Omdat je het niet kan weerstaan of omdat het "not done" is?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik zeg dat ook niet.ik eet gewoon liever mn boterhammen dan patat, maar kan ook geen nee zeggen.
Kon wel, wilde niet. Is ook niet erg.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik zeg dat ook niet.ik eet gewoon liever mn boterhammen dan patat, maar kan ook geen nee zeggen.
dat was tamashiiiiiiiquote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Perruche het volgende:
Of je neemt een half patatje.
Waar is Siral eigenlijk? En is dat andere topic er ooit nog gekomen?
Not done, zo van "Ja hoi, fijn dat jullie met z'n vieren patat willen eten en een gezellige paaslunch willen organiseren, maar ik heb geen zin, groetjes."quote:Op woensdag 20 april 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Omdat je het niet kan weerstaan of omdat het "not done" is?
Zie hierboven.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Kon wel, wilde niet. Is ook niet erg.
Eigenlijk is dat best een goed ideequote:Op woensdag 20 april 2011 10:28 schreef Perruche het volgende:
Of je neemt een half patatje.
Waar is Siral eigenlijk? En is dat andere topic er ooit nog gekomen?
Dat doet Duvel wel eens met de wc-rol. Dan hangt er nog 1 velletjequote:Op woensdag 20 april 2011 10:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat is zo vervelend! Mijn vriendje had er ook een handje van. of echt superweinig overlaten en dan zo van "ja maar het is toch niet op!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst:
O: boterham ham, beker melk
S: hardlopen
T's: appel, peer
L: 4 volkoren wasa knackerbrod met kaas en ham, gekookt eitje
T: sinaasappel, slagroomgebak
D: roerbakgroente met vissaus, soja e.d. met tonijn en volkorenrijst
T: 450 gr magere kwark met versgemaakte rabarberNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Niet bedoeld als persoonlijke aanval. Niemand die je dwingt om patat te eten, vriendelijk te zijn tegen de stomme buurvrouw of op je werk alles te pikken van je stomme baas. Vrije wil is een groot goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:32 schreef RenRen- het volgende:
Not done, zo van "Ja hoi, fijn dat jullie met z'n vieren patat willen eten en een gezellige paaslunch willen organiseren, maar ik heb geen zin, groetjes."
Want ik heb echt geen zin, zaterdag ook gegeten, was eigenlijk niet zo super lekker![]()
Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet bedoeld als persoonlijke aanval. Niemand die je dwingt om patat te eten, vriendelijk te zijn tegen de stomme buurvrouw of op je werk alles te pikken van je stomme baas. Vrije wil is een groot goed.
Alleen belasting kun je niet omheen.
Zo vatte ik het niet op.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet bedoeld als persoonlijke aanval. Niemand die je dwingt om patat te eten, vriendelijk te zijn tegen de stomme buurvrouw of op je werk alles te pikken van je stomme baas. Vrije wil is een groot goed.
Alleen belasting kun je niet omheen.
Ik kon een tijdje geen vet verdragen. Had ik dan ook geen nee moeten zeggen tegen alle vette dingen die me werden aangeboden? Sommige mensen eten geen vlees. Moeten die dan tegen wil en dank een frikandel naar binnen gaan werken?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo vatte ik het niet op.ik vind het gewoon not done om erbij te zitten en niets te accepteren terwijl ze het gezellig willen hebben hier. Ze proppen het niet naar binnen, I know. Maar ik zeg dan liever geen nee, stage enzo. Mijn stem weegt ook niet zo.
net zo als mijn ouders, die vindne het ongezellig als ik geen glaasje wijn meedrink...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo vatte ik het niet op.ik vind het gewoon not done om erbij te zitten en niets te accepteren terwijl ze het gezellig willen hebben hier. Ze proppen het niet naar binnen, I know. Maar ik zeg dan liever geen nee, stage enzo. Mijn stem weegt ook niet zo.
Het is wel erg lekker maar geen idee hoeveel vet daarin zitquote:Op woensdag 20 april 2011 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ik wil ook brood met oude kaas!![]()
Maar ik heb niet in huis. Hmm even zien wat ik wél heb.
Ben wel benieuwd inderdaad!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
AH heeft nu tijdelijk biologische filet américain en kipkerriesalade enzo.Meteen maar die salade meegebracht, want die koop ik dus normaal nooit.
Mja eigen eten meenemen en mee eten is toch niet ongezellig?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
net zo als mijn ouders, die vindne het ongezellig als ik geen glaasje wijn meedrink...
@ Perruce:
Volgens mij is oude kaas wel goed en zit er minder vet in dan jonge kaas.. Toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is wel erg lekker maar geen idee hoeveel vet daarin zit
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat doet Duvel wel eens met de wc-rol. Dan hangt er nog 1 velletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |