Volgens mij is jonge kaas beter dan oude kaas! Hoe belegener/ouder, hoe slechter, dacht ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is oude kaas wel goed en zit er minder vet in dan jonge kaas.. Toch?
* Njosnavelin heeft ook zin in een boterham met oude kaas![]()
Maar ik heb daar geen last van. Ik snap je punt, dat wel. Het is allemaal ook ingewikkeld. Meh. Het scheelt wel dat er weinig verjaardagen zijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik kon een tijdje geen vet verdragen. Had ik dan ook geen nee moeten zeggen tegen alle vette dingen die me werden aangeboden? Sommige mensen eten geen vlees. Moeten die dan tegen wil en dank een frikandel naar binnen gaan werken?
Kijk, liever niet, ok. Maar als je er echt geen zin in hebt, zeg dan gewoon dat je er echt geen zin in hebt. Of je pikt 2 of 3 frietjes mee, gaat er gezellig bij zitten en eet je boterham.
Echt hoor, de drama's des levens.
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is jonge kaas beter dan oude kaas! Hoe belegener/ouder, hoe slechter, dacht ik.
Had afgelopen winter een situatie op mijn werk waarin ik bijna in een positie werd gemanouvreerd die me niet aanstond. Het was een loyaliteitskwestie en vanwege mijn positie werd van mij verwacht dat ik een bepaald standpunt zou innemen (lijnrecht tegenover mijn werkgever). De makkelijkste weg zou zijn geweest om klakkeloos dit standpunt uit te dragen en er verder zelf niet over na te denken.quote:
Kaas is niet echt geweldig gezond enzo, maar lekker genoeg om het met mate te eten.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij is oude kaas wel goed en zit er minder vet in dan jonge kaas.. Toch?
* Njosnavelin heeft ook zin in een boterham met oude kaas![]()
Je kunt vooraf zien wat je terug krijgt dus gewoon testenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg een blauwe envelop met daarin de melding dat ik ws heel veel geld (bijna 700 euro) terugkrijg over 2009. Maar toen kreeg ik het eerste deel vh jaar een uitkering (op basis daarvan zijn de gegevens berekend) en het tweede deel kreeg ik studiefinanciering, dus hoe komen ze hier nou bij? Zal iig m'n stufi van dat jaar eens opvragen en die aangifte over 2009 invullen.
dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef loveli het volgende:
En vet is lekker, mits in de juiste hoeveelheden op de juiste plaatsen.
Je bent me voorquote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.
Aan je lijstje te zien gaat het best goed met je. Druk, maar goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
mijn dag tot nu toe
o. 250 ml yoghurt met 150 gram aardbeien
t salade van halve kipfilet, halve avocado, halve paprika, halve mozarella
t/l groente quiche 12 cm
t. veel automatenkoffie
d. weet ik nog niet
Nou, ik wil deze week 3-4 keer gaan. Maar niet alles is makkelijk te combineren, niet alles wordt ook evenveel gegeven.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:37 schreef Perruche het volgende:
Maria, hoevaak per week ga e sporten? Kan je niet van alles een beetje doen?
power!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou, ik wil deze week 3-4 keer gaan. Maar niet alles is makkelijk te combineren, niet alles wordt ook evenveel gegeven.
Planning is nu:
Maandag: Zumba (check)
Woensdag: Power of Fiësta
Donderdag: Zumba (erna zou Power kunnen, maar na Zumba ben ik wel deaud)
Zaterdag: Zumba
Wel logisch, maar Maria is onze Zumba Queenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Waarom doe je dan niet:
MA: Zumba
Woe: Fiesta
Do: Power
Za: zumba
Dan heb je 2x zumba en de rest 1x?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |