en.................. -Ik heb dat ook meegemaaktquote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt
- F. Rottenberg
quote:Op maandag 4 april 2011 19:44 schreef Guanabana het volgende:
Het stoort me enorm dat ze Felix Rottenberg daar neerzetten als 'de man die het allemaal weet en per definitie gelijk heeft'. Flikker toch op.
"Ik weet alles"quote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt
- F. Rottenberg
Weer eens... trouwen?quote:Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Guanabana het volgende:
DWDD wordt steeds minder leuk. Vroegah kwamen er nog weleens gasten die je wilde zien.
Nu hebben ze fans vanquote:Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Guanabana het volgende:
DWDD wordt steeds minder leuk. Vroegah kwamen er nog weleens gasten die je wilde zien.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil die Hans Teeuwen fans zien, hopelijk zijn het Brabanders, die kunnen allemaal Hans nadoen!
Ik vind haar vooral betweterig en wijsneuzerig overkomen.quote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef thettes het volgende:
Ze komt sympathiek over. De laatste keer dat ik dat met een CDAer had kan ik me niet meer herinneren.
Ach, vrouwen in de politiek, allemaal een pot nat. Het is mij een raadsel waarom men graag meer vrouwen in de politiek wil. Of het zijn kenau's a la Verdonk of Agnes Kant, of faalmutsen a la Vogelaar, Mariette Hamer (kennen we haar nog?) of zo'n huismoeke zoals Ineke van Gent.quote:Op maandag 4 april 2011 19:46 schreef UncleDolan het volgende:
Ik krijg een beetje een Vogelaar gevoel bij dit CDA vrouwtje.
Eens, maar Femke was welquote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef Guanabana het volgende:
Ach, vrouwen in de politiek, allemaal een pot nat. Het is mij een raadsel waarom men graag meer vrouwen in de politiek wil. Of het zijn kenau's a la Verdonk of Agnes Kant, of faalmutsen a la Vogelaar, Mariette Hamer (kennen we haar nog?) of zo'n huismoeke zoals Ineke van Gent.
Het is weer een kneuzenkermis. Tijd voor Downistie om de boel af te toppen.quote:
Om er nog een paar toe te voegen, Lilliane Helder, Guusje ter Horst, Fatima Elatik en er zullen ongetwijfeld nog meer zijn die mij nu ontschieten.quote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach, vrouwen in de politiek, allemaal een pot nat. Het is mij een raadsel waarom men graag meer vrouwen in de politiek wil. Of het zijn kenau's a la Verdonk of Agnes Kant, of faalmutsen a la Vogelaar, Mariette Hamer (kennen we haar nog?) of zo'n huismoeke zoals Ineke van Gent.
Jeanine Hennis-Plasschaert is wel okay.quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Om er nog een paar toe te voegen, Lilliane Helder, Guusje ter Horst, Fatima Elatik en er zullen ongetwijfeld nog meer zijn die mij nu ontschieten.
Ja me too,quote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, ik dacht dat deze mensen er voor Hans Teeuwen zaten.
"Gestoorden"quote:Op maandag 4 april 2011 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Lomp van Matthijs om ze schizofrenen te noemen.
Idd beetje overdreven.quote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef DrDurden het volgende:
"Je hebt schizofrenie, je bent het niet"
Sorry, hoor, maar een blinde is toch ook blind, heeft toch geen blindheid?
Kneuzen?quote:
Je bent toch niet gek ?quote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef DrDurden het volgende:
"Je hebt schizofrenie, je bent het niet"
Sorry, hoor, maar een blinde is toch ook blind, heeft toch geen blindheid?
Ja, want mensen met aids mag je ook geen aidspatienten noemen, dat zijn namelijk ook mensen.quote:Op maandag 4 april 2011 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Lomp van Matthijs om ze schizofrenen te noemen.
Laatste jaren? Hij is zo 90s.quote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Hans Teeuwen is inderdaad met afstand de beste cabaretiers van de laatste jaren.
![]()
Hans
![]()
Nee, je hebt gekheid, of zoietsquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Hans Teeuwen is inderdaad met afstand de beste cabaretiers van de laatste jaren.
![]()
Hans
![]()
Ik ga vrijdag naar Ronald Goedemondt, zo'n zin inquote:Op maandag 4 april 2011 19:59 schreef themole het volgende:
Heb zin in juni, dan ga ik naar die show!
Ja, oke, dat dan.quote:
JAAAAAAAAAquote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eet je ook zoute popcorn ipv zoet? Want dan valt erover te praten!
Op zoek naar Hitlerquote:Op maandag 4 april 2011 20:05 schreef Guanabana het volgende:
Huizen/katten/voorwerpen die op Hitler lijken, gegarandeerd succes.
Heb er een weten te bemachtigen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Alle kaartjes voor Teeuwen meteen uitverkocht!
Ik zou me van deze tijd geen betere cabaretier kunnen voorstellen. Youp soms, maar dat is ook een ouwe zeikerd geworden.quote:
Idd Youp was leuk tot 2002, daarna gaat het snel bergafwaarts.quote:Op maandag 4 april 2011 20:12 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ik zou me van deze tijd geen betere cabaretier kunnen voorstellen. Youp soms, maar dat is ook een ouwe zeikerd geworden.
Tja, deze groupie krijgt vanaaf Hans' paal in haar mondquote:
Hans valt ook niet echt te vergelijken met figuren als Youp, Theo (het is me een raadsel waarom die twee altijd in een adem genoemd worden) enzo. Zijn vorm, zijn manier waarop, zijn gezichtsuitdrukking, timing, is gewoon geniaal. Echt geniaal.quote:Op maandag 4 april 2011 20:12 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ik zou me van deze tijd geen betere cabaretier kunnen voorstellen. Youp soms, maar dat is ook een ouwe zeikerd geworden.
Ja. En Jan Jaap van der Wal vind ik soms ook wel goed. Maar dat blije gedoe van Najib, Klaas, Jochem en die schele meneer (naam kwijt) is echt waardeloos.quote:
Oh die van SBSquote:Op maandag 4 april 2011 20:14 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja. En Jan Jaap van der Wal vind ik soms ook wel goed. Maar dat blije gedoe van Najib, Klaas, Jochem en die schele meneer (naam kwijt) is echt waardeloos.
Guido Weijers, gelijk weer vergeten is het advies.quote:Op maandag 4 april 2011 20:14 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Ja. En Jan Jaap van der Wal vind ik soms ook wel goed. Maar dat blije gedoe van Najib, Klaas, Jochem en die schele meneer (naam kwijt) is echt waardeloos.
SBS 6 en Cabaretquote:Op maandag 4 april 2011 20:15 schreef themole het volgende:
[..]
Oh die van SBS
Guido 'plagiaat' Weijers.
Die vind ik ook leuk, met de fopwinkel.quote:Op maandag 4 april 2011 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Vinden jullie Industry of Love ook zijn minste?
Ik namelijk helemaal niet, vindt hem heel erg goed, maar ik lijk daar wel de enige in te zijn.
"Godverdomme, kzal Elly es bellen!'''
Aanpakken die gasten!!!!quote:Op maandag 4 april 2011 20:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk, met de fopwinkel.
"Niks feestje, gewoon voor mezelf!"
JJvdW vind ik niet zo.quote:Op maandag 4 april 2011 20:14 schreef Lauzer het volgende:
Ik zat ook al te dubben om er weer eens een DVD-tje in te gooien.quote:Op maandag 4 april 2011 20:18 schreef themole het volgende:
Ga straks lekker Hans Teeuwen kijken, ik heb hier al zijn shows op mijn pc staan.
Alle andere shows.quote:Op maandag 4 april 2011 20:19 schreef gniffie het volgende:
Welke show is het tofst? Heb alleen Industry (welke kut was) gezien en voor de rest youtube?
Daar verschillen de meningen uiteraard over. Ik vind Industry zeker niet kut!quote:Op maandag 4 april 2011 20:19 schreef gniffie het volgende:
Welke show is het tofst? Heb alleen Industry (welke kut was) gezien en voor de rest youtube?
Gewoon bij de eerste dvd beginnen dusquote:Op maandag 4 april 2011 20:19 schreef themole het volgende:
[..]
Alle andere shows.Verder torrent/nieuwsgroepen.
Ook mooie film was dat, met gladjakker teeuwen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat is ook wel leuk in 'Gewoon Hans', heb je een Hans Teeuwen-imitator kampioenschap.
Dat zat ik ook te denkenquote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef DrDentz het volgende:
O nee niet dit uitzenden, nu wordt Hans omgelegd.
En zo is het maar net!quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Op naar het volgende cabaret van Gijp, Hansie en Johan.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Op naar het volgende cabaret van Gijp, Hansie en Johan.
Whehehe.quote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Ging altijd om met snoeperds*.
*Om enige rechtszaak te vermijden is deze leus gefingeerd.
Oh nee heeeee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Joost Zwagerman, George Baker, Claudia de Brije, nee...
En helaas zelden tot nooit grappig.quote:
Lauren Verster en Carice zijn prima, mondje dicht, en camera erop!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef GGMM het volgende:
Claudia de Breij
Vrouwen zouden sowieso niet als sidekick aan die tafel moeten zitten, laat dat gewoon aan mannen over.
Lauren Versterquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lauren Verster en Carice zijn prima, mondje dicht, en camera erop!
Daar zou ik niet over beginnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Echt hoor. Ik lees deze topicreeks al een paar dagen. Het overgrote deel van de reacties zijn gezeik op het programma, gasten, opmerkingen... als je het niks vindt, dan zap je toch weg?
Als je niet van zeiken houdt, dan surf je toch niet naar het fok forum?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Echt hoor. Ik lees deze topicreeks al een paar dagen. Het overgrote deel van de reacties zijn gezeik op het programma, gasten, opmerkingen... als je het niks vindt, dan zap je toch weg?
Waar moet ik dan over gaan zeiken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef ConscienceNL het volgende:
En als je het geklaag in dit topic niks vindt, dan ga je toch lekker ergens anders posten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Als je ze zijn mening niks vind zap je maar weg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En als je het geklaag in dit topic niks vind, dan ga je toch lekker ergens anders posten?
Daar word ík dan weer moe van.
Wat heeft dat te maken met hoe kut Matthijs is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef ConscienceNL het volgende:
Hij is dan ook een held.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij zegt best zinnige dingen, die Hartman. Was dat programma nog wat?
Hij heeft natuurlijk wel een punt dat, als je het programma niets vindt, het logischer is het niet te kijken, in plaats van te blijven kijken en te blijven klagen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En als je het geklaag in dit topic niks vind, dan ga je toch lekker ergens anders posten?
Daar word ík dan weer moe van.
Zeker. We zijn gek dat we kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef DrDurden het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel een punt dat, als je het programma niets vindt, het logischer is het niet te kijken, in plaats van te blijven kijken en te blijven klagen.
Dat zeg ik toch nergens? Ik zou het alleen zelf nooit zo lang volhouden, en het wordt wel een beetje vervelend, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zeker. We zijn gek dat we kijken.
En nu?
Tsja, weet je wat het is? Ik vind DWDD een leuk programma, een leuk concept en vaak humoristisch en soms nog leerzaam ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef DrDurden het volgende:
Dat zeg ik toch nergens? Ik zou het alleen zelf nooit zo lang volhouden, en het wordt wel een beetje vervelend, moet ik zeggen.
Maar ik heb het idee dat het vaak (en niet alleen van jou, hoor) alleen maar geklaag is. Als dat niet zo is, dan heb ik het gewoon verkeerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, weet je wat het is? Ik vind DWDD een leuk programma, een leuk concept en vaak humoristisch en soms nog leerzaam ook.
Maar áls ik me ergens aan erger, dan deel ik dat graag met jullie. Ook als je daar geen behoefte aan hebt.
Maar dat heb je wél, want je volgt deze reeks.
Vind hem zelf beter dan de meeste:)quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef themole het volgende:
Beetje saaie aflevering, ga denk ik afhaken na de tvdd.
Dan is het ook ongeveer klaar, korte aflevering vandaag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef themole het volgende:
Gelukkig kort omdat Real - Spursquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef themole het volgende:
4x TBBT zometeenquote:
Toch ook wel een beetje om mijn snedige, ad remme opmerkingen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:46 schreef DrDurden het volgende:
En ik volg deze reeks natuurlijk niet om jou, maar dat snap je wel, lijkt me.
Eensquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef Mykonos het volgende:
Mooi verhaal, en Matthijs laat hem gewoon uitpraten, dat is ook vrij zeldzaam bij langere verhalen:-o
Ik mag hem normaliter niet zo, maar dit deed ie mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Zwagerman is een boeiend verteller met een prettige stem.
Nou, vooruit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch ook wel een beetje om mijn snedige, ad remme opmerkingen?
Dit dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kan die nummers nooit meer horen door dit...
Als Tarantino zelfs een fan isquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Toch is George Baker geen kleine jongen en hij is redelijk schadevrij de 21e eeuw ingerold.
Ok, ik heb niet ál zijn CD's.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Jan Mulder had deze lucky al gespoilered
Daar heb je wat aan, als je met hem in bed ligtquote:
Nou en, Maxim is een baas.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb Maxim Hartman eens goed zitten bestuderen. Hij beweert altijd dat hij drie of vier vriendinnen tegelijk heeft (al zei hij vorige week in een interview dat hij "nu even monogaam" is)![]()
Helaas moet ik rapporteren dat ik helemaal niets aantrekkelijks aan hem kan ontdekken. Weten jullie dat ook weer
Mannen met humor zijn altijd sexyquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan, als je met hem in bed ligt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef alors het volgende:
Ik krijg nog steeds kippevel van die Anneke van Giersbergen
quote:
Nou heren, dan gaan jullie toch lekker aan de haal met Mr. Casanovaquote:
Voor iemand die zijn plezier haalt uit het op grammatica verbeteren van andere mensen )waar overigens niks mis mee is) verrast mij dat niet echt.quote:
Hoogtepunt van de uitzending, ook al waren het maar een paar seconden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef alors het volgende:
Ik krijg nog steeds kippevel van die Anneke van Giersbergen
Dit was knip en plak werk waardoor het uit zijn context werd getrokken, daarbij doet Maxim dit soor interviews al jaren. En is het eigenlijk raar dat je hem blijkbaar nog niet kende?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:06 schreef Rikketik het volgende:
Die Maxim Hartman was pijnlijk om naar te luisteren. In het begin vond ik hem nog wel zinnige dingen zeggen over kijkcijfers, maar toen die beelden uit zijn programma aan bod kwamen... Jezus, wat een falerige Rutger Castricum-imitatie. En maar volhouden dat-ie het allemaal serieus meende. Ook wel logisch misschien, anders geef je als het ware zelf toe dat je geen gevoel voor humor hebt en niet kunt interviewen.
[..]
Hoogtepunt van de uitzending, ook al waren het maar een paar seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |