Wat is er gebeurd met de staafmixer?quote:
Dat was de halve finalequote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de staafmixer?
Laten we het hopenquote:
Joh..quote:
Ja echt he. Nu ben ik voor Peggyquote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef Starfish het volgende:
Dan ben ik nu voor Noury of Peggy
So true @
http://twitter.com/#search?q=kay
Inderdaad van wonderkind tot exit..
die dingen zijn belachelijk duurquote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.shop.philips.com/l/robust/nl/
scheelt toch ¤180,-
Idd noury niet, maar ja.. Peggy, rico ook nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef Haque het volgende:
Zolang die Noury niet wint vind ik het goed. Vind het ook jammer dat Kay weg is.
Daarom had Kay moeten winnen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Idd noury niet, maar ja.. Peggy, rico ook nietPascal liever ook niet, maar Niels kan niet koken, hmmm...
Tja, als Topchef moet je constant zijn. Als je een dag minder bent dan de rest is het gewoon exit.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Idd..
Van wonderkind naar exit in 1 aflevering
Het programma is een beetje een lachertje geworden op deze manier. Toppers mag je best een beetje in bescherming nemen. Rico had er allang uitgehaald moeten worden en Niels ben ik ook totaal niet van onder de indruk. Kay hoort zeker bij de beste 3 evenals Peggy en ik denk Noury.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Tja, als Topchef moet je constant zijn. Als je een dag minder bent dan de rest is het gewoon exit.
Rico heeft al vaker een off-day gehad.. die zit er nog steeds in.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Tja, als Topchef moet je constant zijn. Als je een dag minder bent dan de rest is het gewoon exit.
Ik bedoel die witlof-soep van Maandag sloeg echt nergens op. Gewoon witlof gekookt geblenderd en een klats room die nog niet eens garing had gehad. Als je zo'n bagger serveert (was niet de eerste keer) moet je er gewoon uitgehaald worden en moet die cook-off er al bijna niet meer toe doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Rico heeft al vaker een off-day gehad.. die zit er nog steeds in.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef roos85 het volgende:
wow bijna een heel topic in 1 avond gevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |