Dat mogen ze niet ivm copyright. Dan moeten ze opeens allerlei dingen gaan betalen. Iets achterlaten in een postvakje is een 'legale' manier om dat te ontwijken want ze kunnen altijd doen alsof ze niet wisten dat studenten het zouden kopieren. Zelfs inscannen en op BB zetten mocht niet meer. In laten scannen door een student en die het door laten sturen aan iedereen, dat mag dan gelukkig weer wél :p.quote:Op maandag 18 april 2011 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't al stom dat we het moeten kopiëren: maak gewoon een reader, laat me die kopen en bespaar me de moeite van het kopiëren
Ja, wat een domper he?quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Teleurstellend, heb ik daarvoor zo'n gemakkelijke code gekozen?
quote:Op maandag 18 april 2011 16:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel in een keer
Ja, maar dan kunnen ze de reader niet meer tegen kostprijs aanbieden. Tenminste, bij ons op school betalen de studenten echt alleen de kopieerkosten van de blaadjes, dus geen bijdrage auteursrecht. En de regels van hoeveel je precies uit een boek mag overnemen en voor hoeveel mensen zijn ook tamelijk ingewikkeld.quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
Readers zijn er juist om er voor te zorgen dat er betaald wordt, toch? Dus prima, ik betaal wel, denk ik danheb ik alles bij elkaar, netjes in een boekje, kant en klaar en de auteur is ook nog 's blij
![]()
maargoed, morgen dan maar zien of 't er nog ligt
Is er iemand die je kan missen? Zo ja: niet doen, zo nee: ach... Als ik pas aan het werk zou zijn, zou ik niet zo snel van die streken uithalenquote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, ik ben nu op een andere locatie en heb niet echt iets meer op mn vaste plek...
Zit er ernstig aan te denken om weg te blijven
Ze weten natuurlijk niet dat ik al klaar ben hier.quote:Op maandag 18 april 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er iemand die je kan missen? Zo ja: niet doen, zo nee: ach... Als ik pas aan het werk zou zijn, zou ik niet zo snel van die streken uithalen.
Ja, die vind ik ook al heel lang zo leuk!quote:Op maandag 18 april 2011 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)lack-zwart-jurk.html
Dat heb ik inderdaad afgelopen week ook een paar keer gedaan, bijv. in plaats van veel aardappel een enorme bloemkool en dan nog 1 of 2 aardappeltjes, en één keer de carbs helemaal weggelaten. Beviel prima.quote:Op maandag 18 april 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, ziet er goed uit! Als je wat calorie-armer wil dan kun je b.v. wat meer carbs schrappen en daavoor in de plaats groente.
Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
T's: appel, peer, tomaat, wortels, cup a soup champignon
D: 4 x boterham komijnkaas, kom kerriesoep met ballen, beker melk
T's: appel, cracker smeerkaas, augurk, 2 blokjes choco
D: 500 gr broccoli, 200 gr doperwten, 1 aardappel, gegrilde tartaar en rabarber
Nee, want dan kan ik zelf ook niet naar buiten kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 16:46 schreef Perruche het volgende:
Vik, heb je niets voor de ramen hangen? Dat vind ik altijd zo vreemd
Tompoucequote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Chicolate het volgende:
Gezocht: een recept voor een zoet baksel dat veel mensen lusten, waarbij geen bestek nodig is, wat geen enorme troep geeft tijdens opeten en niet al te duur is. Zegmaar cake, maar dan net iets specialer. Ik maak al brownies, maar wil er iets bij. Carrot cake is denk ik iets te speciaal. Zat te denken aan een saai pak cakemeel, of een paasbrood erbij te maken. Maar tips zijn welkom.
Dat valt in de categorie enorme bende als je het opeetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |