Naaaais!quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef sigme het volgende:
S: 6 kuub (zes kubieke meter) (da's vast wel 5000 kilo) puin van de grond geraapt en in kruiwagens gelegd/-gooid. Ha!
Schiet het al wat op?quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef sigme het volgende:
S: 6 kuub (zes kubieke meter) (da's vast wel 5000 kilo) puin van de grond geraapt en in kruiwagens gelegd/-gooid. Ha!
Man, ik heb spierballen, daar kan vizor nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef neen het volgende:
Eindlijst
O: 2 geroosterde broodjes
T: 2 koffie, appel
L: gekookt ei met 2 broodjes, nog 4 broodjes geroosterd
T: 2 koffie
D: kip/noodles/groente
Straks nog een rondje lopen en dan is het klaar
[..]
Schiet het al wat op?
quote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Man, ik heb spierballen, daar kan vizor nog een puntje aan zuigen.
ok, doe jij dat dan bij mij met zwemmen?quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef Perruche het volgende:
Wie gaat me moed inpraten om te gaan RPM'en?
Jaaaaaaaaaaah je kan het! Go MOquote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, doe jij dat dan bij mij met zwemmen?![]()
'moed'!quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef Perruche het volgende:
Wie gaat me moed inpraten om te gaan RPM'en?
Heel goed, hulde. Roti Kukus is cake met een hele partij suiker, gestoomd en adoe zo lekker! Maar niet echt gezond. En ik heb er alweer een tijdje zin inquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Man, ik heb spierballen, daar kan vizor nog een puntje aan zuigen.
Mooi lijstje heb je. Wat is toch die rotu kuskus waar je het steeds over hebt?
Wauw!quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef sigme het volgende:
Thanks for the reminder! Ik was helemaal vergeten dat ik zou gaan hardlopenquote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, een half uur hardgelopen, en een groter rondje dan normaal. En in korte broek en tshirt. Dus kon de telefoon niet meenemen, en weet dus niet hoesnel ik heb gelopen..
Maar goed, dit valt natuurlijk in het niet bij Sigme, boven me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |