenoot de koelkast niet aanvult/het niet zegt als iets op is. Naja eerst maar even douchen en dan maar naar de AH met een knorrende maag 8)7.
Niet meer actief op Fok!
pi_95751801
quote:
13s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Nu heb ik dus niks te eten, omdat mijn huisgenoot de koelkast niet aanvult/het niet zegt als iets op is. Naja eerst maar even douchen en dan maar naar de AH met een knorrende maag 8)7.
Oh dat is zo vervelend! Mijn vriendje had er ook een handje van. of echt superweinig overlaten en dan zo van "ja maar het is toch niet op!" :')

Nu eten we meestal alleen ontbijt en avondeten thuis, avondeten regel ik en voor ontbijt eten we andere dingen, dus probleem opgelost.
pi_95751972
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nog 2 boterhammen bij je lunch?
nu geen optie, zit al op kantoor. Maar was vergeten dat we vandaag waarschijnlijk patat eten. :') dus misschien een boterham tussendoor...
pi_95752034
Goeiemorgen! :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_95752125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:01 schreef Perruche het volgende:
Ren Ren, hoezo gaat soep niet?
Ik word altijd ziek van soep, kan het niet binnenhouden. Ook boullion word ik enorm misselijk van..
  woensdag 20 april 2011 @ 10:22:10 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95752327
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh dat is zo vervelend! Mijn vriendje had er ook een handje van. of echt superweinig overlaten en dan zo van "ja maar het is toch niet op!" :')

Nu eten we meestal alleen ontbijt en avondeten thuis, avondeten regel ik en voor ontbijt eten we andere dingen, dus probleem opgelost.
Het gebeurt niet zo vaak hoor, maar ik ben wel degene die vooruitblikt en dingen koopt als ze bijna op zijn. Niet als ze al op zijn. Het is typisch des mans volgens mij om dat niet te doen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_95752407
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef RenRen- het volgende:

[..]

nu geen optie, zit al op kantoor. Maar was vergeten dat we vandaag waarschijnlijk patat eten. :') dus misschien een boterham tussendoor...
gewoon patat eten, kun je op dat lijstje prima hebben en van 1 keer patat kom je geen 20kg aan.
Ja doei.
  woensdag 20 april 2011 @ 10:27:17 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95752494
Oeh, een keertje patat eten! Zeh drama! :o. Zolang je het niet zo vaak doet als ik ( :@ ), kan het best :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_95752521
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gewoon patat eten, kun je op dat lijstje prima hebben en van 1 keer patat kom je geen 20kg aan.
ik zeg dat ook niet. :) ik eet gewoon liever mn boterhammen dan patat, maar kan ook geen nee zeggen.
pi_95752529
Of je neemt een half patatje.

Waar is Siral eigenlijk? En is dat andere topic er ooit nog gekomen?
pi_95752580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef RenRen- het volgende:

[..]

ik zeg dat ook niet. :) ik eet gewoon liever mn boterhammen dan patat, maar kan ook geen nee zeggen.
Omdat je het niet kan weerstaan of omdat het "not done" is?
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 10:30:19 #153
70532 loveli
N
pi_95752599
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Kon wel, wilde niet. Is ook niet erg.
crap in = crap out
pi_95752627
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Perruche het volgende:

dat was tamashiiiiiii :) en nee, want omdat dit topic 'ineens' Gezond Slank heette was dat niet eerlijk en was het 'al niet meer nodig'.
Ja doei.
pi_95752696
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

Omdat je het niet kan weerstaan of omdat het "not done" is?
Not done, zo van "Ja hoi, fijn dat jullie met z'n vieren patat willen eten en een gezellige paaslunch willen organiseren, maar ik heb geen zin, groetjes."

Want ik heb echt geen zin, zaterdag ook gegeten, was eigenlijk niet zo super lekker :D
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Kon wel, wilde niet. Is ook niet erg.
Zie hierboven. :o Ik zou wel weer zin hebben in bagels met vette roomkaas. Maar goed, staat niet op de planning
pi_95752705
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Perruche het volgende:

Eigenlijk is dat best een goed idee :D Dankje.
  woensdag 20 april 2011 @ 10:33:45 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95752718
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat doet Duvel wel eens met de wc-rol. Dan hangt er nog 1 velletje :').
  woensdag 20 april 2011 @ 10:36:07 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95752800
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst:
O: boterham ham, beker melk
S: hardlopen
T's: appel, peer
L: 4 volkoren wasa knackerbrod met kaas en ham, gekookt eitje
T: sinaasappel, slagroomgebak
D: roerbakgroente met vissaus, soja e.d. met tonijn en volkorenrijst
T: 450 gr magere kwark met versgemaakte rabarber
pi_95753046
*O* standaard werken op woensdag! Dat is fijn, want dan mis ik gewoon helemaal geen colleges O+

Gisteren was ook zó fijn, gewoon lekker leren en lezen tussen de colleges door en het is op dinsdagochtend ook niet heel druk op de uni ^O^
Dus fijn dat dat kon!
Ja doei.
pi_95753239
:W @ work
Net even een boterham filet en een boterham oude kaas op :9
Straks rond 12-en een bak griekse yoghurt met mango (vers)
T; rauwe noten
D: iets uit de vriezer vandaag, heb ook wle trek in poffertjes en heb er de rare combi van nasi en stoofperen uitgehaald. Denk maar nasi als hoofd en stoofperen en wellicht wat poffertjes als toetje.
T: komkommer en pomodori tomaatjes :9
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 10:59:33 #161
70532 loveli
N
pi_95753487
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef RenRen- het volgende:
Not done, zo van "Ja hoi, fijn dat jullie met z'n vieren patat willen eten en een gezellige paaslunch willen organiseren, maar ik heb geen zin, groetjes."

Want ik heb echt geen zin, zaterdag ook gegeten, was eigenlijk niet zo super lekker :D
Niet bedoeld als persoonlijke aanval. Niemand die je dwingt om patat te eten, vriendelijk te zijn tegen de stomme buurvrouw of op je werk alles te pikken van je stomme baas. Vrije wil is een groot goed.

Alleen belasting kun je niet omheen.
crap in = crap out
  woensdag 20 april 2011 @ 11:00:15 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95753510
Oe ik wil ook brood met oude kaas! :9

Maar ik heb niet in huis. Hmm even zien wat ik wél heb.
pi_95753666
AH heeft nu tijdelijk biologische filet américain en kipkerriesalade enzo. :o Meteen maar die salade meegebracht, want die koop ik dus normaal nooit.

Meh, ik heb zo'n zin om een gewoon boek te lezen maar tegen de tijd dat ik klaar ben met artikelen lezen heb ik er telkens geen puf meer voor. :')

Anyway, mijn geplande lijstje...
O: 2x volkorenbrood, 1 met blauwe kaas en 1 met kipkerriesalade
T: koffie met melk, misschien knäckebröd met iets
L: biogarde met cruesli
T: banaan/wortel/kiwi
T: brood met iets magers of met cup-a-soup
D: rendang met veel sperzieboontjes en een beetje zilvervliesrijst
T: misschien een wijntje
pi_95753673
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet bedoeld als persoonlijke aanval. Niemand die je dwingt om patat te eten, vriendelijk te zijn tegen de stomme buurvrouw of op je werk alles te pikken van je stomme baas. Vrije wil is een groot goed.

Waarheid als een koe.
pi_95753675
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo vatte ik het niet op. :o ik vind het gewoon not done om erbij te zitten en niets te accepteren terwijl ze het gezellig willen hebben hier. Ze proppen het niet naar binnen, I know. Maar ik zeg dan liever geen nee, stage enzo. Mijn stem weegt ook niet zo. :')
pi_95753687
Goffer, weer een reprimande. This is not my day :')
pi_95753757
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Zo vatte ik het niet op. :o ik vind het gewoon not done om erbij te zitten en niets te accepteren terwijl ze het gezellig willen hebben hier. Ze proppen het niet naar binnen, I know. Maar ik zeg dan liever geen nee, stage enzo. Mijn stem weegt ook niet zo. :')
Ik kon een tijdje geen vet verdragen. Had ik dan ook geen nee moeten zeggen tegen alle vette dingen die me werden aangeboden? Sommige mensen eten geen vlees. Moeten die dan tegen wil en dank een frikandel naar binnen gaan werken?

Kijk, liever niet, ok. Maar als je er echt geen zin in hebt, zeg dan gewoon dat je er echt geen zin in hebt. Of je pikt 2 of 3 frietjes mee, gaat er gezellig bij zitten en eet je boterham.

Echt hoor, de drama's des levens.
pi_95753759
quote:

[..]

net zo als mijn ouders, die vindne het ongezellig als ik geen glaasje wijn meedrink...

@ Perruce: :*
pi_95753774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ik wil ook brood met oude kaas! :9

Maar ik heb niet in huis. Hmm even zien wat ik wél heb.
Het is wel erg lekker maar geen idee hoeveel vet daarin zit :D
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
AH heeft nu tijdelijk biologische filet américain en kipkerriesalade enzo. :o Meteen maar die salade meegebracht, want die koop ik dus normaal nooit.

Ben wel benieuwd inderdaad!
quote:

[..]

Mja eigen eten meenemen en mee eten is toch niet ongezellig?
pi_95753790
Ik snap het wel RenRen. Maar inderdaad, ik zou gewoon een paar patatjes meepikken (als je dat lekker vindt) en verder gewoon gezond eten.

Maar voortaan wel wat meer eten meenemen ;)
pi_95753816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

net zo als mijn ouders, die vindne het ongezellig als ik geen glaasje wijn meedrink...

@ Perruce: :*
Herkenbaar :')
Dit weekend durfde een vage kennis te zeggen "joh het heeft zeker een reden dat je geen drank wil drinken?" Echt :')
pi_95753870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het is wel erg lekker maar geen idee hoeveel vet daarin zit :D
Volgens mij is oude kaas wel goed en zit er minder vet in dan jonge kaas.. Toch?
* Njosnavelin heeft ook zin in een boterham met oude kaas :9
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 20 april 2011 @ 11:12:07 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95753874
Eten = gezelligheid, hoezee! :')

Zit er hier ook iets teveel in.

Ik eet broodje paardenrookvlees. Speaking of which, waar is V1z0Rmans?
pi_95753943
ik heb net een gekookt eitje gehad... :9
  woensdag 20 april 2011 @ 11:15:38 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95753986
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat doet Duvel wel eens met de wc-rol. Dan hangt er nog 1 velletje :').
_O-.

Iig ik heb ff geboodschapperd. Vanavond wordt het tortelloni met Italiaanse roerbakgroenten en een tomatensausje :P. Vrijdag ook (dan eet ik de andere helft). Morgen komt Marks vader en gaan we uit eten.

En ik heb raketijsjes. Aan de ijsafdeling vh AH is wel te zien dat de temperaturen zijn gestegen :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 april 2011 @ 11:16:05 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95753996
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Volgens mij is oude kaas wel goed en zit er minder vet in dan jonge kaas.. Toch?
Volgens mij is jonge kaas beter dan oude kaas! Hoe belegener/ouder, hoe slechter, dacht ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_95754023
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik kon een tijdje geen vet verdragen. Had ik dan ook geen nee moeten zeggen tegen alle vette dingen die me werden aangeboden? Sommige mensen eten geen vlees. Moeten die dan tegen wil en dank een frikandel naar binnen gaan werken?

Kijk, liever niet, ok. Maar als je er echt geen zin in hebt, zeg dan gewoon dat je er echt geen zin in hebt. Of je pikt 2 of 3 frietjes mee, gaat er gezellig bij zitten en eet je boterham.

Echt hoor, de drama's des levens.
Maar ik heb daar geen last van. Ik snap je punt, dat wel. Het is allemaal ook ingewikkeld. Meh. Het scheelt wel dat er weinig verjaardagen zijn? :D
pi_95754031
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij is jonge kaas beter dan oude kaas! Hoe belegener/ouder, hoe slechter, dacht ik.
Dat dacht ik ook.
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 11:17:16 #179
70532 loveli
N
pi_95754046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef Perruche het volgende:
Waarheid als een koe.
Had afgelopen winter een situatie op mijn werk waarin ik bijna in een positie werd gemanouvreerd die me niet aanstond. Het was een loyaliteitskwestie en vanwege mijn positie werd van mij verwacht dat ik een bepaald standpunt zou innemen (lijnrecht tegenover mijn werkgever). De makkelijkste weg zou zijn geweest om klakkeloos dit standpunt uit te dragen en er verder zelf niet over na te denken.

Ben me er toen heel bewust van geworden dat ik altijd een keus had. Ik kon me terugtrekken uit een bepaalde verantwoordelijke positie, ik kon zelfs mijn ontslag indienen (wat ik serieus heb overwogen). Dat zou me niet in dank worden afgenomen en het had grote impact gehad op de machtsverhoudingen, maar het was een keuze die ik had. Uiteindelijk ben ik trots op de keuzes die ik heb gemaakt en wat er uiteindelijk is bereikt.

Beetje cryptisch omschreven ivm herkenbaarheid. Bottomline: als ik het belangrijk genoeg vind om geen patat te eten bestel ik een bagel en knaag ik die gezellig op terwijl de rest patat eet.
crap in = crap out
  woensdag 20 april 2011 @ 11:18:19 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95754084
Ik kreeg een blauwe envelop met daarin de melding dat ik ws heel veel geld (bijna 700 euro) terugkrijg over 2009 :?. Maar toen kreeg ik het eerste deel vh jaar een uitkering (op basis daarvan zijn de gegevens berekend) en het tweede deel kreeg ik studiefinanciering, dus hoe komen ze hier nou bij? Zal iig m'n stufi van dat jaar eens opvragen en die aangifte over 2009 invullen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 11:18:32 #181
70532 loveli
N
pi_95754093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Kaas is niet echt geweldig gezond enzo, maar lekker genoeg om het met mate te eten.

En vet is lekker, mits in de juiste hoeveelheden op de juiste plaatsen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 11:19:14 #182
70532 loveli
N
pi_95754112
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef RenRen- het volgende:
Het is allemaal ook ingewikkeld.
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.
crap in = crap out
pi_95754281
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg een blauwe envelop met daarin de melding dat ik ws heel veel geld (bijna 700 euro) terugkrijg over 2009 :?. Maar toen kreeg ik het eerste deel vh jaar een uitkering (op basis daarvan zijn de gegevens berekend) en het tweede deel kreeg ik studiefinanciering, dus hoe komen ze hier nou bij? Zal iig m'n stufi van dat jaar eens opvragen en die aangifte over 2009 invullen.
Je kunt vooraf zien wat je terug krijgt dus gewoon testen :Y
pi_95754283
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef loveli het volgende:

[..]

dat.
Ja doei.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:25:08 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95754335
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef loveli het volgende:
En vet is lekker, mits in de juiste hoeveelheden op de juiste plaatsen.
B-)

And curves in all the right plaaaaces!
pi_95754343
quote:

[..]

Je bent me voor :') :D
pi_95754360
:o ik heb besloten dat ik misschien vrijdag ochetnd ga RPM'en :o
  woensdag 20 april 2011 @ 11:26:10 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95754370
mijn dag tot nu toe
o. 250 ml yoghurt met 150 gram aardbeien
t salade van halve kipfilet, halve avocado, halve paprika, halve mozarella
t/l groente quiche 12 cm
t. veel automatenkoffie
d. weet ik nog niet
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 11:29:45 #189
70532 loveli
N
pi_95754483
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
mijn dag tot nu toe
o. 250 ml yoghurt met 150 gram aardbeien
t salade van halve kipfilet, halve avocado, halve paprika, halve mozarella
t/l groente quiche 12 cm
t. veel automatenkoffie
d. weet ik nog niet
Aan je lijstje te zien gaat het best goed met je. Druk, maar goed.

Doe je nog aan hormonen?
crap in = crap out
  woensdag 20 april 2011 @ 11:30:10 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95754499
Hmmm vandaag Club Power of Club Fiësta.

Pre Fiësta: gezelligheid met leuke mensen! En beetje tanzen und so. Daarna buikspieren doen.
Nadeel Fiësta: wel leuk, maar niet SUPER. En in de avond, al is vriendje er vanavond toch niet. En ik moet sowieso 1x Poweren van mezelf :P

Pre Power: 1x power gehad *) Me kick assss voelen. is om 6 uur dus avond andere dingen kunnen doen. Scriptie ofzo.
Nadeel Power: minder gezellig denk ik (deze les nog niet gedaan), niet dansjes doen. Geen buikspierkwartier, maar train met power zelf al buikspieren :')

Oh de dilemma's des levens! :+ Tot nu toe wint power. Denk ik.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:32:21 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95754576
De combi zou ook interessant zijn: fiësta power! :')
  woensdag 20 april 2011 @ 11:33:59 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95754629
Ik zou gaan voor iets waarbij je geen buikspieroefeningen hoeft te doen :'). Ik moet vanavond weer ;(. En morgen weer hardlopen, maar da's maar 5 km :). En ik ga vroeg, want ik wil niet met m'n snufferd in de zon lopen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_95754744
Maria, hoevaak per week ga e sporten? Kan je niet van alles een beetje doen?
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 11:39:50 #194
70532 loveli
N
pi_95754832
Yessss! BBC op digitenne, superbikes met tof commentaar kijken!
crap in = crap out
  woensdag 20 april 2011 @ 11:42:51 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95754935
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:37 schreef Perruche het volgende:
Maria, hoevaak per week ga e sporten? Kan je niet van alles een beetje doen?
Nou, ik wil deze week 3-4 keer gaan. Maar niet alles is makkelijk te combineren, niet alles wordt ook evenveel gegeven.

Planning is nu:
Maandag: Zumba (check *) )
Woensdag: Power of Fiësta
Donderdag: Zumba (erna zou Power kunnen, maar na Zumba ben ik wel deaud :') )
Zaterdag: Zumba
pi_95754975
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou, ik wil deze week 3-4 keer gaan. Maar niet alles is makkelijk te combineren, niet alles wordt ook evenveel gegeven.

Planning is nu:
Maandag: Zumba (check *) )
Woensdag: Power of Fiësta
Donderdag: Zumba (erna zou Power kunnen, maar na Zumba ben ik wel deaud :') )
Zaterdag: Zumba
power!
pi_95754998
Waarom doe je dan niet:
MA: Zumba
Woe: Fiesta
Do: Power
Za: zumba

Dan heb je 2x zumba en de rest 1x?
pi_95755002
mijn sportplanning deze week:

Maandag: 5 km. hardlopen
woensdag: 4 km. hardlopen, uur tot anderhalf uur volleyballen
vrijdag: 6 km. hardlopen
zaterdag of zondag: 10-15 km. wandelen.
pi_95755067
Ok nu het over sporten gaat:

vrijdagochtend. Ga ik bij mijn sportschool om de hoek, voor mini workout kracht (20 minuten), buikspieren & cardio? Of ga ik een stukje fietsen (10 minuten ofzo, of minder!) en RPM doen en buikspieren?
pi_95755111
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Waarom doe je dan niet:

Wel logisch, maar Maria is onze Zumba Queen :P
  woensdag 20 april 2011 @ 11:47:25 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95755113
RPM natuurlijk!
pi_95755146
Ja, er is een nieuwe release bij ons, XM. Misschien doe ik het wel een keertje.

Maar ik durf niet, want bij heftige cardio krijg ik echt een tomatenroodhoofd >> :(
  woensdag 20 april 2011 @ 11:48:34 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95755156
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Waarom doe je dan niet:

Zat ik ook aan te denken, maar ik weet nog niet zeker of ik zaterdag kan :P En ik wil minimaal 2x Zumba *) Tevens Zumba >> Fiësta. Vind ik.
pi_95755177
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
RPM natuurlijk!
Nummer 50? Wat vind je ervan?
Moet wel bekennen dat ik nu liever buiten ben dan in sportschool :@
pi_95755188
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef Goodbye het volgende:
Ja, er is een nieuwe release bij ons, XM. Misschien doe ik het wel een keertje.

Maar ik durf niet, want bij heftige cardio krijg ik echt een tomatenroodhoofd >> :(
Dat heeft idereen toch?
  woensdag 20 april 2011 @ 11:49:49 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95755201
Ik vind 50 echt complete bagger. Maar dat had ik hier al verteld ;). Ik fiets 'm dan ook niet mee, maar fiets buiten de les met iPod of Evert (www.clubvirtual.nl)
pi_95755224
quote:

[..]

Ach, kan het niet uitleggen. Komt erop neer dat ik de goede vrede wil bewaren.
pi_95755286
Maandag: zwemmen (40 minuten - uur)
Dinsdag: combinatietraining van een uur (half uur hardlopen/half uur spinnen)
Woensdag: -
Donderdag: zwemmen (uur)
Vrijdag: combinatietraining van een uur (half uur hardlopen/half uur spinnen)
Zaterdag: 45 minuten fietsen / uur spinnen
Zondag: -

:o heb in geen tijden zoveel gesport, en het valt allemaal binnen het goedgekeurde triathlonschema :P
Ja doei.
pi_95755288
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind 50 echt complete bagger. Maar dat had ik hier al verteld ;). Ik fiets 'm dan ook niet mee, maar fiets buiten de les met iPod of Evert (www.clubvirtual.nl)
Gelukkig het ligt niet aan mij :D
  woensdag 20 april 2011 @ 11:52:37 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95755299
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gelukkig het ligt niet aan mij :D
Ik heb nog nooit zo'n opeenvolging van kutmuziek gehoord :').
pi_95755300
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ach, kan het niet uitleggen. Komt erop neer dat ik de goede vrede wil bewaren.
Als de vrede bewaart wordt door allemaal hetzelfde te eten :N
  woensdag 20 april 2011 @ 11:54:22 #212
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_95755367
RenRen, ik zou lekker eten wat je wil hoor. Het is toch niet alsof je allenig op de trap gaat zitten om het op te eten?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:55:30 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95755398
Mwaa ik snap het wel denk ik! Een (misschien misplaatst?) gevoel van beleefdheid.
pi_95755412
Je kan toch gewoon zeggen dat je om je lijn wil denken en een boterham eet Renren? Ik zie het probleem niet zo en de mensen die wel patat eten denk ik ook niet.

Bottomline: stiekem wil je gewoon patatjes en geef je de situatie daar de schuld van :P
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 11:56:06 #215
70532 loveli
N
pi_95755422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwaa ik snap het wel denk ik! Een (misschien misplaatst?) gevoel van beleefdheid.
Ik snap het ook hoor.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 11:56:33 #216
70532 loveli
N
pi_95755436
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef MarMar het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je om je lijn wil denken en een boterham eet Renren? Ik zie het probleem niet zo en de mensen die wel patat eten denk ik ook niet.

Bottomline: stiekem wil je gewoon patatjes en geef je de situatie daar de schuld van :P
Dat denk ik dan weer niet.
crap in = crap out
pi_95755451
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij ons is er een nieuwe release sinds maandag, bij jouw sportschool niet?
  woensdag 20 april 2011 @ 11:58:49 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95755509
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bij ons is er een nieuwe release sinds maandag, bij jouw sportschool niet?
Nee, bij ons is RPM 50 in het weekend van 19/20 maart gelanceerd :).
pi_95755549
Lijstje van vandaag, tips zijn welkom :s)

O: flinke bak yoghurt met muesli
T: boterham filet americain (of eigenlijk 2 hele kleintjes)
L: 2 boterhammen geitenkaas met honing
T: tros druiven
T: flinke hand gemixte ongezouten noten
D: pepersteak, ui, champignons, sperziebonen en broccoli
T: 2 kiwi's

Misschien nog een stukje hardlopen vanavond, maar dat weet ik nog niet zeker :)
pi_95755565
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, bij ons is RPM 50 in het weekend van 19/20 maart gelanceerd :).
Oh, bummer -O-

De nieuwe Bodypump release is tof :7
pi_95755627
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat denk ik dan weer niet.
Het was ook niet heel serieus bedoeld, maar wat daar boven stond wel :)
Draai het eens om Renren, zou jij het een probleem vinden als iemand anders koos voor een meegebrachte boterham of salade ipv de patatjes? Vast niet he?
pi_95755675
net een tas vol verse ingredienten gekocht, heerlijk voelt dat en daar ga ik dan wat van brouwen en dat is nog leuker :)

En nu ga ik lekker naar buiten :W
pi_95755715
Ha ja de muziek is niet echt top. Maar gelukkig ga ik niet voor de muziek :P

Ik sport ook liever buiten maar heb een hekel aan hardlopen hier in de stad. Dus dan maar binnen :)
  woensdag 20 april 2011 @ 12:04:52 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95755736
Achja, keuzes keuzes... Ik zou vanmiddag meegaan naar de promotie van een vriendin van ons. Aansluitend een receptie en dan 's avonds naar het feest. Alleen met het vooruitzicht van morgen fysio, vrijdag spullen sjouwen en zaterdag idem + hele dag op een beurs staan, red ik dat niet. Dus ik ga alleen naar het feest. Niet leuk, ook niet voor Duvel, maar als ik de rest van de dagen nog enigszins wil kunnen functioneren, wel noodzakelijk. Tsja, poep.
  woensdag 20 april 2011 @ 12:06:35 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95755799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het was ook niet heel serieus bedoeld, maar wat daar boven stond wel :)
Draai het eens om Renren, zou jij het een probleem vinden als iemand anders koos voor een meegebrachte boterham of salade ipv de patatjes? Vast niet he?
Hangt er vanaf, soms ben ik net m'n oma :@ :')
Als ik iets lekkers heb gebakken ofzo en iemand hoeft niet / wil niet, dan denk ik toch altijd een beetje -O- :') Niet dat ik dan boos ben ofzo! Meer een beetje teleurgesteld dat m'n Awesome Martha Stewart-factor een beetje gefaald is :')
pi_95755808
goede keuze, XM!

Mmm...patatjes, zin in!
pi_95755903
Ik zat daarstraks weer eens in het boek van Ainsley Harriott te bladeren (hoezo SOG) en daar staat ook een recept in voor magere ovenfrietjes: eerst de frietjes koken in bouillon en dan omschudden met een lepel olie en bakken in de oven. Dat ga ik binnenkort eens proberen!
Onze oven is net ook eindelijk gefixt, dus nu kan het weer! O+

Oh en die sociale druk vind ik wel heel herkenbaar hoor. Knap als mensen daar weerstand aan kunnen bieden, maar dat lukt mij ook lang niet altijd.
pi_95755909
Maria, zoiets heb ik ook hoor. MaaR met frietjes, tenzij zelfgebakken, dus niet.
Oh er is een patientonvriendelijke miscommunicatie en nu werd er naar mij gewezen. Ik heb de boel maar gereconstrueerd en het oplossingsgericht uitgepraat, maar het is wel frustrerend en naar voor de patient!
pi_95755982
Puff, wel goed dat je aan de patient denkt, dat vergeten zusters schijnbaar nog wel eens! Laatst nieuws dat in een tehuis voor ouderen een aantal mensen waren overleden ( :o ) na verkeerde injectie. Dat vind ik echt erg.

(heeft niets met jou te maken maar in mijn hoofd legde ik die link :') )
pi_95756043
HIer gaan ze ook patat halen nu, maargoed, dat doen ze iedere woensdag :')
Ja doei.
pi_95756064
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:12 schreef Perruche het volgende:
Puff, wel goed dat je aan de patient denkt, dat vergeten zusters schijnbaar nog wel eens! Laatst nieuws dat in een tehuis voor ouderen een aantal mensen waren overleden ( :o ) na verkeerde injectie. Dat vind ik echt erg.

(heeft niets met jou te maken maar in mijn hoofd legde ik die link :') )
Nee ik begrijp wel dat je de link legt hoor!
Ik doe mn best, maar ik geloof niet dat ik de wereld kan veranderen...
  woensdag 20 april 2011 @ 12:17:08 #232
148689 Muis006
pi_95756118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
Elke week frituur? Bwuhhh.
pi_95756120
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, ik vind dat we genoeg over patat gepraat hebben. Ik krijg zo'n trek in een lekker gefrituurd patatje...
pi_95756190
Doei doei, werken moet ik!
  woensdag 20 april 2011 @ 12:19:39 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95756199
Komkommer! Augurk! Broccoli! Bloemkool! Paprikaaa!

Zo. 8-)
pi_95756302
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Elke week frituur? Bwuhhh.
Yup, maar dat zijn eigenlijk alleen de mannen die dat doen :') en ze komen élke week weer vragen of we ook wat willen :P
Ja doei.
  woensdag 20 april 2011 @ 12:26:49 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95756415
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup, maar dat zijn eigenlijk alleen de mannen die dat doen :') en ze komen élke week weer vragen of we ook wat willen :P
Ach, wel attent! *)
pi_95756447
ja, ik denk dat ik volgende week gewoon een kroketje bestel ofzo, omdat 't kan :P
Ja doei.
pi_95756566
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee ik begrijp wel dat je de link legt hoor!
Ik doe mn best, maar ik geloof niet dat ik de wereld kan veranderen...
Dat is al heel wat! :) Bevalt je baan goed? :)

Ik wil ook weer sporten. En ik heb revalidatiestress. Gewoon omdat ik niet weet hoe het gaat lopen. :{
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 12:50:03 #240
70532 loveli
N
pi_95757220
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is al heel wat! :) Bevalt je baan goed? :)

Ik wil ook weer sporten. En ik heb revalidatiestress. Gewoon omdat ik niet weet hoe het gaat lopen. :{
Stap voor stap.
crap in = crap out
pi_95757836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Stap voor stap.
Ik ben bang dat ik de stappen te klein vind. Bij voorbaat al. :o
Doe wat je niet durft.
pi_95758205
Ik kan me voorstellen dat je daar nerveus van wordt, HPKW. Je hebt jezelf ook geen gemakkelijke doelen gesteld! Ik hoop voor je dat het allemaal lukt met fietsen enzo, maar je moet ook niet vergeten dat elk beetje mobiliteit dat je erbij krijgt op zich al heel fijn is.
pi_95758845
yay, ik ga morgen eindelijk naar m'n nieuwe appartement kijken, voor het eerst in contact kunnen komen met de huidige bewoner! :)

Ben zo benieuwd!
  woensdag 20 april 2011 @ 13:41:03 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95759144
Spannend Jägar!

Net de boodschappen voor het avondeten gehaald. Als compensatie voor het emotionele leed dat Duuf alleen naar de promotie gaat, heb ik beloofd te koken. Het wordt lasagne met een bak voorgesneden groente, verse courgette en tomaten in plakjes en buffelmozzarella :). Oh en tomatensaus natuurlijk :').De courgetterepen gaan ook mede als soort lasagnebladen fungeren, want ik wil zo min mogelijk pasta gebruiken.

Dan wordt t als volgt:

O: witte grapefruit
T: 2 boterhammen, 1x cervelaat, 1x pasta
T: klein kommetje kwark
D: zie boven
T: ongetwijfeld wel een glas rosé op het feest
  woensdag 20 april 2011 @ 13:47:25 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95759377
Oh en komt allen

http://www.thepassiongouda.nl/

Ik kom alleen zelf niet :').
pi_95759582
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend Jägar!

Net de boodschappen voor het avondeten gehaald. Als compensatie voor het emotionele leed dat Duuf alleen naar de promotie gaat, heb ik beloofd te koken. Het wordt lasagne met een bak voorgesneden groente, verse courgette en tomaten in plakjes en buffelmozzarella :). Oh en tomatensaus natuurlijk :').De courgetterepen gaan ook mede als soort lasagnebladen fungeren, want ik wil zo min mogelijk pasta gebruiken.

Dan wordt t als volgt:

O: witte grapefruit
T: 2 boterhammen, 1x cervelaat, 1x pasta
T: klein kommetje kwark
D: zie boven
T: ongetwijfeld wel een glas rosé op het feest
Maisje toch :+

Ik zou er dus wel even wat lasagnebladen tussen kwakken. En nog wat meer eten, for that matter..
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 13:55:06 #247
70532 loveli
N
pi_95759677
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en komt allen

http://www.thepassiongouda.nl/

Ik kom alleen zelf niet :').
Hm.. weet niet wat ik daarover moet denken.
crap in = crap out
pi_95759968
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je daar nerveus van wordt, HPKW. Je hebt jezelf ook geen gemakkelijke doelen gesteld! Ik hoop voor je dat het allemaal lukt met fietsen enzo, maar je moet ook niet vergeten dat elk beetje mobiliteit dat je erbij krijgt op zich al heel fijn is.
Ik ben al blij als ik gewoon kan lopen in de VS. Verder zie ik het wel.
Meerdaagse trekkingen met volledige bepakking heb ik al uit het schema gegooid, maar gewoon in een museum kunnen lopen zonder al te veel problemen lijkt me wel fijn. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 14:06:55 #249
70532 loveli
N
pi_95760146
Terrasjesweer.
crap in = crap out
  woensdag 20 april 2011 @ 14:08:39 #250
148689 Muis006
pi_95760208
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Meerdaagse trekkingen met volledige bepakking heb ik al uit het schema gegooid, maar gewoon in een museum kunnen lopen zonder al te veel problemen lijkt me wel fijn. :)
Ik weet hoe het voelt :Y maar ik kreeg gisteren een mooie realitycheck: ik was aan het huilen omdat ik niet meer liep 'zoals vroeger', kom ik op de gang een vrouw tegen met 1 been.

Tja.

Als ik je advies mag geven; ga zonder verwachtingen naar revalidatie toe, maar blijf gewoon optimistisch en doe je best. Moet jij eens opletten hoe snel het gaat.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:08:53 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95760219
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
Terrasjesweer.
Woei! Ik heb net wat uurtjes gewerkt en had besloten zo te gaan scriptiën in de tuin! O+
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 14:12:11 #252
70532 loveli
N
pi_95760335
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik weet hoe het voelt :Y maar ik kreeg gisteren een mooie realitycheck: ik was aan het huilen omdat ik niet meer liep 'zoals vroeger', kom ik op de gang een vrouw tegen met 1 been.

Tja.

Als ik je advies mag geven; ga zonder verwachtingen naar revalidatie toe, maar blijf gewoon optimistisch en doe je best. Moet jij eens opletten hoe snel het gaat.
:*
crap in = crap out
pi_95760457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is ook zo ja. Dat gaat je ook vast wel lukken. :)

Muis: :*
Hoe gaat het nu verder?

Leuk, terrasjesweer, maar hier is de zon alweer ongeveer weg. Ach ja, ik moet toch op de laptop werken en die is buiten niet te lezen. :+
  woensdag 20 april 2011 @ 14:17:21 #254
148689 Muis006
pi_95760536
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat is ook zo ja. Dat gaat je ook vast wel lukken. :)

Muis: :*
Hoe gaat het nu verder?

Leuk, terrasjesweer, maar hier is de zon alweer ongeveer weg. Ach ja, ik moet toch op de laptop werken en die is buiten niet te lezen. :+
Wel goed :) 2 tot 3x in de week revalidatie, dat gaat allemaal voorspoedig :Y. Ik heb speciale schoenen en dan ga je echt met sprongen (pun intended) vooruit.

Wat stom dat de zon weg is ;(
pi_95760540
27 graden gaf de thermometer hier aan, buiten, in de zon :o

Lunch is veranderd van kwark naar 3 wasa 'licht' met daarop huttenkäse, avocado (in totaal 3/4) en 3/4 van een pakje gerookte forel :9

en heb voor tussendoor wat snoeptomaatjes gehaald. Kwark had ik écht geen zin in :@ :P
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 14:19:23 #256
70532 loveli
N
pi_95760619
quote:
Terrasjesweer.
Het zwembad belde.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 20 april 2011 @ 14:27:24 #257
70532 loveli
N
pi_95760894
En toen was ik 3 halve bikini's kwijt :')
crap in = crap out
pi_95760912
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wel goed :) 2 tot 3x in de week revalidatie, dat gaat allemaal voorspoedig :Y. Ik heb speciale schoenen en dan ga je echt met sprongen (pun intended) vooruit.

Wat stom dat de zon weg is ;(
Hehe, sprongen klinkt goed. :) *mental image van Muis die rondhupst*
pi_95761463
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef loveli het volgende:
En toen was ik 3 halve bikini's kwijt :')
Ga vooral niet naar de winkel nu :')

Waar is Merel btw? Lang niet gezien?
pi_95761590
Muis :*
pi_95761761
Oh, en werkoverleg in het zonnetje is best ok. O+
pi_95762426
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Tja.

Je hebt helemaal gelijk. :)
En het komt ook vast helemaal goed met mij, alleen weet ik niet hoe het gaat lopen. En dan komt de controlfreak in mij naar boven en word ik ongeduldig. :P

Zo'n realitycheck is wel confronterend, maar ik hoop dat het met jou ook weer beter gaat en als het even kan een beetje snel. :)
Doe wat je niet durft.
pi_95763405
quote:
Terrasjesweer. Technisch weer :7
O-)

@Jagar: Voelde me gister niet zo tof en dat was te zien aan mijn lijstje :) Wel nog een paar lepels pindakaas gegeten omdat ik ook door had dat ik te weinig at.

Gisteraaf trouwens eerste cursusdag gehad voor buurtbemiddeling. Was best interessant. Ben benieuwd hoe het er in de praktijk aan toe gaat :Y

Lijstje vandaag:

O: Smoothie (250 gr kwark/15 gr lijnzaad/25 gr pindakaas/50 gr spinazie/50 gr blauwe bessen en wat kaneel/zoetstof). Volgens het voedingscentrum is dat al 440 kcal :9
T: shake
L: mozarellabol en stukjes paprika
T: Appelstukjes uit de magnetron, shake
D: veeeel wokgroente met garnalen
S: Rug/triceps
T: eitjes

[ Bericht 0% gewijzigd door _aurum_ op 20-04-2011 15:47:26 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95763630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

O-)

@Jagar: Voelde me gister niet zo tof en dat was te zien aan mijn lijstje :) Wel nog een paar lepels pindakaas gegeten omdat ik ook door had dat ik te weinig at.

Gisteraaf trouwens eerste cursusdag gehad voor buurtbemiddeling. Was best interessant. Ben benieuwd hoe het er in de praktijk aan toe gaat :Y

Lijstje vandaag:

O: Smoothie (250 gr kwark/15 gr lijnzaad/25 gr pindakaas/50 gr spinazie/50 gr blauwe bessen en wat kaneel/zoetstof). Volgens het voedingscentrum is dat al 440 kcal :9
T: shake
L: mozarellabol en stukjes paprika
T: Appelstukjes uit de magnetron, shake
D: veeeel wokgroente met garnalen
S: Rug/triceps
T: eitjes
alles okay op het werk? Dit vind ik een mooi lijstje!

[ Bericht 0% gewijzigd door Jagärtrut op 20-04-2011 16:00:11 ]
pi_95763733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

alles okay op het werk? Dit vind ik een mooi lijstje!
ik blijf je bij je andere nick noemen he :X

Werk is prima! Nog een 1,5 week en dan ben ik door mijn proeftijd heen, heb ik weer een vast contract en dan ben ik denk ik ook weer wat rustiger :)

tfa!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95764135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik blijf je bij je andere nick noemen he :X

Werk is prima! Nog een 1,5 week en dan ben ik door mijn proeftijd heen, heb ik weer een vast contract en dan ben ik denk ik ook weer wat rustiger :)

tfa!
da's niet m'n andere nick! Das m'n naam! :)
pi_95764303
Zo ik kan weinig handelen vandaag zeg. Jeetje.
Worry is a misuse of imagination
pi_95764673
Bwuh, gaar. Ik zit al sinds vanochtend te typen aan mijn scriptie en ik moet nog een heel stuk. Nou ja, volgens Word heb ik wel zo'n 1500 woorden geschreven vandaag. :) Zo even wat anders doen en dan vanavond nog maar een paar uurtjes, dan kan ik tenminste weer wat inleveren.
[/dagboekpost]

Ons avondeten verandert trouwens in volkorenpasta met groente en zelfgemaakte pesto. :9
pi_95764928
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Bwuh, gaar. Ik zit al sinds vanochtend te typen aan mijn scriptie en ik moet nog een heel stuk. Nou ja, volgens Word heb ik wel zo'n 1500 woorden geschreven vandaag. :) Zo even wat anders doen en dan vanavond nog maar een paar uurtjes, dan kan ik tenminste weer wat inleveren.
[/dagboekpost]

Ons avondeten verandert trouwens in volkorenpasta met groente en zelfgemaakte pesto. :9
ik vind het altijd zo moeiljk om mezelf voor een korte tijd aan het werk te zetten. ik kwam om kwart over 3 op het werk na naar de kapper te zijn geweest, toen was het koffiepauze en moest ik even met een apar mensen praten en om 4 uur zat ik klaar achter de computer om weer te gaan werken, maar om uiterljik kwart voor 5 moet ik weer weg. Die 45 minuten zijn zo kort om echt wat te doen!
  woensdag 20 april 2011 @ 16:20:33 #270
148689 Muis006
pi_95764980
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. :)
En het komt ook vast helemaal goed met mij, alleen weet ik niet hoe het gaat lopen. En dan komt de controlfreak in mij naar boven en word ik ongeduldig. :P

Zo'n realitycheck is wel confronterend, maar ik hoop dat het met jou ook weer beter gaat en als het even kan een beetje snel. :)

En ongeduldig ben ik ook :') toen het heel slecht ging kreeg ik het advies: geduld hebben. Dat vond ik zoo cliche, maar het is helaas wel waar oO<
pi_95765175
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind het altijd zo moeiljk om mezelf voor een korte tijd aan het werk te zetten. ik kwam om kwart over 3 op het werk na naar de kapper te zijn geweest, toen was het koffiepauze en moest ik even met een apar mensen praten en om 4 uur zat ik klaar achter de computer om weer te gaan werken, maar om uiterljik kwart voor 5 moet ik weer weg. Die 45 minuten zijn zo kort om echt wat te doen!
Dat heb ik ook ja, en als ik bijv. later op de dag nog ergens naartoe moet dan wil het eigenlijk uren daarvoor al niet echt meer omdat ik steeds denk "ik moet zo nog weg". :+ Moet er ook altijd even in komen, dus dan is een korte tijd al helemaal onefficiënt. En als ik dan eenmaal bezig ben, kan ik niet meer stoppen... :D
pi_95765511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja, en als ik bijv. later op de dag nog ergens naartoe moet dan wil het eigenlijk uren daarvoor al niet echt meer omdat ik steeds denk "ik moet zo nog weg". :+ Moet er ook altijd even in komen, dus dan is een korte tijd al helemaal onefficiënt. En als ik dan eenmaal bezig ben, kan ik niet meer stoppen... :D
In dat geval zet ik altijd een wekker zodat ik niet steeds om de 5 minuten op de klok hoef te kijken.
  woensdag 20 april 2011 @ 16:58:16 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95766780
:W Hele middag op het strand gelegen/gezeten, zo relaxed O+.

Maar ik moet wel een grotere badhanddoek, want ik zat continu onder het zand :').
En ik moet een bikini, want ik behalve dames op leeftijd heb ik echt níemand in badpak gezien! :o.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 april 2011 @ 17:03:38 #274
338066 cherishable
Kan ook lief zijn.
pi_95767037
Hoi mensen!

Nog nooit gepost hier, maar erg leuk topic! Ook ik wil wel een paar kilootjes kwijt. Heb geen overgewicht, maar er mogen voor de zomer wel wat winterkilo's af :). Nu een vraag voor jullie: Weet iemand toevallig goede work-out dvd's?
  woensdag 20 april 2011 @ 17:03:54 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95767051
Dat komt omdat vrouwen die een badpak hebben zoals ondergetekende, zich niet prettig voelen in hun lijf, zoals ondergetekende, dus geen bikini zullen kopen, zoals.., en ook niet voor de lol op het strand gaan liggen.
pi_95767075
ik voel me in mijn badpak ook niet fijn, maar met een beetje actief zwemmen is een badpak toch wel fijner :P O-)
Ja doei.
pi_95767175
Heb een vraagje:

Ben een jongen, 1.73 meter en ongeveer 77 kilo. Een week geleden begon ik met elke dag 45 a 1 uur intensief sporten (hardlopen, traplopen enz.). Heb dat volgehouden en dronk daarnaast 3 a 5 liter water per dag + gezonder gaan eten. Elke dag wel zo'n klein zakje chips, en soms een koekje of zo, maar het viel dus allemaal mee. Meer groente en fruit enz.

Alleen net ging ik sporten en daarna douchen, ging ik op de weegschaal staan was ik 77.8 kilo.
Wtf? Na 1 week elke dag sporten, veel water drinken en gezonder eten kom ik bij i.p.v. af.
Wat is er hier aan de hand? :O
pi_95767303
Spieren wegen meer dan vet :)
Ja doei.
pi_95767460
Misschien kun je beter gewoon meten of je lichaam strakker wordt, want dat is toch uiteindelijk het doel. :)

Heb je je trouwens wel op hetzelfde moment van de dag gewogen? Dat kan best veel schelen.
pi_95767499
Ja maar ik zie geen spieren. En kan het zijn dat het wat mee te maken heeft, dat ik 1 uur voordat ik ging wegen nog 1.5 liter water, 1 blikje cola zero, 2 banen, 1 appel en 1 koek heb gedronken en gegeten? Na dat gegeten en gedronken te hebben ging ik sporten en toen op de weegschaal. :D
pi_95767539
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien kun je beter gewoon meten of je lichaam strakker wordt, want dat is toch uiteindelijk het doel. :)

Heb je je trouwens wel op hetzelfde moment van de dag gewogen? Dat kan best veel schelen.
Nee, gewoon willekeurig. Soms 1 weekje niet, soms 's ochtends, soms net voordat ik ga slapen, soms 's middags en soms wanneer ik niets te doen heb, voorbij de weegschaal loop en er even op ga staan. Maar vandaag dus na het eten, daarna sporten, dan weegschaal. :D
pi_95767551
spieren zie je ook niet meteen.
Ja doei.
  woensdag 20 april 2011 @ 17:16:53 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95767556
Vast weegmoment nemen: ik deed het elke ochtend na het poepen en voor het douchen en ontbijten :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 april 2011 @ 17:17:18 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95767575
Grr, ik wil die knuffelsmiley (uit die smileyverzameling) in een mailtje zetten, maar dat wordt een link. Kan dat ook anders? (in hotmail?). Dat de ontvanger meteen het plaatje ziet?
Niet meer actief op Fok!
pi_95767608
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
spieren zie je ook niet meteen.
O oke :D
Dus als ik dit nog ongeveer 3 weken volhoud en voortaan 's ochtends ga wegen, dan zie ik wel resultaat? Bijvoorbeeld 1 kilo lichter?
  woensdag 20 april 2011 @ 17:24:37 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95767844
Ik ben alweer een stukje bruiner!

Welkom cherishable en goodmorningvietnam! Wat betreft dvds: hangt er vanaf wat voor work-out je leuk vindt denk ik! Je hebt zumba-dvds, Bootcamp dvds, yoga, pilates, andere trainingsprogramma's, noem maar op!

Lijstje.
O: twee sneetjes met paardenrookvlees
T: wat rozijntjes
L: twee sneetjes met twee gebakken eieren met wat kaas
T: glas appelsientje mild
T: twee stukjes duivenkater met boter
S: Club Power
D: mosselcurry met haricot verts, groene asperges en naanbrood
T: misschien nog vla
  woensdag 20 april 2011 @ 17:25:51 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95767885
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef goodmorningvietnam het volgende:

[..]

O oke :D
Dus als ik dit nog ongeveer 3 weken volhoud en voortaan 's ochtends ga wegen, dan zie ik wel resultaat? Bijvoorbeeld 1 kilo lichter?
Hangt er vanaf wat je doet. Als je veel spiertraining doet kan het dat je zwaarder bent, maar wel slanker/strakker wordt. Je zult dus best resultaat zien na een maandje ofzo, maar of dit op de weegschaal is... :P Hangt ook weer af van je eetpatroon geloof ik..?
pi_95768018
Ik doe veel opdrukken en traplopen enz. zijn dat spieroefeningen? Soms doe ik hardlopen, maar vaker de eerste 2. :D
pi_95768049
Ooh, gebakken eieren, dat ga ik morgen ook eten!
Lekker lijstje Maria! Wel apart, mosselcurry. :o
pi_95768141
Slechte dag.
En toch maar een huisartsbezoek volgende week.
Ook zonder koffie ben ik trillerig.
Nu met de tram naar huis.
  woensdag 20 april 2011 @ 17:33:57 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95768147
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Ooh, gebakken eieren, dat ga ik morgen ook eten!
Lekker lijstje Maria! Wel apart, mosselcurry. :o
Heel lekker! Van de AH site, ik moet nu weg maar kan je zo wel het recept doorpasen als je wilt!
pi_95768648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heel lekker! Van de AH site, ik moet nu weg maar kan je zo wel het recept doorpasen als je wilt!
Oh, dan kan ik hem waarschijnlijk zelf wel vinden op de site. :)
pi_95768733
ik weet weer waarom ik niet een callcenter werk :') dit is echt ;( maargoed, hè, wel voor een 'goed doel' :') ofzo
Ja doei.
  woensdag 20 april 2011 @ 17:56:29 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95768967
Mijn avondeten wordt nu:
Nu in de oven: zelfgebakken meergranen vloerbrood.
Straks te eten met, zelfgemaakte tonijnsalade, zelfgemaakte aspergesoep.
Met allerlei lekkere smeersels en een salade van tonijn, gekookte eieren, ijsbergsla, tomaat, komkommer, augurk en dressing
  woensdag 20 april 2011 @ 17:57:36 #295
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95769008
Klinkt lekker uniek! :9 Smakelijk alvast!
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 20 april 2011 @ 17:58:39 #296
331 Merel
Be here now.
pi_95769041
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ga vooral niet naar de winkel nu :')

Waar is Merel btw? Lang niet gezien?
Ik ben er af en toe even tussendoor. Als het over schoenen gaat ofzo ;) Maar verder drukdrukdruk!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 20 april 2011 @ 17:59:25 #297
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95769071
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ben er af en toe even tussendoor. Als het over schoenen gaat ofzo ;) Maar verder drukdrukdruk!
We moeten het dus vaker over schoenen hebben *O*.
Wel leuk drukdrukdruk?
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 20 april 2011 @ 18:02:20 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95769171
Heb van mijn moeder nieuwe slippers/muiltjes weet ik veel, met hakjes... gekregen waren haar te groot

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goudkleurig :')

[ Bericht 64% gewijzigd door uniekhoorn op 20-04-2011 18:09:37 ]
  woensdag 20 april 2011 @ 18:19:25 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95769837
Toch nog een beetje verbrand ;(.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 april 2011 @ 18:26:19 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95770098
Zo de lasagne was NOM! Even laten zakken en dan tutten en dan naar Leiden :).
  woensdag 20 april 2011 @ 18:26:34 #301
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_95770104
Halve dag in de auto gezeten, in de file gestaan en een paaltje geramd ;(

Maar nu met een glas rose in mijn tuin en vriendje komt er zo aan O+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')