Nee, gewoon willekeurig. Soms 1 weekje niet, soms 's ochtends, soms net voordat ik ga slapen, soms 's middags en soms wanneer ik niets te doen heb, voorbij de weegschaal loop en er even op ga staan. Maar vandaag dus na het eten, daarna sporten, dan weegschaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Misschien kun je beter gewoon meten of je lichaam strakker wordt, want dat is toch uiteindelijk het doel.
Heb je je trouwens wel op hetzelfde moment van de dag gewogen? Dat kan best veel schelen.
O okequote:
Hangt er vanaf wat je doet. Als je veel spiertraining doet kan het dat je zwaarder bent, maar wel slanker/strakker wordt. Je zult dus best resultaat zien na een maandje ofzo, maar of dit op de weegschaal is...quote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
O oke
Dus als ik dit nog ongeveer 3 weken volhoud en voortaan 's ochtends ga wegen, dan zie ik wel resultaat? Bijvoorbeeld 1 kilo lichter?
Heel lekker! Van de AH site, ik moet nu weg maar kan je zo wel het recept doorpasen als je wilt!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Ooh, gebakken eieren, dat ga ik morgen ook eten!
Lekker lijstje Maria! Wel apart, mosselcurry.
Oh, dan kan ik hem waarschijnlijk zelf wel vinden op de site.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heel lekker! Van de AH site, ik moet nu weg maar kan je zo wel het recept doorpasen als je wilt!
Ik ben er af en toe even tussendoor. Als het over schoenen gaat ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga vooral niet naar de winkel nu
Waar is Merel btw? Lang niet gezien?
We moeten het dus vaker over schoenen hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben er af en toe even tussendoor. Als het over schoenen gaat ofzoMaar verder drukdrukdruk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goudkleurig
[ Bericht 64% gewijzigd door uniekhoorn op 20-04-2011 18:09:37 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |