Behalve spierpijn niet echtquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Perruche het volgende:
Lekker bezig Mariatje! Heb je er ook effect van?
Mijn planning:
vandaag RPM, woensdag Pump, vrijdag "gewoon" fitness, zondag Combat. Ben benieuwd wat ervan terecht komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Positie 2
Status van de aanbieding Principe acceptatie
Melding Een ander is uitgenodigd voor het tekenen van de overeenkomst.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel echt verpest..
Heeft ie 't gezien? Zo nee, normaal doen en je niet aanstellen. Zo ja, geen drama maken. Tenzij er iets instond, maar dat denk ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ja, midden in het centrum aan de grachtquote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef Perruche het volgende:
En hoe reageerde hij? Mijn vriendje word echt pissig als ik dat doe. Nu doe ik het niet meer. Met moeite.
Prob, que? huis?
Ja nou ja. Niets aan te doen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het hem al verteld. En natuurlijk stonden er dingen in die ik niet wilde weten, maar dan had ik ook niet moeten kijken.
Ik kreeg er echt een heel naar gevoel bij. Gewoon het idee dat iemand doelbewust mijn username en wachtwoord intikt en dan gaat lezen wat anderen aan mij schrijven en wat ik aan anderen schrijf. Het tast gewoon het beeld dat je hebt van een bepaald persoon aan.quote:Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef Probability het volgende:
Het is misschien niet zo netjes, maar ik vindt het ook geen heel groot probleem. Ik zou het raarder vinden als hij in mijn ondergoed zou snuffelen!
Heel lief. Hij zei dat 'ie toch geen geheimen voor me heeft, dus dat ik best mag kijken.quote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef Perruche het volgende:
En hoe reageerde hij? Mijn vriendje word echt pissig als ik dat doe. Nu doe ik het niet meer. Met moeite.
Prob, que? huis?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel lief. Hij zei dat 'ie toch geen geheimen voor me heeft, dus dat ik best mag kijken.
Ik weet zijn wachtwoord niet.. Wil ik ook niet wetenquote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kreeg er echt een heel naar gevoel bij. Gewoon het idee dat iemand doelbewust mijn username en wachtwoord intikt en dan gaat lezen wat anderen aan mij schrijven en wat ik aan anderen schrijf. Het tast gewoon het beeld dat je hebt van een bepaald persoon aan.
maar Ijsland is binnen jouw budget wel goed te betalen. En heel erg tof. Maar, ik zou dat eigenlijk met iemand willen doen om samen lange wandelingen enzo te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 10:30 schreef Perruche het volgende:
Thanks voor de uitgebreide analyse HPKW!
Ik zou idd heel graag naar Maleisie gaan, misschien word dat hem wel. Regenseizoen maakt niet zo uit. Zat in Mexico ook in het "regenseizoen" en eigenlijk heb je dan gewoon 1 uur per dag heel veel regenmaar misschien niet zo relaxed als je in het ourwoud gaat trekken ofzo.
oost europa inderdaad ook vet, maar nu even niet
misschien ga ik wel naar Ijsland(maar ja dat is niet in europa... en duur
Ook waar. En vriendje wil ook naar Ijsland dus misschien leuker om samen te gaan...quote:Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar Ijsland is binnen jouw budget wel goed te betalen. En heel erg tof. Maar, ik zou dat eigenlijk met iemand willen doen om samen lange wandelingen enzo te maken.
Ik!quote:Op maandag 18 april 2011 11:28 schreef Probability het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een abonnement op een krant?
Toen was het nog aan hoorquote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik!
Ow, en ik ken ook iemand die nog heeeeeeeeel lang de mail van zijn ex heeft gelezen. Vond ik heel naar.
En ik heb mijn wachtwoord gewoon gewijzigd toen het uit ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |