I feel your pain...quote:Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef Probability het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan en ben officieel 4 kilo aangekomenNoes!
Ik eet ook slecht aan mijn voorhoofd te zienNoes!
Nou ja.. Tijd voor verbetering
Ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I feel your pain...
Ik heb nu officieel bijna geen kleren meer die nog passen, dat is echt heel irritant.
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2x een soort dik roggebrood, 1 met pindakaas en 1 met kipgrillworst
T: koffie met volle melk
L: 2x volkorenbrood met weer kipgrillworst
T: fruit, als ik het kan vinden (ben bij mijn ouders) en wat magere yoghurt of vla
D: bij schoonouders, hopelijk maken ze iets enigszins gezonds
T: koffie met melk, glaasje wijn (en hopelijk komt schoonmama niet met hapjes)
Oja, dat zei de mijne ook. Toen ik zei dat ik dikker ben dan ooit omdat zelfs kleren van voordat ik 10 kilo afviel niet meer passen, zei hij "dat kan nooit". Ach, van mij mag hij hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ookOf het staat trashy omdat het strak zit..
Vriendje zegt dat ie niets zietLiar
Nou hij had een buikje en ik een strakke buik.. En nu is die van mij dikker. Noesquote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik geloof best dat vriendjes dat echt niet zo zien!Die zien je toch ongeveer dagelijks...
En omg, net boekje binnen gekregen voor scriptie, de duurste (van ongeveer 50 euro), is dat ding maar 88 pagina's!Ik had er wel wat meer van verwacht, zeg maar...
Afzetters
Altijd zo'n deceptie hè, zulke boeken...quote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik geloof best dat vriendjes dat echt niet zo zien!Die zien je toch ongeveer dagelijks...
En omg, net boekje binnen gekregen voor scriptie, de duurste (van ongeveer 50 euro), is dat ding maar 88 pagina's!Ik had er wel wat meer van verwacht, zeg maar...
Afzetters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef neen het volgende:
Strakke kleding is natuurlijk een prima reden om even de teugels wat strakker aan te trekken.
Hmm, aanstelleritis maarja.Huisartstijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef neen het volgende:
Strakke kleding is natuurlijk een prima reden om even de teugels wat strakker aan te trekken.
Hmm, aanstelleritis maarja.Zoveel mogelijk koelen en hooghouden. Gewoon een natte theedoek op de verdikking leggen en met zorg ervoor dat je enkel hoger ligt dan je heup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het steeds dik worden is een teken dat het nog niet helemaal goed is.Rustig sporten kan wel, maar zeker na het sporten weer koelen en hoog houden.
![]()
Doet het pijn?Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Misschien dat ik donderdag eens langs ga om bij te kletsen.quote:
Neu, rustig een rondje lopen ga ik dan wel even doen vanavond want ik heb ook last van kleine kleding. Daarna maar even koelen dan, kan geen kwaad. Klinkt wel een beetje als mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk koelen en hooghouden. Gewoon een natte theedoek op de verdikking leggen en met zorg ervoor dat je enkel hoger ligt dan je heup.
Het steeds dik worden is een teken dat het nog niet helemaal goed is.Rustig sporten kan wel, maar zeker na het sporten weer koelen en hoog houden.
![]()
Doet het pijn?
Ik zou eerder uitkijken voor tuinhekjes.quote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Dit is dus precies waarom ik niet ga hardlopen, veel te veel kans op blessures.
Wel goed voor je enkel zorgen hoor neen!
Het einde is al wel in zicht toch?quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ging vorig jaar ook door mn enkel, een paar weken voordat ik 10 EM ging lopen en die enkel werd ook iedere keer weer dik. Ben toen wel naar mijn huisarts gegaan omdat ik echt die 10 EM wilde lopen en die adviseerde ook om gewoon iedere keer weer te koelen en die enkel hoog te houden.![]()
En nu zit ik al ruim een maand de hele dag met mn enkel hoog. En als ik dat niet doe, dan heb ik binnen 5 minuten tenen die bijna net zo paars zijn als mijn gips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |