doen, leuk!quote:Op maandag 18 april 2011 11:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ook waar. En vriendje wil ook naar Ijsland dus misschien leuker om samen te gaan...binnenkort eens kijken of ik trouwens nog jouw kant op kan komen in mei!
Dat scheelt al een beetje.quote:Op maandag 18 april 2011 11:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Toen was het nog aan hoor!! Wist zijn wachtwoord ook niet..
Ik wil wel een krant, maar ik vind 30-40 euro per maand zo veel geld. En zonde van het papier..quote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat scheelt al een beetje.Ik zou zelf denk ook even snel kijken, maar op de een of andere manier voelt dat toch naar.
Maar doelbewust iemands mail gaan lezen terwijl het je geen donder aan gaat, dat snap ik echt niet.
Vanwaar de krantenabonnementen vraag?
waarom zou het slecht zijn als tussendoortje? Te veel suikers?quote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef MarMar het volgende:
Lijkt me niet heel vreselijk, mits je het als toetje eet en niet als vervanging van een maaltijd of een gezond tussendoortje.
Het is iig wel lekker, dat ben ik het met je eens.
Wehehe moet terugdenken aan geflipte man bij bushalte in Leeds: "The ooonly thing that's GOOD about Kuaaaaala Lumpuhwah, are the SHOOOOWers. I've aaalways said that, the SHOOOOWers are reMAAARKable, but other than tha', PWAH, blurry rubbisssh".quote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef Perruche het volgende:
Ik zie kuala lumpur met egypt air voor 550 euro
ik zei: "niet als vervanging van een (maaltijd of) gezond tussendoortje" waarmee ik dan fruit ofzo bedoelquote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
waarom zou het slecht zijn als tussendoortje? Te veel suikers?
Ja ik zou zijn judgment idd niet ál te serieus nemenquote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef Perruche het volgende:
maleisie lijkt me echt Vet. Met of zonder shoooowers
Ooohquote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik zei: "niet als vervanging van een (maaltijd of) gezond tussendoortje" waarmee ik dan fruit ofzo bedoel
Als tussendoortje, lijkt me niet erger dan een ijsje of een koek of iets
quote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh! Gisteren bij het uit eten gaan bij de Wok heb ik 1 glaasje cola op, en ik wou daarna niet eens nog meer!![]()
Kortom, plan afkicken-van-de-cola is best gelukt denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |