Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:46 schreef wolferl het volgende:
nou sluit de mijne maar, ik dacht namelijk, wie laatst post, opent een nieuwe.
Dat zie je toch gelijk aan die kopquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Wist eerst niet eens dat Priscilla zijn dochter is
Je dacht dat hij haar had aangenomen, omdat ze zo goed kon serveren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Wist eerst niet eens dat Priscilla zijn dochter is
Klopt, anders even een TT wijziging vragenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maargoed deze was eerder. Wel jammer ik vond mijn TT wel redelijk:)
Ze werkt toch in verschillende sterrenrestaurants? Ik mag aannemen dat het een vakvrouw is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je dacht dat hij haar had aangenomen, omdat ze zo goed kon serveren?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
Ik had wel verwacht dat iemand als TT : "Geef me Saus !!! " had gepakt.
Kende het programma en die lui niet. Zag het laatst voor het eerst en dacht dat ze gewoon naar een willekeurig restaurant gingen om te koken, wist ik veel dat bij zijn dochter is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat zie je toch gelijk aan die kop
Uiteraard kan ze er wel wat vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze werkt toch in verschillende sterrenrestaurants? Ik mag aannemen dat het een vakvrouw is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik maandag al aangaf Patrick is niet van de vrouwtjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:55 schreef Djokotron het volgende:
Die stem van Patrick..valt me nu pas op, is die gast omgebouwd
Belinda menthol ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
Zoals ik maandag al aangaf Patrick is niet van de vrouwtjes.![]()
Zal wel een Marlboro-light roker zijn.
Hmm. Zit er dik in ja. Die houdt wel van een bruin gebakken stokbroodjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zoals ik maandag al aangaf Patrick is niet van de vrouwtjes.![]()
Zal wel een Marlboro-light roker zijn.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:56 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hmm. Zit er dik in ja. Die houdt wel van een bruin gebakken stokbroodje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |