Heeft ie toch wel vaker gezegd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
Eerste keer OOIT dat Vossius "Fantastisch" zegt
Ronald baas
Kan ook zijn om t spannend te houden vandaag... maar ben het met je eens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef SiGNe het volgende:
met dat ijs sloeg nergens op, Rischi had z'n gerecht klaar.. heeft 1 onderdeeltje dat niet klopt en krijgt meteen een 5, de rest heeft niks en krijgen een 4.
Zoals ik in het vorige deel ook al zei, volgens mij trekken ze bepaalde kandidaten voor.
Tja inprincipe miste een hoop andere ook maar 1 ingredient. Iets was bij hem ook zo was maar hij heeft het niet goede/af er alsnog bijgegooid wat hem een punt opgeleverd. Al is het inderdaad lullig voor hem zeker omdat hij al enerlaatste en eigenlijk ook onterecht omdat de chefs kozen de andere niet te proeven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef SiGNe het volgende:
met dat ijs sloeg nergens op, Rischi had z'n gerecht klaar.. heeft 1 onderdeeltje dat niet klopt en krijgt meteen een 5, de rest heeft niks en krijgen een 4.
Zoals ik in het vorige deel ook al zei, volgens mij trekken ze bepaalde kandidaten voor.
Ze wilden zelfs niet in die van Nikki roerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De chefs wel ze hebben maar 2 gerechten geproeft.
Wtf wij liggen wel heel erg ver uit elkaar qua mensen. Ik vind die Ronald juist een ongelooflijke zeikerd die op iedereen afgeeft en echt 0,0 zelfkritiek heeft. Hij zit al de hele week te zeuren op de cijfers die hoger zouden moeten zijn.quote:
Dat is'ie ook hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf wij liggen wel heel erg ver uit elkaar qua mensen. Ik vind die Ronald juist een ongelooflijke zeikerd die op iedereen afgeeft en echt 0,0 zelfkritiek heeft. Hij zit al de hele week te zeuren op de cijfers die hoger zouden moeten zijn.
Zo zijn de meeste koks, dat zijn in principe perfectionisten die altijd het gevoel hebben dat ze de beste zijn..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf wij liggen wel heel erg ver uit elkaar qua mensen. Ik vind die Ronald juist een ongelooflijke zeikerd die op iedereen afgeeft en echt 0,0 zelfkritiek heeft. Hij zit al de hele week te zeuren op de cijfers die hoger zouden moeten zijn.
"Brávo"quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Northside het volgende:
Heeft die Kranenborg eigenlijk een signatuur-uitspraak? Iets dat hij altijd zegt? Of haal ik hem nou door de war met een andere tv-kok?
mooie schotel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Northside het volgende:
Heeft die Kranenborg eigenlijk een signatuur-uitspraak? Iets dat hij altijd zegt? Of haal ik hem nou door de war met een andere tv-kok?
Uh welke editie van Masterchef is er op de BBC, want dat niveau vind ik ook niet altijd even denderend.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef SiGNe het volgende:
Zometeen op BBC Masterchef, daar ligt het nivo een stuk hoger, maar goed Topchef is natuurlijk ook nog met de voorrondes bezig, ik hoop straks toch meer eigen inbreng te zien.
Was een reactie op haar ijsmaken. Maar had haar wel bij Pris. willen zien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Wat je gaat me toch niet vertellen dat je bedroefd bent dat ze eruit is he?
TJAKAAAAA.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Northside het volgende:
Serieus, ik ben blij dat ze eruit is, dat accent van haar kon ik al niet uit staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Was een reactie op haar ijsmaken. Maar had haar wel bij Pris. willen zien.
Waarom maak jij gebruik van mijn UIquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:22 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik kijk nu nog een keer en lig weer in een deuk.
Hij is ook zeker geniaal!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef Cateye2011 het volgende:
Sorry, ik wist niet dat dat niet mochtIk vind 'm geniaal namelijk.
Roddelen? Niets meer dan lof voor jou en je gifjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:21 schreef Paul-89 het volgende:
Wat zitten jullie over mij te roddelen.
Ik ga de uitzending van gisteren nu maar eens terugkijken.
Daar was hij een stuk aardiger voor z'n gastenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef Dekatria het volgende:
De Trollende Tweesterren-chef nu andermaal bij Dames in de Dop
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Roddelen? Niets meer dan lof voor jou en je gifjes
gewoon 2011 versie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Uh welke editie van Masterchef is er op de BBC, want dat niveau vind ik ook niet altijd even denderend.
Wat een kneuzenkermis was het weer vandaag, gelukkig dat die wenkbrauw eruit is...
Wat een geniale kop weer van Juliusquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef Cateye2011 het volgende:
Paul je bent echt geweldig! Thanx!!
Ik ga hem nog een beetje aanpassen zodat linksonderin dat puntje niet meer in beeld komt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef Cateye2011 het volgende:
Nee, niet van gisteren, maar wel heel recent. Schitterend hè
quote:
Robin zag je ook eerst even lekker met z'n handen over z'n kale kop gaan en vervolgens lekker een vinger in het ijs doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Paul-89 het volgende:
Allemaal gewoon met de vinger in het ijs.![]()
Als wij dat op school deden kon je opnieuw beginnen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef Paul-89 het volgende:
En maar trots zijn op je ijsje wat zojuist is afgekeurd.![]()
[ afbeelding ]
allemaal een bord voor hun kop.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef Paul-89 het volgende:
En maar trots zijn op je ijsje wat zojuist is afgekeurd.![]()
[ afbeelding ]
Een heel appartementencomplex zou ook zo maar kunnen. Letterlijk iig geen spiegel in het geval van Nikkiquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Bloodspike het volgende:
[..]
allemaal een bord voor hun kop.
Zou wel heftig zijn als het je moeder was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Topvrouw
Het zou maar je moeder zijnen dan de ouwe Kraan als opa
En baas Allisonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanavond kan ik helaas geen Priscilla aanschouwen
Ik beoordeel straks zelf even een restaurant en diens chefs. Mocht het tegenvallen, dan zal ik ze even wijzen op de tips van KranenborgHallo, ik ben maître Priscilla, dominante dochter van, en dit is een heerlijke zoetere sherry. Combineert goed bij dit desert met zijn heerlijke afdronk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten keer kaartjes kopen voor dat restaurant, zien we alle bazen tegelijk in 1 pand![]()
![]()
HIMYM is leuk hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ga weg stomme sitcom serie geef me Kranenburg en zijn vrienden!
Dat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hallo, ik ben maître Priscilla, dominante dochter van, en dit is een heerlijke zoetere sherry. Combineert goed bij dit desert met zijn heerlijke afdronk.
We moeten keer kaartjes kopen voor dat restaurant, zien we alle bazen tegelijk in 1 pand![]()
Binnen een dag? als zijn stoelgang zo snel werkt moet hij wel heel veel saus en dagverse groenten naar binnen werkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef Djokotron het volgende:
Kranenborg is er niet?
Jaspers afgevallen lijkt wel
Je weet niet wanneer het opgenomen is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnen een dag? als zijn stoelgang zo snel werkt moet hij wel heel veel saus en dagverse groenten naar binnen werken
Het is de eerste groep die weet hoe het gemaakt moet worden en niet maar wat aanklooit. Ziet het er een stuk beter en sneller uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof ze tijd over hebben. Simpele gerechtjes deze keer
En terecht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef zoem het volgende:
Sebastian moet een haarbandje in van Priscilla
Serieus ja?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:28 schreef Bloodspike het volgende:
Die kan je niet meer sirieus nemen he.
Ik denk ook uberhaupt niet dat een amateur de finale gaat bereiken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Bloodspike het volgende:
Sebastiaan eruit aub, als hij dat al niet aankan, wat heeft hij dan in dat restaurant te zoeken waar hij zou gaan werken als hij mocht winnen.
Ja daar moest ik echt even om lachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef Djokotron het volgende:
In Robins restaurant is de kok koning, eten wat de pot schaft bitches !
Ik ben laatst gast geweest in het Topchef restaurant, was helemaal te gek!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hallo, ik ben maître Priscilla, dominante dochter van, en dit is een heerlijke zoetere sherry. Combineert goed bij dit desert met zijn heerlijke afdronk.
onder de oesterquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:51 schreef Cateye2011 het volgende:
Hee waar is het haarelastiekje van Sebastiaan?
Mee eens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt me toch dat Ronald en Ivan doorgaan morgen, de andere 2 zijn nóg minder dan die 2.
Neuh, hij vindt zichzelf een beetje te tof.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer, ik vind het wel leuk, zo'n eigenwijs ventje erbij.
Het zijn cowboysquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt me toch dat Ronald en Ivan doorgaan morgen, de andere 2 zijn nóg minder dan die 2.
Same.. meer elkaar helpen en echt teamwork zien bevalt me prima.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
Wat leuk om te zien dat gewoon GOED gaat in de lunchroom, zeg... Lekkere gerechtjes, geen gezeik, samenwerken... ik ben vast een uitzondering maar als het goed gaat kan ik best wel genieten, meer dan dat gebitch
Dat viel ook nog mee in vergelijking met de afgelopen weken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef wonderer het volgende:
Natuurlijk maakt de tweede brigade er ter compensatie een zootje van, maar goed
Ja en heel blij juist als hij toch nog iets kon proevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
Gisteren zag je bij Robert echt oprechte teleurstelling toen 6 van de 7 kandidaten faalde bij het ijs maken. Zulke vakmensen leven echt voor hun vak, mooi om te zien.
Jep mooi die beleving. Af en toe is het net een mens die Kranenborg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en heel blij juist als hij toch nog iets kon proeven
Dat viel me deze week sowieso op, toen Sebastian geen rijst had kreeg ie het van Robin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
Wat leuk om te zien dat gewoon GOED gaat in de lunchroom, zeg... Lekkere gerechtjes, geen gezeik, samenwerken... ik ben vast een uitzondering maar als het goed gaat kan ik best wel genieten, meer dan dat gebitch
Wat een onzin, hij wist dat de opdracht verkloot was en schatte zijn kansen om door te gaan minimaal in. Natuurlijk is het dan een opluchting dat de stress over is na je eerste ervaring in een professionele keuken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef Gia het volgende:
Opmerking van Sebastian was al een faal: "Ben blij dat ik ervan af ben" toen hij klaar was met koken.
Als kok wil je toch graag koken!! Daar wordt je toch kok voor. Als je dat niet leuk vindt, moet je een ander vak kiezen.
Terecht dus dat die eruit ligt.
Ja, Sebastian mag dan een amateur zijn, maar hij doet toch mee met het programma om te winnen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij wist dat de opdracht verkloot was en schatte zijn kansen om door te gaan minimaal in. Natuurlijk is het dan een opluchting dat de stress over is na je eerste ervaring in een professionele keuken.
En dat er geen amateurs in een 'Jonge professionals' competitie horen dat is een ander verhaal, maar ik vind het eigenlijk wel leuker zo. Wel vind ik het raar dat er 30+ers mee doen, sterker nog er zitten mensen van rond 50 in het programma.
Dus stel je rijdt af voor je rijbewijs en weet halverwege al dat je gezakt ben waardoor je naderhand naast de teleurstelling blij bent dat het afgelopen is. Dan betekent dat in jou wereld dat je eigenlijk gewoon je rijbewijs niet graag genoeg wilt behalen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, Sebastian mag dan een amateur zijn, maar hij doet toch mee met het programma om te winnen.
En de prijs is een baan als sous-chef in een gerenommeerd restaurant. Dan moet je wel van het vak houden. Prof of niet.
Meer dat je tijdens je examen erachter komt dat je eigenlijk helemaal niet zo goed auto kan rijden dan je gedacht had en dat je een baan als chauffeur dus wel kan vergeten (op dat moment, je kan natuurlijk altijd doorleren)quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus stel je rijdt af voor je rijbewijs en weet halverwege al dat je gezakt ben waardoor je naderhand naast de teleurstelling blij bent dat het afgelopen is. Dan betekent dat in jou wereld dat je eigenlijk gewoon je rijbewijs niet graag genoeg wilt behalen?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:54 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik echt de enige die alleen maar kijkt voor Robin?
Vrouwenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik m fijn voor mezelf!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
Is dit het vak? Is dit het vak, of zijn dit cowboys?
Geweldig hè....mooie uitspraak weer van Kraan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
Is dit het vak? Is dit het vak, of zijn dit cowboys?
Dat snapte ik ook niet helemaal, het is namelijk redelijk bekend dat je op die manier paprika's en tomaten (e.d.) van hun velletje kan ontdoen.quote:
Zal mij ook benieuwen wat eruit komt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:37 schreef Masyl het volgende:
Dit is een vrij pittige opdracht, ik ben benieuwd of het gaat lukken.
Vetoogjes. Schijnt te moetenquote:
dat blijft raar inderdaad, net als met Maurits..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ronald eruit... Ok, hij had beter moeten presteren vanavond, maar ik blijf het krom vinden dat er niet naar de rest van de week wordt gekeken.
Hopelijk komende week weer een faalbrigade
brrrr..klinkt een beetje griezeligquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vetoogjes. Schijnt te moeten
Ik vond het wel een leuke aflevering maar gister was leuker. Zou best es babyschaap willen proeven.
ja he...quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
brrrr..klinkt een beetje griezelig
Maar stak Ronald er deze week dan boven uit?. Het is dat hij als enige een echt cijfer kreeg bij het ijs wat uiteraard knap is, maar of hij nou zoveel beter was?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ronald eruit... Ok, hij had beter moeten presteren vanavond, maar ik blijf het krom vinden dat er niet naar de rest van de week wordt gekeken.
oooh bah!!! ik ben te visueel ingesteld voor dit soort detailsquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:24 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik zie dan zo'n ongelooflijke plofkop voor me met van die lodderige hele kleine oogjes
hahaha ik kan er niks aan doen, toen ik "vetoogjes" las zag ik het meteen voor me, hahaha!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
oooh bah!!! ik ben te visueel ingesteld voor dit soort details
Het doet mij denken aan de veel te vette soep die ik bij mijn grootouders kreeg. Ranzig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
brrrr..klinkt een beetje griezelig
O bahquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de veel te vette soep die ik bij mijn grootouders kreeg. Ranzig.
Hahahaha geweldig!! Niet aan gedacht, scherp hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef wonderer het volgende:
En dan te bedenken dat jouw username maar een letter verschilt met fat eye
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:45 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hahahaha geweldig!! Niet aan gedacht, scherp hoor![]()
In principe maakt het inderdaad helemaal niets uit of je nou bovenaan staat qua punten of dat je op plek 4 staat..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb er ook niks van gemerkt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Huh, wat vreemd! Heb ik niets van gezien inderdaad. Dat is dus handig gemonteerd....
Dat vergeef ik Sebastiaan niet!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef BWolf het volgende:
Rishi en Youp gaan niet door Robin en Sebastiaan wel, denken we. Op het moment van bekend maken staat Sebastiaan ineens op, begint allerlei verwarde praat uit te slaan, en geeft zijn plaats op ten gunste van Youp. We zijn met stomheid geslagen en nemen een korte break voor overleg.. We respecteren zijn besluit, ondanks dat we het heel raar vinden, en feliciteren Youp. Morgen weer een dag.
Aldus het blog van de heer Jaspers. (www.smartday.nl) Kut Sebastiaan, zijn plek opgeven ten faveure van die Youp. Dan hadden we nu niet met een huillie in de halve finale gezeten ten minste.
Maar belangrijker, waren alle dagverse groentjes wel op smaak gebracht? Of miste je een zuurtje? Proefde je wel de liefde voor het product van de chef of was het een jaren 70 schotel? Was op de garniture een mooie snijwijze toegepast? Hoe was de cuisson van het vlees, precies goed of iets te ver? Was de saus goed op smaak en had je schone randen? Heb je je lief hiermee verrast en is je verkering uit? Of was het fan-tas-tisch en kom je morgen weer? Dan rest er maar één woord voor de chef. Bravo!quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef megamandy het volgende:
Vanavond uiteten geweest, in leek in het begin erop dat ik te weinig saus had. Moest meteen aan Topchef denken![]()
Gelukkig bleek de saus precies genoeg te zijn.
zo die schrijft veel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef BWolf het volgende:
Rishi en Youp gaan niet door Robin en Sebastiaan wel, denken we. Op het moment van bekend maken staat Sebastiaan ineens op, begint allerlei verwarde praat uit te slaan, en geeft zijn plaats op ten gunste van Youp. We zijn met stomheid geslagen en nemen een korte break voor overleg.. We respecteren zijn besluit, ondanks dat we het heel raar vinden, en feliciteren Youp. Morgen weer een dag.
Aldus het blog van de heer Jaspers. (www.smartday.nl) Kut Sebastiaan, zijn plek opgeven ten faveure van die Youp. Dan hadden we nu niet met een huillie in de halve finale gezeten ten minste.
quote:Op zondag 3 april 2011 01:32 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Maar belangrijker, waren alle dagverse groentjes wel op smaak gebracht? Of miste je een zuurtje? Proefde je wel de liefde voor het product van de chef of was het een jaren 70 schotel? Was op de garniture een mooie snijwijze toegepast? Hoe was de cuisson van het vlees, precies goed of iets te ver? Was de saus goed op smaak en had je schone randen? Heb je je lief hiermee verrast en is je verkering uit? Of was het fan-tas-tisch en kom je morgen weer? Dan rest er maar één woord voor de chef. Bravo!
Ik herken hem amperquote:Op zondag 3 april 2011 01:49 schreef fespo het volgende:
[..]
zo die schrijft veel!
zoon (denk ik)
[ afbeelding ]
Ik had visquote:Op zondag 3 april 2011 01:32 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Maar belangrijker, waren alle dagverse groentjes wel op smaak gebracht? Of miste je een zuurtje? Proefde je wel de liefde voor het product van de chef of was het een jaren 70 schotel? Was op de garniture een mooie snijwijze toegepast? Hoe was de cuisson van het vlees, precies goed of iets te ver? Was de saus goed op smaak en had je schone randen? Heb je je lief hiermee verrast en is je verkering uit? Of was het fan-tas-tisch en kom je morgen weer? Dan rest er maar één woord voor de chef. Bravo!
Ja, want de cuisson was perfect, de vis had nog een mooie glans, egaal, nergens droog, zeer goed gelukt.quote:
Julius ziet er minder goor uit...dankzij het zwembad...quote:Op zondag 3 april 2011 01:57 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik herken hem amperDe zon maakt hem lichter
Ik zie hem al staan daarquote:Op zondag 3 april 2011 07:46 schreef arise het volgende:
[..]
Julius ziet er minder goor uit...dankzij het zwembad...
Zou hij op vakantie ook zo mekkeren over smaakjes,kleurtjes ???
Of haalt hij gewoon friet van Riet in Benidorm???
Kroket van Fred???
Is niet zijn schuld. Door Priscilla was hij zij mojo kwijt.quote:
Laat Priscilla hierbuitenquote:Op zondag 3 april 2011 08:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Is niet zijn schuld. Door Priscilla was hij zij mojo kwijt.
Dit is niet chefwaardig ..quote:Op zondag 3 april 2011 08:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie hem al staan daar"Heb jij van dit prachtige vlees nou echt een bitterbal gemaakt!?"
nee, ze hebben er niks van laten zien..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:18 schreef SiGNe het volgende:
Vreemd dat ze dat niet zo in de uitzending lieten zien.. of heb ik nou iets gemist?
Kon de druk blijkbaar niet aan?quote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee, ze hebben er niks van laten zien..
jeetje wat bizar dit!
zou goed kunnen..quote:
Zou ook kunnen.. vooral "verwarde praat" klinkt mij een beetje vreemdquote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou goed kunnen..
of hij vond het belachelijk dat hij nu boven Youp gekozen werd..
omdat ze alleen kijken naar de dag prestatie
ja dat is waar..quote:Op zondag 3 april 2011 12:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou ook kunnen.. vooral "verwarde praat" klinkt mij een beetje vreemd
Hij stond wel in die keuken van "Ik kan dit echt niet" etcetera... en dan dat elastiekje erbijquote:Op zondag 3 april 2011 12:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja dat is waar..
zou hij faalangstig zijn?
Hij wilde gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef Gia het volgende:
Opmerking van Sebastian was al een faal: "Ben blij dat ik ervan af ben" toen hij klaar was met koken.
ja daarom... dat stiekje was wel grappigquote:Op zondag 3 april 2011 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij stond wel in die keuken van "Ik kan dit echt niet" etcetera... en dan dat elastiekje erbij
kan, of op verzoek van Sebastiaan, maar dan is het wel vreemd dat Julius het zo op internet slingertquote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef hexje het volgende:
Jammer dat ze het niet hebben laten zien. Hmm wellicht hebben, ze omdat Youp uiteindelijk de finale heeft gehaald, het daarom niet uitgezonden.
Waarom? Robin en Ronald hebben keihard gefaald. Harder dan dat we vrijdag wisten. Hij heeft zijn plek in de finale gewoon verdient hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoop dat Youp er snel uitvliegt
dat is zeker!quote:Op zondag 3 april 2011 12:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Waarom? Robin en Ronald hebben keihard gefaald. Harder dan dat we vrijdag wisten. Hij heeft zijn plek in de finale gewoon verdient hoor.
daar schrok ik ook van, en nog meer dat ze rechten studeertquote:Op zondag 3 april 2011 12:39 schreef hexje het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Ephenlania 21 is. Zie ik nu pas op de site van topchef.
Moet je je voorstellen dat dat mens een pleidooi moet houden. Direct kansloos.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
daar schrok ik ook van, en nog meer dat ze rechten studeert
het zou je advocaat maar wezenquote:Op zondag 3 april 2011 13:04 schreef BWolf het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat dat mens een pleidooi moet houden. Direct kansloos.
ga je dan haar werk beoordelen met "ik mis in jouw aandeel een bittertje,zuurtje en draadje peper, zo word je nooit topadvocaat 20.."quote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoop dat ze bij mij op de faculteit zit (ik studeer namelijk rechten). Lijkt me echt geweldig om met haar in een werkgroep te zitten
Je argumenten komen niet goed bij elkaar, je verhaal is niet lobbig genoeg en je komt een beetje aangebakken over. Is dit nou het advocatenvak, of ben je gewoon een cowboy?quote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
ga je dan haar werk beoordelen met "ik mis in jouw aandeel een bittertje,zuurtje en draadje peper, zo word je nooit topadvocaat 20.."
quote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je argumenten komen niet goed bij elkaar, je verhaal is niet lobbig genoeg en je komt een beetje aangebakken over. Is dit nou het advocatenvak, of ben je gewoon een cowboy?
of Topchef #28 : Is dit vak? is dit het vak,of zijn het cowboys?quote:Op zondag 3 april 2011 14:24 schreef hexje het volgende:
Suggestie TT
Topchef #28: Waar wij wel mojo hebben!
quote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
of Topchef #28 : Is dit vak? of zijn het cowboys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |