Ik vind: beetje vet (griekse yoghurt is best wel vet, kaas, roomsaus) maar jou kennende wel genoeg groentes bij je D.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
planning:
S: 25 minuten hardlopen
O: yoghurt met muesli
T: wat griekse yoghurt?
L: 2 tosti's met ham en kaas
T: 2 knackebrod met roomkaas
T: banaan
S: uur volleyballen
D: tortellini met citroen/roomsaus en broccoli
misschien met alle sport nog wat weinig, aan de andere kant, m'n D tikt waarschijnlijk hard aan in kcals.
ja, ik zit nog te twijfelen over de griekse yoghurt. Laat het er vanaf hangen of ik trek krijg voor lunch, denk ik. Let's see!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind: beetje vet (griekse yoghurt is best wel vet, kaas, roomsaus) maar jou kennende wel genoeg groentes bij je D.
eens een keer wat minder groente bij mij kan best, aangezien ik over het algemeen héél veel groente eet, zoals gisteren en morgen en overmorgen weerquote:Op woensdag 20 april 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Motje: T: wortels en cherrytomaatjes? weinig groentels.
/groentemaffia die zich niet aan de eigen regels houdt
Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jouquote:Op woensdag 20 april 2011 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eens een keer wat minder groente bij mij kan best, aangezien ik over het algemeen héél veel groente eet, zoals gisteren en morgen en overmorgen weermaak ik me geen zorgen over.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jou ;') ik haal het al weer weg.
Wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:18 schreef Perruche het volgende:
Jezus wat een rotdag ook weerbegint al goed met gezeik vanaf de andere kant van de wereld.
whehe, nee, maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jou ;') ik haal het al weer weg.
ja jezus mozes, ik moet klanten van overal helpen, heb ik blijkbaar iets niet helemaal volgens het protocol gedaan according to this australian person. Echt jongens, give me a break, het is vroeg.quote:
ik ook ja! En ik zie er ook verrot uit dan als ik net wakker ben, volgens mij word ik oudquote:Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef progje het volgende:
goedemorgen...
Ik word de laatste tijd echt zo moe wakker de hele tijd, super irritant...
Soms wel en soms niet..quote:Op woensdag 20 april 2011 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Daar had ik ook een tijdje last van, maar 't is nu weer over. Heb heel veel bijgeslapen.
Hebben jullie ook dat je dan als je eenmaal op gang bent dat 't wel gaat maar dat je rond half 10 weer helemaal op bent?
Ja, kwark en nog een stuk fruit en nog een boterham en een soepje ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:20 schreef RenRen- het volgende:
O: 3 knackebrot met kaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: Evergreen en appel
D: Onbekend.
HmNogal weinig.
Misschien doe ik 's avonds tussendoor nog die kwark.
Lentedip!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Normaal zou ik zeggen 'het is de winterdip', maar nu met 't lekkere weer..
er bestaat toch ook zoiets als voorjaarsmoeheid, al heb ik geen idee wat dat nou weer precies is...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Normaal zou ik zeggen 'het is de winterdip', maar nu met 't lekkere weer..
http://mens-en-gezondheid(...)n-en-bestrijden.htmlquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef progje het volgende:
[..]
er bestaat toch ook zoiets als voorjaarsmoeheid, al heb ik geen idee wat dat nou weer precies is...
jep, minstens een uur per dag!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb altijd een middagdip![]()
Komen jullie wel genoeg buiten in de frisse lucht? Ik merk dat ik daar altijd erg van opknap
Hooikoorts?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, de eet-dip![]()
Voorjaarsmoeheid? Hoe kun je nou moe worden van zon, lammetjes en bloemen?
jeetje, gelukkig heb ik alleen last van moe zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)n-en-bestrijden.html
Meer seks!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
vitamientjes en zon en beweging krijg ik genoeg, wat nu dan?
da's een ander verhaal dan voorjaarsmoeheid.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hooikoorts?Daar word je ontzettend moe van.
Ja de after dinner dip, die is mij ook goed bekend. Ik kan dan echt op slag zo moe zijn dat ik zo kan slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb na het avondeten een dip, rond een uur of 19.
Diner is echt de vraaag, ik eet alleen en kook dan liever makkelijk (lees, geen aardappels). Dus groente en vlees meestal, door elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, kwark en nog een stuk fruit en nog een boterham en een soepje ofzo?Want zelfs met die kwark er bij is dit wel heel weinig (afhankelijke van je D natuurlijk).
nog 2 boterhammen bij je lunch?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Diner is echt de vraaag, ik eet alleen en kook dan liever makkelijk (lees, geen aardappels). Dus groente en vlees meestal, door elkaar.
Soepje gaat er niet inmisschien nog fruit als ik langs de AH kan, zal even kijken.
echt weinig, maar soms weet ik niets meer.
Nou..... Probeer het maar eens te herkennen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's een ander verhaal dan voorjaarsmoeheid.
Oh dat is zo vervelend! Mijn vriendje had er ook een handje van. of echt superweinig overlaten en dan zo van "ja maar het is toch niet op!"quote:Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Nu heb ik dus niks te eten, omdat mijn huisgenoot de koelkast niet aanvult/het niet zegt als iets op is. Naja eerst maar even douchen en dan maar naar de AH met een knorrende maag.
nu geen optie, zit al op kantoor. Maar was vergeten dat we vandaag waarschijnlijk patat eten.quote:
Ik word altijd ziek van soep, kan het niet binnenhouden. Ook boullion word ik enorm misselijk van..quote:
Het gebeurt niet zo vaak hoor, maar ik ben wel degene die vooruitblikt en dingen koopt als ze bijna op zijn. Niet als ze al op zijn. Het is typisch des mans volgens mij om dat niet te doenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat is zo vervelend! Mijn vriendje had er ook een handje van. of echt superweinig overlaten en dan zo van "ja maar het is toch niet op!"
Nu eten we meestal alleen ontbijt en avondeten thuis, avondeten regel ik en voor ontbijt eten we andere dingen, dus probleem opgelost.
gewoon patat eten, kun je op dat lijstje prima hebben en van 1 keer patat kom je geen 20kg aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nu geen optie, zit al op kantoor. Maar was vergeten dat we vandaag waarschijnlijk patat eten.dus misschien een boterham tussendoor...
ik zeg dat ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon patat eten, kun je op dat lijstje prima hebben en van 1 keer patat kom je geen 20kg aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |