Ken je het boek van shopaholic? Ik heb de film in de bios gezien en vond het storend zoveel als het verhaal veranderd was. Bend it like beckham heb ik ook gezien, maar vergeten of die leuk was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
Evenvoor Vik, Mar en Blur
Fijn, zulk goed nieuws!
En ik moet beslissen welke film ik vanavond wil bekijken: Bend it like Beckham of Confessions of a shopaholic. Keuzes, keuzes
Bend it like Beckham vond ik erg leuk, maar ik houd dan ook erg van voetbal, dus als je daar niet van houdt, vind je 'm vast niet zo geweldigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
Evenvoor Vik, Mar en Blur
Fijn, zulk goed nieuws!
En ik moet beslissen welke film ik vanavond wil bekijken: Bend it like Beckham of Confessions of a shopaholic. Keuzes, keuzes
hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Syrena het volgende:
Mo, volgend jaar hier? http://www.triathlonstein.nl/![]()
Tegen die tijd heb ik wel een lekker logeerbed voor jou en MrMo
Asperges zijn zo lekker . Eet ze 2x per week op het momentquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Asperges waren heerlijk, ze waren vanochtend gehaald in duitsland
3e per 500 gr.
Gewoon even zeggen dat Tink lief is
Was het ijs lekker? Geen spijt van hebben Puffje. Je had het vast nodig. Anders had je niet de hele bak opgegeten. En nu even een fijne wandeling maken (de vogels fluiten prachtigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Biecht
Ijs. B&J-like. Hele bak. Spijt.
Niet alleen psychisch me niet lekker voelen, maar ook fysiek, zorgt voor gevreet
Wat een goed planquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was het ijs lekker? Geen spijt van hebben Puffje. Je had het vast nodig. Anders had je niet de hele bak opgegeten. En nu even een fijne wandeling maken (de vogels fluiten prachtig) en een beetje tot rust komen. En morgen weer een dag. Zonder ijs, maar met een beter gevoel over jezelf dan vandaag.
Dat ze erg tevreden waren over mijn proefopdracht en dat het gesprek goed en leuk verliepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |