abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2011 @ 20:40:24 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95685022
Zondag gaan wij voor 55 E pp incl. alles (eten, drinken en sauna voor de hele dag) Gaan we op de fiets heen (15 km enkele reis) dus lekker cocktails en biertjes :D

Zaterdag gaan we 20 km wandelen, dan komen we aan in ons dorp, daar hebben we een terras, daar verkopen ze bier en eten :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 18 april 2011 @ 20:41:22 #277
331 Merel
Be here now.
pi_95685074
Ik ga maar eens wat avondeten in elkaar flansen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 18 april 2011 @ 20:43:43 #278
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_95685206
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn rechterlens zeker 10x uit mijn oog gehaald vandaag, stom kutweer met je stomme stuifpollen :r Morgen maar weer m'n bril op :( Stomme suffe bril :(

Nou ja, montuur is niet suf, maar de glazen zijn zo sterk dat het gewoon stom uitziet }:|
Jouw dag vandaag, of niet, zonnestraaltje? :*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_95685808
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jouw dag vandaag, of niet, zonnestraaltje? :*
Nou, ik vind het gewoon echt erg dat het weer begint met mijn oog. Voorgaande jaren was het zo erg dat ik mijn lenzen nog maar maximaal 2 uur per dag kon verdragen. Zachte lenzen zijn geen optie i.v.m mijn cylinder. Ik heb wel nog een setje liggen, maar kan er niet goed mee zien.

Vorig jaar nieuwe lenzen aangeschaft (250 euro) en een nieuwe bril (750 euro :X ). Met de nieuwe lenzen ging het ineens weer prima, dus de dure bril lag er maar wat te liggen. Uiteraard bleek veel later pas dat de glazen van die bril niet helemaal ok zijn, dat ligt niet aan mijn zeer geduldige opticien, maar aan mijn ogen die per dag wisselen van sterkte als ik mijn lenzen uitheb. Ik weet niet meer hoe vaak ik terug ben gegaan voor alweer een oogmeting, just to be sure.

Ik kan er wel mee zien, maar het beeld is niet 100%. En ik vind mezelf niet staan met een bril. Mijn omgeving is het met me eens, maar zegt ook dat deze bril veel en veel beter staat dan de vorige. Maar als ik hem op heb ben ik uiterlijk en innerlijk een duffie oO< hoe lekker mijn ass er ook uitziet in mijn nieuwe spijkerbroek :+ (die met de muffintop, verdeurie)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95686026
@syrena, misschien heb je baat bij pilletjes tegen hooikoorts? Als de hooikoorts oplaait, heb ik ook gelijk last van mijn ogen. (naast het niezen natuurlijk..) ik gebruik Reactine en behalve minder niezen heb ik dan dus ook minder last van mijn ogen.
Overigens heb ik dit jaar verbazend weinig last, maar dat schijnt te komen van de prednison. Toch best een leuke bijwerking :)
pi_95686076
:W

gezwommen! 40 minuten lang schoolslag/borstcrawl om en om :)

8-)
Ja doei.
pi_95686261
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef MarMar het volgende:
@syrena, misschien heb je baat bij pilletjes tegen hooikoorts? Als de hooikoorts oplaait, heb ik ook gelijk last van mijn ogen. (naast het niezen natuurlijk..) ik gebruik Reactine en behalve minder niezen heb ik dan dus ook minder last van mijn ogen.
Overigens heb ik dit jaar verbazend weinig last, maar dat schijnt te komen van de prednison. Toch best een leuke bijwerking :)
Ik slik het hele jaar door al Mizollen voor m'n huisstofmijtallergie. Ik heb speciale oogdruppels gehad, maar die hielpen niet :'(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 18 april 2011 @ 21:02:47 #283
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95686370
Ik las in een ander topic dat echte honing (zonder toevoegingen en verhitting) van een imker in je omgeving (binnen 10km van je woonplaats) kan helpen tegen hooikoorts. Wellicht een tip voor mensen die er last van hebben.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_95686520
Die tip ken ik ook Rituals!
Wat ook schijnt te helpen (vogens het uitermate leuke programma "grow your own drugs" met een hele leuke presentator. B-)) is brandnetel en kamille thee. :)

Hier weinig problemen met de hooikoorts tot nu toe!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 18 april 2011 @ 21:08:00 #285
236335 neen
schone schijn
pi_95686704
Dus nu heb ik 4.5km gelopen en het gevoel dat ik morgen dikke spierpijn heb :') niet handig
het lijkt niet wat het is
pi_95686819
Beter dikke spierpijn dan dikke enkel. Ga je wel braaf met natte lappen hooghouden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 18 april 2011 @ 21:11:32 #287
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95686937
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
Ik las in een ander topic dat echte honing (zonder toevoegingen en verhitting) van een imker in je omgeving (binnen 10km van je woonplaats) kan helpen tegen hooikoorts. Wellicht een tip voor mensen die er last van hebben.
en die honing moet je opeten dan? (itt op je huid smeren oid bedoel ik) klinkt interessant! vraag me af hoe dat werkt dan..

ik heb zo lekker gelopen net O+ 10.3 km/u! heel cool, in het park waar ik loop werd op ieder veld wel gesport; rugby, voetbal, raar Iers spel met een soort hockeysticks, een of andere bootcamptraining en heel veel wandelaars en hardlopers, echt leuk om daar te lopen, heel veel te zien :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_95686963
Hoi!

Honing :9 gelukkig geen last van hooikoorts en aanverwanten, lijkt me verschrikkelijk! allergisch zijn van de natuur...
pi_95686996
Blurred, dat is Hurling!! Was je in dat heeeeele grote park, hoe heet het ook weer? Welk gebied woon je trouwens?
pi_95687011
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

en die honing moet je opeten dan? (itt op je huid smeren oid bedoel ik) klinkt interessant! vraag me af hoe dat werkt dan..

ik heb zo lekker gelopen net O+ 10.3 km/u! heel cool, in het park waar ik loop werd op ieder veld wel gesport; rugby, voetbal, raar Iers spel met een soort hockeysticks, een of andere bootcamptraining en heel veel wandelaars en hardlopers, echt leuk om daar te lopen, heel veel te zien :D
Ik denk dat je Lacrosse bedoelt? Of hurling. :+.

Wat een sportiviteit, hier! Baardmans en ik gaan binnenkort samen hardlopen. Denken we.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95687051
Mijn RPM ging echt rot trouwens :') tip 1) niet eten voor je gaat RPM'en! moest bijna overgeven :D
  maandag 18 april 2011 @ 21:14:20 #292
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95687099
mijn uiteindelijke lijstje wordt:

O: havermout, banaan, volle melk
B: 35 min lopen
L: dubbele boterham met ham, thee met melk
T: hot cross bun
B: 35 min lopen
T: klein restje pasta met tomatensaus, peer
S: 23 min hardlopen, 10.3 km/u
D: olijf-ciabatta afbakbroodje met humous en dip van geroosterde paprika, stukje brie en stukje geitenkaas, paar olijven, gebakken groente met sla, wijn, tiramisu :9
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 18 april 2011 @ 21:14:46 #293
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95687122
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Weet ik niet :@ :P. Eens kijken of ik wat op internet kan vinden.
Ik heb zelf gelukkig ook geen last van hooikoorts, lijkt me inderdaad erg vervelend.

Hoe bevalt het allemaal in het buitenland? O+ Hoe gaat het op je stage?
pi_95687136
Oei! Nee, da's niet goed Per! :o

Ik ga mezelf zo op iets lekkers trakteren, maar weet nog niet wat. 't Mag/moet wel gezondig zijn :')
Ja doei.
pi_95687176
Hoe moeten wij nou weten wat een hot cross bun is :P
pi_95687204
Hoe ging het zwemmen mo? waren er bejaarden?
  maandag 18 april 2011 @ 21:17:45 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_95687337
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:13 schreef Perruche het volgende:
Mijn RPM ging echt rot trouwens :') tip 1) niet eten voor je gaat RPM'en! moest bijna overgeven :D
Dat moet je ook niet doen muts! :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 18 april 2011 @ 21:17:48 #298
236335 neen
schone schijn
pi_95687340
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Beter dikke spierpijn dan dikke enkel. Ga je wel braaf met natte lappen hooghouden?
Jazekers!

Drukte in het park hier ook, wandelaars, hardlopers, vliegeraars, skeeleraars, chillaars, geen nordic wandelaars maar wel een stel met van die schoenen met veren ofzo eronder :?
het lijkt niet wat het is
pi_95687354
Ja, er waren bejaarden, maar ik had mij een beetje de rand van 't bad toegeėigend *) dus dat ging best lekker eigenlijk, en het is echt uit en thuis! Om 20.40 ging ik het zwembad uit en kwam 20.54 de deur hier binnen lopen :')

Maar denk wel dat ik even moet kijken of ik anders in Oost (andere zwembad) meer echt mee kan trainen met een groep ofzo, want het is wel een beetje vervelend om de hele tijd je slagen half af te maken omdat er weer een bejaarde zeekoe in de weg dobbert :P O+ :@ maar het waren wel lieve zeekoeien O+
Ja doei.
  maandag 18 april 2011 @ 21:18:18 #300
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95687380
@Blurred, even snel gezocht en inderdaad opeten. Er zijn (kleine) onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat sommige mensen hierdoor kunnen stoppen met medicatie (maar nogmaals, het onderzoek wat ik zag was een klein onderzoekje :P).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')