Ik ben saai en er trots op. En ja, ik ben wel volwassen: weet wat ik wil, geen gebrek aan zelfvertrouwen, richting aan mijn leven, leuke man, geweldige kinderen en je niet meer druk maken of anderen wel instemmen met je keuzes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar die zijn dan vast saai geworden in hun 'volwassenheid en voor elkaar hebbendheid'dat ben jij dan weer niet!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
zonder een seconde te leren een 4,6 voor een diagnostisch tentamen. Dat schept vertrouwen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik heb bijzonder veel moeite met dingen loslaten en ben dus erg gehecht aan alle mensen en materie in mijn levenquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
En anna, waarom doe je dat dan niet? Ik heb soms wel eens spijt dat ik nooit wat 'geks' heb gedaan voor m'n 30e. Braaf gestudeerd, nooit buitenland geweest, ook meteen na afstuderen gaan werken. .
Ah, dan wil je vast niet mijn baan, ik loop elke dag in (mantel)pak. Daardoor wel een nijpend tekort aan fijne vrijetijdskleding.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou niet graag een baan hebben waarbij ik echt heel netjes gekleed moet zijn. Sowieso zul je mij niet in een mantel- of broekpak zienOf een blouse, ook niet. Voelt gewoon niet goed.
Ik vind pak of broekpak nou ook niet perse netter dan "gewoon" nette broek, hakschoentjes en een net truitje. Dat heb ik ook meestal aan en nooi commentaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou niet graag een baan hebben waarbij ik echt heel netjes gekleed moet zijn. Sowieso zul je mij niet in een mantel- of broekpak zienOf een blouse, ook niet. Voelt gewoon niet goed.
Maar net rokje en nette schoentjes draai ik mn hand niet voor omOf idd een lange broek (ik heb 1 pantalon) met een mooi truitje erop.
Ja, ik heb dus jaren in de horeca gewerkt en daar moest ik altijd zo'n oversized mannenoverhemd aan (heb wit en mintgroen gehadquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:19 schreef Perruche het volgende:
Maar bijv. receptioniste bij een hotel en dan zo'n pakje aan lijkt me vreselijkof stewardess!]
Wel makkelijk, hoef je nooit te denken over wat je aan moet.
Heb je wel genoeg gedronken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Pfff ik kan nauwelijks mijn koffiekopje fatsoenlijk omhoog houden zo trillerig zijn mijn armenheb vanmorgen plasma gegeven bij de bloedbank, maar daar zou je dat toch niet van moeten krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |