abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95658282
Lekker bezig Mariatje! Heb je er ook effect van?

Mijn planning:
vandaag RPM, woensdag Pump, vrijdag "gewoon" fitness, zondag Combat. Ben benieuwd wat ervan terecht komt!
  maandag 18 april 2011 @ 10:49:46 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95658328
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef Perruche het volgende:
Lekker bezig Mariatje! Heb je er ook effect van?

Mijn planning:
vandaag RPM, woensdag Pump, vrijdag "gewoon" fitness, zondag Combat. Ben benieuwd wat ervan terecht komt!
Behalve spierpijn niet echt :+

Maar met Club Power ben ik vorige week pas begonnen. Ik hoop dat dat wat meer verschil gaat maken!

4x plannen is puik! ^O^ Als er dan eentje afvalt door verkeerde planning of wat dan ook is het geen ramp :Y)

Mijn criteria voor mezelf:
1x in de week = lam :{
2x = mwaaa best okay.
3x = 8-) primaaa!
4x = B-) EYE OF THE TIIIIGEEERRR!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95658442
Ik ben wel echt verpest. ;( .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95658759
quote:
Positie 2
Status van de aanbieding Principe acceptatie
Melding Een ander is uitgenodigd voor het tekenen van de overeenkomst.
Worry is a misuse of imagination
pi_95658781
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel echt verpest. ;( .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ie 't gezien? Zo nee, normaal doen en je niet aanstellen. Zo ja, geen drama maken. Tenzij er iets instond, maar dat denk ik niet.
pi_95658834
Ik heb het hem al verteld. En natuurlijk stonden er dingen in die ik niet wilde weten, maar dan had ik ook niet moeten kijken.
pi_95658872
En hoe reageerde hij? Mijn vriendje word echt pissig als ik dat doe. Nu doe ik het niet meer. Met moeite.

Prob, que? huis?
pi_95658916
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef Perruche het volgende:
En hoe reageerde hij? Mijn vriendje word echt pissig als ik dat doe. Nu doe ik het niet meer. Met moeite.

Prob, que? huis?
Ja, midden in het centrum aan de gracht :(!
pi_95658939
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het hem al verteld. En natuurlijk stonden er dingen in die ik niet wilde weten, maar dan had ik ook niet moeten kijken.
Ja nou ja. Niets aan te doen.
  maandag 18 april 2011 @ 11:09:17 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95659006
Mijn ex heeft ook een keer in m'n mailbox zitten snuffelen en dat was echt de opmaat tot de breuk (die uiteindelijk door iets anders veroorzaakt werd). Hij had heel veel spijt en kwam in tranen naar me toegereisd vanuit de Randstad, maar het vertrouwen was echt weg van mijn kant.

Zo, buikspieroefeningen gedaan (au!) en nu ga ik even douchen! En dan verder met m'n opdracht!
Niet meer actief op Fok!
pi_95659087
Het is misschien niet zo netjes, maar ik vindt het ook geen heel groot probleem. Ik zou het raarder vinden als hij in mijn ondergoed zou snuffelen :')!
  maandag 18 april 2011 @ 11:13:48 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95659187
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:11 schreef Probability het volgende:
Het is misschien niet zo netjes, maar ik vindt het ook geen heel groot probleem. Ik zou het raarder vinden als hij in mijn ondergoed zou snuffelen :')!
Ik kreeg er echt een heel naar gevoel bij. Gewoon het idee dat iemand doelbewust mijn username en wachtwoord intikt en dan gaat lezen wat anderen aan mij schrijven en wat ik aan anderen schrijf. Het tast gewoon het beeld dat je hebt van een bepaald persoon aan.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 april 2011 @ 11:14:55 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95659221
Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het zelf ook wel eens gedaan heb :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_95659227
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef Perruche het volgende:

Prob, que? huis?
Heel lief. Hij zei dat 'ie toch geen geheimen voor me heeft, dus dat ik best mag kijken.
  maandag 18 april 2011 @ 11:15:11 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95659235
Denk dat het waarom best belangrijk is. Als het simpele nieuwsgierigheid is, nja, het is niet netjes, maar geen heel groot probleem, denk ik? Als het is omdat je hem/haar niet vertrouwd of op zoek bent naar drama of weetikwat, dan heb je wel een probleem.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 18 april 2011 @ 11:16:26 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95659293
Ik deed het omdat ik wilde weten wat die ander over mij zei tegen anderen, bijv na een ruzie. En toen kwam ik erachter dat er helemaal nooit iets negatiefs over mij gezegd werd, op een moment waarop ik zelf wel zou lopen zeiken over die ander. Dat vond ik dan ook wel weer lief O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_95659306
Wij hebben onze mail en telefoons helemaal niet meer zo gescheiden. Alle mailaccounts zijn aan elkaar gelinkt en komen in 1 box. Wel uit praktische overwegingen ook omdat manlief nogal eens vergeet zijn mail te tjekken en er wel eens iets dringends bij zit ;) Ik ben dus een soort van secretaresse.
Maar als het een geval zou zijn van controleren/sneupen uit wantrouwen zou ik ook flink pissig zijn. Als het is uit een angst omdat je niet wil verliezen wat je hebt en nog moeilijk kan geloven dat het echt is, zou ik het daarentegen ook wel weer een beetje schattig vinden. Het komt wel goed DaDtje, maar niemeerdoennu!
pi_95659347
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Heel lief. Hij zei dat 'ie toch geen geheimen voor me heeft, dus dat ik best mag kijken.
O+
pi_95659378
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik kreeg er echt een heel naar gevoel bij. Gewoon het idee dat iemand doelbewust mijn username en wachtwoord intikt en dan gaat lezen wat anderen aan mij schrijven en wat ik aan anderen schrijf. Het tast gewoon het beeld dat je hebt van een bepaald persoon aan.
Ik weet zijn wachtwoord niet.. Wil ik ook niet weten :P Zijn pincode weet ik wel oO< *)
Hij vergeet meestal uit te loggen bij mij, dan klik ik zijn mailbox meteen weer weg. Bij m'n ex keek ik heel vaak maar daar werd ik niet echt vrolijk van :') Ook al stond er niets raars. Maar je schiet er niets mee op dus ik klik het liever weg..
pi_95659667
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:30 schreef Perruche het volgende:
Thanks voor de uitgebreide analyse HPKW!

Ik zou idd heel graag naar Maleisie gaan, misschien word dat hem wel. Regenseizoen maakt niet zo uit. Zat in Mexico ook in het "regenseizoen" en eigenlijk heb je dan gewoon 1 uur per dag heel veel regen :D maar misschien niet zo relaxed als je in het ourwoud gaat trekken ofzo.

oost europa inderdaad ook vet, maar nu even niet ;)
misschien ga ik wel naar Ijsland :o (maar ja dat is niet in europa... en duur :')
maar Ijsland is binnen jouw budget wel goed te betalen. En heel erg tof. Maar, ik zou dat eigenlijk met iemand willen doen om samen lange wandelingen enzo te maken.
pi_95659704
Wie heeft er eigenlijk een abonnement op een krant?
pi_95659718
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar Ijsland is binnen jouw budget wel goed te betalen. En heel erg tof. Maar, ik zou dat eigenlijk met iemand willen doen om samen lange wandelingen enzo te maken.
Ook waar. En vriendje wil ook naar Ijsland dus misschien leuker om samen te gaan... :) binnenkort eens kijken of ik trouwens nog jouw kant op kan komen in mei!
pi_95659800
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:28 schreef Probability het volgende:
Wie heeft er eigenlijk een abonnement op een krant?
Ik! :)

Ow, en ik ken ook iemand die nog heeeeeeeeel lang de mail van zijn ex heeft gelezen. Vond ik heel naar.
En ik heb mijn wachtwoord gewoon gewijzigd toen het uit ging. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95659883
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik! :)

Ow, en ik ken ook iemand die nog heeeeeeeeel lang de mail van zijn ex heeft gelezen. Vond ik heel naar.
En ik heb mijn wachtwoord gewoon gewijzigd toen het uit ging. :)
Toen was het nog aan hoor :+!! Wist zijn wachtwoord ook niet..
  maandag 18 april 2011 @ 11:38:35 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95660115
Aloë vera bodymilk van De Tuinen O+.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')