quote:Je moet maar zo denken dat het beter is dan een Lingo tasOp vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Windigo het volgende:
Dat zogenaamde ''Culinaire pakket'' wat ze samenstellen is volgens mij gewoon promo materiaal van de sponsor Old Amsterdam. Lijkt me nogal balen om daarmee afgescheept te worden.
quote:Ik zag alleen een kaasrasp, 1 halve old amsterdam en een wine& life magazine? Het koffiezetapparaat heb ik gemistOp vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef Der_Rudi het volgende:
Ach wat ik in een rap tempo even voorbij zag komen was toch nog wel een redelijk koffie/espresso apparaat leek me?
quote:Dit is week 5.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef k_man het volgende:
De hoeveelste groep is dit? De derde?
We hebben nu de boereas-groep, vorige week de Zwethheul, daarvoor Parkheuvel. Zat darvoor nog iets?
quote:http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/chefkoks/Op vrijdag 22 oktober 2010 14:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat waren de eerste twee restaurants dan?
quote:Ah, dank je. Hoeveel groepen komen er nog?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:20 schreef Der_Rudi het volgende:
De Leest in week 2 en en Ciel Bleu in week 1?
quote:Hierna nog 3 groepen.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, dank je. Hoeveel groepen komen er nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |