Is er iemand die je kan missen? Zo ja: niet doen, zo nee: ach... Als ik pas aan het werk zou zijn, zou ik niet zo snel van die streken uithalenquote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, ik ben nu op een andere locatie en heb niet echt iets meer op mn vaste plek...
Zit er ernstig aan te denken om weg te blijven
Ze weten natuurlijk niet dat ik al klaar ben hier.quote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er iemand die je kan missen? Zo ja: niet doen, zo nee: ach... Als ik pas aan het werk zou zijn, zou ik niet zo snel van die streken uithalen.
Ja, die vind ik ook al heel lang zo leuk!quote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)lack-zwart-jurk.html
Dat heb ik inderdaad afgelopen week ook een paar keer gedaan, bijv. in plaats van veel aardappel een enorme bloemkool en dan nog 1 of 2 aardappeltjes, en één keer de carbs helemaal weggelaten. Beviel prima.quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, ziet er goed uit! Als je wat calorie-armer wil dan kun je b.v. wat meer carbs schrappen en daavoor in de plaats groente.
Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, tomaat, wortels, cup a soup champignon
D: 4 x boterham komijnkaas, kom kerriesoep met ballen, beker melk
T's: appel, cracker smeerkaas, augurk, 2 blokjes choco
D: 500 gr broccoli, 200 gr doperwten, 1 aardappel, gegrilde tartaar en rabarber
Nee, want dan kan ik zelf ook niet naar buiten kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef Perruche het volgende:
Vik, heb je niets voor de ramen hangen? Dat vind ik altijd zo vreemd
Tompoucequote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Gezocht: een recept voor een zoet baksel dat veel mensen lusten, waarbij geen bestek nodig is, wat geen enorme troep geeft tijdens opeten en niet al te duur is. Zegmaar cake, maar dan net iets specialer. Ik maak al brownies, maar wil er iets bij. Carrot cake is denk ik iets te speciaal. Zat te denken aan een saai pak cakemeel, of een paasbrood erbij te maken. Maar tips zijn welkom.
Dat valt in de categorie enorme bende als je het opeetquote:
Het kan best na de eerste paar keer nog veranderen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, wat een leuke verrassing, een cyclus van 22 dagen![]()
.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat valt in de categorie enorme bende als je het opeet. Het is voor tijdens een praatje, mensen moeten ook nog aantekeningen kunnen maken en geen storend gedrag vertonen tijdens/na het opeten.
Vorige week hadden we paaseitjes. Leuk, al die krakende papiertjes en de bak die continue doorgegeven moest worden.quote:
Ik kan me er echt niet aan storen, maar ik durf niet meer met jou iets te gaan drinken/etenquote:Op maandag 18 april 2011 17:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vorige week hadden we paaseitjes. Leuk, al die krakende papiertjes en de bak die continue doorgegeven moest worden.
Plaatkoek! Daar kan je appel of pruimen of peer of wat je zelf lekker vindt op leggen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Gezocht: een recept voor een zoet baksel dat veel mensen lusten, waarbij geen bestek nodig is, wat geen enorme troep geeft tijdens opeten en niet al te duur is. Zegmaar cake, maar dan net iets specialer. Ik maak al brownies, maar wil er iets bij. Carrot cake is denk ik iets te speciaal. Zat te denken aan een saai pak cakemeel, of een paasbrood erbij te maken. Maar tips zijn welkom.
Ja, de huisarts had ook wel gezegd dat het de eerste tijd echt belabberd kon zijn, maar toch he. Blweh.quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het kan best na de eerste paar keer nog veranderen.Bij mij kwam het de eerste paar maanden nadat ik met de hormonen stopte ook sneller achter elkaar dan daarna.
Ja, het blijft irritant, en die eerste paar keren kunnen helemaal vreselijk zijn. Zeker als je het niet meer gewend bent, lijkt me... Hopelijk is het alleen de eerste paar keer.quote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, de huisarts had ook wel gezegd dat het de eerste tijd echt belabberd kon zijn, maar toch he. Blweh.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Cake met een smaakje dan? Ik heb laatst lekkere amarettocake gehad. Marmercake met stukjes chocolade is ook lekker, maar dan heb je wel 2x chocola.
Van die kruimelstukjes zijn ook lekker, of arretjescake.
Of je geeft iedereen gewoon een stroopwafel.
Heb je daar een recept van? Lijkt me lekker met de paasbrunch!quote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef Probability het volgende:
O: plak scottisch bun, banaan, 2 glazen karnemelk
L: schaaltje komkommer met suiker en azijn, 500ml karnemelk banaan smoothie, 3 gekookte eieren
D: ?
S: Kickboksen
S: Werken
Scottish Bun is een soort brood met noten en rozijnen er in:
[ afbeelding ]
Ik kan het wel even aan mijn vader vragen!quote:Op maandag 18 april 2011 17:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Heb je daar een recept van? Lijkt me lekker met de paasbrunch!
Optie voor de volgende keer! Heb nu nog geen stoommogelijkhedenquote:Op maandag 18 april 2011 17:52 schreef neen het volgende:
Je kunt natuurlijk Roti Kukus maken Chicolate
Naaaais!quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef sigme het volgende:
S: 6 kuub (zes kubieke meter) (da's vast wel 5000 kilo) puin van de grond geraapt en in kruiwagens gelegd/-gooid. Ha!
Schiet het al wat op?quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef sigme het volgende:
S: 6 kuub (zes kubieke meter) (da's vast wel 5000 kilo) puin van de grond geraapt en in kruiwagens gelegd/-gooid. Ha!
Man, ik heb spierballen, daar kan vizor nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef neen het volgende:
Eindlijst
O: 2 geroosterde broodjes
T: 2 koffie, appel
L: gekookt ei met 2 broodjes, nog 4 broodjes geroosterd
T: 2 koffie
D: kip/noodles/groente
Straks nog een rondje lopen en dan is het klaar
[..]
Schiet het al wat op?
quote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Man, ik heb spierballen, daar kan vizor nog een puntje aan zuigen.
ok, doe jij dat dan bij mij met zwemmen?quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef Perruche het volgende:
Wie gaat me moed inpraten om te gaan RPM'en?
Jaaaaaaaaaaah je kan het! Go MOquote:Op maandag 18 april 2011 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, doe jij dat dan bij mij met zwemmen?![]()
'moed'!quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef Perruche het volgende:
Wie gaat me moed inpraten om te gaan RPM'en?
Heel goed, hulde. Roti Kukus is cake met een hele partij suiker, gestoomd en adoe zo lekker! Maar niet echt gezond. En ik heb er alweer een tijdje zin inquote:Op maandag 18 april 2011 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Man, ik heb spierballen, daar kan vizor nog een puntje aan zuigen.
Mooi lijstje heb je. Wat is toch die rotu kuskus waar je het steeds over hebt?
Wauw!quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef sigme het volgende:
Thanks for the reminder! Ik was helemaal vergeten dat ik zou gaan hardlopenquote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, een half uur hardgelopen, en een groter rondje dan normaal. En in korte broek en tshirt. Dus kon de telefoon niet meenemen, en weet dus niet hoesnel ik heb gelopen..
Maar goed, dit valt natuurlijk in het niet bij Sigme, boven me!
Jouw dag vandaag, of niet, zonnestraaltje?quote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mijn rechterlens zeker 10x uit mijn oog gehaald vandaag, stom kutweer met je stomme stuifpollenMorgen maar weer m'n bril op
Stomme suffe bril
![]()
Nou ja, montuur is niet suf, maar de glazen zijn zo sterk dat het gewoon stom uitziet
Nou, ik vind het gewoon echt erg dat het weer begint met mijn oog. Voorgaande jaren was het zo erg dat ik mijn lenzen nog maar maximaal 2 uur per dag kon verdragen. Zachte lenzen zijn geen optie i.v.m mijn cylinder. Ik heb wel nog een setje liggen, maar kan er niet goed mee zien.quote:Op maandag 18 april 2011 20:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jouw dag vandaag, of niet, zonnestraaltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |