abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95661858
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef Probability het volgende:
Ik ging op de weegschaal staan en ben officieel 4 kilo aangekomen :o Noes!
Ik eet ook slecht aan mijn voorhoofd te zien ;( Noes!

Nou ja.. Tijd voor verbetering :+
I feel your pain... ;(

Ik heb nu officieel bijna geen kleren meer die nog passen, dat is echt heel irritant. :@

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2x een soort dik roggebrood, 1 met pindakaas en 1 met kipgrillworst
T: koffie met volle melk
L: 2x volkorenbrood met weer kipgrillworst
T: fruit, als ik het kan vinden (ben bij mijn ouders) en wat magere yoghurt of vla
D: bij schoonouders, hopelijk maken ze iets enigszins gezonds
T: koffie met melk, glaasje wijn (en hopelijk komt schoonmama niet met hapjes)
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 18 april 2011 @ 12:25:07 #102
236335 neen
schone schijn
pi_95661958
O: 2 koffie, 2 geroosterde broodjes
T: anderhalf liter water :')
L: gekookt ei, melk, 4 broodjes
T: appel
D: pff, iets met wokgroente en rijst
S: rondje lopen

Dus vandaag weer een poging tot een rondje lopen, woensdag voetbal, nog sowieso een keer lopen in het weekend of 2x nog even bekijken. Morgen een cursus, 11 km fietsen richting de veluwe maar goed dat is niet echt sport :') zeker de terugweg want die is bijna alleen maar omlaag _O_
het lijkt niet wat het is
pi_95661967
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

I feel your pain... ;(

Ik heb nu officieel bijna geen kleren meer die nog passen, dat is echt heel irritant. :@

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2x een soort dik roggebrood, 1 met pindakaas en 1 met kipgrillworst
T: koffie met volle melk
L: 2x volkorenbrood met weer kipgrillworst
T: fruit, als ik het kan vinden (ben bij mijn ouders) en wat magere yoghurt of vla
D: bij schoonouders, hopelijk maken ze iets enigszins gezonds
T: koffie met melk, glaasje wijn (en hopelijk komt schoonmama niet met hapjes)
Ik ook :')
Vriendje zegt dat ie niets ziet :+ Liar :D

[ Bericht 14% gewijzigd door Probability op 18-04-2011 16:20:11 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_95662059
Lekker buiten lunchen O+
We wilden een weekendje weg naar gent over twee weken, maar er is al veel vol! Geen idee dat dat zo snel gaat.
Anders maar kamperen, als het weer zo blijft is dat prima :)
pi_95662117
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ook :') Of het staat trashy omdat het strak zit..
Vriendje zegt dat ie niets ziet :+ Liar :D
Oja, dat zei de mijne ook. Toen ik zei dat ik dikker ben dan ooit omdat zelfs kleren van voordat ik 10 kilo afviel niet meer passen, zei hij "dat kan nooit". Ach, van mij mag hij hoor. O+ O-)
  maandag 18 april 2011 @ 12:29:45 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95662139
Ik geloof best dat vriendjes dat echt niet zo zien! :P Die zien je toch ongeveer dagelijks...

En omg, net boekje binnen gekregen voor scriptie, de duurste (van ongeveer 50 euro), is dat ding maar 88 pagina's! :') Ik had er wel wat meer van verwacht, zeg maar... (8> Afzetters _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95662192
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik geloof best dat vriendjes dat echt niet zo zien! :P Die zien je toch ongeveer dagelijks...

En omg, net boekje binnen gekregen voor scriptie, de duurste (van ongeveer 50 euro), is dat ding maar 88 pagina's! :') Ik had er wel wat meer van verwacht, zeg maar... (8> Afzetters _O-
Nou hij had een buikje en ik een strakke buik.. En nu is die van mij dikker. Noes :'(!

Maar goed, I don't feel sexy dus ik ga er wat aan doen :+
pi_95662238
Pff, ik heb een droog vastzittend hoestje en heb dus vannacht op de bank geslapen omdat ik de hele buurt wakker maakte met mijn herrie }:| :X

Lijstje voor vandaag:

O: smoothie
T: shake
L: salade
T: shake en banaantje
D: eet bij broertje dus het is een verassing :P
T: eitjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95662240
Ik kijk trouwens style by jury. Wat een draken!

Denk ook niet dat ze hun haar en make-up daarna nog zo mooi kunnen krijgen :P!
pi_95662546
ik wil ook nog een keer naar IJsland O+ Maar mijn vakantiedagen voor dit jaar zijn er al doorheen :X

Dus dat wordt volgend jaar :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95662832
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

Altijd zo'n deceptie hè, zulke boeken...

Ik denk inderdaad dat vriendje het echt niet ziet, en ik laat hem graag in die waan. :7
Maar ik heb gisteren wel een heel verhaal tegen hem opgehangen over stress en gevechten met eten en nergens meer in passen dus gaat hij me helpen. O+ Gezonder koken als het zijn beurt is (zodat ik niet gedwongen ben om het zelf te doen als ik geen diepvriespizza wil :P) en we gaan samen sporten. :)
pi_95663306
Nu al aurum? wow... ik heb er nog 24.5 ofzo :P

Mijn lijstje:

O: 2x zuurdesembrood met olie & tomaat
T: druiven
L: kip geroerbakt. groene asperges en aardappelgratin, erbij 250 ml melk
T: appel, 2 rijstwafels,
B: 2x 20 minuten fietsen
D: simpel noedelsoepje met kip & bimi van gisteren
S: RPM
T: 250 ml vruchtenyoghurt
pi_95663360
Goedemiddag!

Ik heb het weekend ook weer overleefd. Paar chocolade-eitjes gehad, maar voor de rest wel gezond.

Mijn (zeer afwisselende :D ) lijstje voor vandaag:

O: 2 x koffie + melk + suiker en gekookt ei
L: 4 volkoren boterhammen met pesto
T: thee
T: smoothie magere yoghurt, banaan en blauwe bessen
(T: 2 volkoren boterhammen met appelperenstroop)
D: pastasalade
pi_95663423
Mijn zomerkleren zitten trouwens ook allemaal wat strak :( .
  maandag 18 april 2011 @ 13:16:36 #115
236335 neen
schone schijn
pi_95663840
Strakke kleding is natuurlijk een prima reden om even de teugels wat strakker aan te trekken.

Hmm, aanstelleritis maarja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95663902
Oppassen met je enkel neentje!!
  maandag 18 april 2011 @ 13:20:53 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95664022
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef neen het volgende:
Strakke kleding is natuurlijk een prima reden om even de teugels wat strakker aan te trekken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huisartstijd?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95664034
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef neen het volgende:

SPOILER
Zoveel mogelijk koelen en hooghouden. Gewoon een natte theedoek op de verdikking leggen en met zorg ervoor dat je enkel hoger ligt dan je heup.
Het steeds dik worden is een teken dat het nog niet helemaal goed is. :) Rustig sporten kan wel, maar zeker na het sporten weer koelen en hoog houden. :)

Doet het pijn?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 18 april 2011 @ 13:26:55 #119
236335 neen
schone schijn
pi_95664246
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Huisartstijd?
Misschien dat ik donderdag eens langs ga om bij te kletsen.

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk koelen en hooghouden. Gewoon een natte theedoek op de verdikking leggen en met zorg ervoor dat je enkel hoger ligt dan je heup.
Het steeds dik worden is een teken dat het nog niet helemaal goed is. :) Rustig sporten kan wel, maar zeker na het sporten weer koelen en hoog houden. :)

Doet het pijn?
Neu, rustig een rondje lopen ga ik dan wel even doen vanavond want ik heb ook last van kleine kleding. Daarna maar even koelen dan, kan geen kwaad. Klinkt wel een beetje als mosterd na de maaltijd :')
pi_95664500
Ik ging vorig jaar ook door mn enkel, een paar weken voordat ik 10 EM ging lopen en die enkel werd ook iedere keer weer dik. Ben toen wel naar mijn huisarts gegaan omdat ik echt die 10 EM wilde lopen en die adviseerde ook om gewoon iedere keer weer te koelen en die enkel hoog te houden. :)

En nu zit ik al ruim een maand de hele dag met mn enkel hoog. En als ik dat niet doe, dan heb ik binnen 5 minuten tenen die bijna net zo paars zijn als mijn gips. :D
Doe wat je niet durft.
pi_95664633
Dit is dus precies waarom ik niet ga hardlopen, veel te veel kans op blessures. :P

Wel goed voor je enkel zorgen hoor neen!
pi_95664722
quote:
11s.gif Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Dit is dus precies waarom ik niet ga hardlopen, veel te veel kans op blessures. :P

Wel goed voor je enkel zorgen hoor neen!
Ik zou eerder uitkijken voor tuinhekjes. :P

Vorig jaar stapte ik in een heel lullig putje. Precies op het verste punt van huis. :D Was wel een indrukwekkend ei overigens. :P
Doe wat je niet durft.
  maandag 18 april 2011 @ 13:38:53 #123
236335 neen
schone schijn
pi_95664738
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ging vorig jaar ook door mn enkel, een paar weken voordat ik 10 EM ging lopen en die enkel werd ook iedere keer weer dik. Ben toen wel naar mijn huisarts gegaan omdat ik echt die 10 EM wilde lopen en die adviseerde ook om gewoon iedere keer weer te koelen en die enkel hoog te houden. :)

En nu zit ik al ruim een maand de hele dag met mn enkel hoog. En als ik dat niet doe, dan heb ik binnen 5 minuten tenen die bijna net zo paars zijn als mijn gips. :D
Het einde is al wel in zicht toch?

Bij hardlopen heb ik trouwens nog nooit een blessure opgelopen, dit is van voetbal.
  maandag 18 april 2011 @ 13:40:58 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95664836
Kans op blessures tgv struikelen met hardlopen valt wel mee en ik kan het weten, want als er iemand een slechte motoriek heeft, dan ben ik het :'). Ik ben net als die buurvrouw van Hyacinth: hoe harder je gilt dat ik moet opletten, hoe groter de kans is dat het misgaat :'). Ik zou wel losliggende / slechtgelegde stoeptegels vermijden.
Niet meer actief op Fok!
pi_95665007
Nog 15 dagen gips, dan goed 3 weken om te revalideren en dan op vakantie.

Verder loop ik over het algemeen behoorlijk blessurevrij. En ik heb nou niet echt een hardloopfysiek ofzo. En lichtvoetig ben ik ook niet. :D
Doe wat je niet durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')