Heeft ie toch wel vaker gezegd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
Eerste keer OOIT dat Vossius "Fantastisch" zegt
Ronald baas
Kan ook zijn om t spannend te houden vandaag... maar ben het met je eens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef SiGNe het volgende:
met dat ijs sloeg nergens op, Rischi had z'n gerecht klaar.. heeft 1 onderdeeltje dat niet klopt en krijgt meteen een 5, de rest heeft niks en krijgen een 4.
Zoals ik in het vorige deel ook al zei, volgens mij trekken ze bepaalde kandidaten voor.
Tja inprincipe miste een hoop andere ook maar 1 ingredient. Iets was bij hem ook zo was maar hij heeft het niet goede/af er alsnog bijgegooid wat hem een punt opgeleverd. Al is het inderdaad lullig voor hem zeker omdat hij al enerlaatste en eigenlijk ook onterecht omdat de chefs kozen de andere niet te proeven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef SiGNe het volgende:
met dat ijs sloeg nergens op, Rischi had z'n gerecht klaar.. heeft 1 onderdeeltje dat niet klopt en krijgt meteen een 5, de rest heeft niks en krijgen een 4.
Zoals ik in het vorige deel ook al zei, volgens mij trekken ze bepaalde kandidaten voor.
Ze wilden zelfs niet in die van Nikki roerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De chefs wel ze hebben maar 2 gerechten geproeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |