XM, er is hier wel iemand die jouw baan wil overnemen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang werk je daar al dan? En wil je niet weer eens wat anders?
Je bent zo oud als je je voelt. Ik heb collega's die een stuk jonger zijn dan ik en die zijn echt veel en veel saaier dan ik. De meesten schrikken ook als ze mijn leeftijd horen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als het goed is ben ik gepromoveerd als ik 30 ben. Dat vind ik zoiets geks. Ik dacht altijd dat die mensen volwassen en opgegroeid enzo waren. Nou, ik niet als ik 30 ben...
Ah, jij voelt je vandaag ook een stuk beter! Fijn!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Precies.
Wandel hier vanmorgen binnen, staat er een schaal chocopaaseitjes![]()
Ik heb ze nu uit mijn zicht gezet en drink thee zonder zoetjes![]()
En mijn bril op, zo fijn voor mijn oogEn de nerdiness valt ook alweer mee
Gewoon een leuk jurkje en zorgen dat je goed weet waarom je die baan wilt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef Ewelina het volgende:
Volgende week sollicitatiegesprek! Nu kan ik me druk gaan maken om een outfit
Ja, na al die verhalen sta ik echt te springen iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
XM, er is hier wel iemand die jouw baan wil overnemen!
Ja hij is wel erg he, maar ik moest er zo om lachenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is van Herman Finkers(ik begon er vorige week ook al over
)
In Hilversum, een uur met de trein.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef Perruche het volgende:
Als ik Ewelina was zou ik wel een jurkje aan doen, maar wel een enigszins gekleed jurkjeewelina, wat denk je zelf & waar ga je solliciteren?
Vik succes he, hak ze in de pan! Waar is het trouwens, in de buurt?
Is een interne sollicitatie, misschien dat ik wel een jurk aandoe maar dan wel een geklede jurk inderdaad. Een broekpak heb ik niet, dat zou ik dan nog moeten kopen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef Perruche het volgende:
Als ik Ewelina was zou ik wel een jurkje aan doen, maar wel een enigszins gekleed jurkjeewelina, wat denk je zelf & waar ga je solliciteren?
Haha, ik had gemaild of ik uberhaupt wel in aanmerking kwam en toen mocht ik op gesprek komen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, succes Vik!
Wat wordt er eigenlijk veel gesolliciteerd hier.Valt echt op bij het bijlezen.
Zie Facebook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
*ook meebokst*
Ewelina, waar ga je voor solliciteren?
Vraagje in general, hoe voorzichtig zijn jullie met het posten van persoonlijke dingen op facebook? Met het oog op privacy, sollicitaties e.d., als je ziet wat sommigen online zetten...quote:
Ja, die is ook al 2,5 week geleden inderdaad. Nou, dan informeer ik binnenkort maar eens. Thanks!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je hebt vrij kort op de sluitingsdatum ingestuurd toch Mini?
In dat geval zou ik gewoon informeren over wanneer ze verwachten meer te weten.
Mijn FB staat op privé en alleen vrienden kunnen statusupdates zien. En écht gevoelige info staat er niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Vraagje in general, hoe voorzichtig zijn jullie met het posten van persoonlijke dingen op facebook? Met het oog op privacy, sollicitaties e.d., als je ziet wat sommigen online zetten...
Ik zou er na twee weken wel even achteraan gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Nu het toch over solliciteren gaat, wat is een normale termijn om een reactie te krijgen? Ik heb 2,5 week geleden alles opgestuurd en ondanks dat ik wel contact heb met iemand die erover gaat heb ik over de sollicitatie nog steeds niks gehoord. Zou ik eens moeten vragen wanneer ze iets denken te weten, of is het beter om gewoon af te wachten?
[/n00b :@ ]
In dit geval heel voorzichtig want ik heb gesolliciteerd bij iemand met wie ik zelfs een paar mutual friends heb.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Vraagje in general, hoe voorzichtig zijn jullie met het posten van persoonlijke dingen op facebook? Met het oog op privacy, sollicitaties e.d., als je ziet wat sommigen online zetten...
Ik heb ook een berg collega's op Facebook dus ik kijk wel een beetje uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Lol, dat is m'n neefje iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb ook een berg collega's op Facebook dus ik kijk wel een beetje uit.
Overigens schijn je je FB ook zo in te kunnen stellen dat niet iedereen alle berichten ziet. Maar hoe dat werkt weet ik niet.
Vik, leuke gesprekken voer jij op Twitter met G.....96, je neefje?
als je je twitter ook zakelijk wilt gebruiken, dan kun je zulke conversaties beter via de messages houden. De berichten verschijnen niet in je timeline, maar zijn wel zichtbaar als je jouw profielpagina opent
Privacy --> Instellingen aanpassen --> Kan prikbordberichten van vrienden zien (volgens mij, daar kun je iig namen van mensen selecteren)quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb ook een berg collega's op Facebook dus ik kijk wel een beetje uit.
Overigens schijn je je FB ook zo in te kunnen stellen dat niet iedereen alle berichten ziet. Maar hoe dat werkt weet ik niet.
Saai, doch safe!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met sollicitaties ga ik meestal op saaiheb hier ook nog geen jurkje of rokje aangehad. Maar heb op zich wel dingen die kunnen op werk
Niks mis met saai. Ik kom doorgaans ook niet verder dan 'n pak. Wel soms 'n 'tweede gesprek' rokje voor de afwisseling maar de afgelopen keren dat ik op gesprek mocht komen waren 't vaak 'moderne' kantoren met dito stoelen waar je met een rok gelijk iets te veel van jezelf liet zien. Dus toch maar weer voor een pak gekozen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met sollicitaties ga ik meestal op saaiheb hier ook nog geen jurkje of rokje aangehad. Maar heb op zich wel dingen die kunnen op werk
Helemaal waar inderdaad, ook in mijn vakgebied. En dus solliciteer ik ook doorgaans op seniorfuncties terwijl ik eigenlijk 'n mediorfunctie zoek.quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dat er weinig mediorfuncties zijn klopt.Geldt voor ieder vakgebied trouwens heb ik gemerkt. Startersfuncties (lees: slecht betaald) zijn er genoeg, seniorfuncties ook (al vragen ze vaak wel erg veel van de sollicitant), ertussenin is lastig.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga in pak. Liever overdressed dan underdressed.
*klik, scroll scroll*, nee ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)thuis-van-babys.html
De tranen springen me in de ogen als ik dit lees. Arme kindjes.
dan solliciteer jij op functies waar dat kan. Zal wel met elkaar samenhangen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik draag gewoon wat ik altijd draag, dan weten ze wat ze kunnen verwachten. Nog nooit afgewezen na een gesprek en heb er al best veel gehad
Als ik me ook nog druk zou moeten maken om wat ik aandoe...niet mijn ding
Nee, ok, maar de MSN achtige conversaties zou ik ook niet zo openbaar willen hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, dat is m'n neefje idd. En op dit moment twitter ik niet zakelijk, dus het boeit me niet zo (al ga ik geen bitchfights houden op Twitter en houd ik ook m'n mond over politiek en religie
). En zolang ik andermans timeline niet vervuil, zie ik het probleem niet zo.
Ik kom wel tieners tegen waarvan ik denk: "Nou, ik hoop niet dat jouw baas later op jouw twitteraccount stuit..."
Je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, ok, maar de MSN achtige conversaties zou ik ook niet zo openbaar willen hebben.Persoonlijk.
Afijn, ik ga zo aan het werk. Tot later!
Relativeren moet je lerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:11 schreef loveli het volgende:
Meh, knie keihard gestoten aan de punt van mn tafel.....
Wie wil dit delen? Jij de glamour voor 12 euro en ik de setquote:12 x Glamour voor ¤ 32,50 excl verzenden + Dermalogica set t.w.v. ¤ 89,80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |