de duutser is 27 (geloof ik), maar wordt vaker over de 30 geschat. Moet ik altijd zo om lachen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:52 schreef Perruche het volgende:
Ik ben over 5 jaar pas dertig maar vriendje is de grens al gepasseerd! Sommige mensen zien er wel oud uit als ze 30 zijn maar gelukkig kan vriendje nog best voor 26 door als 'ie geschoren is
Succes vanmiddag vik!!
Ken iemand die gevraagd werd om legitimatie toen hij alcohol kocht. Na z'n dertigste.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de duutser is 27 (geloof ik), maar wordt vaker over de 30 geschat. Moet ik altijd zo om lachen!
Oei.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ken iemand die gevraagd werd om legitimatie toen hij alcohol kocht. Na z'n dertigste.
Gister liep ie uiteindelijk ook nog in de soep door pizza en snoepquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
jawel, duimen dat je lijstje een beetje goed gevuld is
Mits deze voor mij bedoeld was...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
jawant jij hebt een kind dat je nog goed op weet te voeden ook!
Eh...?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gister liep ie uiteindelijk ook nog in de soep door pizza en snoep. En vandaag een borrel. En inmiddels heb ik een buikje
.
*sigh
Oh, gister weer ongesteld geworden hoor, dus ik kan vrij zeker voor je uitsluiten dat ik zwanger ben hoorquote:
Iets met ieder huisje heeft een kruisje enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mits deze voor mij bedoeld was...
Maar echt, ik kijk nog steeds vol verwondering om me heen naar ouders van andere kinderen en naar buren enzo. En denk dan, goh die hebben het allemaal helemaal voor elkaar.
ik heb altijd een beetje meer een buikje maandelijks, ook zonder dropjes en chocola, dus wellicht valt de schade helemaal mee en is dat buikje over vier dagen ofzo gewoon weer wegquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, gister weer ongesteld geworden hoor, dus ik kan vrij zeker voor je uitsluiten dat ik zwanger ben hoor.
Hooguit van dropjes en chocolade.
ja, maar die zijn dan vast saai geworden in hun 'volwassenheid en voor elkaar hebbendheid'quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mits deze voor mij bedoeld was...
Maar echt, ik kijk nog steeds vol verwondering om me heen naar ouders van andere kinderen en naar buren enzo. En denk dan, goh die hebben het allemaal helemaal voor elkaar.
Hij is blubby. Dus ik vrees van nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik heb altijd een beetje meer een buikje maandelijks, ook zonder dropjes en chocola, dus wellicht valt de schade helemaal mee en is dat buikje over vier dagen ofzo gewoon weer weg
Is dat zo? Van wie moet dat dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel me wel volwassener dan een paar jaar geleden (minder onzeker enzo), maar nog steeds niet echt volwassen en dat wil ik ook niet zijn, want dan moet je ineens weten wat je wilt met je leven en de boel (financieel) op een rijtje hebben. En dat heb ik nu nog niet, maar dat kan ook zomaar omslaan dus.
Och, dat heb ik altijd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is blubby. Dus ik vrees van niet. Ach, ik gooi het maar op love handles
.
dat heb ik ook ja! Ik heb inmiddels wel een beetje het gevoel dat ik wel klaar ben met het studentenleven nu, en dat komt mooi uit want ik ben ook echt bijna klaarquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Van wie moet dat dan?
Ik vind mezelf op sommige aspecten best volwassen, en op een heleboel andere ook weer totaal niet
quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
zo ontbijten en dan via de stad naar de uni
Je valt in herhalingquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik stap zo maar 's op de fiets, op naar de uni
ik heb dan geen studentenleven meer, maar nog wel een studie, maar daar ben ik ook wel klaar mee. Pfooeee kan niet wachten totdat het er op zit!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:23 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat heb ik ook ja! Ik heb inmiddels wel een beetje het gevoel dat ik wel klaar ben met het studentenleven nu, en dat komt mooi uit want ik ben ook echt bijna klaar
Precies.quote:
Je bedoelt: het gras is groener bij de buren (ieder huis heeft z'n kruis is wat anders)quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Iets met ieder huisje heeft een kruisje enzoBij een ander lijkt het altijd beter omdat je daarvan veel minder ziet dan van jezelf denk ik
dat is althans wat ik mezelf graag wijsmaak hehe
Dat moet van Het Systeem!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Van wie moet dat dan?
Ik vind mezelf op sommige aspecten best volwassen, en op een heleboel andere ook weer totaal niet
Denk ik niet... ze reageerde op mij en ik had het erover dat anderen het altijd zo goed voor elkaar lijken te hebben, naar de buitenwereld toe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bedoelt: het gras is groener bij de buren (ieder huis heeft z'n kruis is wat anders).
ja datquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Denk ik niet... ze reageerde op mij en ik had het erover dat anderen het altijd zo goed voor elkaar lijken te hebben, naar de buitenwereld toe.
Op mn 24e hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ken iemand die gevraagd werd om legitimatie toen hij alcohol kocht. Na z'n dertigste.
26e hierquote:
ja, ik vind dit ook geen verkeerde leeftijd. Ik ben blij dat ik geen zestien meer ben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
Ik zou wel eeuwig 25 willen blijven. Nou ja niet eeuwig, maar voor nog 10 jaar ofzo
*Boks*quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind 24 zijn wel prima, alles gaat best lekker momenteel!
Wat let je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef progje het volgende:
mwuh ik heb echt helemaal geen zin om te werken..
Zin om ergens in de zon te gaan liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |