Zat ik ook aan te denken, maar ik weet nog niet zeker of ik zaterdag kanquote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Waarom doe je dan niet:
MA: Zumba
Woe: Fiesta
Do: Power
Za: zumba
Dan heb je 2x zumba en de rest 1x?
Nummer 50? Wat vind je ervan?quote:
Dat heeft idereen toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef Goodbye het volgende:
Ja, er is een nieuwe release bij ons, XM. Misschien doe ik het wel een keertje.
Maar ik durf niet, want bij heftige cardio krijg ik echt een tomatenroodhoofd >>
Ach, kan het niet uitleggen. Komt erop neer dat ik de goede vrede wil bewaren.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.
Gelukkig het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind 50 echt complete bagger. Maar dat had ik hier al verteld. Ik fiets 'm dan ook niet mee, maar fiets buiten de les met iPod of Evert (www.clubvirtual.nl)
Ik heb nog nooit zo'n opeenvolging van kutmuziek gehoordquote:
Als de vrede bewaart wordt door allemaal hetzelfde te etenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ach, kan het niet uitleggen. Komt erop neer dat ik de goede vrede wil bewaren.
Ik snap het ook hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwaa ik snap het wel denk ik! Een (misschien misplaatst?) gevoel van beleefdheid.
Dat denk ik dan weer niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef MarMar het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je om je lijn wil denken en een boterham eet Renren? Ik zie het probleem niet zo en de mensen die wel patat eten denk ik ook niet.
Bottomline: stiekem wil je gewoon patatjes en geef je de situatie daar de schuld van
Bij ons is er een nieuwe release sinds maandag, bij jouw sportschool niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind 50 echt complete bagger. Maar dat had ik hier al verteld. Ik fiets 'm dan ook niet mee, maar fiets buiten de les met iPod of Evert (www.clubvirtual.nl)
Nee, bij ons is RPM 50 in het weekend van 19/20 maart gelanceerdquote:Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij ons is er een nieuwe release sinds maandag, bij jouw sportschool niet?
Oh, bummerquote:Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, bij ons is RPM 50 in het weekend van 19/20 maart gelanceerd.
Het was ook niet heel serieus bedoeld, maar wat daar boven stond welquote:
Hangt er vanaf, soms ben ik net m'n omaquote:Op woensdag 20 april 2011 12:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het was ook niet heel serieus bedoeld, maar wat daar boven stond wel![]()
Draai het eens om Renren, zou jij het een probleem vinden als iemand anders koos voor een meegebrachte boterham of salade ipv de patatjes? Vast niet he?
Nee ik begrijp wel dat je de link legt hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:12 schreef Perruche het volgende:
Puff, wel goed dat je aan de patient denkt, dat vergeten zusters schijnbaar nog wel eens! Laatst nieuws dat in een tehuis voor ouderen een aantal mensen waren overleden () na verkeerde injectie. Dat vind ik echt erg.
(heeft niets met jou te maken maar in mijn hoofd legde ik die link)
Elke week frituur? Bwuhhh.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
HIer gaan ze ook patat halen nu, maargoed, dat doen ze iedere woensdag
zeg, ik vind dat we genoeg over patat gepraat hebben. Ik krijg zo'n trek in een lekker gefrituurd patatje...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
HIer gaan ze ook patat halen nu, maargoed, dat doen ze iedere woensdag
Yup, maar dat zijn eigenlijk alleen de mannen die dat doenquote:
Ach, wel attent!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, maar dat zijn eigenlijk alleen de mannen die dat doenen ze komen élke week weer vragen of we ook wat willen
Dat is al heel wat!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee ik begrijp wel dat je de link legt hoor!
Ik doe mn best, maar ik geloof niet dat ik de wereld kan veranderen...
Stap voor stap.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is al heel wat!Bevalt je baan goed?
Ik wil ook weer sporten. En ik heb revalidatiestress. Gewoon omdat ik niet weet hoe het gaat lopen.
Ik ben bang dat ik de stappen te klein vind. Bij voorbaat al.quote:
Maisje tochquote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend Jägar!
Net de boodschappen voor het avondeten gehaald. Als compensatie voor het emotionele leed dat Duuf alleen naar de promotie gaat, heb ik beloofd te koken. Het wordt lasagne met een bak voorgesneden groente, verse courgette en tomaten in plakjes en buffelmozzarella. Oh en tomatensaus natuurlijk
.De courgetterepen gaan ook mede als soort lasagnebladen fungeren, want ik wil zo min mogelijk pasta gebruiken.
Dan wordt t als volgt:
O: witte grapefruit
T: 2 boterhammen, 1x cervelaat, 1x pasta
T: klein kommetje kwark
D: zie boven
T: ongetwijfeld wel een glas rosé op het feest
Hm.. weet niet wat ik daarover moet denken.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en komt allen
http://www.thepassiongouda.nl/
Ik kom alleen zelf niet.
Ik ben al blij als ik gewoon kan lopen in de VS. Verder zie ik het wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je daar nerveus van wordt, HPKW. Je hebt jezelf ook geen gemakkelijke doelen gesteld! Ik hoop voor je dat het allemaal lukt met fietsen enzo, maar je moet ook niet vergeten dat elk beetje mobiliteit dat je erbij krijgt op zich al heel fijn is.
Ik weet hoe het voeltquote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik gewoon kan lopen in de VS. Verder zie ik het wel.
Meerdaagse trekkingen met volledige bepakking heb ik al uit het schema gegooid, maar gewoon in een museum kunnen lopen zonder al te veel problemen lijkt me wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |