Tsja, had geen keuze.quote:
Comme ci comme ciquote:
Yepz, dat waren The Shorts.quote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
Natuurlijk wel! Hoe heetten ze ook al weer. The shorts?
Ja!quote:
kleurrijk tochquote:Op maandag 18 april 2011 22:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Yepz, dat waren The Shorts.
check die outfitjes ook!
Oh, wat leuk! Vergeet dan niet om ook Lucca aan te doenquote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Rituals het volgende:
Ik zit met het vriendje te fantaseren over de zomervakantie. Zoals het er nu naar uitziet (maar dat kan nog veranderen
) gaan we met de auto naar Italië, richting Sienna, Florence, Bolonga, Verona etc. We nemen een tentje mee zodat we campings en hotels kunnen afwisselen.
Zin in.
Ik sla hem op! We hebben nu al teveel steden die we mogelijk zouden willen zien, dus ik gok dat we wat moeten schrappenquote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, wat leuk! Vergeet dan niet om ook Lucca aan te doen
Dat klinkt goed!quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Enerverende 2 dagen gehad, moe, maar missie geslaagd.
careerjet of indeed!quote:Op maandag 18 april 2011 22:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja!Jij kent toch zo'n site waar je op vacatures van heel veel verschillende sites kunt zoeken? Wat is het adres ook alweer?
Ik vond het een van de leukste stadjes die we tijdens zo'n zelfde trip bezocht hebben! Mooi, schoon, terrassen vol met de lokale bevolking in plaats van een overload aan toeristen, goede winkelstraat en een heel fijn sfeertje. Ik zou er zo gaan wonenquote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik sla hem op! We hebben nu al teveel steden die we mogelijk zouden willen zien, dus ik gok dat we wat moeten schrappen. Maar Lucca is dus een aanrader?
Klinkt goed! Lucca ligt zo te zien heel erg om te route die we heel globaal hebben nu, dus hopelijk kunnen we daar ook een tussenstop maken en een paar nachtjes blijven.quote:Op maandag 18 april 2011 22:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vond het een van de leukste stadjes die we tijdens zo'n zelfde trip bezocht hebben! Mooi, schoon, terrassen vol met de lokale bevolking in plaats van een overload aan toeristen, goede winkelstraat en een heel fijn sfeertje. Ik zou er zo gaan wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |