Jouw dag vandaag, of niet, zonnestraaltje?quote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn rechterlens zeker 10x uit mijn oog gehaald vandaag, stom kutweer met je stomme stuifpollenMorgen maar weer m'n bril op
Stomme suffe bril
![]()
Nou ja, montuur is niet suf, maar de glazen zijn zo sterk dat het gewoon stom uitziet
Nou, ik vind het gewoon echt erg dat het weer begint met mijn oog. Voorgaande jaren was het zo erg dat ik mijn lenzen nog maar maximaal 2 uur per dag kon verdragen. Zachte lenzen zijn geen optie i.v.m mijn cylinder. Ik heb wel nog een setje liggen, maar kan er niet goed mee zien.quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jouw dag vandaag, of niet, zonnestraaltje?
Ik slik het hele jaar door al Mizollen voor m'n huisstofmijtallergie. Ik heb speciale oogdruppels gehad, maar die hielpen nietquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef MarMar het volgende:
@syrena, misschien heb je baat bij pilletjes tegen hooikoorts? Als de hooikoorts oplaait, heb ik ook gelijk last van mijn ogen. (naast het niezen natuurlijk..) ik gebruik Reactine en behalve minder niezen heb ik dan dus ook minder last van mijn ogen.
Overigens heb ik dit jaar verbazend weinig last, maar dat schijnt te komen van de prednison. Toch best een leuke bijwerking
en die honing moet je opeten dan? (itt op je huid smeren oid bedoel ik) klinkt interessant! vraag me af hoe dat werkt dan..quote:Op maandag 18 april 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
Ik las in een ander topic dat echte honing (zonder toevoegingen en verhitting) van een imker in je omgeving (binnen 10km van je woonplaats) kan helpen tegen hooikoorts. Wellicht een tip voor mensen die er last van hebben.
Ik denk dat je Lacrosse bedoelt? Of hurling.quote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en die honing moet je opeten dan? (itt op je huid smeren oid bedoel ik) klinkt interessant! vraag me af hoe dat werkt dan..
ik heb zo lekker gelopen net10.3 km/u! heel cool, in het park waar ik loop werd op ieder veld wel gesport; rugby, voetbal, raar Iers spel met een soort hockeysticks, een of andere bootcamptraining en heel veel wandelaars en hardlopers, echt leuk om daar te lopen, heel veel te zien
Weet ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en die honing moet je opeten dan? (itt op je huid smeren oid bedoel ik) klinkt interessant! vraag me af hoe dat werkt dan..
ik heb zo lekker gelopen net10.3 km/u! heel cool, in het park waar ik loop werd op ieder veld wel gesport; rugby, voetbal, raar Iers spel met een soort hockeysticks, een of andere bootcamptraining en heel veel wandelaars en hardlopers, echt leuk om daar te lopen, heel veel te zien
Dat moet je ook niet doen muts!quote:Op maandag 18 april 2011 21:13 schreef Perruche het volgende:
Mijn RPM ging echt rot trouwenstip 1) niet eten voor je gaat RPM'en! moest bijna overgeven
Jazekers!quote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Beter dikke spierpijn dan dikke enkel. Ga je wel braaf met natte lappen hooghouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |