Zat ik ook aan te denken, maar ik weet nog niet zeker of ik zaterdag kanquote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
Waarom doe je dan niet:
MA: Zumba
Woe: Fiesta
Do: Power
Za: zumba
Dan heb je 2x zumba en de rest 1x?
Nummer 50? Wat vind je ervan?quote:
Dat heeft idereen toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef Goodbye het volgende:
Ja, er is een nieuwe release bij ons, XM. Misschien doe ik het wel een keertje.
Maar ik durf niet, want bij heftige cardio krijg ik echt een tomatenroodhoofd >>
Ach, kan het niet uitleggen. Komt erop neer dat ik de goede vrede wil bewaren.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.
Gelukkig het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind 50 echt complete bagger. Maar dat had ik hier al verteld. Ik fiets 'm dan ook niet mee, maar fiets buiten de les met iPod of Evert (www.clubvirtual.nl)
Ik heb nog nooit zo'n opeenvolging van kutmuziek gehoordquote:
Als de vrede bewaart wordt door allemaal hetzelfde te etenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ach, kan het niet uitleggen. Komt erop neer dat ik de goede vrede wil bewaren.
Ik snap het ook hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwaa ik snap het wel denk ik! Een (misschien misplaatst?) gevoel van beleefdheid.
Dat denk ik dan weer niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef MarMar het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je om je lijn wil denken en een boterham eet Renren? Ik zie het probleem niet zo en de mensen die wel patat eten denk ik ook niet.
Bottomline: stiekem wil je gewoon patatjes en geef je de situatie daar de schuld van
Bij ons is er een nieuwe release sinds maandag, bij jouw sportschool niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind 50 echt complete bagger. Maar dat had ik hier al verteld. Ik fiets 'm dan ook niet mee, maar fiets buiten de les met iPod of Evert (www.clubvirtual.nl)
Nee, bij ons is RPM 50 in het weekend van 19/20 maart gelanceerdquote:Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij ons is er een nieuwe release sinds maandag, bij jouw sportschool niet?
Oh, bummerquote:Op woensdag 20 april 2011 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, bij ons is RPM 50 in het weekend van 19/20 maart gelanceerd.
Het was ook niet heel serieus bedoeld, maar wat daar boven stond welquote:
Hangt er vanaf, soms ben ik net m'n omaquote:Op woensdag 20 april 2011 12:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het was ook niet heel serieus bedoeld, maar wat daar boven stond wel![]()
Draai het eens om Renren, zou jij het een probleem vinden als iemand anders koos voor een meegebrachte boterham of salade ipv de patatjes? Vast niet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |