Of je haalt gewoon betere elastiekjesquote:Op maandag 18 april 2011 08:59 schreef Viking84 het volgende:
Op dagen zoals deze verlang ik naar een pittig kort kapsel.
quote:Op maandag 18 april 2011 09:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Of je haalt gewoon betere elastiekjesIk ken het probleem trouwens.. en dan ķķk nog dat die $&^^&$#%^&elastiekjes gaan knappen als je ze er eindelijk bijna voor de derde keer omheen geprutst krijgt!
Heb ik nog niet helemaal over nagedacht.quote:Op maandag 18 april 2011 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga woensdag naar de kapper!
Zeg vik, hoe ziet jouw 'vanaf vandaag ga ik weer normaal eten' lijstje eruit?
hoe lang wil je gaan? en wat is het budget?quote:Op maandag 18 april 2011 09:30 schreef Perruche het volgende:
Hey HPKW, jij bent wel van het reizen he? Tijdje geleden dat ik weg ben gegaan, wat is aan te raden als ik rond september weg zou willen?
Wil graag een niet te "moeilijk" land, aangezien het toch weer 2 jaar geleden is dat ik me over de Europese grenzen heb begeven
Ook liever niet te duur. Zou graag naar bijv. Japan gaan maar dat is even boven budgetZat te denken aan Thailand of Chili, heb jij nog ideeen die ik kan onderzoeken?
ja ik weet niet, op de een of andere manier trekt me dat helemaal niet, net zoals australie... Vind het stiekem ook beetje eng in mn eentje! Heb het idee dat azie heel veilig is en zuid amerika ken ik enigszins dus dat is ook prima... of je moet een goed verkooppraatje hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 09:37 schreef Jagärtrut het volgende:
wat dacht je van zuid-afrika? vrij makkelijk te bereizen, je kunt er bijvoorbeeld goedkoop een auto huren, en in september is het weer er perfect!
kunnen jullie elkaars hand nooit loslaten en heeft hij altijd onder het eten maar een hand ter beschikking om te eten, omdat z'n andere hand altijd op jouw benen ligt?quote:Op maandag 18 april 2011 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook een fijn weekend gehad.. Heel gezellig met vrienden in een vakantiehuisje (van de vader van een vriend van Baardmans) gezeten. Zaterdag gewinkeld, lekker ergens gegeten, filmpje gepakt, en gister gerelaxt bij één van de Friese meren.
Ik denk wel dat wij zo'n stel zijn waar anderen zich aan ergeren..
quote:Op maandag 18 april 2011 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kunnen jullie elkaars hand nooit loslaten en heeft hij altijd onder het eten maar een hand ter beschikking om te eten, omdat z'n andere hand altijd op jouw benen ligt?
Zo ja, ja. Zo nee, nee.
Klinkt als een fijn weekeind!
In dat geval, nee.quote:Op maandag 18 april 2011 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kunnen jullie elkaars hand nooit loslaten en heeft hij altijd onder het eten maar een hand ter beschikking om te eten, omdat z'n andere hand altijd op jouw benen ligt?
Zo ja, ja. Zo nee, nee.
Klinkt als een fijn weekeind!
Het midden oosten is echt een groot vraagteken op dit moment. Geen idee hoe dingen daar gaan ontwikkelen, dus dat zou ik vermijden.quote:Avoid: the regions of the world likely to experience cyclones sometimes violent as the Caribbean and Central America but also Asia.
Kun je daar niet mee cheaten dan ofzo?quote:Op maandag 18 april 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ja nee, ik baal er echt van. Ik vind het zo leuk om m'n loopjes in Nike+ te zetten. Nu gaan ws al m'n huidige goals de mist in. Cali snapt wel hoe het is
.
Dat is waar, mar ik ga niet voor het lekkere weerquote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwoh van die post krijg ik ook zin om te reizen![]()
Oh en Perruche, in Barcelona is het ook lekker weer in september!
Oe lekker! En ja, kan me voorstellen dat het kriebelt om weer eens verder weg te gaanquote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is waar, mar ik ga niet voor het lekkere weerde globetrotter in mij moet er echt weer uit na 2 jaar Europa van binnen zien
en als het goed is ga ik met vriendje naar Spanje binnenkort dus dat is sowieso in da pocket!!
Hoe gaat het met je sporten Maria?
Er zijn drie goals: bepaald aantal keren rennen voor een bepaalde datum, bepaalde afstand rennen voor een bepaalde datum en een bepaalde gemiddelde snelheid rennen voor een bepaalde datum. De eerste twee kan ik wel cheaten met een wandeling of door dat ding een paar dagen op m'n voet te houden, terwijl ik van alles en nog wat doe (snelheid doet er immers niet toe), de derde nietquote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kun je daar niet mee cheaten dan ofzo?
Behalve spierpijn niet echtquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Perruche het volgende:
Lekker bezig Mariatje! Heb je er ook effect van?
Mijn planning:
vandaag RPM, woensdag Pump, vrijdag "gewoon" fitness, zondag Combat. Ben benieuwd wat ervan terecht komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Positie 2
Status van de aanbieding Principe acceptatie
Melding Een ander is uitgenodigd voor het tekenen van de overeenkomst.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel echt verpest..
Heeft ie 't gezien? Zo nee, normaal doen en je niet aanstellen. Zo ja, geen drama maken. Tenzij er iets instond, maar dat denk ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ja, midden in het centrum aan de grachtquote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef Perruche het volgende:
En hoe reageerde hij? Mijn vriendje word echt pissig als ik dat doe. Nu doe ik het niet meer. Met moeite.
Prob, que? huis?
Ja nou ja. Niets aan te doen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het hem al verteld. En natuurlijk stonden er dingen in die ik niet wilde weten, maar dan had ik ook niet moeten kijken.
Ik kreeg er echt een heel naar gevoel bij. Gewoon het idee dat iemand doelbewust mijn username en wachtwoord intikt en dan gaat lezen wat anderen aan mij schrijven en wat ik aan anderen schrijf. Het tast gewoon het beeld dat je hebt van een bepaald persoon aan.quote:Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef Probability het volgende:
Het is misschien niet zo netjes, maar ik vindt het ook geen heel groot probleem. Ik zou het raarder vinden als hij in mijn ondergoed zou snuffelen!
Heel lief. Hij zei dat 'ie toch geen geheimen voor me heeft, dus dat ik best mag kijken.quote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef Perruche het volgende:
En hoe reageerde hij? Mijn vriendje word echt pissig als ik dat doe. Nu doe ik het niet meer. Met moeite.
Prob, que? huis?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel lief. Hij zei dat 'ie toch geen geheimen voor me heeft, dus dat ik best mag kijken.
Ik weet zijn wachtwoord niet.. Wil ik ook niet wetenquote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kreeg er echt een heel naar gevoel bij. Gewoon het idee dat iemand doelbewust mijn username en wachtwoord intikt en dan gaat lezen wat anderen aan mij schrijven en wat ik aan anderen schrijf. Het tast gewoon het beeld dat je hebt van een bepaald persoon aan.
maar Ijsland is binnen jouw budget wel goed te betalen. En heel erg tof. Maar, ik zou dat eigenlijk met iemand willen doen om samen lange wandelingen enzo te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:30 schreef Perruche het volgende:
Thanks voor de uitgebreide analyse HPKW!
Ik zou idd heel graag naar Maleisie gaan, misschien word dat hem wel. Regenseizoen maakt niet zo uit. Zat in Mexico ook in het "regenseizoen" en eigenlijk heb je dan gewoon 1 uur per dag heel veel regenmaar misschien niet zo relaxed als je in het ourwoud gaat trekken ofzo.
oost europa inderdaad ook vet, maar nu even niet
misschien ga ik wel naar Ijsland(maar ja dat is niet in europa... en duur
Ook waar. En vriendje wil ook naar Ijsland dus misschien leuker om samen te gaan...quote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar Ijsland is binnen jouw budget wel goed te betalen. En heel erg tof. Maar, ik zou dat eigenlijk met iemand willen doen om samen lange wandelingen enzo te maken.
Ik!quote:Op maandag 18 april 2011 11:28 schreef Probability het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een abonnement op een krant?
Toen was het nog aan hoorquote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik!
Ow, en ik ken ook iemand die nog heeeeeeeeel lang de mail van zijn ex heeft gelezen. Vond ik heel naar.
En ik heb mijn wachtwoord gewoon gewijzigd toen het uit ging.
doen, leuk!quote:Op maandag 18 april 2011 11:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ook waar. En vriendje wil ook naar Ijsland dus misschien leuker om samen te gaan...binnenkort eens kijken of ik trouwens nog jouw kant op kan komen in mei!
Dat scheelt al een beetje.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Toen was het nog aan hoor!! Wist zijn wachtwoord ook niet..
Ik wil wel een krant, maar ik vind 30-40 euro per maand zo veel geld. En zonde van het papier..quote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat scheelt al een beetje.Ik zou zelf denk ook even snel kijken, maar op de een of andere manier voelt dat toch naar.
Maar doelbewust iemands mail gaan lezen terwijl het je geen donder aan gaat, dat snap ik echt niet.
Vanwaar de krantenabonnementen vraag?
waarom zou het slecht zijn als tussendoortje? Te veel suikers?quote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef MarMar het volgende:
Lijkt me niet heel vreselijk, mits je het als toetje eet en niet als vervanging van een maaltijd of een gezond tussendoortje.
Het is iig wel lekker, dat ben ik het met je eens.
Wehehe moet terugdenken aan geflipte man bij bushalte in Leeds: "The ooonly thing that's GOOD about Kuaaaaala Lumpuhwah, are the SHOOOOWers. I've aaalways said that, the SHOOOOWers are reMAAARKable, but other than tha', PWAH, blurry rubbisssh".quote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef Perruche het volgende:
Ik zie kuala lumpur met egypt air voor 550 euro
ik zei: "niet als vervanging van een (maaltijd of) gezond tussendoortje" waarmee ik dan fruit ofzo bedoelquote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
waarom zou het slecht zijn als tussendoortje? Te veel suikers?
Ja ik zou zijn judgment idd niet ál te serieus nemenquote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef Perruche het volgende:
maleisie lijkt me echt Vet. Met of zonder shoooowers
Ooohquote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik zei: "niet als vervanging van een (maaltijd of) gezond tussendoortje" waarmee ik dan fruit ofzo bedoel
Als tussendoortje, lijkt me niet erger dan een ijsje of een koek of iets
quote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh! Gisteren bij het uit eten gaan bij de Wok heb ik 1 glaasje cola op, en ik wou daarna niet eens nog meer!![]()
Kortom, plan afkicken-van-de-cola is best gelukt denk ik!
I feel your pain...quote:Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef Probability het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan en ben officieel 4 kilo aangekomenNoes!
Ik eet ook slecht aan mijn voorhoofd te zienNoes!
Nou ja.. Tijd voor verbetering
Ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I feel your pain...
Ik heb nu officieel bijna geen kleren meer die nog passen, dat is echt heel irritant.
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2x een soort dik roggebrood, 1 met pindakaas en 1 met kipgrillworst
T: koffie met volle melk
L: 2x volkorenbrood met weer kipgrillworst
T: fruit, als ik het kan vinden (ben bij mijn ouders) en wat magere yoghurt of vla
D: bij schoonouders, hopelijk maken ze iets enigszins gezonds
T: koffie met melk, glaasje wijn (en hopelijk komt schoonmama niet met hapjes)
Oja, dat zei de mijne ook. Toen ik zei dat ik dikker ben dan ooit omdat zelfs kleren van voordat ik 10 kilo afviel niet meer passen, zei hij "dat kan nooit". Ach, van mij mag hij hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ookOf het staat trashy omdat het strak zit..
Vriendje zegt dat ie niets zietLiar
Nou hij had een buikje en ik een strakke buik.. En nu is die van mij dikker. Noesquote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik geloof best dat vriendjes dat echt niet zo zien!Die zien je toch ongeveer dagelijks...
En omg, net boekje binnen gekregen voor scriptie, de duurste (van ongeveer 50 euro), is dat ding maar 88 pagina's!Ik had er wel wat meer van verwacht, zeg maar...
Afzetters
Altijd zo'n deceptie hč, zulke boeken...quote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik geloof best dat vriendjes dat echt niet zo zien!Die zien je toch ongeveer dagelijks...
En omg, net boekje binnen gekregen voor scriptie, de duurste (van ongeveer 50 euro), is dat ding maar 88 pagina's!Ik had er wel wat meer van verwacht, zeg maar...
Afzetters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef neen het volgende:
Strakke kleding is natuurlijk een prima reden om even de teugels wat strakker aan te trekken.
Hmm, aanstelleritis maarja.Huisartstijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef neen het volgende:
Strakke kleding is natuurlijk een prima reden om even de teugels wat strakker aan te trekken.
Hmm, aanstelleritis maarja.Zoveel mogelijk koelen en hooghouden. Gewoon een natte theedoek op de verdikking leggen en met zorg ervoor dat je enkel hoger ligt dan je heup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het steeds dik worden is een teken dat het nog niet helemaal goed is.Rustig sporten kan wel, maar zeker na het sporten weer koelen en hoog houden.
![]()
Doet het pijn?Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Misschien dat ik donderdag eens langs ga om bij te kletsen.quote:
Neu, rustig een rondje lopen ga ik dan wel even doen vanavond want ik heb ook last van kleine kleding. Daarna maar even koelen dan, kan geen kwaad. Klinkt wel een beetje als mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk koelen en hooghouden. Gewoon een natte theedoek op de verdikking leggen en met zorg ervoor dat je enkel hoger ligt dan je heup.
Het steeds dik worden is een teken dat het nog niet helemaal goed is.Rustig sporten kan wel, maar zeker na het sporten weer koelen en hoog houden.
![]()
Doet het pijn?
Ik zou eerder uitkijken voor tuinhekjes.quote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Dit is dus precies waarom ik niet ga hardlopen, veel te veel kans op blessures.
Wel goed voor je enkel zorgen hoor neen!
Het einde is al wel in zicht toch?quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ging vorig jaar ook door mn enkel, een paar weken voordat ik 10 EM ging lopen en die enkel werd ook iedere keer weer dik. Ben toen wel naar mijn huisarts gegaan omdat ik echt die 10 EM wilde lopen en die adviseerde ook om gewoon iedere keer weer te koelen en die enkel hoog te houden.![]()
En nu zit ik al ruim een maand de hele dag met mn enkel hoog. En als ik dat niet doe, dan heb ik binnen 5 minuten tenen die bijna net zo paars zijn als mijn gips.
Zelfgemaakt, maar dit is niet mijn fotoquote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef Probability het volgende:
O: plak scottisch bun, banaan, 2 glazen karnemelk
L: schaaltje komkommer met suiker en azijn, 500ml karnemelk banaan smoothie, 3 gekookte eieren
D: ?
S: Kickboksen
S: Werken
Scottish Bun is een soort brood met noten en rozijnen er in:
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet wat ik ga eten, denk pasta + groentequote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam, die bun ziet er lekker uit ja!![]()
Maar hee, prob, waar is de rest?
Melkquote:Op maandag 18 april 2011 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb hier een zak gedroogde sojabonen liggen.
Iemand enig idee wat ik daar van kan maken?
Dat is ook het enige wat ik kon vinden met google.quote:
Ik doelde op T's und so!quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga eten, denk pasta + groente
quote:Op maandag 18 april 2011 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb hier een zak gedroogde sojabonen liggen.
Iemand enig idee wat ik daar van kan maken?
Ik eet om de zoveel tijd wat, dus het zijn eigenlijk allemaal T'squote:
Daar is ze weer hoorquote:
quote:
Ik dacht al, knap dat ze die L in één keer wegkrijgt...quote:Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet om de zoveel tijd wat, dus het zijn eigenlijk allemaal T's
Nou! Puik tijdverdrijf!quote:Op maandag 18 april 2011 14:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik kwam ook nog gele spliterwten tegen en mungbonen en meer van die ongein dus ik zou zoiets kunnen maken.
oh jaar = schooljaar. als je eenmaal juf bent denk je alleen nog maar in schooljarenquote:Op maandag 18 april 2011 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker kwak! En volgend jaar of volgend schķķljaar?
Die is met endame boontjes, die groene diepvriesdingen, niet de gedroogde variant die ik hier heb liggen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik dacht al, knap dat ze die L in één keer wegkrijgt...
HPKW: Google zegt Nigella's curry in a hurry.
Hehehhee, ik ga nog wel een paar kranten lezen ofzo. En een boek ofzo.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh jaar = schooljaar. als je eenmaal juf bent denk je alleen nog maar in schooljaren
ikquote:Op maandag 18 april 2011 11:28 schreef Probability het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een abonnement op een krant?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef Perruche het volgende:
maleisie lijkt me echt Vet. Met of zonder shoooowers
Mijn buurman! en die doet ie na het lezen altijd bij mij door de bus (maar ik lees maar de helft denk ikquote:
Zo doe ik het ook/zou ik het ook doen (vriendje laat zijn mailbox niet open staan, maar ligt wel regelmatig een telefoon in de buurt).quote:Op maandag 18 april 2011 11:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik weet zijn wachtwoord niet.. Wil ik ook niet wetenZijn pincode weet ik wel
![]()
![]()
Hij vergeet meestal uit te loggen bij mij, dan klik ik zijn mailbox meteen weer weg. Bij m'n ex keek ik heel vaak maar daar werd ik niet echt vrolijk vanOok al stond er niets raars. Maar je schiet er niets mee op dus ik klik het liever weg..
Dat.quote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef _Calimero_ het volgende:
dus ik doe het niet meer, vriendje heeft ook recht op een priveleven en ik vertrouw hem, dus waarom zou ik ergens in zitten spieken?
Nee. Ik geloof niet dat ik ooit in Duvels telefoon heb gekeken. Ja, een keer toen we in de auto zaten en hij een sms kreeg en hij vroeg of ik 'm voor wilde lezen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jaja..dat zeg je alleen maar omdat Duvel hier meeleest!
En 5 minuutjes hardlopen dus?quote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Ik heb nog een extra S: keihard naar huis fietsen in de zon met muziek keihard aan op m'n Ipod![]()
Vanavond ga ik rustigaan hardlopen naar 't zwembad, zwemmen en dan terug wandelenIs ongeveer 10 minuutjes wandelen denk ik zo!
Vanfdaagquote:Op maandag 18 april 2011 15:32 schreef Perruche het volgende:
Hi XMwat is je planning vanfdaag? hoe gaat het trouwens op werk?
Bij die laatste halve kon je jezelf nog net in bedwang houden?quote:Op maandag 18 april 2011 15:37 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net 1,5 sultana koekjes op
Vanavond spinnen met mn nieuwe schoenen
En wontons maken voor morgen
Netjes hoor vanfdaagquote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vanfdaagis die als volgt:
O: ca. 200 gr Franse kwark met muesli
T: krentenbolletje
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: 2 biscuitjes
D: ? we moeten nog boodschappen doen, maar ik dénk iets van Griekse salade
Tsja, dan weet je zeker dat je niet wordt aangenomen!quote:Op maandag 18 april 2011 15:41 schreef Viking84 het volgende:
Aargh, ik durf m'n opdracht niet op te sturen.
Haha nee het is de nieuwe verpakking, 2 kleintjes, net zo groot als anderhalve van de oude maat!!quote:Op maandag 18 april 2011 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bij die laatste halve kon je jezelf nog net in bedwang houden?
Jij bent wel van het Chinese eten de laatste tijd hč? Lekker, ik vind het jammer dat het bij mij thuis toch nooit zo lekker wordt als in een restaurant.
Ik moet eigenlijk bijna altijd wel 3 weken wachten ofzo. En ooit anderhalve maand gewacht op een bestelling die nooit is aangekomen ...quote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mweh, Book Depository is meestal toch best snel? Van m'n bestelling zijn boeken op 8, 9 of 11 april verzonden, maar ik heb ze nog niet
Ik liep naast iemand, die persoon struikelde over een takje, viel voor mijn voeten, ik sprong er over heen en heb 2 maanden met krukken gelopen wegens kniebanden uitgerekt.quote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Kans op blessures tgv struikelen met hardlopen valt wel mee en ik kan het weten, want als er iemand een slechte motoriek heeft, dan ben ik het. Ik ben net als die buurvrouw van Hyacinth: hoe harder je gilt dat ik moet opletten, hoe groter de kans is dat het misgaat
. Ik zou wel losliggende / slechtgelegde stoeptegels vermijden.
Duh, natuurlijk doe ik datquote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef Perruche het volgende:
Vik, lees hem over 1eenuur nog 1 keer door en stuur hem dan op? Wel doen hoor!!!
ik vind hem te laag uitgesnedenquote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)lack-zwart-jurk.html
Ik vind vooral dat strikje zo leukquote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, deze kan ik ook handelen. Het is niet zo'n truttig bh-strikjequote:Op maandag 18 april 2011 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat strikje zo leuk.
Oh noeees, ik heb ze rap nodig!quote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk bijna altijd wel 3 weken wachten ofzo. En ooit anderhalve maand gewacht op een bestelling die nooit is aangekomen ...
Ohquote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, deze kan ik ook handelen. Het is niet zo'n truttig bh-strikje.
Bookdepository is wel veel sneller dan Play.quote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh noeees, ik heb ze rap nodig!Duimen dan maar...
Dat was eigenlijk wel in een keerquote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik dacht al, knap dat ze die L in één keer wegkrijgt...
HPKW: Google zegt Nigella's curry in a hurry.
Dat zou mooi wezen, dan zouden ze er bijna zijn!quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bookdepository is wel veel sneller dan Play.
Bij mij duurt het meestal anderhalve week ofzo na verzending.
Eensch!quote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't al stom dat we het moeten kopiëren: maak gewoon een reader, laat me die kopen en bespaar me de moeite van het kopiëren
Teleurstellend, heb ik daarvoor zo'n gemakkelijke code gekozen?quote:Op maandag 18 april 2011 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof niet dat ik ooit in Duvels telefoon heb gekeken. Ja, een keer toen we in de auto zaten en hij een sms kreeg en hij vroeg of ik 'm voor wilde lezen.
Kopieerapparaten op de RUG zijn te groot om in je handen te hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
dan vergeet ik nog de vastlopende kopiëerder te noemen, want ja, nadat 50 studenten dat in hun handen hebben gehad kan dat ding 't niet meer aan natuurlijk!
Dat mag niet meer zomaar, auteursrechten enzo. Stichting PRO wil zelfs van instellingen Blackboardtoegang om na te kunnen gaan of daar dingen staat die niet mogenquote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't al stom dat we het moeten kopiëren: maak gewoon een reader, laat me die kopen en bespaar me de moeite van het kopiëren
ja, dat ook nog 'squote:Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat mag niet meer zomaar, auteursrechten enzo. Stichting PRO wil zelfs van instellingen Blackboardtoegang om na te kunnen gaan of daar dingen staat die niet mogen
quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Teleurstellend, heb ik daarvoor zo'n gemakkelijke code gekozen?
Dat mogen ze niet ivm copyright. Dan moeten ze opeens allerlei dingen gaan betalen. Iets achterlaten in een postvakje is een 'legale' manier om dat te ontwijken want ze kunnen altijd doen alsof ze niet wisten dat studenten het zouden kopieren. Zelfs inscannen en op BB zetten mocht niet meer. In laten scannen door een student en die het door laten sturen aan iedereen, dat mag dan gelukkig weer wél :p.quote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, wat een domper he?quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Teleurstellend, heb ik daarvoor zo'n gemakkelijke code gekozen?
quote:Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel in een keer
Ja, maar dan kunnen ze de reader niet meer tegen kostprijs aanbieden. Tenminste, bij ons op school betalen de studenten echt alleen de kopieerkosten van de blaadjes, dus geen bijdrage auteursrecht. En de regels van hoeveel je precies uit een boek mag overnemen en voor hoeveel mensen zijn ook tamelijk ingewikkeld.quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
Readers zijn er juist om er voor te zorgen dat er betaald wordt, toch? Dus prima, ik betaal wel, denk ik danheb ik alles bij elkaar, netjes in een boekje, kant en klaar en de auteur is ook nog 's blij
![]()
maargoed, morgen dan maar zien of 't er nog ligt
Is er iemand die je kan missen? Zo ja: niet doen, zo nee: ach... Als ik pas aan het werk zou zijn, zou ik niet zo snel van die streken uithalenquote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, ik ben nu op een andere locatie en heb niet echt iets meer op mn vaste plek...
Zit er ernstig aan te denken om weg te blijven
Ze weten natuurlijk niet dat ik al klaar ben hier.quote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er iemand die je kan missen? Zo ja: niet doen, zo nee: ach... Als ik pas aan het werk zou zijn, zou ik niet zo snel van die streken uithalen.
Ja, die vind ik ook al heel lang zo leuk!quote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat heb ik inderdaad afgelopen week ook een paar keer gedaan, bijv. in plaats van veel aardappel een enorme bloemkool en dan nog 1 of 2 aardappeltjes, en één keer de carbs helemaal weggelaten. Beviel prima.quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, ziet er goed uit! Als je wat calorie-armer wil dan kun je b.v. wat meer carbs schrappen en daavoor in de plaats groente.
Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, tomaat, wortels, cup a soup champignon
D: 4 x boterham komijnkaas, kom kerriesoep met ballen, beker melk
T's: appel, cracker smeerkaas, augurk, 2 blokjes choco
D: 500 gr broccoli, 200 gr doperwten, 1 aardappel, gegrilde tartaar en rabarber
Nee, want dan kan ik zelf ook niet naar buiten kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef Perruche het volgende:
Vik, heb je niets voor de ramen hangen? Dat vind ik altijd zo vreemd
Tompoucequote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Gezocht: een recept voor een zoet baksel dat veel mensen lusten, waarbij geen bestek nodig is, wat geen enorme troep geeft tijdens opeten en niet al te duur is. Zegmaar cake, maar dan net iets specialer. Ik maak al brownies, maar wil er iets bij. Carrot cake is denk ik iets te speciaal. Zat te denken aan een saai pak cakemeel, of een paasbrood erbij te maken. Maar tips zijn welkom.
Dat valt in de categorie enorme bende als je het opeetquote:
Het kan best na de eerste paar keer nog veranderen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, wat een leuke verrassing, een cyclus van 22 dagen![]()
.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat valt in de categorie enorme bende als je het opeet. Het is voor tijdens een praatje, mensen moeten ook nog aantekeningen kunnen maken en geen storend gedrag vertonen tijdens/na het opeten.
Vorige week hadden we paaseitjes. Leuk, al die krakende papiertjes en de bak die continue doorgegeven moest worden.quote:
Ik kan me er echt niet aan storen, maar ik durf niet meer met jou iets te gaan drinken/etenquote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vorige week hadden we paaseitjes. Leuk, al die krakende papiertjes en de bak die continue doorgegeven moest worden.
Plaatkoek! Daar kan je appel of pruimen of peer of wat je zelf lekker vindt op leggen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Gezocht: een recept voor een zoet baksel dat veel mensen lusten, waarbij geen bestek nodig is, wat geen enorme troep geeft tijdens opeten en niet al te duur is. Zegmaar cake, maar dan net iets specialer. Ik maak al brownies, maar wil er iets bij. Carrot cake is denk ik iets te speciaal. Zat te denken aan een saai pak cakemeel, of een paasbrood erbij te maken. Maar tips zijn welkom.
Ja, de huisarts had ook wel gezegd dat het de eerste tijd echt belabberd kon zijn, maar toch he. Blweh.quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het kan best na de eerste paar keer nog veranderen.Bij mij kwam het de eerste paar maanden nadat ik met de hormonen stopte ook sneller achter elkaar dan daarna.
Ja, het blijft irritant, en die eerste paar keren kunnen helemaal vreselijk zijn. Zeker als je het niet meer gewend bent, lijkt me... Hopelijk is het alleen de eerste paar keer.quote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, de huisarts had ook wel gezegd dat het de eerste tijd echt belabberd kon zijn, maar toch he. Blweh.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Cake met een smaakje dan? Ik heb laatst lekkere amarettocake gehad. Marmercake met stukjes chocolade is ook lekker, maar dan heb je wel 2x chocola.
Van die kruimelstukjes zijn ook lekker, of arretjescake.
Of je geeft iedereen gewoon een stroopwafel.
Heb je daar een recept van? Lijkt me lekker met de paasbrunch!quote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef Probability het volgende:
O: plak scottisch bun, banaan, 2 glazen karnemelk
L: schaaltje komkommer met suiker en azijn, 500ml karnemelk banaan smoothie, 3 gekookte eieren
D: ?
S: Kickboksen
S: Werken
Scottish Bun is een soort brood met noten en rozijnen er in:
[ afbeelding ]
Ik kan het wel even aan mijn vader vragen!quote:Op maandag 18 april 2011 17:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heb je daar een recept van? Lijkt me lekker met de paasbrunch!
Optie voor de volgende keer! Heb nu nog geen stoommogelijkhedenquote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef neen het volgende:
Je kunt natuurlijk Roti Kukus maken Chicolate
Naaaais!quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef sigme het volgende:
S: 6 kuub (zes kubieke meter) (da's vast wel 5000 kilo) puin van de grond geraapt en in kruiwagens gelegd/-gooid. Ha!
Schiet het al wat op?quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef sigme het volgende:
S: 6 kuub (zes kubieke meter) (da's vast wel 5000 kilo) puin van de grond geraapt en in kruiwagens gelegd/-gooid. Ha!
Man, ik heb spierballen, daar kan vizor nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef neen het volgende:
Eindlijst
O: 2 geroosterde broodjes
T: 2 koffie, appel
L: gekookt ei met 2 broodjes, nog 4 broodjes geroosterd
T: 2 koffie
D: kip/noodles/groente
Straks nog een rondje lopen en dan is het klaar
[..]
Schiet het al wat op?
quote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Man, ik heb spierballen, daar kan vizor nog een puntje aan zuigen.
ok, doe jij dat dan bij mij met zwemmen?quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef Perruche het volgende:
Wie gaat me moed inpraten om te gaan RPM'en?
Jaaaaaaaaaaah je kan het! Go MOquote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, doe jij dat dan bij mij met zwemmen?![]()
'moed'!quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef Perruche het volgende:
Wie gaat me moed inpraten om te gaan RPM'en?
Heel goed, hulde. Roti Kukus is cake met een hele partij suiker, gestoomd en adoe zo lekker! Maar niet echt gezond. En ik heb er alweer een tijdje zin inquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Man, ik heb spierballen, daar kan vizor nog een puntje aan zuigen.
Mooi lijstje heb je. Wat is toch die rotu kuskus waar je het steeds over hebt?
Wauw!quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef sigme het volgende:
Thanks for the reminder! Ik was helemaal vergeten dat ik zou gaan hardlopenquote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, een half uur hardgelopen, en een groter rondje dan normaal. En in korte broek en tshirt. Dus kon de telefoon niet meenemen, en weet dus niet hoesnel ik heb gelopen..
Maar goed, dit valt natuurlijk in het niet bij Sigme, boven me!
Jouw dag vandaag, of niet, zonnestraaltje?quote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn rechterlens zeker 10x uit mijn oog gehaald vandaag, stom kutweer met je stomme stuifpollenMorgen maar weer m'n bril op
Stomme suffe bril
![]()
Nou ja, montuur is niet suf, maar de glazen zijn zo sterk dat het gewoon stom uitziet
Nou, ik vind het gewoon echt erg dat het weer begint met mijn oog. Voorgaande jaren was het zo erg dat ik mijn lenzen nog maar maximaal 2 uur per dag kon verdragen. Zachte lenzen zijn geen optie i.v.m mijn cylinder. Ik heb wel nog een setje liggen, maar kan er niet goed mee zien.quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jouw dag vandaag, of niet, zonnestraaltje?
Ik slik het hele jaar door al Mizollen voor m'n huisstofmijtallergie. Ik heb speciale oogdruppels gehad, maar die hielpen nietquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef MarMar het volgende:
@syrena, misschien heb je baat bij pilletjes tegen hooikoorts? Als de hooikoorts oplaait, heb ik ook gelijk last van mijn ogen. (naast het niezen natuurlijk..) ik gebruik Reactine en behalve minder niezen heb ik dan dus ook minder last van mijn ogen.
Overigens heb ik dit jaar verbazend weinig last, maar dat schijnt te komen van de prednison. Toch best een leuke bijwerking
en die honing moet je opeten dan? (itt op je huid smeren oid bedoel ik) klinkt interessant! vraag me af hoe dat werkt dan..quote:Op maandag 18 april 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
Ik las in een ander topic dat echte honing (zonder toevoegingen en verhitting) van een imker in je omgeving (binnen 10km van je woonplaats) kan helpen tegen hooikoorts. Wellicht een tip voor mensen die er last van hebben.
Ik denk dat je Lacrosse bedoelt? Of hurling.quote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en die honing moet je opeten dan? (itt op je huid smeren oid bedoel ik) klinkt interessant! vraag me af hoe dat werkt dan..
ik heb zo lekker gelopen net10.3 km/u! heel cool, in het park waar ik loop werd op ieder veld wel gesport; rugby, voetbal, raar Iers spel met een soort hockeysticks, een of andere bootcamptraining en heel veel wandelaars en hardlopers, echt leuk om daar te lopen, heel veel te zien
Weet ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en die honing moet je opeten dan? (itt op je huid smeren oid bedoel ik) klinkt interessant! vraag me af hoe dat werkt dan..
ik heb zo lekker gelopen net10.3 km/u! heel cool, in het park waar ik loop werd op ieder veld wel gesport; rugby, voetbal, raar Iers spel met een soort hockeysticks, een of andere bootcamptraining en heel veel wandelaars en hardlopers, echt leuk om daar te lopen, heel veel te zien
Dat moet je ook niet doen muts!quote:Op maandag 18 april 2011 21:13 schreef Perruche het volgende:
Mijn RPM ging echt rot trouwenstip 1) niet eten voor je gaat RPM'en! moest bijna overgeven
Jazekers!quote:Op maandag 18 april 2011 21:09 schreef sigme het volgende:
Beter dikke spierpijn dan dikke enkel. Ga je wel braaf met natte lappen hooghouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |