Nee ik begrijp wel dat je de link legt hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:12 schreef Perruche het volgende:
Puff, wel goed dat je aan de patient denkt, dat vergeten zusters schijnbaar nog wel eens! Laatst nieuws dat in een tehuis voor ouderen een aantal mensen waren overleden () na verkeerde injectie. Dat vind ik echt erg.
(heeft niets met jou te maken maar in mijn hoofd legde ik die link)
Elke week frituur? Bwuhhh.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
HIer gaan ze ook patat halen nu, maargoed, dat doen ze iedere woensdag
zeg, ik vind dat we genoeg over patat gepraat hebben. Ik krijg zo'n trek in een lekker gefrituurd patatje...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
HIer gaan ze ook patat halen nu, maargoed, dat doen ze iedere woensdag
Yup, maar dat zijn eigenlijk alleen de mannen die dat doenquote:
Ach, wel attent!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, maar dat zijn eigenlijk alleen de mannen die dat doenen ze komen élke week weer vragen of we ook wat willen
Dat is al heel wat!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee ik begrijp wel dat je de link legt hoor!
Ik doe mn best, maar ik geloof niet dat ik de wereld kan veranderen...
Stap voor stap.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is al heel wat!Bevalt je baan goed?
Ik wil ook weer sporten. En ik heb revalidatiestress. Gewoon omdat ik niet weet hoe het gaat lopen.
Ik ben bang dat ik de stappen te klein vind. Bij voorbaat al.quote:
Maisje tochquote:Op woensdag 20 april 2011 13:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend Jägar!
Net de boodschappen voor het avondeten gehaald. Als compensatie voor het emotionele leed dat Duuf alleen naar de promotie gaat, heb ik beloofd te koken. Het wordt lasagne met een bak voorgesneden groente, verse courgette en tomaten in plakjes en buffelmozzarella. Oh en tomatensaus natuurlijk
.De courgetterepen gaan ook mede als soort lasagnebladen fungeren, want ik wil zo min mogelijk pasta gebruiken.
Dan wordt t als volgt:
O: witte grapefruit
T: 2 boterhammen, 1x cervelaat, 1x pasta
T: klein kommetje kwark
D: zie boven
T: ongetwijfeld wel een glas rosé op het feest
Hm.. weet niet wat ik daarover moet denken.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en komt allen
http://www.thepassiongouda.nl/
Ik kom alleen zelf niet.
Ik ben al blij als ik gewoon kan lopen in de VS. Verder zie ik het wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je daar nerveus van wordt, HPKW. Je hebt jezelf ook geen gemakkelijke doelen gesteld! Ik hoop voor je dat het allemaal lukt met fietsen enzo, maar je moet ook niet vergeten dat elk beetje mobiliteit dat je erbij krijgt op zich al heel fijn is.
Ik weet hoe het voeltquote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik gewoon kan lopen in de VS. Verder zie ik het wel.
Meerdaagse trekkingen met volledige bepakking heb ik al uit het schema gegooid, maar gewoon in een museum kunnen lopen zonder al te veel problemen lijkt me wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |