Woei! Ik heb net wat uurtjes gewerkt en had besloten zo te gaan scriptiën in de tuin!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voeltmaar ik kreeg gisteren een mooie realitycheck: ik was aan het huilen omdat ik niet meer liep 'zoals vroeger', kom ik op de gang een vrouw tegen met 1 been.
Tja.
Als ik je advies mag geven; ga zonder verwachtingen naar revalidatie toe, maar blijf gewoon optimistisch en doe je best. Moet jij eens opletten hoe snel het gaat.
Dat is ook zo ja. Dat gaat je ook vast wel lukken.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik gewoon kan lopen in de VS. Verder zie ik het wel.
Meerdaagse trekkingen met volledige bepakking heb ik al uit het schema gegooid, maar gewoon in een museum kunnen lopen zonder al te veel problemen lijkt me wel fijn.
Wel goedquote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja. Dat gaat je ook vast wel lukken.
Muis:
Hoe gaat het nu verder?
Leuk, terrasjesweer, maar hier is de zon alweer ongeveer weg. Ach ja, ik moet toch op de laptop werken en die is buiten niet te lezen.
Hehe, sprongen klinkt goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel goed2 tot 3x in de week revalidatie, dat gaat allemaal voorspoedig
. Ik heb speciale schoenen en dan ga je echt met sprongen (pun intended) vooruit.
Wat stom dat de zon weg is
Ga vooral niet naar de winkel nuquote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voeltmaar ik kreeg gisteren een mooie realitycheck: ik was aan het huilen omdat ik niet meer liep 'zoals vroeger', kom ik op de gang een vrouw tegen met 1 been.
Tja.
Als ik je advies mag geven; ga zonder verwachtingen naar revalidatie toe, maar blijf gewoon optimistisch en doe je best. Moet jij eens opletten hoe snel het gaat.
quote:
alles okay op het werk? Dit vind ik een mooi lijstje!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
@Jagar: Voelde me gister niet zo tof en dat was te zien aan mijn lijstjeWel nog een paar lepels pindakaas gegeten omdat ik ook door had dat ik te weinig at.
Gisteraaf trouwens eerste cursusdag gehad voor buurtbemiddeling. Was best interessant. Ben benieuwd hoe het er in de praktijk aan toe gaat
Lijstje vandaag:
O: Smoothie (250 gr kwark/15 gr lijnzaad/25 gr pindakaas/50 gr spinazie/50 gr blauwe bessen en wat kaneel/zoetstof). Volgens het voedingscentrum is dat al 440 kcal
T: shake
L: mozarellabol en stukjes paprika
T: Appelstukjes uit de magnetron, shake
D: veeeel wokgroente met garnalen
S: Rug/triceps
T: eitjes
ik blijf je bij je andere nick noemen hequote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alles okay op het werk? Dit vind ik een mooi lijstje!
da's niet m'n andere nick! Das m'n naam!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik blijf je bij je andere nick noemen he![]()
Werk is prima! Nog een 1,5 week en dan ben ik door mijn proeftijd heen, heb ik weer een vast contract en dan ben ik denk ik ook weer wat rustiger
tfa!
ik vind het altijd zo moeiljk om mezelf voor een korte tijd aan het werk te zetten. ik kwam om kwart over 3 op het werk na naar de kapper te zijn geweest, toen was het koffiepauze en moest ik even met een apar mensen praten en om 4 uur zat ik klaar achter de computer om weer te gaan werken, maar om uiterljik kwart voor 5 moet ik weer weg. Die 45 minuten zijn zo kort om echt wat te doen!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Bwuh, gaar. Ik zit al sinds vanochtend te typen aan mijn scriptie en ik moet nog een heel stuk. Nou ja, volgens Word heb ik wel zo'n 1500 woorden geschreven vandaag.Zo even wat anders doen en dan vanavond nog maar een paar uurtjes, dan kan ik tenminste weer wat inleveren.
[/dagboekpost]
Ons avondeten verandert trouwens in volkorenpasta met groente en zelfgemaakte pesto.
Thanksquote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.![]()
En het komt ook vast helemaal goed met mij, alleen weet ik niet hoe het gaat lopen. En dan komt de controlfreak in mij naar boven en word ik ongeduldig.![]()
Zo'n realitycheck is wel confronterend, maar ik hoop dat het met jou ook weer beter gaat en als het even kan een beetje snel.
Dat heb ik ook ja, en als ik bijv. later op de dag nog ergens naartoe moet dan wil het eigenlijk uren daarvoor al niet echt meer omdat ik steeds denk "ik moet zo nog weg".quote:Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo moeiljk om mezelf voor een korte tijd aan het werk te zetten. ik kwam om kwart over 3 op het werk na naar de kapper te zijn geweest, toen was het koffiepauze en moest ik even met een apar mensen praten en om 4 uur zat ik klaar achter de computer om weer te gaan werken, maar om uiterljik kwart voor 5 moet ik weer weg. Die 45 minuten zijn zo kort om echt wat te doen!
In dat geval zet ik altijd een wekker zodat ik niet steeds om de 5 minuten op de klok hoef te kijken.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, en als ik bijv. later op de dag nog ergens naartoe moet dan wil het eigenlijk uren daarvoor al niet echt meer omdat ik steeds denk "ik moet zo nog weg".Moet er ook altijd even in komen, dus dan is een korte tijd al helemaal onefficiënt. En als ik dan eenmaal bezig ben, kan ik niet meer stoppen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |