dat klopt, maar ik had het idee dat hij bij Noury meer emotioneel betrokken was..quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Drassss het volgende:
Vind ik niet gek. De 3 beste talenten zijn er uitgegaan deze week.. Dat moet hem denk ik ook pijn doen.
dan slaan ze echt een flater als ze hem laten winnen, hij hoort echt niet in de finale thuis.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef Drassss het volgende:
Ik vind alles best als clown Rico vanavond maar niet gaat winnen
Tja, maar onze topper Pascal. Die moet ook elke dag golfen he!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan slaan ze echt een flater als ze hem laten winnen, hij hoort echt niet in de finale thuis.
hij heeft afgelopen week flinke steken laten vallen, er zijn kandidaten om minder uitgemoeten..
nu zat ik even te denken, zouden ze Kay en Noury expres voor de finale hebben laten afvallen?
omdat ze hotelschool doen en dus eigenlijk proffesioneel met koken bezig zijn
Eigenlijk zou het toch een grote faal zijn als deze clown wint! In een klap de hele geloofwaardigheid van dat programma weg, voor zover dat er nog was de afgelopen weekquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef Drassss het volgende:
Dikke kans dat het gewoon gaat gebeuren, een labiele pad als winnaar levert sowieso meer discussie op i.p.v. dat men volgens verstand kiest en voor de beste kok gaat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef Drassss het volgende:
Het schuddebuiken is er inmiddels wel vanaf.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef k_man het volgende:
Gelukkig krijgt Rico de waardering die hij verdient. Men begint nu toch zijn talenten meer en meer te erkennen. Rico is een toppertje.
Nee jij bent om te genieten, trollquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:36 schreef k_man het volgende:
Oh, oh... wat zijn jullie slechte verliezers. Rico is een topperte, punt. De anderen hebben gewoon gefaald en Rico stond er toen het ertoe deed.
Hij heeft niet alleen zijn infantiele gedrag tegen hem, maar de druppel is natuurlijk wel dat iequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:03 schreef Djokotron het volgende:
Overigens voel ik me niet aangesproken, maar reageer ik toch maar even. ( uhu)
[..]
Rico is een debiel die professionele hulp nodig heeft. Niks meer, niets minder.
Moet je knap zijn om te kunnen koken??? Wat een onzin zeg. Ik wil ook liever niet dat hij wint, maar dit argument is natuurlijk ge....... Peggy goquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft niet alleen zijn infantiele gedrag tegen hem, maar de druppel is natuurlijk wel dat ie
daarnaast ook gewoon erg lelijk is. Zijn hele uitstraling wekt direct al een walging bij mij op.
Het was een reclamespot van zijn bedrijfquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:00 schreef hondebrok het volgende:
trouwens waren er nog andere filmpjes van rico uit een ander programma of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |