Precies.quote:
Je bedoelt: het gras is groener bij de buren (ieder huis heeft z'n kruis is wat anders)quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Iets met ieder huisje heeft een kruisje enzoBij een ander lijkt het altijd beter omdat je daarvan veel minder ziet dan van jezelf denk ik
dat is althans wat ik mezelf graag wijsmaak hehe
Dat moet van Het Systeem!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Van wie moet dat dan?
Ik vind mezelf op sommige aspecten best volwassen, en op een heleboel andere ook weer totaal niet
Denk ik niet... ze reageerde op mij en ik had het erover dat anderen het altijd zo goed voor elkaar lijken te hebben, naar de buitenwereld toe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bedoelt: het gras is groener bij de buren (ieder huis heeft z'n kruis is wat anders).
ja datquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Denk ik niet... ze reageerde op mij en ik had het erover dat anderen het altijd zo goed voor elkaar lijken te hebben, naar de buitenwereld toe.
Op mn 24e hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ken iemand die gevraagd werd om legitimatie toen hij alcohol kocht. Na z'n dertigste.
26e hierquote:
ja, ik vind dit ook geen verkeerde leeftijd. Ik ben blij dat ik geen zestien meer ben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
Ik zou wel eeuwig 25 willen blijven. Nou ja niet eeuwig, maar voor nog 10 jaar ofzo
*Boks*quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind 24 zijn wel prima, alles gaat best lekker momenteel!
Wat let je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef progje het volgende:
mwuh ik heb echt helemaal geen zin om te werken..
Zin om ergens in de zon te gaan liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |