Oooooooh wat liefquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef sigme het volgende:
En ook hier de blijde boodschap maar even verkondigen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja weet ik veel, dat opperde de baas, lekker makkelijk, kan in de pauze, zoiets denk ik. We mogen ook wat anders kiezen, maar het gaat wel als groep.quote:
Tot hun vacht groeit, dan lijken de poten korter.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooie beesten! Wat staan ze hoog op de poten, of lijkt dat maar zo? Ik heb er ook geen verstand van verder.
Er zitten ook nog bosuitjes en cherrytomaatjes in de salade!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef Perruche het volgende:
Oh en best een goed lijstje DaD! Misschien beetje meer groenten maar niet slecht heurHoe is het met de Baard? Leuk, een man die gaat hardlopen
Oh ja, anders is er geen plek voor de vacht. Dom van me.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Tot hun vacht groeit, dan lijken de poten korter.
Fijn toch. Mijn ex was ook zo galant en ik vond het heerlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met de Baard gaat het onwijs goed.. Hij is zo lief en mooi en attent en alles. Er gaan hier een aantal independent women vast op hun achterste poten staan, maar ik vind het heerlijk dat 'ie deuren voor me openhoudt, m'n stoel aanschuift, me in m'n jas helpt, me zijn jas geeft als ik het koud heb...
.
wij lopen ook altijd samen als we samen zijn. heel gezellig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef Perruche het volgende:
Oh en best een goed lijstje DaD! Misschien beetje meer groenten maar niet slecht heurHoe is het met de Baard? Leuk, een man die gaat hardlopen
aurem, ik vind lijstjes die alleen maar uit één woord bestaan per regel niet mooi. Per defenitie niet. En ik vind het nog steeds lastig je lijstjes op waarde te schatten met de shakes, maar volgens mij zijn ze erg mager.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:10 schreef _aurum_ het volgende:
Vik: Ik ga weer duimen!
DaD: Onafhankelijk willen zijn betekent niet dat je geen galantheid meer waardeert.
Tink:Opdrachten verliezen zuigt.
Mijn man heeft hoestsiroop gehaald, loop al sinds vrijdag met een droog hoestje en probeer af en toe mijn longen uit mijn lijf te hoesten
Lijstje
O: smoothie
T: shake
L: salade
T: shake
D: maaltijdsalade
T: eitjes
Awwwquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef sigme het volgende:
En ook hier de blijde boodschap maar even verkondigen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meer hapjes per prosecco XM! Dan typ je beter
Hoe is het met jullie kittens?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:12 schreef Swietje het volgende:
Wat lieeieeeieef Sigme![]()
![]()
![]()
Ik krijg steeds meer sproeten!
NAH!quote:
Talutha Pakuna groet uquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Heb je 't indianenforum al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |