Ja. En je neemt je foon niet mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Viking84 het volgende:
voor de scoot van MarMar.
En ik ga morgenmiddag naar het strand en ook lekker bruin worden(of zei ik dat al?
).
quote:INNOTEC DIDAM Triathon
Bedankt voor je aanmelding. Onderstaande gegevens hebben we van je ontvangen. Mocht er iets wijzigen dan kun je deze email beantwoorden en de wijzigingen doorgeven.
Ik heb aangegeven dat we met het gezin wel eens fietstochten willen maken en dat ik nu vaak niet mee kan omdat ik niet zo ver kom en veel langzamer ga dan een normale fietssnelheid. Scheelt wel dat mijn oude scoot ook wel aan vervanging toe is onderhand (denk ik), ik ben niet de eerste gebruiker in elk geval, dus hij gaat al wat jaartjes mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Swietje het volgende:
Tof MarMar! Hoe heb je de aanvraag onderbouwd? Ik wil een snellere rolstoel met grotere actieradius!
![]()
Vik, zal je aan me denken als ik morgenmiddag aan het ploeteren ben tijdens 2 tentamens?
Will doquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:41 schreef Swietje het volgende:
Tof MarMar! Hoe heb je de aanvraag onderbouwd? Ik wil een snellere rolstoel met grotere actieradius!
![]()
Vik, zal je aan me denken als ik morgenmiddag aan het ploeteren ben tijdens 2 tentamens?
Herkenbaar dus! De scootmobiel moet 8 uren aan de lader, dus tussentijds even opladen en dan weer verder is geen optie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Swietje het volgende:
Gaaf Blurred!![]()
MarMar, dat ik niet mee kan komen met fietsen heb ik ook heel erg als ik met studiegenoten naar de stad wil of iets dergelijks. Of als ik doodgewoon boodschappen wil doen, ik ben overal zo lang naar toe onderwegEn als ik de hele dag op pad wil of moet, moet ik tussendoor m'n rolstoel opladen.
Mijn rolstoel is alleen nog niet zo oud, maar ja, niet geschoten is altijd mis.
Hmjah, de scoot mag ik echt niet half opladen, maar voer dat aan en zet er gewoon de acht uren bij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef Swietje het volgende:
Om volledig op te laden moet die van mij ook minimaal 8 uur opgeladen worden. Daar heb ik toch geen tijd voor!
Ken je het boek van shopaholic? Ik heb de film in de bios gezien en vond het storend zoveel als het verhaal veranderd was. Bend it like beckham heb ik ook gezien, maar vergeten of die leuk was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
Evenvoor Vik, Mar en Blur
Fijn, zulk goed nieuws!
En ik moet beslissen welke film ik vanavond wil bekijken: Bend it like Beckham of Confessions of a shopaholic. Keuzes, keuzes
Bend it like Beckham vond ik erg leuk, maar ik houd dan ook erg van voetbal, dus als je daar niet van houdt, vind je 'm vast niet zo geweldigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
Evenvoor Vik, Mar en Blur
Fijn, zulk goed nieuws!
En ik moet beslissen welke film ik vanavond wil bekijken: Bend it like Beckham of Confessions of a shopaholic. Keuzes, keuzes
hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Syrena het volgende:
Mo, volgend jaar hier? http://www.triathlonstein.nl/![]()
Tegen die tijd heb ik wel een lekker logeerbed voor jou en MrMo
Asperges zijn zo lekker . Eet ze 2x per week op het momentquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Asperges waren heerlijk, ze waren vanochtend gehaald in duitsland
3e per 500 gr.
Gewoon even zeggen dat Tink lief is
Was het ijs lekker? Geen spijt van hebben Puffje. Je had het vast nodig. Anders had je niet de hele bak opgegeten. En nu even een fijne wandeling maken (de vogels fluiten prachtigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Biecht
Ijs. B&J-like. Hele bak. Spijt.
Niet alleen psychisch me niet lekker voelen, maar ook fysiek, zorgt voor gevreet
Wat een goed planquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was het ijs lekker? Geen spijt van hebben Puffje. Je had het vast nodig. Anders had je niet de hele bak opgegeten. En nu even een fijne wandeling maken (de vogels fluiten prachtig) en een beetje tot rust komen. En morgen weer een dag. Zonder ijs, maar met een beter gevoel over jezelf dan vandaag.
Dat ze erg tevreden waren over mijn proefopdracht en dat het gesprek goed en leuk verliepquote:
Hoe bereid jij je vergaderingen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Ml-etje het volgende:
Di:
O: boterham filet
T: ehhh vergaderen en water
D: Griekse yoghurt met again mango
T: gevulde koek van de bakker
D: broccoli met gemarineerd runderlapje
T: handje autodrop
T: waterijsje of iets fruitigs
Heb echt zoete trek vanaf zaterdag al
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ze erg tevreden waren over mijn proefopdracht en dat het gesprek goed en leuk verliep. Begin volgende week hoor ik of ik het geworden ben
.
Heb niet echt meer trekquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Puff, het is nog zo lekker weer!
ML, je eet weinig, je komt nog niet op 1200 kcal, fruit en brood oid mag er wel bij.
Terusten, ga lekker knuffelen met aanstaande
Deze? Nietquote:
Morgen weer wegenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
Je eet wel structureel erg weing MI. Val je er eigenlijk mee af? zo niet, dan zou je eens kunnen overwegen een beetje te fluctueren in je calorieninname. Het kan het afvallen net een boost geven.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
als je gemiddeld wat meer zou eten, zou je niet direct aankomen als je in het weekend wat meer eet. Enne, eet jij in het weekend 7000 kcal extra?
Hoe kan je dan aankomen in het weekend? Dan zal je toch wel wat meer moeten eten dan 500 kcal extra oid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
moet ik dan in de mcdrive gaan wonen in het weekend?
Zal het meer opbouwen maar dan moet ik eens verzinnen wat ik tussen de middag ga eten
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug![]()
Ik voel me niet meer slecht van het ijs.
Maar des te meer omdat ik ging wandelen en verdwalen zonder telefoon op zak.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug![]()
Ik voel me niet meer slecht van het ijs.
Maar des te meer omdat ik ging wandelen en verdwalen zonder telefoon op zak.
Mja een bakje ijs, frites of iets anders ongezonds of juist zelfgemaakte pizzaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe kan je dan aankomen in het weekend? Dan zal je toch wel wat meer moeten eten dan 500 kcal extra oid.
Mooi (en vooral ook lekker) lijstje. Vooral je D klinkt erg goed (en zag er ook prima uit)!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met rabarbercompote
T: klein beetje vruchtenyoghurt met klein beetje muesli
L: restje gegrilde aardappel (Weinig) wortel, courgette (veel) worst (weinig)
T: 4 redelijk grote koekjes
B: 30 minuten fietsen
D: pyttipanna met rode biet (300 gram) en 2 gebakken eieren
T: 2.5 glas rode wijn
Morgen ga ik denk ik en hardlopen ('s morgens) en volleyballen ('s middags). ben benieuwd hoe dat gaat...
Ik baal wat van de koekjes, kan me dan niet inhouden en er maar 1 nemen. Maar goed, morgen is weer een dag!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:53 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Mooi (en vooral ook lekker) lijstje. Vooral je D klinkt erg goed (en zag er ook prima uit)!
Wat een mazzel dat ze creme brulee niet per 4 bakjes verkopen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb net 2 bakjes creme brulee, 2 zakjes hula hoops en 1 nepcornetto op, gaat lekker![]()
en het erge is dat ik nog wel meer op zou kunnen ook numaar ik doe het toch maar niet
![]()
morgen maar weer een rondje hardlopen!
Ga de verpakking er eens bijhalen en kijk hoeveel er echt in zit. Het valt mij altijd mee/tegen hoe weinig kcals er in B&J zitten. Het ijs bestaat toch niet voor 100% uit vet en suiker.quote:
centjesquote:Op woensdag 20 april 2011 07:24 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!![]()
vandaag werken van 8.30 tot 19.00uurkoffieieieieieieieie
ja, extra klusje, levert me toch weer 30 hele euro's opquote:Op woensdag 20 april 2011 07:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
centjes![]()
meh onrustig geslapen vd opwinding
Misschien eens beginnen met een normaal eetpatroon, met voldoende vitamines, mineralen en kcals? Je was een tijdje zo goed bezig! maar nu lijkt het weer downhill te gaan...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil afvallen, maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen.
groentemaffia!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Motje: T: wortels en cherrytomaatjes? weinig groentels.
/groentemaffia die zich niet aan de eigen regels houdt
Ga groente eten. Veel. En dan daarnaast een paar boterhammen en zuivel.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil afvallen, maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen.
Ik vind: beetje vet (griekse yoghurt is best wel vet, kaas, roomsaus) maar jou kennende wel genoeg groentes bij je D.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
planning:
S: 25 minuten hardlopen
O: yoghurt met muesli
T: wat griekse yoghurt?
L: 2 tosti's met ham en kaas
T: 2 knackebrod met roomkaas
T: banaan
S: uur volleyballen
D: tortellini met citroen/roomsaus en broccoli
misschien met alle sport nog wat weinig, aan de andere kant, m'n D tikt waarschijnlijk hard aan in kcals.
ja, ik zit nog te twijfelen over de griekse yoghurt. Laat het er vanaf hangen of ik trek krijg voor lunch, denk ik. Let's see!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind: beetje vet (griekse yoghurt is best wel vet, kaas, roomsaus) maar jou kennende wel genoeg groentes bij je D.
eens een keer wat minder groente bij mij kan best, aangezien ik over het algemeen héél veel groente eet, zoals gisteren en morgen en overmorgen weerquote:Op woensdag 20 april 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Motje: T: wortels en cherrytomaatjes? weinig groentels.
/groentemaffia die zich niet aan de eigen regels houdt
Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jouquote:Op woensdag 20 april 2011 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eens een keer wat minder groente bij mij kan best, aangezien ik over het algemeen héél veel groente eet, zoals gisteren en morgen en overmorgen weermaak ik me geen zorgen over.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jou ;') ik haal het al weer weg.
Wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:18 schreef Perruche het volgende:
Jezus wat een rotdag ook weerbegint al goed met gezeik vanaf de andere kant van de wereld.
whehe, nee, maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou daar niets meer over zeggen bij jou ;') ik haal het al weer weg.
ja jezus mozes, ik moet klanten van overal helpen, heb ik blijkbaar iets niet helemaal volgens het protocol gedaan according to this australian person. Echt jongens, give me a break, het is vroeg.quote:
ik ook ja! En ik zie er ook verrot uit dan als ik net wakker ben, volgens mij word ik oudquote:Op woensdag 20 april 2011 09:24 schreef progje het volgende:
goedemorgen...
Ik word de laatste tijd echt zo moe wakker de hele tijd, super irritant...
Soms wel en soms niet..quote:Op woensdag 20 april 2011 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Daar had ik ook een tijdje last van, maar 't is nu weer over. Heb heel veel bijgeslapen.
Hebben jullie ook dat je dan als je eenmaal op gang bent dat 't wel gaat maar dat je rond half 10 weer helemaal op bent?
Ja, kwark en nog een stuk fruit en nog een boterham en een soepje ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:20 schreef RenRen- het volgende:
O: 3 knackebrot met kaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: Evergreen en appel
D: Onbekend.
HmNogal weinig.
Misschien doe ik 's avonds tussendoor nog die kwark.
Lentedip!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Normaal zou ik zeggen 'het is de winterdip', maar nu met 't lekkere weer..
er bestaat toch ook zoiets als voorjaarsmoeheid, al heb ik geen idee wat dat nou weer precies is...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Normaal zou ik zeggen 'het is de winterdip', maar nu met 't lekkere weer..
http://mens-en-gezondheid(...)n-en-bestrijden.htmlquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef progje het volgende:
[..]
er bestaat toch ook zoiets als voorjaarsmoeheid, al heb ik geen idee wat dat nou weer precies is...
jep, minstens een uur per dag!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb altijd een middagdip![]()
Komen jullie wel genoeg buiten in de frisse lucht? Ik merk dat ik daar altijd erg van opknap
Hooikoorts?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, de eet-dip![]()
Voorjaarsmoeheid? Hoe kun je nou moe worden van zon, lammetjes en bloemen?
jeetje, gelukkig heb ik alleen last van moe zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)n-en-bestrijden.html
Meer seks!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
vitamientjes en zon en beweging krijg ik genoeg, wat nu dan?
da's een ander verhaal dan voorjaarsmoeheid.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hooikoorts?Daar word je ontzettend moe van.
Ja de after dinner dip, die is mij ook goed bekend. Ik kan dan echt op slag zo moe zijn dat ik zo kan slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb na het avondeten een dip, rond een uur of 19.
Diner is echt de vraaag, ik eet alleen en kook dan liever makkelijk (lees, geen aardappels). Dus groente en vlees meestal, door elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, kwark en nog een stuk fruit en nog een boterham en een soepje ofzo?Want zelfs met die kwark er bij is dit wel heel weinig (afhankelijke van je D natuurlijk).
nog 2 boterhammen bij je lunch?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Diner is echt de vraaag, ik eet alleen en kook dan liever makkelijk (lees, geen aardappels). Dus groente en vlees meestal, door elkaar.
Soepje gaat er niet inmisschien nog fruit als ik langs de AH kan, zal even kijken.
echt weinig, maar soms weet ik niets meer.
Nou..... Probeer het maar eens te herkennen.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's een ander verhaal dan voorjaarsmoeheid.
Oh dat is zo vervelend! Mijn vriendje had er ook een handje van. of echt superweinig overlaten en dan zo van "ja maar het is toch niet op!"quote:Op woensdag 20 april 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Nu heb ik dus niks te eten, omdat mijn huisgenoot de koelkast niet aanvult/het niet zegt als iets op is. Naja eerst maar even douchen en dan maar naar de AH met een knorrende maag.
nu geen optie, zit al op kantoor. Maar was vergeten dat we vandaag waarschijnlijk patat eten.quote:
Ik word altijd ziek van soep, kan het niet binnenhouden. Ook boullion word ik enorm misselijk van..quote:
Het gebeurt niet zo vaak hoor, maar ik ben wel degene die vooruitblikt en dingen koopt als ze bijna op zijn. Niet als ze al op zijn. Het is typisch des mans volgens mij om dat niet te doenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat is zo vervelend! Mijn vriendje had er ook een handje van. of echt superweinig overlaten en dan zo van "ja maar het is toch niet op!"
Nu eten we meestal alleen ontbijt en avondeten thuis, avondeten regel ik en voor ontbijt eten we andere dingen, dus probleem opgelost.
gewoon patat eten, kun je op dat lijstje prima hebben en van 1 keer patat kom je geen 20kg aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nu geen optie, zit al op kantoor. Maar was vergeten dat we vandaag waarschijnlijk patat eten.dus misschien een boterham tussendoor...
ik zeg dat ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon patat eten, kun je op dat lijstje prima hebben en van 1 keer patat kom je geen 20kg aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |