abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2011 @ 09:43:15 #26
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95656380
ah ik ben ook wel benieuwd wat er uit je onderzoek komt hpkw, ik wil in augustus misschien weg!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_95656394
http://www.thebesttimetovisit.com deze is alvast handig. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95656417
budget: rond de 1500 incl. vlucht? Weet niet echt eigenlijk, geen hoge eisen aan hotels/hostels maar ligt een beetje aan verdeling van kosten voor de vlucht/ lokale kosten. Tijd ongeveer 2 a 3 weken.

Japan opzich prima maar wil iik graag met vriendje doen en die kan niet, dus dat doen we over een jaar of 2 / 3 :)

Thanks voor het meedenken!
pi_95656766
:W

druk maar fijn weekend gehad O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95656893
:z :z :z

Waarom heb ik gezegd dat ik tot 19:00 zou werken. ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_95656918
Ik heb ook een fijn weekend gehad. :). Heel gezellig met vrienden in een vakantiehuisje (van de vader van een vriend van Baardmans) gezeten. Zaterdag gewinkeld, lekker ergens gegeten, filmpje gepakt, en gister gerelaxt bij één van de Friese meren.

Ik denk wel dat wij zo'n stel zijn waar anderen zich aan ergeren. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95657005
lol troost je DaD, dat zijn wij ook ;)
Klef stel dus.. ok, we likken elkaars huig niet af in bijzijn van anderen, maar een knufje, een kusje op m'n neus, even een hoofd op een schouder, dat best wel vaak even tussendoor.
Moet kunnen hoor, zolang het niet een gesprek met anderen onderbreekt of mensen in verlegenheid brengt is het niet te erg imho :P
pi_95657016
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook een fijn weekend gehad. :). Heel gezellig met vrienden in een vakantiehuisje (van de vader van een vriend van Baardmans) gezeten. Zaterdag gewinkeld, lekker ergens gegeten, filmpje gepakt, en gister gerelaxt bij één van de Friese meren.

Ik denk wel dat wij zo'n stel zijn waar anderen zich aan ergeren. :@.
kunnen jullie elkaars hand nooit loslaten en heeft hij altijd onder het eten maar een hand ter beschikking om te eten, omdat z'n andere hand altijd op jouw benen ligt?

Zo ja, ja. Zo nee, nee.

Klinkt als een fijn weekeind!
pi_95657108
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

kunnen jullie elkaars hand nooit loslaten en heeft hij altijd onder het eten maar een hand ter beschikking om te eten, omdat z'n andere hand altijd op jouw benen ligt?

Zo ja, ja. Zo nee, nee.

_O- dat is wel makkelijk nee zeggen :D

Lijstje:

O: br boterham filet AM, br boterham oude kaas
T: Nog geen idee denk niets
L: ananas en dacht Griekse yoghurt maar die is dus op ;(
T: nootjes/yoghurt (thuis)
D: bloemkool met Oosterse kip :9
T: iets van fruit, mango denk ik O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_95657206
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zo ja, ja. Zo nee, nee.

In dat geval, nee. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95657293
Ik ben ook niet klef :+

Mwhehehe.
  maandag 18 april 2011 @ 10:17:27 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95657300
Goeiemorgen! Ik heb ook een leuk weekend gehad O+ Maarrrr...

M'n vriendje is ziek nu :o Hij is echt NOOIT ziek! Voelt zich wel eens belabberd, maar meldt zich nooit ziek, dus wahow :o Hij ligt nu ook nog te slapen! Ik ga hem maar veel thee voeren vandaag!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 18 april 2011 @ 10:26:14 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95657613
:'( voor het eerst 7 km hardgelopen, wil m'n iPod de data niet uploaden naar de site. Wég bewijs en deze 7 km tellen dus ook niet mee voor m'n goals :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_95657675
quote:
Avoid: the regions of the world likely to experience cyclones sometimes violent as the Caribbean and Central America but also Asia.
Het midden oosten is echt een groot vraagteken op dit moment. Geen idee hoe dingen daar gaan ontwikkelen, dus dat zou ik vermijden.

Ik vond zelf Ethiopie erg mooi en bijzonder. En goed te betalen, zeker als je het zuidelijke deel overslaat want daarvoor heb je een 4x4 met chauffeur en dat is duur. Geweldig mooi wandelen ook daar. :) En veilig.

Je zou China kunnen overwegen, ook behoorlijk goed te betalen, zowel tickettechnisch als je uitgaven daar. :)
Voor India zit je in september verkeerd, tenzij je van veel regen houdt. Maar dat is daar niet echt aan te raden. ZO Azie zit je volgens mij net in het verkeerde seizoen. Maleisie en Indonesie zou nog wel kunnen geloof ik, regenseizoentechnisch, maar de Filipijnen en Thailand enzo wordt echt heel erg nat.

Zuid Amerika is vaak duur qua tickets, maar Lufthansa heeft nog wel wat betaalbare dingen er tussen zitten. Zo zit je voor iets meer dan 600 euro al in Sao Paulo en kun je tickets boeken voor 750 euro naar Bogota. Wat veel meer is dan ik heb betaald, maar nog steeds een goede deal. :)

Of natuurlijk heel eigenwijs naar Georgie en Armenie gaan. Schijnt geweldig mooi te zijn en heel bijzonder. :) Staat hier ook hoog op het lijstje.

Ik zou zeggen:
Indonesië, Maleisië, China, Armenië en Georgië, Ethiopië, Brazilie of Colombia. :P
Doe wat je niet durft.
pi_95657680
Wat een problemen vandaag, Vik! ;)
pi_95657718
Het leven is zwaar Vik!
Doe wat je niet durft.
pi_95657766
Thanks voor de uitgebreide analyse HPKW!

Ik zou idd heel graag naar Maleisie gaan, misschien word dat hem wel. Regenseizoen maakt niet zo uit. Zat in Mexico ook in het "regenseizoen" en eigenlijk heb je dan gewoon 1 uur per dag heel veel regen :D maar misschien niet zo relaxed als je in het ourwoud gaat trekken ofzo.

oost europa inderdaad ook vet, maar nu even niet ;)
misschien ga ik wel naar Ijsland :o (maar ja dat is niet in europa... en duur :')
  maandag 18 april 2011 @ 10:32:51 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95657826
Ja nee, ik baal er echt van :'). Ik vind het zo leuk om m'n loopjes in Nike+ te zetten. Nu gaan ws al m'n huidige goals de mist in. Cali snapt wel hoe het is ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_95657858
Maleisie of Colombia, denk ik. of China. het gaat goed zo :D binnenkort eens kijken op internet en zulks naar prijzen. Azie lijkt me wel vet, ben ik ook nog nooit geweest!
pi_95657908
Volgens mij zag ik hele goedkope vluchten voorbij komen van Icelandair. Alhoewel ik nu even niets onder de 300 euro vind. :D
Maar IJsland zou best wel eens goedkoop kunnen zijn nu!

Maleisië lijkt me geweldig. En dan vooral Borneo. Want daar heb je de neusaap. En dat alleen al is genoeg reden om naar de andere kant van de wereld te reizen. O+

Of naar Chengdu in China, naar de panda's. Geloof dat je voor 100 euro of dollar er zelfs eentje mag knuffelen! :D O+
Doe wat je niet durft.
  maandag 18 april 2011 @ 10:35:55 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95657922
Bwoh van die post krijg ik ook zin om te reizen O+

Oh en Perruche, in Barcelona is het ook lekker weer in september! :+
pi_95657927
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ja nee, ik baal er echt van :'). Ik vind het zo leuk om m'n loopjes in Nike+ te zetten. Nu gaan ws al m'n huidige goals de mist in. Cali snapt wel hoe het is ;).
Kun je daar niet mee cheaten dan ofzo? :D
Doe wat je niet durft.
pi_95658016
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwoh van die post krijg ik ook zin om te reizen O+

Oh en Perruche, in Barcelona is het ook lekker weer in september! :+
Dat is waar, mar ik ga niet voor het lekkere weer :P de globetrotter in mij moet er echt weer uit na 2 jaar Europa van binnen zien :@ en als het goed is ga ik met vriendje naar Spanje binnenkort dus dat is sowieso in da pocket!!

Hoe gaat het met je sporten Maria?
  maandag 18 april 2011 @ 10:42:36 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95658107
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat is waar, mar ik ga niet voor het lekkere weer :P de globetrotter in mij moet er echt weer uit na 2 jaar Europa van binnen zien :@ en als het goed is ga ik met vriendje naar Spanje binnenkort dus dat is sowieso in da pocket!!

Hoe gaat het met je sporten Maria?
Oe lekker! En ja, kan me voorstellen dat het kriebelt om weer eens verder weg te gaan :P Als zuslief naar Chili gaat ga ik misschien wel mee, maar die heeft geen geld op dit moment dus dat wordt nog afwachten wanneer dat wordt :+

Sporten gaat wel prima! :Y Afgelopen week weer 3x, 1x Club Fiësta, 1x Club Power en 1x Zumba, daar ben ik wel tevreden mee :Y)
Plan voor deze week is denk ik 2-3x Zumba en 1x Club Power!
  maandag 18 april 2011 @ 10:42:39 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95658109
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Kun je daar niet mee cheaten dan ofzo? :D
Er zijn drie goals: bepaald aantal keren rennen voor een bepaalde datum, bepaalde afstand rennen voor een bepaalde datum en een bepaalde gemiddelde snelheid rennen voor een bepaalde datum. De eerste twee kan ik wel cheaten met een wandeling of door dat ding een paar dagen op m'n voet te houden, terwijl ik van alles en nog wat doe (snelheid doet er immers niet toe), de derde niet :P.

Maar goed, geen zin in cheaten, het is nu eenmaal zo gegaan ;). Komende twee keren weer 5 km (en dat is een leuk stukje) en dan gaan we voor de 7,5 en hopen dat 'ie dan niet weer crasht ;(.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')