nou dat bedoel ik, dat slaat toch gewoon nergens op.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik bedoel die witlof-soep van Maandag sloeg echt nergens op. Gewoon witlof gekookt geblenderd en een klats room die nog niet eens garing had gehad. Als je zo'n bagger serveert (was niet de eerste keer) moet je er gewoon uitgehaald worden en moet die cook-off er al bijna niet meer toe doen.
Ik vond het programma best goed en kon de meeste keuzes wel begrijpen maar dit sloeg nergens op en neem het programma dan ook niet meer al te serieus.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou dat bedoel ik, dat slaat toch gewoon nergens op.
er zijn betere kandidaten eruit gemoeten
Ik las miss Piggyquote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef k_man het volgende:
Gelukkig, Miss Peggy, Pascal en onze GVR Rico weer door.
Ik blijf erbij.. kijkcijfers.. mediawereldje.. jammer.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:30 schreef I_B_O het volgende:
Hele gekke beslissingen inderdaad, maar zij weten het waarschijnlijk beter dan wij...
Ok, goed gevondenquote:Op donderdag 25 november 2010 08:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Onbegrijpelijk dat er kandidaten uitgaan doordat ze in de laatste 10 minuten een steek (steak) laten vallen..
Ja voor mij wordt het nu ook Noury of Peggy, maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat kijkcijfers nog echt een rol spelen in de finale week.
Kijkers willen nu uiteindelijk weten wie er wint.
Het was anders geweest als er een finale was overgebleven met alleen kleurloze types als titus of Niels.
Rico heeft het geluk gehad dat in de cook off anderen net slechter waren.
Ik hoop nog steeds dat Noury wint.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:33 schreef ScottTracy het volgende:
Alleen nog maar slechte en/of irritante kandidaten erin. Geen reden meer om vanavond te kijken
Ja dat viel me ook op.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Dominatrix Maitre Priscilla de afgelopen afleveringen zowaar wat zachtheid naar de kandidaten heeft laten zien. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |