oh ja, ik vergeet steeds hoe dat heetquote:Op maandag 18 april 2011 21:12 schreef Perruche het volgende:
Blurred, dat is Hurling!! Was je in dat heeeeele grote park, hoe heet het ook weer? Welk gebied woon je trouwens?
Euf keurs!quote:Op maandag 18 april 2011 21:27 schreef Perruche het volgende:
Ik zie de ballerina's die ik al heb in het zwart. Die ik nu heb zijn blauw. Ze lopen god-de-lijk. Kopen? of moet ik andere kopen? Ik heb al zwarte ballerina's maar die lopen niet zo lekker...
Heb je de bon niet meer?quote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Perruche het volgende:
Oh en mn nieuwe sportschoenen zijn echt te groot, loop er helemaal in te schuiven.
Ik weet het niet zo goed eigenlijk, dat staat nog op mijn lijstje van dingen om uit te zoeken.. maar ik denk dat het vrij moeilijk is om er met OV te komen (mijn ouders waren dit weekend op bezoek en hadden een auto gehuurd). Ik weet dat er wel bustours vanuit Dublin zijn, maar dat is nog vrij duur volgens mij en ook echt totaal niet mijn ding denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Chicolate het volgende:
Blurred! Zijn de wicklow mountains per OV een beetje te bereiken vanuit Dublin/omgeving? (ik ga er van de zomer naartoemaar zonder auto enzo)
Jawel... ga ze denk ik ook terugbrengen. Toch maar bij een winkel die wat meer advies geeft...quote:
Heel verstandig!quote:Op maandag 18 april 2011 21:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jawel... ga ze denk ik ook terugbrengen. Toch maar bij een winkel die wat meer advies geeft...
wat een service! thanksquote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heel verstandig!
En hier iets over de Wicklow Mountains,
Graag gedaan.quote:
Ieeewww hahaha maar wel erg euhh klantgerichtquote:Op maandag 18 april 2011 21:26 schreef Perruche het volgende:
Ah ranelagh ken ik, mooie mogeving inderdaad!
XM, had om 18:30 gegeten (klaar) dus ik dacht dat 19:30 RPM wel kon... not! Maar de instructeur was erg lief en bood me z'n pet aan voor als ik echt moest overgeven
quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ieeewww hahaha maar wel erg euhh klantgericht
Tsja, had geen keuze.quote:
Comme ci comme ciquote:
Yepz, dat waren The Shorts.quote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
Natuurlijk wel! Hoe heetten ze ook al weer. The shorts?
Ja!quote:
kleurrijk tochquote:Op maandag 18 april 2011 22:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Yepz, dat waren The Shorts.
check die outfitjes ook!
Oh, wat leuk! Vergeet dan niet om ook Lucca aan te doenquote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Rituals het volgende:
Ik zit met het vriendje te fantaseren over de zomervakantie. Zoals het er nu naar uitziet (maar dat kan nog veranderen
) gaan we met de auto naar Italië, richting Sienna, Florence, Bolonga, Verona etc. We nemen een tentje mee zodat we campings en hotels kunnen afwisselen.
Zin in.
Ik sla hem op! We hebben nu al teveel steden die we mogelijk zouden willen zien, dus ik gok dat we wat moeten schrappenquote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, wat leuk! Vergeet dan niet om ook Lucca aan te doen
Dat klinkt goed!quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Enerverende 2 dagen gehad, moe, maar missie geslaagd.
careerjet of indeed!quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja!Jij kent toch zo'n site waar je op vacatures van heel veel verschillende sites kunt zoeken? Wat is het adres ook alweer?
Ik vond het een van de leukste stadjes die we tijdens zo'n zelfde trip bezocht hebben! Mooi, schoon, terrassen vol met de lokale bevolking in plaats van een overload aan toeristen, goede winkelstraat en een heel fijn sfeertje. Ik zou er zo gaan wonenquote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik sla hem op! We hebben nu al teveel steden die we mogelijk zouden willen zien, dus ik gok dat we wat moeten schrappen. Maar Lucca is dus een aanrader?
Klinkt goed! Lucca ligt zo te zien heel erg om te route die we heel globaal hebben nu, dus hopelijk kunnen we daar ook een tussenstop maken en een paar nachtjes blijven.quote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vond het een van de leukste stadjes die we tijdens zo'n zelfde trip bezocht hebben! Mooi, schoon, terrassen vol met de lokale bevolking in plaats van een overload aan toeristen, goede winkelstraat en een heel fijn sfeertje. Ik zou er zo gaan wonen
Wahow! Ben nu benieuwd wat voor missie!quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Enerverende 2 dagen gehad, moe, maar missie geslaagd.
Spannend Merel! Waarom eigenlijk verder solliciteren? Heb je het niet meer naar je zin op je huidige werkplek? En dat er weinig mediorfuncties zijn klopt.Geldt voor ieder vakgebied trouwens heb ik gemerkt. Startersfuncties (lees: slecht betaald) zijn er genoeg, seniorfuncties ook (al vragen ze vaak wel erg veel van de sollicitant), ertussenin is lastig.quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Merel het volgende:
Heb nu zelf vier sollicitaties de deur uit gedaan, ben benieuwd. Ik moet er nog een beetje inkomenHeb het idee dat ik een beetje boven m'n niveau aan het solliciteren ben, maar er zijn alleen vacatures voor starters of seniors, niks ertussenin
Heb trouwens nog steeds de goed-eten-knop niet gevonden. Vandaag kroket en veel te veel chocolade-paaseitjes. En ontbijt overgeslagen
Vier om mee te beginnen, ik vind het netjes!!quote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Merel het volgende:
Heb nu zelf vier sollicitaties de deur uit gedaan, ben benieuwd. Ik moet er nog een beetje inkomenHeb het idee dat ik een beetje boven m'n niveau aan het solliciteren ben, maar er zijn alleen vacatures voor starters of seniors, niks ertussenin
Heb trouwens nog steeds de goed-eten-knop niet gevonden. Vandaag kroket en veel te veel chocolade-paaseitjes. En ontbijt overgeslagen
Je bent 'breed inzetbaar'?quote:Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vier om mee te beginnen, ik vind het netjes!!
Ik kan weinig passende vaca's vinden met vijf jaar werkervaring in uiteenlopende functies
De samenvatting: er verandert een hoop en het bevalt me niet welke kant het op gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
Spannend Merel! Waarom eigenlijk verder solliciteren?
Dat is ook rete moeilijk.quote:Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vier om mee te beginnen, ik vind het netjes!!
Ik kan weinig passende vaca's vinden met vijf jaar werkervaring in uiteenlopende functies
Spreek je uit ervaring?quote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is ook rete moeilijk.Bedenk je wat je leuk vindt en waar je goed in bent (hangt vaak samen) en ga op basis daarvan zoeken.
En dat is moeilijk, dat weet ik.
Ach, wie is er nooit aan het jobhoppen geweest?quote:Op maandag 18 april 2011 23:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring?Soms zou ik best nu mijn baan willen opzeggen, mijn huis verkopen, voor een jaar of twee naar het buitenland vertrekken en dan op mijn dertigste terugkomen en opnieuw beginnen.
Jullie doen ook nooit eens gezellig mee met mij en mijn verstoorde zelfbeeldquote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Liegerd! Daar had Coco al research naar gedaan
Naar hequote:Op maandag 18 april 2011 23:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jullie doen ook nooit eens gezellig mee met mij en mijn verstoorde zelfbeeld
Dankzij jou eet ik nu een heerlijk bakje yoghurt met hollandsche aardbeitjes
Even corrigeren: er zijn niet 'genoeg' startersfuncties. Juniorfuncties zijn er wel, maar dan moet je vaak ook al 2 jaar werkervaring in the pocket hebben. En seniorfuncties zijn nog het best vertegenwoordigd, medior amper idd.quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spannend Merel! Waarom eigenlijk verder solliciteren? Heb je het niet meer naar je zin op je huidige werkplek? En dat er weinig mediorfuncties zijn klopt.Geldt voor ieder vakgebied trouwens heb ik gemerkt. Startersfuncties (lees: slecht betaald) zijn er genoeg, seniorfuncties ook (al vragen ze vaak wel erg veel van de sollicitant), ertussenin is lastig.
lol @ die laatste opmerking. Zelfspotquote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef Merel het volgende:
[..]
De samenvatting: er verandert een hoop en het bevalt me niet welke kant het op gaat.
In werkelijkheid is het wat genuanceerder natuurlijkEn ik hoef ook niet acuut weg. Het kan zijn dat het allemaal zo'n vaart niet loopt en dat ik over een jaar nog steeds prima op m'n plek zit, maar ondertussen wil ik wel eens kijken naar de opties buiten de deur.
En ik zoek natuurlijk een nieuwe visvijver vol nieuwe mannelijke collega's, deze raken op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |