kunnen jullie elkaars hand nooit loslaten en heeft hij altijd onder het eten maar een hand ter beschikking om te eten, omdat z'n andere hand altijd op jouw benen ligt?quote:Op maandag 18 april 2011 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook een fijn weekend gehad.. Heel gezellig met vrienden in een vakantiehuisje (van de vader van een vriend van Baardmans) gezeten. Zaterdag gewinkeld, lekker ergens gegeten, filmpje gepakt, en gister gerelaxt bij één van de Friese meren.
Ik denk wel dat wij zo'n stel zijn waar anderen zich aan ergeren..
quote:Op maandag 18 april 2011 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kunnen jullie elkaars hand nooit loslaten en heeft hij altijd onder het eten maar een hand ter beschikking om te eten, omdat z'n andere hand altijd op jouw benen ligt?
Zo ja, ja. Zo nee, nee.
Klinkt als een fijn weekeind!
In dat geval, nee.quote:Op maandag 18 april 2011 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kunnen jullie elkaars hand nooit loslaten en heeft hij altijd onder het eten maar een hand ter beschikking om te eten, omdat z'n andere hand altijd op jouw benen ligt?
Zo ja, ja. Zo nee, nee.
Klinkt als een fijn weekeind!
Het midden oosten is echt een groot vraagteken op dit moment. Geen idee hoe dingen daar gaan ontwikkelen, dus dat zou ik vermijden.quote:Avoid: the regions of the world likely to experience cyclones sometimes violent as the Caribbean and Central America but also Asia.
Kun je daar niet mee cheaten dan ofzo?quote:Op maandag 18 april 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ja nee, ik baal er echt van. Ik vind het zo leuk om m'n loopjes in Nike+ te zetten. Nu gaan ws al m'n huidige goals de mist in. Cali snapt wel hoe het is
.
Dat is waar, mar ik ga niet voor het lekkere weerquote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwoh van die post krijg ik ook zin om te reizen![]()
Oh en Perruche, in Barcelona is het ook lekker weer in september!
Oe lekker! En ja, kan me voorstellen dat het kriebelt om weer eens verder weg te gaanquote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is waar, mar ik ga niet voor het lekkere weerde globetrotter in mij moet er echt weer uit na 2 jaar Europa van binnen zien
en als het goed is ga ik met vriendje naar Spanje binnenkort dus dat is sowieso in da pocket!!
Hoe gaat het met je sporten Maria?
Er zijn drie goals: bepaald aantal keren rennen voor een bepaalde datum, bepaalde afstand rennen voor een bepaalde datum en een bepaalde gemiddelde snelheid rennen voor een bepaalde datum. De eerste twee kan ik wel cheaten met een wandeling of door dat ding een paar dagen op m'n voet te houden, terwijl ik van alles en nog wat doe (snelheid doet er immers niet toe), de derde nietquote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kun je daar niet mee cheaten dan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |