Ik moet eigenlijk bijna altijd wel 3 weken wachten ofzo. En ooit anderhalve maand gewacht op een bestelling die nooit is aangekomen ...quote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mweh, Book Depository is meestal toch best snel? Van m'n bestelling zijn boeken op 8, 9 of 11 april verzonden, maar ik heb ze nog niet
Ik liep naast iemand, die persoon struikelde over een takje, viel voor mijn voeten, ik sprong er over heen en heb 2 maanden met krukken gelopen wegens kniebanden uitgerekt.quote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Kans op blessures tgv struikelen met hardlopen valt wel mee en ik kan het weten, want als er iemand een slechte motoriek heeft, dan ben ik het. Ik ben net als die buurvrouw van Hyacinth: hoe harder je gilt dat ik moet opletten, hoe groter de kans is dat het misgaat
. Ik zou wel losliggende / slechtgelegde stoeptegels vermijden.
Duh, natuurlijk doe ik datquote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef Perruche het volgende:
Vik, lees hem over 1eenuur nog 1 keer door en stuur hem dan op? Wel doen hoor!!!
ik vind hem te laag uitgesnedenquote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)lack-zwart-jurk.html
Ik vind vooral dat strikje zo leukquote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)lack-zwart-jurk.html
Ja, deze kan ik ook handelen. Het is niet zo'n truttig bh-strikjequote:Op maandag 18 april 2011 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat strikje zo leuk.
Oh noeees, ik heb ze rap nodig!quote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk bijna altijd wel 3 weken wachten ofzo. En ooit anderhalve maand gewacht op een bestelling die nooit is aangekomen ...
Ohquote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, deze kan ik ook handelen. Het is niet zo'n truttig bh-strikje.
Bookdepository is wel veel sneller dan Play.quote:Op maandag 18 april 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh noeees, ik heb ze rap nodig!Duimen dan maar...
Dat was eigenlijk wel in een keerquote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik dacht al, knap dat ze die L in één keer wegkrijgt...
HPKW: Google zegt Nigella's curry in a hurry.
Dat zou mooi wezen, dan zouden ze er bijna zijn!quote:Op maandag 18 april 2011 16:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bookdepository is wel veel sneller dan Play.
Bij mij duurt het meestal anderhalve week ofzo na verzending.
Eensch!quote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't al stom dat we het moeten kopiëren: maak gewoon een reader, laat me die kopen en bespaar me de moeite van het kopiëren
Teleurstellend, heb ik daarvoor zo'n gemakkelijke code gekozen?quote:Op maandag 18 april 2011 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof niet dat ik ooit in Duvels telefoon heb gekeken. Ja, een keer toen we in de auto zaten en hij een sms kreeg en hij vroeg of ik 'm voor wilde lezen.
Kopieerapparaten op de RUG zijn te groot om in je handen te hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
dan vergeet ik nog de vastlopende kopiëerder te noemen, want ja, nadat 50 studenten dat in hun handen hebben gehad kan dat ding 't niet meer aan natuurlijk!
Dat mag niet meer zomaar, auteursrechten enzo. Stichting PRO wil zelfs van instellingen Blackboardtoegang om na te kunnen gaan of daar dingen staat die niet mogenquote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't al stom dat we het moeten kopiëren: maak gewoon een reader, laat me die kopen en bespaar me de moeite van het kopiëren
ja, dat ook nog 'squote:Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat mag niet meer zomaar, auteursrechten enzo. Stichting PRO wil zelfs van instellingen Blackboardtoegang om na te kunnen gaan of daar dingen staat die niet mogen
quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Teleurstellend, heb ik daarvoor zo'n gemakkelijke code gekozen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |