en.................. -Ik heb dat ook meegemaaktquote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt
- F. Rottenberg
quote:Op maandag 4 april 2011 19:44 schreef Guanabana het volgende:
Het stoort me enorm dat ze Felix Rottenberg daar neerzetten als 'de man die het allemaal weet en per definitie gelijk heeft'. Flikker toch op.
"Ik weet alles"quote:Op maandag 4 april 2011 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt -Ik heb dat ook meegemaakt
- F. Rottenberg
Weer eens... trouwen?quote:Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Guanabana het volgende:
DWDD wordt steeds minder leuk. Vroegah kwamen er nog weleens gasten die je wilde zien.
Nu hebben ze fans vanquote:Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Guanabana het volgende:
DWDD wordt steeds minder leuk. Vroegah kwamen er nog weleens gasten die je wilde zien.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil die Hans Teeuwen fans zien, hopelijk zijn het Brabanders, die kunnen allemaal Hans nadoen!
Ik vind haar vooral betweterig en wijsneuzerig overkomen.quote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef thettes het volgende:
Ze komt sympathiek over. De laatste keer dat ik dat met een CDAer had kan ik me niet meer herinneren.
Ach, vrouwen in de politiek, allemaal een pot nat. Het is mij een raadsel waarom men graag meer vrouwen in de politiek wil. Of het zijn kenau's a la Verdonk of Agnes Kant, of faalmutsen a la Vogelaar, Mariette Hamer (kennen we haar nog?) of zo'n huismoeke zoals Ineke van Gent.quote:Op maandag 4 april 2011 19:46 schreef UncleDolan het volgende:
Ik krijg een beetje een Vogelaar gevoel bij dit CDA vrouwtje.
Eens, maar Femke was welquote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef Guanabana het volgende:
Ach, vrouwen in de politiek, allemaal een pot nat. Het is mij een raadsel waarom men graag meer vrouwen in de politiek wil. Of het zijn kenau's a la Verdonk of Agnes Kant, of faalmutsen a la Vogelaar, Mariette Hamer (kennen we haar nog?) of zo'n huismoeke zoals Ineke van Gent.
Het is weer een kneuzenkermis. Tijd voor Downistie om de boel af te toppen.quote:
Om er nog een paar toe te voegen, Lilliane Helder, Guusje ter Horst, Fatima Elatik en er zullen ongetwijfeld nog meer zijn die mij nu ontschieten.quote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach, vrouwen in de politiek, allemaal een pot nat. Het is mij een raadsel waarom men graag meer vrouwen in de politiek wil. Of het zijn kenau's a la Verdonk of Agnes Kant, of faalmutsen a la Vogelaar, Mariette Hamer (kennen we haar nog?) of zo'n huismoeke zoals Ineke van Gent.
Jeanine Hennis-Plasschaert is wel okay.quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Om er nog een paar toe te voegen, Lilliane Helder, Guusje ter Horst, Fatima Elatik en er zullen ongetwijfeld nog meer zijn die mij nu ontschieten.
Ja me too,quote:Op maandag 4 april 2011 19:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh, ik dacht dat deze mensen er voor Hans Teeuwen zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |