quote:
Ik dacht al, knap dat ze die L in één keer wegkrijgt...quote:Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet om de zoveel tijd wat, dus het zijn eigenlijk allemaal T's
Nou! Puik tijdverdrijf!quote:Op maandag 18 april 2011 14:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik kwam ook nog gele spliterwten tegen en mungbonen en meer van die ongein dus ik zou zoiets kunnen maken.
oh jaar = schooljaar. als je eenmaal juf bent denk je alleen nog maar in schooljarenquote:Op maandag 18 april 2011 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker kwak! En volgend jaar of volgend schóóljaar?
Die is met endame boontjes, die groene diepvriesdingen, niet de gedroogde variant die ik hier heb liggen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik dacht al, knap dat ze die L in één keer wegkrijgt...
HPKW: Google zegt Nigella's curry in a hurry.
Hehehhee, ik ga nog wel een paar kranten lezen ofzo. En een boek ofzo.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh jaar = schooljaar. als je eenmaal juf bent denk je alleen nog maar in schooljaren
ikquote:Op maandag 18 april 2011 11:28 schreef Probability het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een abonnement op een krant?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef Perruche het volgende:
maleisie lijkt me echt Vet. Met of zonder shoooowers
Mijn buurman! en die doet ie na het lezen altijd bij mij door de bus (maar ik lees maar de helft denk ikquote:
Zo doe ik het ook/zou ik het ook doen (vriendje laat zijn mailbox niet open staan, maar ligt wel regelmatig een telefoon in de buurt).quote:Op maandag 18 april 2011 11:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik weet zijn wachtwoord niet.. Wil ik ook niet wetenZijn pincode weet ik wel
![]()
![]()
Hij vergeet meestal uit te loggen bij mij, dan klik ik zijn mailbox meteen weer weg. Bij m'n ex keek ik heel vaak maar daar werd ik niet echt vrolijk vanOok al stond er niets raars. Maar je schiet er niets mee op dus ik klik het liever weg..
Dat.quote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef _Calimero_ het volgende:
dus ik doe het niet meer, vriendje heeft ook recht op een priveleven en ik vertrouw hem, dus waarom zou ik ergens in zitten spieken?
Nee. Ik geloof niet dat ik ooit in Duvels telefoon heb gekeken. Ja, een keer toen we in de auto zaten en hij een sms kreeg en hij vroeg of ik 'm voor wilde lezen.quote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jaja..dat zeg je alleen maar omdat Duvel hier meeleest!
En 5 minuutjes hardlopen dus?quote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Ik heb nog een extra S: keihard naar huis fietsen in de zon met muziek keihard aan op m'n Ipod![]()
Vanavond ga ik rustigaan hardlopen naar 't zwembad, zwemmen en dan terug wandelenIs ongeveer 10 minuutjes wandelen denk ik zo!
Vanfdaagquote:Op maandag 18 april 2011 15:32 schreef Perruche het volgende:
Hi XMwat is je planning vanfdaag? hoe gaat het trouwens op werk?
Bij die laatste halve kon je jezelf nog net in bedwang houden?quote:Op maandag 18 april 2011 15:37 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net 1,5 sultana koekjes op
Vanavond spinnen met mn nieuwe schoenen
En wontons maken voor morgen
Netjes hoor vanfdaagquote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vanfdaagis die als volgt:
O: ca. 200 gr Franse kwark met muesli
T: krentenbolletje
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: 2 biscuitjes
D: ? we moeten nog boodschappen doen, maar ik dénk iets van Griekse salade
Tsja, dan weet je zeker dat je niet wordt aangenomen!quote:Op maandag 18 april 2011 15:41 schreef Viking84 het volgende:
Aargh, ik durf m'n opdracht niet op te sturen.
Haha nee het is de nieuwe verpakking, 2 kleintjes, net zo groot als anderhalve van de oude maat!!quote:Op maandag 18 april 2011 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bij die laatste halve kon je jezelf nog net in bedwang houden?
Jij bent wel van het Chinese eten de laatste tijd hè? Lekker, ik vind het jammer dat het bij mij thuis toch nooit zo lekker wordt als in een restaurant.
Ik moet eigenlijk bijna altijd wel 3 weken wachten ofzo. En ooit anderhalve maand gewacht op een bestelling die nooit is aangekomen ...quote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mweh, Book Depository is meestal toch best snel? Van m'n bestelling zijn boeken op 8, 9 of 11 april verzonden, maar ik heb ze nog niet
Ik liep naast iemand, die persoon struikelde over een takje, viel voor mijn voeten, ik sprong er over heen en heb 2 maanden met krukken gelopen wegens kniebanden uitgerekt.quote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Kans op blessures tgv struikelen met hardlopen valt wel mee en ik kan het weten, want als er iemand een slechte motoriek heeft, dan ben ik het. Ik ben net als die buurvrouw van Hyacinth: hoe harder je gilt dat ik moet opletten, hoe groter de kans is dat het misgaat
. Ik zou wel losliggende / slechtgelegde stoeptegels vermijden.
Duh, natuurlijk doe ik datquote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef Perruche het volgende:
Vik, lees hem over 1eenuur nog 1 keer door en stuur hem dan op? Wel doen hoor!!!
ik vind hem te laag uitgesnedenquote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)lack-zwart-jurk.html
Ik vind vooral dat strikje zo leukquote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)lack-zwart-jurk.html
Ja, deze kan ik ook handelen. Het is niet zo'n truttig bh-strikjequote:Op maandag 18 april 2011 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat strikje zo leuk.
Oh noeees, ik heb ze rap nodig!quote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk bijna altijd wel 3 weken wachten ofzo. En ooit anderhalve maand gewacht op een bestelling die nooit is aangekomen ...
Ohquote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, deze kan ik ook handelen. Het is niet zo'n truttig bh-strikje.
Bookdepository is wel veel sneller dan Play.quote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh noeees, ik heb ze rap nodig!Duimen dan maar...
Dat was eigenlijk wel in een keerquote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik dacht al, knap dat ze die L in één keer wegkrijgt...
HPKW: Google zegt Nigella's curry in a hurry.
Dat zou mooi wezen, dan zouden ze er bijna zijn!quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bookdepository is wel veel sneller dan Play.
Bij mij duurt het meestal anderhalve week ofzo na verzending.
Eensch!quote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't al stom dat we het moeten kopiëren: maak gewoon een reader, laat me die kopen en bespaar me de moeite van het kopiëren
Teleurstellend, heb ik daarvoor zo'n gemakkelijke code gekozen?quote:Op maandag 18 april 2011 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof niet dat ik ooit in Duvels telefoon heb gekeken. Ja, een keer toen we in de auto zaten en hij een sms kreeg en hij vroeg of ik 'm voor wilde lezen.
Kopieerapparaten op de RUG zijn te groot om in je handen te hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
dan vergeet ik nog de vastlopende kopiëerder te noemen, want ja, nadat 50 studenten dat in hun handen hebben gehad kan dat ding 't niet meer aan natuurlijk!
Dat mag niet meer zomaar, auteursrechten enzo. Stichting PRO wil zelfs van instellingen Blackboardtoegang om na te kunnen gaan of daar dingen staat die niet mogenquote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't al stom dat we het moeten kopiëren: maak gewoon een reader, laat me die kopen en bespaar me de moeite van het kopiëren
ja, dat ook nog 'squote:Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat mag niet meer zomaar, auteursrechten enzo. Stichting PRO wil zelfs van instellingen Blackboardtoegang om na te kunnen gaan of daar dingen staat die niet mogen
quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Teleurstellend, heb ik daarvoor zo'n gemakkelijke code gekozen?
Dat mogen ze niet ivm copyright. Dan moeten ze opeens allerlei dingen gaan betalen. Iets achterlaten in een postvakje is een 'legale' manier om dat te ontwijken want ze kunnen altijd doen alsof ze niet wisten dat studenten het zouden kopieren. Zelfs inscannen en op BB zetten mocht niet meer. In laten scannen door een student en die het door laten sturen aan iedereen, dat mag dan gelukkig weer wél :p.quote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, wat een domper he?quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Teleurstellend, heb ik daarvoor zo'n gemakkelijke code gekozen?
quote:Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel in een keer
Ja, maar dan kunnen ze de reader niet meer tegen kostprijs aanbieden. Tenminste, bij ons op school betalen de studenten echt alleen de kopieerkosten van de blaadjes, dus geen bijdrage auteursrecht. En de regels van hoeveel je precies uit een boek mag overnemen en voor hoeveel mensen zijn ook tamelijk ingewikkeld.quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
Readers zijn er juist om er voor te zorgen dat er betaald wordt, toch? Dus prima, ik betaal wel, denk ik danheb ik alles bij elkaar, netjes in een boekje, kant en klaar en de auteur is ook nog 's blij
![]()
maargoed, morgen dan maar zien of 't er nog ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |