abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95687471

Het vorige deel: [Gezond Slank] #1434 - met sexy vrouwen en trio's

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
  maandag 18 april 2011 @ 21:20:47 #2
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95687571
fipo!

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:12 schreef Perruche het volgende:
Blurred, dat is Hurling!! Was je in dat heeeeele grote park, hoe heet het ook weer? Welk gebied woon je trouwens?
oh ja, ik vergeet steeds hoe dat heet oO< je bedoelt phoenix park denk ik? daar was ik niet ;) dat is nogal ver van mijn huis! ik woon ten zuiden van het centrum, in ranelagh, heel mooie buurt O+

en een hot cross bun is een soort krentenbol :D wij hadden daar vroeger altijd een liedje over maar ik had het nog nooit gegeten en dat kon natuurlijk niet :+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_95687608
Hoi. Moe. :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_95687797
Blurred! Zijn de wicklow mountains per OV een beetje te bereiken vanuit Dublin/omgeving? (ik ga er van de zomer naartoe O+ maar zonder auto enzo)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_95687832
Moe. Verstopte neus. Hoofdpijn.

:s) Leve de lente
pi_95687970
Ah ranelagh ken ik, mooie mogeving inderdaad!

XM, had om 18:30 gegeten (klaar) dus ik dacht dat 19:30 RPM wel kon... not! Maar de instructeur was erg lief en bood me z'n pet aan voor als ik echt moest overgeven :')
pi_95688026
Ik zie de ballerina's die ik al heb in het zwart. Die ik nu heb zijn blauw. Ze lopen god-de-lijk. Kopen? of moet ik andere kopen? Ik heb al zwarte ballerina's maar die lopen niet zo lekker...
pi_95688073
Oh en mn nieuwe sportschoenen zijn echt te groot, loop er helemaal in te schuiven. ;(
pi_95688112
Lijstje

S: 50 min kracht, 15 min cardio
O: eiwit shake
T: smoothie
L: 1 slanke lijn boterham + rookvlees en 1 tomaat, halve komkommer, half zakje pittige rauwkost
T: babybel kaasje
T: 1 stukje donkere chocolade + chili
D: runderworst met veel ui + snijbonen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 18 april 2011 @ 21:33:42 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95688487
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Perruche het volgende:
Ik zie de ballerina's die ik al heb in het zwart. Die ik nu heb zijn blauw. Ze lopen god-de-lijk. Kopen? of moet ik andere kopen? Ik heb al zwarte ballerina's maar die lopen niet zo lekker...
Euf keurs!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 18 april 2011 @ 21:34:03 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95688517
Oh en om te lachen:

http://whydidyoubuymethat.com/

Geniaal _O-
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_95688769
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Perruche het volgende:
Oh en mn nieuwe sportschoenen zijn echt te groot, loop er helemaal in te schuiven. ;(
Heb je de bon niet meer?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 18 april 2011 @ 21:40:06 #13
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95688963
quote:
3s.gif Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Chicolate het volgende:
Blurred! Zijn de wicklow mountains per OV een beetje te bereiken vanuit Dublin/omgeving? (ik ga er van de zomer naartoe O+ maar zonder auto enzo)
Ik weet het niet zo goed eigenlijk, dat staat nog op mijn lijstje van dingen om uit te zoeken.. maar ik denk dat het vrij moeilijk is om er met OV te komen (mijn ouders waren dit weekend op bezoek en hadden een auto gehuurd). Ik weet dat er wel bustours vanuit Dublin zijn, maar dat is nog vrij duur volgens mij en ook echt totaal niet mijn ding denk ik.
Mocht ik iets vinden dan laat ik het je nog wel weten :)
pi_95689161
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 21:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb je de bon niet meer?
Jawel... ga ze denk ik ook terugbrengen. Toch maar bij een winkel die wat meer advies geeft...
pi_95689663
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jawel... ga ze denk ik ook terugbrengen. Toch maar bij een winkel die wat meer advies geeft...
Heel verstandig!

En hier iets over de Wicklow Mountains, :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95689853
Doe wat je niet durft.
  maandag 18 april 2011 @ 21:51:38 #17
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95689920
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Heel verstandig!

En hier iets over de Wicklow Mountains, :)
wat een service! thanks :D
  maandag 18 april 2011 @ 21:52:58 #18
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_95690022
Hm, apart.. dit weekend zaterdag 120 km gefietst, zondag nog 50 en ik had zaterdag aan het begin van de tocht last van mijn hamstring, werd later minder.Zondag helemaal geen last, ook niet met lopen, of na lang stilzitten.

Vanochtend voelde ik 'm echter weer een beetje, en nu is de vertrouwde zeurende pijn bij lopen (buigen en strekken van knie) weer aanwezig :?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_95690043
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

wat een service! thanks :D
Graag gedaan. B-)
Doe wat je niet durft.
  maandag 18 april 2011 @ 21:53:56 #20
277802 _Calimero_
pi_95690110
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef Perruche het volgende:
Ah ranelagh ken ik, mooie mogeving inderdaad!

XM, had om 18:30 gegeten (klaar) dus ik dacht dat 19:30 RPM wel kon... not! Maar de instructeur was erg lief en bood me z'n pet aan voor als ik echt moest overgeven :')
Ieeewww hahaha maar wel erg euhh klantgericht _O-
pi_95690187
:D!

morgen weer spinnen, maar een half uurtje :) want eerst hardlooptraining 8-)
Ja doei.
pi_95690429
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ieeewww hahaha maar wel erg euhh klantgericht _O-
:D service he ;) .

Nou dames, theetje drinken en dan slapies doen. Hasta manana!
pi_95690613
Truste!

Ik ga zo ook alvast op bed liggen denk ik, met een boekje O+
Ja doei.
pi_95690826
Lijstje
O: bak yoghurt, halfvolle melk
L: pizza broodje
T: halve liter vifit light
D: pastasalade met kip, bacon, honing mosterd dressing
T: dove caramel :@
T: vers geperst sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_95690861
O: 2 krentenbollen
T: Appel
L: 2 bolletjes met pindakaas
T: 2 sultana, 2 evergreen
T: 2 koekjes, 50 gram kwark
D: Ingepakte zalm, perenijsje.

Not content.
pi_95690922
vooral suiker ja.
Ja doei.
pi_95691006
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
vooral suiker ja.
Tsja, had geen keuze. :') Zeker met het avondeten niet, tussendoor ook niet. Portemonee vergeten, dus maar in mijn tas gegraaid, wat er nog in zat. En die koekjes waren vies. :r
pi_95691408
Lijstje. niet al te briljant.

O. boterham honing
T. croissant
L. 2 boterhammen pindakaas
T. appel, boterham hagelslag
D. macaroni met saus
S. body step
T. kop thee, crackers met kruidenboter, pinda's
Turn the world into your dance floor.
  maandag 18 april 2011 @ 22:11:29 #29
331 Merel
Be here now.
pi_95691454
Hoi.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95691873
mbt die honing ivm hooikoorts: natuurlijk om in te nemen, ongeveer een lepel per dag.
In die honing (van lokale imkers) zit namenlijk veel van de bloesem waar mensen allergisch voor zijn, op die manier went je lichaam eraan.
Op basis van dat principe zijn er ook druppels te krijgen bij de apotheek die afgestemd zijn op jouw specifieke pollenallergie, daar moet je dan ook elke dag een paar druppels van hebben. (afgaande op wanneer je het meest last hebt, de een heeft meer last van bomen, de ander van graspollen bijvoorbeeld)
Het is geen wondermiddel wat acuut de verschijnselen verlicht, maar schijnt wel te werken op de lange termijn.
  maandag 18 april 2011 @ 22:25:50 #31
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95692395
Ik zit met het vriendje te fantaseren over de zomervakantie O+. Zoals het er nu naar uitziet (maar dat kan nog veranderen :P) gaan we met de auto naar Italië, richting Sienna, Florence, Bolonga, Verona etc. We nemen een tentje mee zodat we campings en hotels kunnen afwisselen.

Zin in O+.
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 18 april 2011 @ 22:35:57 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95693072
Klinkt tof, Rituals! O+

Zumba was weer fijn :9 Paar lamme takken vonden het schijnbaar stom dat deze instructrice weinig pauze had tussendoor dus die kapten er na een aantal nummers mee, maar dat mocht de pret niet drukken! Ik vind het juist wel een uitdaging voor m'n uithoudingsvermogen, een uur lang sporten met maar 2 korte pauzes, waarvan 1tje voor de cooling down :9 8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 18 april 2011 @ 22:40:10 #33
70532 loveli
N
pi_95693366
tvp
crap in = crap out
  maandag 18 april 2011 @ 22:41:34 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95693475
Hoi! Weer terug van een paar daagjes Nederland. Wat een mooi weer aan de kust O+ Drie dagen vliegeren, picknicken, wandelen en op het strand rondhangen O+
Vandaag geen lijstje (iets van speculoos (veel), patat (veel) en koekkruimels (veel) :') )
Zou ook eens moeten gaan lowcarben, want mijn suikergebruik begint een beetje de spuitgaten uit te lopen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 18 april 2011 @ 22:41:34 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95693476
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:40 schreef loveli het volgende:
tvp
tvl

gevonden! O+

Comment įa vaaa?
pi_95693646
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

tvl

gevonden! O+

Comment įa vaaa?
Comme ci comme ci
comme caaaaaaaaaa
of kent niemand dat liedje hier?!
Doe wat je niet durft.
  maandag 18 april 2011 @ 22:44:48 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95693710
Edit: verkeerd liedje in hoofd

Edit2: toch niet. Wel het juiste liedje dus. Dat met die jongetjes uit die middagshow voor kinderen van Ria Bremer. Klassenwerk dus.
pi_95693846
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
Natuurlijk wel! Hoe heetten ze ook al weer. The shorts?
Yepz, dat waren The Shorts.
check die outfitjes ook! :D
Doe wat je niet durft.
pi_95693924
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Merel het volgende:
Hoi.
Ja! :D Jij kent toch zo'n site waar je op vacatures van heel veel verschillende sites kunt zoeken? Wat is het adres ook alweer?
pi_95693929
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Yepz, dat waren The Shorts.
check die outfitjes ook! :D
kleurrijk toch :P
Turn the world into your dance floor.
  Vis een optie? maandag 18 april 2011 @ 22:50:24 #41
70532 loveli
N
pi_95694071
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

tvl

gevonden! O+

Comment įa vaaa?
Enerverende 2 dagen gehad, moe, maar missie geslaagd.
crap in = crap out
pi_95694200
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Rituals het volgende:
Ik zit met het vriendje te fantaseren over de zomervakantie O+. Zoals het er nu naar uitziet (maar dat kan nog veranderen :P) gaan we met de auto naar Italië, richting Sienna, Florence, Bolonga, Verona etc. We nemen een tentje mee zodat we campings en hotels kunnen afwisselen.

Zin in O+.
Oh, wat leuk! Vergeet dan niet om ook Lucca aan te doen O+
pi_95694257
Definitief lijstje voor vandaag:

O: 2 x koffie + melk + suiker en gekookt ei
L: 2 volkoren boterhammen met pesto + 2 volkoren boterhammen met oude kaas
T: koffie met melk en suiker
T: beetje chocopasta
T: smoothie magere yoghurt, banaan en blauwe bessen
T: 2 volkoren boterhammen met appelperenstroop
D: pastasalade (wortel, bleekselderij, radijs, sla, beetje volkorenpasta, vinaigrette)

Zo'n 1900 kcal, ben wel tevreden.
  maandag 18 april 2011 @ 22:54:07 #44
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95694307
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh, wat leuk! Vergeet dan niet om ook Lucca aan te doen O+
Ik sla hem op! We hebben nu al teveel steden die we mogelijk zouden willen zien, dus ik gok dat we wat moeten schrappen :'). Maar Lucca is dus een aanrader?
pi_95694368
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 18 april 2011 @ 22:56:44 #46
70532 loveli
N
pi_95694492
Bijna 1500 km gereden, ik ga ff pitten.
crap in = crap out
  maandag 18 april 2011 @ 22:57:12 #47
331 Merel
Be here now.
pi_95694526
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja! :D Jij kent toch zo'n site waar je op vacatures van heel veel verschillende sites kunt zoeken? Wat is het adres ook alweer?
careerjet of indeed!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95694597
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik sla hem op! We hebben nu al teveel steden die we mogelijk zouden willen zien, dus ik gok dat we wat moeten schrappen :'). Maar Lucca is dus een aanrader?
Ik vond het een van de leukste stadjes die we tijdens zo'n zelfde trip bezocht hebben! Mooi, schoon, terrassen vol met de lokale bevolking in plaats van een overload aan toeristen, goede winkelstraat en een heel fijn sfeertje. Ik zou er zo gaan wonen :)
pi_95694647
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Merel het volgende:

[..]

careerjet of indeed!
Dank je! Ik was ook al ingefluisterd door een attente lurker O+
  maandag 18 april 2011 @ 23:00:37 #50
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95694771
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vond het een van de leukste stadjes die we tijdens zo'n zelfde trip bezocht hebben! Mooi, schoon, terrassen vol met de lokale bevolking in plaats van een overload aan toeristen, goede winkelstraat en een heel fijn sfeertje. Ik zou er zo gaan wonen :)
Klinkt goed! Lucca ligt zo te zien heel erg om te route die we heel globaal hebben nu, dus hopelijk kunnen we daar ook een tussenstop maken en een paar nachtjes blijven.

Ik neem aan dat je in die steden vrij gemakkelijk ter plekke overnachtingen kunt regelen?
  maandag 18 april 2011 @ 23:02:31 #51
331 Merel
Be here now.
pi_95694902
Heb nu zelf vier sollicitaties de deur uit gedaan, ben benieuwd. Ik moet er nog een beetje inkomen :+ Heb het idee dat ik een beetje boven m'n niveau aan het solliciteren ben, maar er zijn alleen vacatures voor starters of seniors, niks ertussenin :{

Heb trouwens nog steeds de goed-eten-knop niet gevonden. Vandaag kroket en veel te veel chocolade-paaseitjes. En ontbijt overgeslagen :(
  maandag 18 april 2011 @ 23:03:53 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95695005
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Wahow! Ben nu benieuwd wat voor missie!

Slaap lekker! :*

*eet bakje vla met aardbeien* :Y)
  maandag 18 april 2011 @ 23:08:43 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95695319
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Merel het volgende:
Heb nu zelf vier sollicitaties de deur uit gedaan, ben benieuwd. Ik moet er nog een beetje inkomen :+ Heb het idee dat ik een beetje boven m'n niveau aan het solliciteren ben, maar er zijn alleen vacatures voor starters of seniors, niks ertussenin :{

Heb trouwens nog steeds de goed-eten-knop niet gevonden. Vandaag kroket en veel te veel chocolade-paaseitjes. En ontbijt overgeslagen :(
Spannend Merel! Waarom eigenlijk verder solliciteren? Heb je het niet meer naar je zin op je huidige werkplek? En dat er weinig mediorfuncties zijn klopt.Geldt voor ieder vakgebied trouwens heb ik gemerkt. Startersfuncties (lees: slecht betaald) zijn er genoeg, seniorfuncties ook (al vragen ze vaak wel erg veel van de sollicitant), ertussenin is lastig.
pi_95695516
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Merel het volgende:

Vier om mee te beginnen, ik vind het netjes!!

Ik kan weinig passende vaca's vinden met vijf jaar werkervaring in uiteenlopende functies :')
  maandag 18 april 2011 @ 23:14:26 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95695626
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik kan weinig passende vaca's vinden met vijf jaar werkervaring in uiteenlopende functies :')
Je bent 'breed inzetbaar'? 8-)
  maandag 18 april 2011 @ 23:15:04 #56
331 Merel
Be here now.
pi_95695666
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Tinkepink het volgende:

Spannend Merel! Waarom eigenlijk verder solliciteren?
De samenvatting: er verandert een hoop en het bevalt me niet welke kant het op gaat.

In werkelijkheid is het wat genuanceerder natuurlijk ;) En ik hoef ook niet acuut weg. Het kan zijn dat het allemaal zo'n vaart niet loopt en dat ik over een jaar nog steeds prima op m'n plek zit, maar ondertussen wil ik wel eens kijken naar de opties buiten de deur.

En ik zoek natuurlijk een nieuwe visvijver vol nieuwe mannelijke collega's, deze raken op :+
pi_95695680
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je bent 'breed inzetbaar'? 8-)
Ik ben in ieder geval 'breed' >:O
pi_95695696
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat is ook rete moeilijk. :) Bedenk je wat je leuk vindt en waar je goed in bent (hangt vaak samen) en ga op basis daarvan zoeken.
En dat is moeilijk, dat weet ik. :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 18 april 2011 @ 23:17:46 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95695844
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval 'breed' >:O
Liegerd! Daar had Coco al research naar gedaan :Y)
pi_95695927
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is ook rete moeilijk. :) Bedenk je wat je leuk vindt en waar je goed in bent (hangt vaak samen) en ga op basis daarvan zoeken.
En dat is moeilijk, dat weet ik. :)
Spreek je uit ervaring? ;) Soms zou ik best nu mijn baan willen opzeggen, mijn huis verkopen, voor een jaar of twee naar het buitenland vertrekken en dan op mijn dertigste terugkomen en opnieuw beginnen. :o
pi_95696187
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring? ;) Soms zou ik best nu mijn baan willen opzeggen, mijn huis verkopen, voor een jaar of twee naar het buitenland vertrekken en dan op mijn dertigste terugkomen en opnieuw beginnen. :o
Ach, wie is er nooit aan het jobhoppen geweest? :P Zie DM. B-)

Een wereldreis is overigens altijd een goed idee. :Y *)
Doe wat je niet durft.
pi_95696270
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Liegerd! Daar had Coco al research naar gedaan :Y)
Jullie doen ook nooit eens gezellig mee met mij en mijn verstoorde zelfbeeld ;)

Dankzij jou eet ik nu een heerlijk bakje yoghurt met hollandsche aardbeitjes O+
  maandag 18 april 2011 @ 23:29:03 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95696418
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

Jullie doen ook nooit eens gezellig mee met mij en mijn verstoorde zelfbeeld ;)

Dankzij jou eet ik nu een heerlijk bakje yoghurt met hollandsche aardbeitjes O+
Naar he :+

Lekker! :9 Mjam-mjam-mjam!

Nighty-night!

[ Bericht 1% gewijzigd door MariaEtcetera op 18-04-2011 23:58:35 ]
pi_95700906
Hey, is het nog geen ochtend? :?
pi_95700967
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 03:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey, is het nog geen ochtend? :?
Nope!
Worry is a misuse of imagination
pi_95701106
Nu wel! Mogge.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95701182
Mogge.
Brak en mn hoofd is vol. Vanavond maar eens antiallergiepilletjes kopen, dit is niet handig.
  dinsdag 19 april 2011 @ 07:25:42 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95701258
quote:

[..]

Spannend Merel! Waarom eigenlijk verder solliciteren? Heb je het niet meer naar je zin op je huidige werkplek? En dat er weinig mediorfuncties zijn klopt.Geldt voor ieder vakgebied trouwens heb ik gemerkt. Startersfuncties (lees: slecht betaald) zijn er genoeg, seniorfuncties ook (al vragen ze vaak wel erg veel van de sollicitant), ertussenin is lastig.
Even corrigeren: er zijn niet 'genoeg' startersfuncties. Juniorfuncties zijn er wel, maar dan moet je vaak ook al 2 jaar werkervaring in the pocket hebben. En seniorfuncties zijn nog het best vertegenwoordigd, medior amper idd.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 07:26:40 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95701263
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef Merel het volgende:

[..]

De samenvatting: er verandert een hoop en het bevalt me niet welke kant het op gaat.

In werkelijkheid is het wat genuanceerder natuurlijk ;) En ik hoef ook niet acuut weg. Het kan zijn dat het allemaal zo'n vaart niet loopt en dat ik over een jaar nog steeds prima op m'n plek zit, maar ondertussen wil ik wel eens kijken naar de opties buiten de deur.

En ik zoek natuurlijk een nieuwe visvijver vol nieuwe mannelijke collega's, deze raken op :+
lol @ die laatste opmerking. Zelfspot O+
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 07:28:06 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95701274
Goeiemorgen! De dag des oordeels! :o Heb er zin in. Hoef er pas om 15 uur te zijn hoor :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 07:41:28 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95701346
Als alles gaat zoals ik hoop, dan hoef ik voorlopig nog niet te solliciteren O+.

Mogge!

En anna, waarom doe je dat dan niet? Ik heb soms wel eens spijt dat ik nooit wat 'geks' heb gedaan voor m'n 30e. Braaf gestudeerd, nooit buitenland geweest, ook meteen na afstuderen gaan werken. .
pi_95701424
Goedemorgen!

Raar gedroomd :') ik wilde sokken terugbrengen naar de winkel en deed daarom net alsof ze nieuw waren? Nou ja.
Planning:

O: 2x desembrood (20+ kaas, jam, boter)
T: 2x gekookt ei
L: soep en broodje met tonijnsalade
T:koffie verkeerd
T: 2x fruit
B: 2x 20 minuten fietsen
D: ik denk dumplings en chinese kool OF pasta
B: afhankelijk van vrije tijd huis schoonmaken en/of wandelen
  dinsdag 19 april 2011 @ 07:55:27 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95701436
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 07:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als alles gaat zoals ik hoop, dan hoef ik voorlopig nog niet te solliciteren O+.

Mogge!

En anna, waarom doe je dat dan niet? Ik heb soms wel eens spijt dat ik nooit wat 'geks' heb gedaan voor m'n 30e. Braaf gestudeerd, nooit buitenland geweest, ook meteen na afstuderen gaan werken. .
Hoe lang werk je daar al dan? En wil je niet weer eens wat anders?
Niet meer actief op Fok!
pi_95701466
Zo, in de tram. Ik was te brak voor de fiets vanochtend.

Ga je nu de hele dag zenuwen Vik? ;)
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:00:16 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95701488
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 07:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, in de tram. Ik was te brak voor de fiets vanochtend.

Ga je nu de hele dag zenuwen Vik? ;)
Ja :'). Neuh, valt wel mee, maar ik ben wel een beetje gespannen! Er hangt zoveel van af!
Niet meer actief op Fok!
pi_95701578
goedemorgen!

Hččrlijk geslapen O+ Mr.Mo net uitgezwaaid, zo ontbijten en dan via de stad naar de uni :z
Ja doei.
pi_95701590
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja :'). Neuh, valt wel mee, maar ik ben wel een beetje gespannen! Er hangt zoveel van af!
Dat snap ik.
Ik gun het je zo! Je moet m gewoon krijgen.
pi_95701623
Co! Gefeliciteerd! :*
Ja doei.
pi_95701647
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:12 schreef motorbloempje het volgende:
Co! Gefeliciteerd! :*
Denk niet dat ze bijleest op vakantie?
Maar toch gefeli! *O*
pi_95701672
Nee, maar dan nog mag het wel een genoemd worden :+
Ja doei.
pi_95701749
O: brintapap en beker melk
T: misschien een appel, misschien verschuif ik die naar na de lunch
L: 2 boterhammen pindakaas
T: evergree en misschien een appel dus
D: bloemkool en tartaar (nu echt. :'))
pi_95701792
quote:

Mogge!

als het goed is ben ik gepromoveerd als ik 30 ben. Dat vind ik zoiets geks. Ik dacht altijd dat die mensen volwassen en opgegroeid enzo waren. Nou, ik niet als ik 30 ben...
pi_95701817
planning

O: yoghurt met wat rabarbercompote
T: vruchtenyoghurt met wat muesli
L: restje gegrilde aardappel (weinig) courgette, wortel, rode ui en worst
T: ?
D: pyttipanna (kleine stukjes aardappel en vlees en ui enzo, gebakken) met rode bieten en een gebakken eitje
pi_95701824
O: melet met ontbijtspek en kaas + beker melk
T: roggebrood met pindakaas
T: banaan
L: 500gram magere vruchtenkwark (=387Kcal)
T: even zien wat ze in de kantine hebben en hoeveel trek ik heb
S: Triathlon Combinatietraining: half uurtje hardloopoefeningen, half uurtje spinnen
D: fajitas
Ja doei.
pi_95701881
Goedemorgen
pi_95702042
mogge! :W
Ja doei.
pi_95702050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

als het goed is ben ik gepromoveerd als ik 30 ben. Dat vind ik zoiets geks. Ik dacht altijd dat die mensen volwassen en opgegroeid enzo waren. Nou, ik niet als ik 30 ben...
Ach, je bent zo volwassen als je je voelt :P
Beter dan dat je je ouder voelt dan je bent!
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:44:44 #88
331 Merel
Be here now.
pi_95702071
Succes vanmiddag Vik :)
pi_95702076
Raar is dat hč? Ben nu zelf ook 26, Mr.Mo is bijna 30 en het voelt nog steeds niet alsof we de 30 naderen, want 30-ers 'zijn volwassen enzo' :') en ik zie mezelf nog steeds niet echt als 'volwassen' :')
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:46:41 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95702107
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat snap ik.
Ik gun het je zo! Je moet m gewoon krijgen.
Lief O+. En thx Merel :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:47:05 #91
331 Merel
Be here now.
pi_95702114
De huidige lichting 20-jarigen beschouwt jullie echter al als bejaard natuurlijk.
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:48:03 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95702132
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
Raar is dat hč? Ben nu zelf ook 26, Mr.Mo is bijna 30 en het voelt nog steeds niet alsof we de 30 naderen, want 30-ers 'zijn volwassen enzo' :') en ik zie mezelf nog steeds niet echt als 'volwassen' :')
Ik voel me wel volwassener dan een paar jaar geleden (minder onzeker enzo), maar nog steeds niet echt volwassen en dat wil ik ook niet zijn, want dan moet je ineens weten wat je wilt met je leven en de boel (financieel) op een rijtje hebben. En dat heb ik nu nog niet, maar dat kan ook zomaar omslaan dus :+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:50:30 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95702158
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:47 schreef Merel het volgende:
De huidige lichting 20-jarigen beschouwt jullie echter al als bejaard natuurlijk.
Jullie? Jou ook :6, want zo piep ben jij ook niet meer! :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 08:51:48 #94
70532 loveli
N
pi_95702182
*mompelt iets over de TT*
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 08:52:23 #95
70532 loveli
N
pi_95702195
En zelfbruiners. Waaaarom ben ik daar niet al mee begonnen?
crap in = crap out
pi_95702203
Ik ben over 5 jaar pas dertig maar vriendje is de grens al gepasseerd! Sommige mensen zien er wel oud uit als ze 30 zijn maar gelukkig kan vriendje nog best voor 26 door als 'ie geschoren is :')

Succes vanmiddag vik!!
pi_95702305
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:52 schreef loveli het volgende:
En zelfbruiners. Waaaarom ben ik daar niet al mee begonnen?
Props als je dat gelijkmatig kan!
Mn gezicht heeft wel een kleurtje :)
pi_95702389
Vik, ik ga voor je duimen vandaag!
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:02:06 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95702408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 07:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

2 jaar en nee, hopelijk wordt het nu wél leuk.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 april 2011 @ 09:02:55 #100
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95702421
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
Even uit lurkstand... jij vindt mij volwassen :? :') :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95702442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:52 schreef Perruche het volgende:
Ik ben over 5 jaar pas dertig maar vriendje is de grens al gepasseerd! Sommige mensen zien er wel oud uit als ze 30 zijn maar gelukkig kan vriendje nog best voor 26 door als 'ie geschoren is :')

Succes vanmiddag vik!!
de duutser is 27 (geloof ik), maar wordt vaker over de 30 geschat. Moet ik altijd zo om lachen!
pi_95702444
Goedemorgen!
* MarMar gaat duimen voor Vik en voor XM

en *O* Co gefeliciteerd :)

En zelfbruiners sucken, je hebt wel snelbruiners waardoor je iets sneller bruin wordt in de zon, daar zou ik eerder voor kiezen dan ;)

Ik was al niet heel wit, ik denk dat ik na deze week een neger ben.

En Jagar, ik verbaas me er ook vaak over. Ik dacht als kind dat mijn moeder (toen ongeveer mijn huidige leeftijd) alles wist en alles kon en alles snapte.. Mijn kind denkt dat nu ook van mij "mama waarom weet je altijd alles?"
Pfew... ik ben soms volkomen clueless ;) ik praat alleen nooit over dingen waar ik niets van weet, zodat ik heel slim lijk :D
Het valt me wel een beetje tegen dat ik me niet veel ouder en wijzer voel dan op mijn 18e ;)
pi_95702447
ja *) want jij hebt een kind dat je nog goed op weet te voeden ook!
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:05:21 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95702473
:D Lief MarMar, maar voor mij hoeft niet geduimd te worden hoor ;).
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 09:06:06 #105
70532 loveli
N
pi_95702492
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

de duutser is 27 (geloof ik), maar wordt vaker over de 30 geschat. Moet ik altijd zo om lachen!
Ken iemand die gevraagd werd om legitimatie toen hij alcohol kocht. Na z'n dertigste.
crap in = crap out
pi_95702499
jawel, duimen dat je lijstje een beetje goed gevuld is *)
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:06:35 #107
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95702508
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Ken iemand die gevraagd werd om legitimatie toen hij alcohol kocht. Na z'n dertigste.
Oei. :D
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:07:04 #108
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95702518
wat puff zegt, zet hem op vandaag vik!

En felicitaties voor Co! Dat je maar heel lang 18 mag blijven ;)
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:07:13 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95702519
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
jawel, duimen dat je lijstje een beetje goed gevuld is *)
Gister liep ie uiteindelijk ook nog in de soep door pizza en snoep :@. En vandaag een borrel. En inmiddels heb ik een buikje :').

*sigh
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 april 2011 @ 09:07:55 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95702539
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
ja *) want jij hebt een kind dat je nog goed op weet te voeden ook!
Mits deze voor mij bedoeld was... O+

Maar echt, ik kijk nog steeds vol verwondering om me heen naar ouders van andere kinderen en naar buren enzo. En denk dan, goh die hebben het allemaal helemaal voor elkaar. :')
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 09:08:26 #111
70532 loveli
N
pi_95702551
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gister liep ie uiteindelijk ook nog in de soep door pizza en snoep :@. En vandaag een borrel. En inmiddels heb ik een buikje :').

*sigh
Eh...? :)
crap in = crap out
pi_95702571
Ik ging duimen dat alles gaat zoals je hoopt XM ;) dat is de moeite van het duimen wel waard :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:09:49 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95702578
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Eh...? :)
Oh, gister weer ongesteld geworden hoor, dus ik kan vrij zeker voor je uitsluiten dat ik zwanger ben hoor :').

Hooguit van dropjes en chocolade.
pi_95702613
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Maar echt, ik kijk nog steeds vol verwondering om me heen naar ouders van andere kinderen en naar buren enzo. En denk dan, goh die hebben het allemaal helemaal voor elkaar. :')
Iets met ieder huisje heeft een kruisje enzo ;) Bij een ander lijkt het altijd beter omdat je daarvan veel minder ziet dan van jezelf denk ik :*
dat is althans wat ik mezelf graag wijsmaak hehe
pi_95702652
Xm een buikje? Geloof ik niets van.

Bij mij lijkt al het sporten wel te werken voor de benen en de armen, maar niet voor de buik. Vanaf volgende week maar weer wat strenger op mn eten letten.
pi_95702659
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh, gister weer ongesteld geworden hoor, dus ik kan vrij zeker voor je uitsluiten dat ik zwanger ben hoor :').

Hooguit van dropjes en chocolade.
ik heb altijd een beetje meer een buikje maandelijks, ook zonder dropjes en chocola, dus wellicht valt de schade helemaal mee en is dat buikje over vier dagen ofzo gewoon weer weg ;)
pi_95702663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ja, maar die zijn dan vast saai geworden in hun 'volwassenheid en voor elkaar hebbendheid' :+ dat ben jij dan weer niet! *)

Ik stap zo maar 's op de fiets, op naar de uni :z
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:15:20 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95702728
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:12 schreef MarMar het volgende:

[..]

ik heb altijd een beetje meer een buikje maandelijks, ook zonder dropjes en chocola, dus wellicht valt de schade helemaal mee en is dat buikje over vier dagen ofzo gewoon weer weg ;)
Hij is blubby. Dus ik vrees van niet _O-. Ach, ik gooi het maar op love handles :').
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:16:37 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95702764
Ik ben ook al 24! Yeehaa.

Goeiemorgen.
pi_95702804
:6 * MarMar is 25 jaar en 110 maanden
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:18:44 #121
277802 _Calimero_
pi_95702824
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik voel me wel volwassener dan een paar jaar geleden (minder onzeker enzo), maar nog steeds niet echt volwassen en dat wil ik ook niet zijn, want dan moet je ineens weten wat je wilt met je leven en de boel (financieel) op een rijtje hebben. En dat heb ik nu nog niet, maar dat kan ook zomaar omslaan dus :+.
Is dat zo? Van wie moet dat dan?
Ik vind mezelf op sommige aspecten best volwassen, en op een heleboel andere ook weer totaal niet :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:22:34 #122
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95702927
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hij is blubby. Dus ik vrees van niet _O-. Ach, ik gooi het maar op love handles :').
Och, dat heb ik altijd. :') :@
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:23:05 #123
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95702940
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik vind mezelf op sommige aspecten best volwassen, en op een heleboel andere ook weer totaal niet :P
dat heb ik ook ja! Ik heb inmiddels wel een beetje het gevoel dat ik wel klaar ben met het studentenleven nu, en dat komt mooi uit want ik ben ook echt bijna klaar :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:23:09 #124
277802 _Calimero_
pi_95702942
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
zo ontbijten en dan via de stad naar de uni :z
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:

Ik stap zo maar 's op de fiets, op naar de uni :z
Je valt in herhaling :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:24:01 #125
277802 _Calimero_
pi_95702972
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

dat heb ik ook ja! Ik heb inmiddels wel een beetje het gevoel dat ik wel klaar ben met het studentenleven nu, en dat komt mooi uit want ik ben ook echt bijna klaar :P
ik heb dan geen studentenleven meer, maar nog wel een studie, maar daar ben ik ook wel klaar mee. Pfooeee kan niet wachten totdat het er op zit!
pi_95703005
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

[..]

Je valt in herhaling :P
en nu ga ik echt :z

:') uitstelgedrag... :o
Ja doei.
pi_95703030
Sjah ach, ik was net begonnen met een heus grotemensenleven en een baan met toekomstperspectief enzo en toen kapte mijn lijf ermee :P
Het leven doet toch voornamelijk wat het zelf wil en als je daar uiteindelijk wat mee kunt en je kop een beetje boven water weet te houden, ben je wat mij betreft volwassen genoeg :)
pi_95703125
Geen. zin. in. werken. :')
pi_95703311
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:28 schreef Perruche het volgende:
Geen. zin. in. werken. :')
Precies.

Wandel hier vanmorgen binnen, staat er een schaal chocopaaseitjes }:|
Ik heb ze nu uit mijn zicht gezet en drink thee zonder zoetjes :7

En mijn bril op, zo fijn voor mijn oog O+ En de nerdiness valt ook alweer mee :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:35:19 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95703320
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

Iets met ieder huisje heeft een kruisje enzo ;) Bij een ander lijkt het altijd beter omdat je daarvan veel minder ziet dan van jezelf denk ik :*
dat is althans wat ik mezelf graag wijsmaak hehe
Je bedoelt: het gras is groener bij de buren (ieder huis heeft z'n kruis is wat anders) :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:35:49 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95703341
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat moet van Het Systeem! :'(.
Niet meer actief op Fok!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 april 2011 @ 09:36:32 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95703357
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bedoelt: het gras is groener bij de buren (ieder huis heeft z'n kruis is wat anders) :P.
Denk ik niet... ze reageerde op mij en ik had het erover dat anderen het altijd zo goed voor elkaar lijken te hebben, naar de buitenwereld toe.
pi_95703388
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Denk ik niet... ze reageerde op mij en ik had het erover dat anderen het altijd zo goed voor elkaar lijken te hebben, naar de buitenwereld toe.
ja dat :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:37:55 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95703392
Ja, als kind dacht ik ook dat volwassenen alles wisten en alles aan konden enzo. Nou... :').

En ik wilde als kind altijd graag volwassen zijn. Mijn ouders: "Als je volwassen bent, wil je graag weer kind zijn." Ik: "Echt niet!" Nou... soms... :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_95703453
Ik zou wel eeuwig 25 willen blijven. Nou ja niet eeuwig, maar voor nog 10 jaar ofzo :P
pi_95703475
Dat kan best hoor Perruche O-) Ik krijg iig al vanaf mijn 25e elk jaar stug kaartjes met "alweer gefeliciteerd met je 25e"
Lieve vrienden heb ik O+
pi_95703476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Op mn 24e hier :')
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:41:53 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95703499
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Op mn 24e hier :')
26e hier *).

Ik ga mooie lingerie aandoen vandaag! O+. Niet dat ze er daar wat van zien, maar ik voel me er wel *O* in, dus het helpt iig voor m'n stemming :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:43:34 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95703547
Ik vind 24 zijn wel prima, alles gaat best lekker momenteel! :Y)
pi_95704030
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
Ik zou wel eeuwig 25 willen blijven. Nou ja niet eeuwig, maar voor nog 10 jaar ofzo :P
ja, ik vind dit ook geen verkeerde leeftijd. Ik ben blij dat ik geen zestien meer ben.

En ik heb er zin in vandaag. Ben vanmorgen al productief geweest, terwijl ik dat normaal nooit ben, voor 10 uur 's morgens.
pi_95704034
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind 24 zijn wel prima, alles gaat best lekker momenteel! :Y)
*Boks* :Y
pi_95704115
oeh oeh misschien kan ik vanavond wel couscous salade maken met gehaktballetjes met ras el hanout!! Of vanavond dumplings met kool of in een noedelsoepje en dan morgen met het leftover een ander gerecht uit mn nieuwe Chinese boek... *O*

(leuk hoor, koken).

oke ik ga weer even werken :')
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:15:39 #144
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95704396
Volgende week sollicitatiegesprek! Nu kan ik me druk gaan maken om een outfit :')
pi_95704479
mwuh ik heb echt helemaal geen zin om te werken..

Zin om ergens in de zon te gaan liggen
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 10:21:41 #146
70532 loveli
N
pi_95704567
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef progje het volgende:
mwuh ik heb echt helemaal geen zin om te werken..

Zin om ergens in de zon te gaan liggen
Wat let je?
crap in = crap out
pi_95704587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat let je?
een deadline :P
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 10:22:42 #148
70532 loveli
N
pi_95704599
Progje, je sig!!!!
crap in = crap out
pi_95704657
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

*Boks* :Y
*ook meebokst* :)

Ewelina, waar ga je voor solliciteren?
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:27:21 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95704758
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:22 schreef loveli het volgende:
Progje, je sig!!!!
Dat is van Herman Finkers 8-) (ik begon er vorige week ook al over :P)
Niet meer actief op Fok!
pi_95705007
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 07:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

XM, er is hier wel iemand die jouw baan wil overnemen! B-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Je bent zo oud als je je voelt. Ik heb collega's die een stuk jonger zijn dan ik en die zijn echt veel en veel saaier dan ik. De meesten schrikken ook als ze mijn leeftijd horen. B-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Precies.

Wandel hier vanmorgen binnen, staat er een schaal chocopaaseitjes }:|
Ik heb ze nu uit mijn zicht gezet en drink thee zonder zoetjes :7

En mijn bril op, zo fijn voor mijn oog O+ En de nerdiness valt ook alweer mee :+
Ah, jij voelt je vandaag ook een stuk beter! Fijn! :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef Ewelina het volgende:
Volgende week sollicitatiegesprek! Nu kan ik me druk gaan maken om een outfit :')
Gewoon een leuk jurkje en zorgen dat je goed weet waarom je die baan wilt. :)

Succes vanmiddag Vik!
Zal voor je duimen!

Ik ga vanmiddag ook weer naar mijn werk, heb geloof ik alleen maar overleg/instructie gepland staan. :D Toch het nadeel van zo weinig aanwezig zijn geloof ik. :D

Het goede nieuws van vandaag: nog maar 14 dagen!!! *O* *O*
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:36:21 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95705039
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

XM, er is hier wel iemand die jouw baan wil overnemen! B-)

Ja, na al die verhalen sta ik echt te springen idd :P. Nee, XM d'r baan is niets voor mij. Veel te communicatief en dus vermoeiend :).

En thx voor de succeswensen iedereen! :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:38:24 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95705107
Als ik Ewelina was, zou ik geen jurkjes aantrekken naar een sollicitatiegesprek. Kan net even de verkeerde indruk wekken. Doe het zelf ook niet. Gewoon een outfit (pantalon + blouse) waar mijn lijf goed in uitkomt, dat vind ik dan weer wel belangrijk :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 10:40:09 #154
70532 loveli
N
pi_95705166
Ewelina zonder jurkje in broekpak, da's ook wennen.
crap in = crap out
pi_95705184
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is van Herman Finkers 8-) (ik begon er vorige week ook al over :P)
Ja hij is wel erg he, maar ik moest er zo om lachen :D
pi_95705207
Als ik Ewelina was zou ik wel een jurkje aan doen, maar wel een enigszins gekleed jurkje ;) ewelina, wat denk je zelf & waar ga je solliciteren?

Vik succes he, hak ze in de pan! Waar is het trouwens, in de buurt?
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:42:28 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95705234
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef Perruche het volgende:
Als ik Ewelina was zou ik wel een jurkje aan doen, maar wel een enigszins gekleed jurkje ;) ewelina, wat denk je zelf & waar ga je solliciteren?

Vik succes he, hak ze in de pan! Waar is het trouwens, in de buurt?
In Hilversum, een uur met de trein.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:44:45 #158
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95705297
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef Perruche het volgende:

Is een interne sollicitatie, misschien dat ik wel een jurk aandoe maar dan wel een geklede jurk inderdaad. Een broekpak heb ik niet, dat zou ik dan nog moeten kopen.

Edit: ik bedenk me nu wel dat ik een mooi colbertje heb. Helaas wel zwart (lees: aantrekkelijk voor kattenhaar). :') Dacht om die laatste reden aan grijs.
pi_95705327
Oja, succes Vik!

Wat wordt er eigenlijk veel gesolliciteerd hier. :o Valt echt op bij het bijlezen.
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:48:56 #160
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95705426
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, succes Vik!

Wat wordt er eigenlijk veel gesolliciteerd hier. :o Valt echt op bij het bijlezen.
Haha, ik had gemaild of ik uberhaupt wel in aanmerking kwam en toen mocht ik op gesprek komen.
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:54:06 #161
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95705592
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

*ook meebokst* :)

Ewelina, waar ga je voor solliciteren?
Zie Facebook.
pi_95705703
Nu het toch over solliciteren gaat, wat is een normale termijn om een reactie te krijgen? Ik heb 2,5 week geleden alles opgestuurd en ondanks dat ik wel contact heb met iemand die erover gaat heb ik over de sollicitatie nog steeds niks gehoord. Zou ik eens moeten vragen wanneer ze iets denken te weten, of is het beter om gewoon af te wachten?
[/n00b :@ ]
pi_95705758
Je hebt vrij kort op de sluitingsdatum ingestuurd toch Mini?
In dat geval zou ik gewoon informeren over wanneer ze verwachten meer te weten. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 11:09:15 #164
70532 loveli
N
pi_95706097
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:54 schreef Ewelina het volgende:
Zie Facebook.
Vraagje in general, hoe voorzichtig zijn jullie met het posten van persoonlijke dingen op facebook? Met het oog op privacy, sollicitaties e.d., als je ziet wat sommigen online zetten...
crap in = crap out
pi_95706136
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je hebt vrij kort op de sluitingsdatum ingestuurd toch Mini?
In dat geval zou ik gewoon informeren over wanneer ze verwachten meer te weten. :)
Ja, die is ook al 2,5 week geleden inderdaad. Nou, dan informeer ik binnenkort maar eens. Thanks!

Het kan trouwens zijn dat ik een dezer dagen als kloon terugkom want het wordt me een beetje te herkenbaar zo.

Ewelina: je staat ineens niet meer bij mijn Facebookvriendjes. :o Straks thuis even kijken hoe dat nou weer kan (zit nu mobiel).
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:10:29 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95706146
De inhoud van mijn Facebookpagina is alleen zichtbaar voor vrienden en ik heb niemand op Facebook die mijn statusupdates niet mag lezen. M'n Twitter is wel openbaar, dus daar ben ik iets diplomatieker ;).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:10:38 #167
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95706152
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Vraagje in general, hoe voorzichtig zijn jullie met het posten van persoonlijke dingen op facebook? Met het oog op privacy, sollicitaties e.d., als je ziet wat sommigen online zetten...
Mijn FB staat op privé en alleen vrienden kunnen statusupdates zien. En écht gevoelige info staat er niet.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:11:35 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95706183
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Nu het toch over solliciteren gaat, wat is een normale termijn om een reactie te krijgen? Ik heb 2,5 week geleden alles opgestuurd en ondanks dat ik wel contact heb met iemand die erover gaat heb ik over de sollicitatie nog steeds niks gehoord. Zou ik eens moeten vragen wanneer ze iets denken te weten, of is het beter om gewoon af te wachten?
[/n00b :@ ]
Ik zou er na twee weken wel even achteraan gaan :) (mits je geen sluitingsdatum weet, anders zou ik die afwachten).

Moet zelf ook nog even achter een solli van drie weken geleden aan, maar ben nu zo gefocust op m'n huidige sollicitatie :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:13:10 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95706237
Eigenlijk wil ik ook iets met blote benen aan vandaag, maar ja, de enige jurk die net genoeg is heeft teveel decolleté en m'n rokjes zijn te kort of zitten niet goed meer :').
Niet meer actief op Fok!
pi_95706270
quote:

[..]

In dit geval heel voorzichtig want ik heb gesolliciteerd bij iemand met wie ik zelfs een paar mutual friends heb.
pi_95706556
quote:

[..]

Ik heb ook een berg collega's op Facebook dus ik kijk wel een beetje uit.
Overigens schijn je je FB ook zo in te kunnen stellen dat niet iedereen alle berichten ziet. Maar hoe dat werkt weet ik niet. :P

Vik, leuke gesprekken voer jij op Twitter met G.....96, je neefje? :D
als je je twitter ook zakelijk wilt gebruiken, dan kun je zulke conversaties beter via de messages houden. De berichten verschijnen niet in je timeline, maar zijn wel zichtbaar als je jouw profielpagina opent
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:24:45 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95706620
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Overigens schijn je je FB ook zo in te kunnen stellen dat niet iedereen alle berichten ziet. Maar hoe dat werkt weet ik niet. :P

Vik, leuke gesprekken voer jij op Twitter met G.....96, je neefje? :D
als je je twitter ook zakelijk wilt gebruiken, dan kun je zulke conversaties beter via de messages houden. De berichten verschijnen niet in je timeline, maar zijn wel zichtbaar als je jouw profielpagina opent
Lol, dat is m'n neefje idd :P. En op dit moment twitter ik niet zakelijk, dus het boeit me niet zo (al ga ik geen bitchfights houden op Twitter en houd ik ook m'n mond over politiek en religie :P). En zolang ik andermans timeline niet vervuil, zie ik het probleem niet zo.

Ik kom wel tieners tegen waarvan ik denk: "Nou, ik hoop niet dat jouw baas later op jouw twitteraccount stuit..."
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 11:25:59 #173
70532 loveli
N
pi_95706652
Kwam op FB van collega's wat dingen tegen waarvan ik niet het idee had dat ik het per se hoefde te weten. Maar ach, van mijn nieuwe leidinggevende weet ik ook het scheidingsverhaal.
crap in = crap out
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:26:21 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95706662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Privacy --> Instellingen aanpassen --> Kan prikbordberichten van vrienden zien (volgens mij, daar kun je iig namen van mensen selecteren)
Niet meer actief op Fok!
pi_95706734
yay! Binnen 5 minuten een broek gescoord bij de H&M en nu aan de studie. Gelukkig waren de artikelen nu nog wel aanwezig in de map, dus heb weer voor een fortuin gekopieerd :')

En wat een heerlijk weer O+
Ja doei.
pi_95706856
Met sollicitaties ga ik meestal op saai :@ heb hier ook nog geen jurkje of rokje aangehad. Maar heb op zich wel dingen die kunnen op werk :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:32:31 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95706868
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met sollicitaties ga ik meestal op saai :@ heb hier ook nog geen jurkje of rokje aangehad. Maar heb op zich wel dingen die kunnen op werk :)
Saai, doch safe! ^O^.

Had toen ik voor de baan als docent solliciteerde wel een rokje aan trouwens.
Niet meer actief op Fok!
pi_95706943
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Niks mis met saai. Ik kom doorgaans ook niet verder dan 'n pak. Wel soms 'n 'tweede gesprek' rokje voor de afwisseling maar de afgelopen keren dat ik op gesprek mocht komen waren 't vaak 'moderne' kantoren met dito stoelen waar je met een rok gelijk iets te veel van jezelf liet zien. Dus toch maar weer voor een pak gekozen. :P
pi_95706962
Als ik ga solliciteren doe ik meestal net rokje + pumps + panty + truitje met hoge sluiting/bedekte armen of een lange broek met hakschoenen en een truitje met vhals. Maar ja heb niet zoveel verschillende zakelijke kleding :')
pi_95707011
quote:

[..]

En dat er weinig mediorfuncties zijn klopt.Geldt voor ieder vakgebied trouwens heb ik gemerkt. Startersfuncties (lees: slecht betaald) zijn er genoeg, seniorfuncties ook (al vragen ze vaak wel erg veel van de sollicitant), ertussenin is lastig.
Helemaal waar inderdaad, ook in mijn vakgebied. En dus solliciteer ik ook doorgaans op seniorfuncties terwijl ik eigenlijk 'n mediorfunctie zoek.
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 11:38:50 #181
70532 loveli
N
pi_95707109
Zit je daar in je nette pak op een sollicitatie tegenover een in smoezelig overhemd en bandplooibroek geperste buik. Of kom je aan in je pak en zit er een spijkerrokje met lompe laarzen tegenover je. Op een keer na ben ik altijd overdressed geweest. Die ene keer dat ik solliciteerde op een niet-kantoor hands-on functie was ik underdressed. Weird.
crap in = crap out
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:39:41 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95707137
Ik ga in pak. Liever overdressed dan underdressed.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:40:15 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95707160
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga in pak. Liever overdressed dan underdressed.
Niet meer actief op Fok!
pi_95707175
Bij mijn allereerste echte sollicitatie kwam ik aan in spijkerbroek & ballerina's. Ze wisten dat, ze belden maandag of ik dinsdag op gesprek kon komen, net afgestudeerd, niet thuis die dag, maar goed daar hadden ze geen problemen mee. Tweede gesprek bij dat bedrijf wel iets netter gekleed gegaan.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:50:21 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95707522
http://www.nu.nl/binnenla(...)thuis-van-babys.html

De tranen springen me in de ogen als ik dit lees. Arme kindjes ;(.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:51:28 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95707560
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)thuis-van-babys.html

De tranen springen me in de ogen als ik dit lees. Arme kindjes ;(.
*klik, scroll scroll*, nee ik wil het niet weten.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:53:42 #187
277802 _Calimero_
pi_95707636
*hardlooptijd!*
In de zon *O*
pi_95707698
Ik draag gewoon wat ik altijd draag, dan weten ze wat ze kunnen verwachten. Nog nooit afgewezen na een gesprek en heb er al best veel gehad :)
Als ik me ook nog druk zou moeten maken om wat ik aandoe... :N niet mijn ding :)
Ja doei.
pi_95707723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik draag gewoon wat ik altijd draag, dan weten ze wat ze kunnen verwachten. Nog nooit afgewezen na een gesprek en heb er al best veel gehad :)
Als ik me ook nog druk zou moeten maken om wat ik aandoe... :N niet mijn ding :)
dan solliciteer jij op functies waar dat kan. Zal wel met elkaar samenhangen.
pi_95707820
yup :) en ik heb niet eens echt nette kleding :') dus gaarne ook geen baan waar ik dat aan zou moeten. Vond mijn bestuurspak al afgrijselijk ;(
Ja doei.
pi_95707935
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol, dat is m'n neefje idd :P. En op dit moment twitter ik niet zakelijk, dus het boeit me niet zo (al ga ik geen bitchfights houden op Twitter en houd ik ook m'n mond over politiek en religie :P). En zolang ik andermans timeline niet vervuil, zie ik het probleem niet zo.

Ik kom wel tieners tegen waarvan ik denk: "Nou, ik hoop niet dat jouw baas later op jouw twitteraccount stuit..."
Nee, ok, maar de MSN achtige conversaties zou ik ook niet zo openbaar willen hebben. :) Persoonlijk.

Afijn, ik ga zo aan het werk. Tot later! :W
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:03:03 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95707968
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee, ok, maar de MSN achtige conversaties zou ik ook niet zo openbaar willen hebben. :) Persoonlijk.

Afijn, ik ga zo aan het werk. Tot later! :W
Je hebt gelijk hoor ;) Ik vind het zelf ook een beetje stom, maar gelukkig komt het niet zo vaak voor ;).

Werk ze :W.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 12:11:35 #193
70532 loveli
N
pi_95708283
Meh, knie keihard gestoten aan de punt van mn tafel..... :'(
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 12:12:24 #194
70532 loveli
N
pi_95708311
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:11 schreef loveli het volgende:
Meh, knie keihard gestoten aan de punt van mn tafel..... :'(
Relativeren moet je leren :')
crap in = crap out
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:21:59 #195
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95708619
Ik was voor mijn sollicitatie wel netjes gekleed maar niet in mantelpak of broekpak, ik vind het eigenlijk ook wel een beetje ouderwets wel om echt in mantel/broekpak te gaan. Je kunt je ook heel net kleden zonder dat te doen en daar voel ik me persoonlijk beter bij. Hangt natuurlijk ook wel af van het bedrijf waar je solliciteert denk ik, maar bij een hip jong bedrijf ga je toch niet in een mantelpakje solliciteren?
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 12:23:55 #196
70532 loveli
N
pi_95708687
Krijg je nog eens de kans je zwarte pak te dragen naar iets anders dan een begrafenis.
crap in = crap out
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:25:02 #197
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95708718
Ik heb er verder trouwens ook totaal geen verstand van allemaal, heb precies 1 echte sollicitatie gehad :') maar toch :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:52:38 #198
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95709520
killed the topic ;(
pi_95709526
quote:
12 x Glamour voor ¤ 32,50 excl verzenden + Dermalogica set t.w.v. ¤ 89,80
Wie wil dit delen? Jij de glamour voor 12 euro en ik de set :D?
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:59:30 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95709739
Mijn schoenen zijn er O+
pi_95709816
Xm foto!
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:08:33 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95710036
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, maar die zijn dan vast saai geworden in hun 'volwassenheid en voor elkaar hebbendheid' :+ dat ben jij dan weer niet! *)
Ik ben saai en er trots op. En ja, ik ben wel volwassen: weet wat ik wil, geen gebrek aan zelfvertrouwen, richting aan mijn leven, leuke man, geweldige kinderen en je niet meer druk maken of anderen wel instemmen met je keuzes.
pi_95710627
Jeej, eindelijk weer thuis. En eindelijk lunchen, die treinreis was toch net wat te lang na mijn ontbijt. :+

Lijstje:
O: 2x meergranenbrood met kipworst
T: koffie met melk
L: Biogarde met cruesli (30g schat ik)
S: Wii Fit
T: banaan en brood met iets magers
D: fajitas, zie ik net in mijn weekmenu. :D Lekker, was het alweer vergeten. :9
T: ?

Nu eerst lekker in de zon aan mijn scriptie werken. O+
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:24:48 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95710711
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:
Xm foto!
:7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95710772
Leuk!

Zitten ze lekker?
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:31:07 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95710972
:Y
pi_95711419
zonder een seconde te leren een 4,6 voor een diagnostisch tentamen. Dat schept vertrouwen *)
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:43:39 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95711454
Leuke schoentjes XM! O+

Vond dat zwarte jurkje dat je laatst postte ook zo tof! Maar veel te duur ;(
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:44:42 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95711502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
zonder een seconde te leren een 4,6 voor een diagnostisch tentamen. Dat schept vertrouwen *)
:D

Vriendin van mij had laatst ook iets moois: ze was er van overtuigd dat ze een tentamen toch niet zou halen, dus ipv te leren gewoon naar de koorrepetitie gekomen en 's avonds wijntjes in de kroeg, en toen heeft ze er toch gewoon een voldoende voor gehaald _O-
pi_95711646
ik denk dat als ik ook mijn opdrachten dit keer braaf maak en oefen dit gewoon een 'win' wordt *)
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:48:45 #211
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95711660
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! O+
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:52:10 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95711778
Ik zou niet graag een baan hebben waarbij ik echt heel netjes gekleed moet zijn. Sowieso zul je mij niet in een mantel- of broekpak zien :N Of een blouse, ook niet. Voelt gewoon niet goed.

Maar net rokje en nette schoentjes draai ik mn hand niet voor om :) Of idd een lange broek (ik heb 1 pantalon) met een mooi truitje erop.
pi_95712164
Wat een schattige schoentjes XM!

quote:

Ik heb bijzonder veel moeite met dingen loslaten en ben dus erg gehecht aan alle mensen en materie in mijn leven :) daarom durf ik nog niet zo goed..

En jij bent nog maar net 30, dus je kan nog genoeg gekkigheid uithalen voor je 40e!!
pi_95712218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou niet graag een baan hebben waarbij ik echt heel netjes gekleed moet zijn. Sowieso zul je mij niet in een mantel- of broekpak zien :N Of een blouse, ook niet. Voelt gewoon niet goed.

Ah, dan wil je vast niet mijn baan, ik loop elke dag in (mantel)pak. Daardoor wel een nijpend tekort aan fijne vrijetijdskleding.

Nog nieuws van onze grote vrienden van de DUO?
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:05:30 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95712301
Nee nog niet! :o

Ik hoop wel dat ze nog gaan bellen :X
pi_95712340
Maria!

Ze hebben een indianenforum O+
Ja doei.
pi_95712587
Wat ben ik blij met het balkon @ werk.
Net heerlijk buiten geluncht O+
pi_95712842
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef LadyBlack het volgende:

Maar net rokje en nette schoentjes draai ik mn hand niet voor om :) Of idd een lange broek (ik heb 1 pantalon) met een mooi truitje erop.
Ik vind pak of broekpak nou ook niet perse netter dan "gewoon" nette broek, hakschoentjes en een net truitje. Dat heb ik ook meestal aan en nooi commentaar.
pi_95712861
Maar bijv. receptioniste bij een hotel en dan zo'n pakje aan lijkt me vreselijk :') of stewardess!]

Wel makkelijk, hoef je nooit te denken over wat je aan moet.
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:25:45 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95713087
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef Perruche het volgende:
Maar bijv. receptioniste bij een hotel en dan zo'n pakje aan lijkt me vreselijk :') of stewardess!]

Wel makkelijk, hoef je nooit te denken over wat je aan moet.
Ja, ik heb dus jaren in de horeca gewerkt en daar moest ik altijd zo'n oversized mannenoverhemd aan (heb wit en mintgroen gehad :X niet mijn kleuren) met de bedrijfsnaam & logo erop...

Bij de Italiaan in Enschede moest er verplicht een rokje onder met zo'n tuttig kort schortje :') bij de andere ijssalon mocht ik gelukkig een lange broek met lange sloof :) En in het restaurant mocht je wel je eigen kleren aan O+

Ben nu een beetje allergisch voor werk-uniformen :')
pi_95714186
Nieuw lijstje, omdat het kan:

O: 2x brood (kaas,jam)
T: gekookt ei, plakje ontbijtkoek, trosje druiven
L: bruine pistolet tonijnsalade, 150 gr fruitsalade
T: gekookt ei
B: 2x 20 minuten fietsen
D: iets chinees met gehakt, chinese kool enzo.

Tot aan de D 1200 kcal.
pi_95714353
Lijstje

O: boterham kipfilet, halfvolle melk
L: boterham kipfilet, 2 glaasjes sap
T: yoghurt met fruit
D: kalkoenfilet, aardappeltjes met knoflookboter en kruiden, witlofsalade
T: vers geperst sinaasappelsap
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:03:59 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95714646
Pfff ik kan nauwelijks mijn koffiekopje fatsoenlijk omhoog houden zo trillerig zijn mijn armen :{ heb vanmorgen plasma gegeven bij de bloedbank, maar daar zou je dat toch niet van moeten krijgen? :?
pi_95715075
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Pfff ik kan nauwelijks mijn koffiekopje fatsoenlijk omhoog houden zo trillerig zijn mijn armen :{ heb vanmorgen plasma gegeven bij de bloedbank, maar daar zou je dat toch niet van moeten krijgen? :?
Heb je wel genoeg gedronken?
pi_95715106
En iets zoets gegeten? Hoor vak dat mensen dat doen na bloed/plasma geven...
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:15:19 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95715107
Hmmmm dat is misschien een puntje van aandacht! Ik denk zelden aan drinken.

Dank :) zal es kijken of het dan beter gaat!

-edit- Perruche, aan zoet kan het niet liggen, daar denk ik dan wel weer vaak genoeg aan :') heb al 3 paaseitjes op :X
pi_95715184
:9 paaseitjes. Door een school in amerika vana heden lente-eitjes genoemd. *O*
pi_95715203
Wel goed trouwens dat je plasma geeft! Zou ik niet durven :P

/mietje
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:18:57 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95715263
Nee? Ik vind het mateloos interessant al die slangetjes en die plasmamachine O+

En ja, die naald is wel dik, en ik voel m soms wel omdat ik altijd heel hard in het pompje moet knijpen om de flow er een beetje in te houden. Maar na die tijd eigenlijk zelden last van. En het prikken zelf is ook 1 seconde.
pi_95717674
Hier ook drie paaseitjes. Normaal vreet ik het bord leeg, dus best netjes :7
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95717721
Damn nee, vier. Twee met pralinévulling en twee witte.

En morgen werkuitstapje, Kaffee mit Kuchen. Enzo oO<
pi_95717798
ik heb 4 koekjes op. Ze waren wel heeeel erg lekker!
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:13:43 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95717804
*O* I kicked ass! Ze waren erg tevreden. Had ook dingen gezien die nog niemand anders had gezien. Begin volgende week hoor ik het. Spannend hoor. Dit kan gewoon best wel eens wat worden. Met leidinggevende gesproken en daarna met de twee andere redacteurs. Hopelijk heb ik een goede indruk achtergelaten. Pff, wel warm in pantalon en donkere blouse.
Niet meer actief op Fok!
pi_95717861
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:13 schreef Viking84 het volgende:
*O* I kicked ass! Ze waren erg tevreden. Had ook dingen gezien die nog niemand anders had gezien. Begin volgende week hoor ik het. Spannend hoor. Dit kan gewoon best wel eens wat worden. Met leidinggevende gesproken en daarna met de twee andere redacteurs. Hopelijk heb ik een goede indruk achtergelaten. Pff, wel warm in pantalon en donkere blouse.
wat goed *O* *O* *O*
wat balen dat je nu nog zo lang moeten wachten!
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:15:11 #235
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95717885
Wat goed Vik! *O* Hopelijk goed nieuws volgende week! Spannend!
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:18:24 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95718038
Vik, wat tof!! *O*

De duimen draaien!
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:19:33 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95718091
Wachten sucks idd :')
Niet meer actief op Fok!
pi_95718117
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat goed! *O* Ik duim voor volgende week!
pi_95718260
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat goed! *O* Ik duim voor volgende week!
Me2! *O*
pi_95718745
hej vik, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt! Deden ze niet moeilijk over de afstand?
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:38:20 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95718955
Niks over de afstand gehoord. Zul je zien dat het toch op zoiets stukloopt :P. We zullen zien. Ben iig blij dat de uitwerking vd proefopdracht zo goed beviel :) andere kandidaten moeten hem miss nog inleveren.
Niet meer actief op Fok!
pi_95720014
Morgen wordt fout. Paaslunch, dat zal iets worden als patat. En in een bedrijf met 5 medewerkers kun je je niet even terugtrekken en iets anders eten.
pi_95720078
Paaslunch met patat? Why?
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 17:10:18 #244
70532 loveli
N
pi_95720473
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Perruche het volgende:
Omdat de 32 miljoen eieren op zijn oO<
Nederlanders eten met Pasen 32 miljoen eieren
crap in = crap out
pi_95720591
En ook hier de blijde boodschap maar even verkondigen:

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_95720620
Whoooow.

Ik vier gewoon geen pasen. Ga vrijdag wel lekker vers gestoken Limburgse asperges eten! met nieuwe aardappeltjes en ham en ei :9
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 17:13:41 #247
70532 loveli
N
pi_95720641
O+
crap in = crap out
pi_95720654
Grappig, ik zag net Jamie Oliver curry maken met Patak's.

Oh wat leuk sigme! O+
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:14:11 #249
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95720668
Sigme, wat leuk! O+
pi_95720688
Wauw Sigme, prachtige beesten! En mooie lammeren!
pi_95720737
Oeh snoezig!!! O+ O+ O+
pi_95720799
Lijstje:

O: kwark, havermout, banaan en bosbessen
T: 1 plakje krentenbrood
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 1 boterham appelstroop
T: waterijsje
D: BBQ met biefstukje, kip en een kleine hamburger met een salade

In onze achtertuin is het dik zomer! O+
pi_95720982
Lekker Anna, en barbecue! Ik ben jaloers!

Ons terras zit nu nog niet echt in de zon, alleen een klein stukje (maar voor mij alleen was dat genoeg :7).
pi_95720997
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oooooooh wat lief O+. Vrijdag ga ik lammetjes zoeken in de omgeving Amsterdam ^.^
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_95721038
Mooie beesten! Wat staan ze hoog op de poten, of lijkt dat maar zo? Ik heb er ook geen verstand van verder.

Lijstje:

O: Brinta
T: volkoren boterham kaas, milky way
L: 3 boterhammen kaas, kippensoep
T: ong 200 gram halfvolle vanillekwark
T: banaan
S: hardlopen met Baardmans (of hij loopt hard en ik hobbel er achteraan)
D: salade van kalkoen, sinaasappel, waterkers, forelfilet, misschien nog wat ciabatta oid
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95721228
Ik heb net een waterijsje op :D
pi_95721262
Oh en best een goed lijstje DaD! Misschien beetje meer groenten maar niet slecht heur :) Hoe is het met de Baard? Leuk, een man die gaat hardlopen O+
pi_95721316
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Perruche het volgende:
Ja weet ik veel, dat opperde de baas, lekker makkelijk, kan in de pauze, zoiets denk ik. We mogen ook wat anders kiezen, maar het gaat wel als groep.
Zucht.

Dat weet ik veel klonk gemeen, niet de bedoeling!
pi_95721334
Vik, wat fijn, zulke positieve feedback! ^O^
Anna, ik ben groen van jaloezie!

Ik wil ook bbqen! Maar ik kan nog niet eens op mn balkon! :(

Nu op naar de winkel, voor antiallergiepilletjes, dan kan ik weer met de fiets. En ik krijg vreetneiging van dat vervelende gevoel in mn hoofd.
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2011 @ 17:29:12 #260
70532 loveli
N
pi_95721400
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooie beesten! Wat staan ze hoog op de poten, of lijkt dat maar zo? Ik heb er ook geen verstand van verder.
Tot hun vacht groeit, dan lijken de poten korter.
crap in = crap out
pi_95721626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef Perruche het volgende:
Oh en best een goed lijstje DaD! Misschien beetje meer groenten maar niet slecht heur :) Hoe is het met de Baard? Leuk, een man die gaat hardlopen O+
Er zitten ook nog bosuitjes en cherrytomaatjes in de salade!

Met de Baard gaat het onwijs goed. O+. Hij is zo lief en mooi en attent en alles. Er gaan hier een aantal independent women vast op hun achterste poten staan, maar ik vind het heerlijk dat 'ie deuren voor me openhoudt, m'n stoel aanschuift, me in m'n jas helpt, me zijn jas geeft als ik het koud heb... :@.
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:33:43 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95721638
Vik !!1 tof!

Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, wortels, tomaat, cup a soup champignon
L: 4 x boterham kipgrillworst, kom aardappel/prei soep met veel rookworst, beker melk
T's: sinaasappel, blokje choco, flesje bier
D: Verse asperges, gepocheerd ei, salade, ham, pasta met room en gesnmolten boter
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_95721643
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Tot hun vacht groeit, dan lijken de poten korter.
Oh ja, anders is er geen plek voor de vacht. Dom van me.
pi_95721798
Oh nee hoor DaD, heerlijk zo'n attent heerschap. Zouden er meer van moeten zijn!! Geniet ervan :)

ik ga zu hause! :W
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:39:22 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95721904
Schijtdag. Ondanks het mooie weer. Net stom gesprek gehad met leverancier met wie ik geacht word samen te werken. En een hele mooie opdracht verloren.
Bah.

Daglijstje
o. 2 eieren
t. 500 ml appeltaartkwark
l. salade van 150 gram gerookte kip, zak salade, tomaten, hele paprika
t. 200 gram tomaatjes
d. weet ik nog niet. Iets zonder al te veel koolhydraten iig.
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:46:22 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95722211
*O* voor Vik, ik duim mee!

O+ lammetjes O*.

Voor tink: :*

en noyja ik heb in korte tijd 3 prosecco op :'). En haopjes.
pi_95722539
Meer hapjes per prosecco XM! Dan typ je beter ^O^
pi_95722612
Sigme, wat lief! O+

En Vik: goed bezig weer! Fijn!

lijstje:
o 2 volkoren boterhammen sandwichspread
t peer
l 3 volkoren boterhammen sandwichspread
t bakje fruitkwark
d omelet met doperwten
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:58:16 #269
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95722770
gefeliciteerd met het kroost, sigme!
pi_95723241
Dank, allen. Die hele kleintjes bestaan inderdaad uit véél poot. Dat wordt niet alleen opgevuld met vacht, er moet ook nog een hoop spek bij.

D&D, er is niks mis met een attente man en goede manieren. De meeste Nederlandse dames zijn te horkig om er elegant mee om te gaan, ik denk dat jij hem recht doet!
pi_95723287
Vik: Ik ga weer duimen!

DaD: Onafhankelijk willen zijn betekent niet dat je geen galantheid meer waardeert.

Tink: :* Opdrachten verliezen zuigt.

Mijn man heeft hoestsiroop gehaald, loop al sinds vrijdag met een droog hoestje en probeer af en toe mijn longen uit mijn lijf te hoesten :X

Lijstje

O: smoothie
T: shake
L: salade
D: maaltijdsalade
T: eitjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95723371
Wat lieeieeeieef Sigme O+ O+ O+

Ik krijg steeds meer sproeten! *O*
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:19:40 #273
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95723648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
Met de Baard gaat het onwijs goed. O+. Hij is zo lief en mooi en attent en alles. Er gaan hier een aantal independent women vast op hun achterste poten staan, maar ik vind het heerlijk dat 'ie deuren voor me openhoudt, m'n stoel aanschuift, me in m'n jas helpt, me zijn jas geeft als ik het koud heb... :@.
Fijn toch. Mijn ex was ook zo galant en ik vond het heerlijk. O+
pi_95723953
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:26 schreef Perruche het volgende:
wij lopen ook altijd samen als we samen zijn. heel gezellig!

Zo, thuis uit het werk. Vanavond niets, behalve zweeds leren en met de duutser kletsen. Ook fijn!
pi_95724006
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:10 schreef _aurum_ het volgende:
Vik: Ik ga weer duimen!

DaD: Onafhankelijk willen zijn betekent niet dat je geen galantheid meer waardeert.

Tink: :* Opdrachten verliezen zuigt.

Mijn man heeft hoestsiroop gehaald, loop al sinds vrijdag met een droog hoestje en probeer af en toe mijn longen uit mijn lijf te hoesten :X

Lijstje

O: smoothie
L: salade
D: maaltijdsalade
T: eitjes
aurem, ik vind lijstjes die alleen maar uit één woord bestaan per regel niet mooi. Per defenitie niet. En ik vind het nog steeds lastig je lijstjes op waarde te schatten met de shakes, maar volgens mij zijn ze erg mager.
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:36:13 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95724284
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:12 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Awww O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_95724326
O+ lammetjes O+

_O_
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:39:26 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95724416
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meer hapjes per prosecco XM! Dan typ je beter ^O^
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_95724435
oh, en ik heb echt heel goed gesport 8-) *)
Ja doei.
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:39:55 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95724437
Ik ga morgenmiddag lekker relaxen op het strand. Strandjurkje aan, boek mee, telefoon NIET mee O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_95724447
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:12 schreef Swietje het volgende:
Wat lieeieeeieef Sigme O+ O+ O+

Ik krijg steeds meer sproeten! *O*
Hoe is het met jullie kittens?
pi_95724461
go XM :')

en Go Vik *O* ik duim ook mee [/origineel]
Ja doei.
pi_95724511
We hebben er nog maar 1... :'( (van de 2). Moeders gaf niet genoeg melk kwamen we achter, maar een kitten was al zo verzwakt dat hij of zij het uiteindelijk niet gered heeft. Andere kitten doet het heel goed en is heel leuk. O+ O+ O+ O+ Vanmiddag heb ik 'm pap gevoerd van een lepeltje O+ En hij slaapt al heel graag op schoot en in bed. :P
pi_95724862
O+ Lammetjes O+

O: Brinta
T: Snee volkoren met rookvlees
T: Vier paaseitjes
L: Twee sneetjes volkoren met rookvlees
T: Appel
D: Salade: 250 gram snijbonen, 2 gekookte eieren, blikje mais, tilapia uit blik (bedoeling was salade Nicoise maar ik had tot mijn stomme verbazing geen blikje tonijn meer :? ), zes kerstomaatjes, halve rode uit. klodder mayo, geschaafde stukjes grano panado

Klinkt als weinig maar was een hele kom vol :9 de tilapia was met saus bij, heb een paar lepels met mayo gemengd en als dressing gedaan.
pi_95724962
D: een pan vol pastasalade met een hele paprika, 2 tomaten, 2 bosuitjes, halve komkommer, een pepertje en salami. :9
pi_95725728
Oh ja, nog even twee thumbs up voor Vik!! Spannend en ik hoop en duim mee!

ik zou bijna alle jaloerse mensen uitnodigen voor een bbq ik mijn achtertuin, helaas ben ik daar veel te schijterig voor ;)

Ik vind de lijstjes van Aurum ook erg saai, is eten zo nog wel leuk?
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:09:49 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95725854
Ben inmiddels thuis hoor. Heb tig wrap-hapjes op en ben nu vol, maar Duvel staat desondanks de döner op te bakken.

Mweh :').
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:13:49 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95726109
Ook thuis! Thesis bespreking gehad waarvan ik + 1 ander meisje de enigen waren, hoezee! Wel na afloop nog terrasje gepakt 8-)

Nu zo shoarma eten!
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:16:58 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95726291
Daglijstje is geworden
o. 2 eieren
t. 500 ml appeltaartkwark
l. salade van 150 gram gerookte kip, zak salade, tomaten, hele paprika
t. 200 gram tomaatjes
d. grote steak van de grill + hele avocado + stuk brie + calvados

Misschien dat ik straks nog een rondje ga wandelen. Misschien ook niet :')
pi_95726330

oops, ik geloof dat m'n oog wat groter was dan m'n maag...het past net op 1 bord!
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:19:35 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95726459
Waddisdat, Jätje?
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:19:49 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_95726472
Dat ziet er lekker uti Jagar. Wat is het?
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:21:31 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95726570
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waddisdat, Jätje?
Eten? :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:26:02 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95726845
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eten? :P.
NAH! :o Ik dacht dat het een roodharig Zweeds Ei-hoofdmonster was!
pi_95727178
Is dat nou pity panna? :P
pi_95727310
Maria! Heb je 't indianenforum al gezien? :o
Ja doei.
pi_95727314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is dat nou pity panna? :P
Ja, pyttipanna met ei en rode bieten..en nu is het op..
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:35:04 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95727353
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Heb je 't indianenforum al gezien? :o
Talutha Pakuna groet u :W.

Ik vind dat er een indianensmiley moet komen! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_95727375
pityfood? :P

Vik tof dat je kont schopte!!! Ik duim nog even door tot begin volgende week dan!

Sigme wat een tofheid die lammetjes O+

*knuf* voor Tink!

Ik ben echt belachelijk bruin geworden al vandaag :D Zonnen, dat is iets wat ik wél goed kan!!
En *O* mijn aanvraag voor een snellere scootmobiel met een grotere actieradius is goedgekeurd!! De leverancier gaat contact met me opnemen, ben heel benieuwd watvoor scoot ze voor me in petto hebben!
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:36:28 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95727435
*O* voor de scoot van MarMar.

En ik ga morgenmiddag naar het strand en ook lekker bruin worden O+ (of zei ik dat al? :@).
Niet meer actief op Fok!
pi_95727650
Triathlon Didam 2 juli 2011:

quote:
Uw inschrijving is ontvangen. Ter bevestiging hebben wij u een email gestuurd met alle relevante gegevens. Nogmaals hartelijk dank voor uw inschrijving!
:o
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')