Die kennis hebben we vandaag niet echt gezien toch?quote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef Blistering het volgende:
Robert heeft wel echt ongelooflijk veel kennis. Leuk programma ook, veel ex-Over de Kook kandidaten.
en die dochter al helemaal niet. Wat een verschrikkelijke doos. Heeft die OOIT wel es gelachen?quote:Op zondag 19 september 2010 22:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde het gaan volgen, maar ik baal gigantisch dat het met Robert is. Ik vind die gast echt geen toffe tv-chef. Herman is een stuk leuker om naar te kijken.
Noeri, dat vond ik echt een leuke gozer.quote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef Blistering het volgende:
Robert heeft wel echt ongelooflijk veel kennis. Leuk programma ook, veel ex-Over de Kook kandidaten.
Dat is masterchef op net5quote:Op zondag 19 september 2010 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben van plan het te volgen. Dacht dat volgende week zondag pas de eerste aflevering zou zijn.
Echt he, haar kan ik ook niet uitstaan.quote:Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en die dochter al helemaal niet. Wat een verschrikkelijke doos. Heeft die OOIT wel es gelachen?
Wat een doos inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en die dochter al helemaal niet. Wat een verschrikkelijke doos. Heeft die OOIT wel es gelachen?
Die hippie? met zijn zelfgebrande wijnquote:Op zondag 19 september 2010 22:56 schreef HAL9000S het volgende:
Bekende van me doet mee en is door de voorrondes, ik ga 'm ook volgens.
Lol.... nee ze was niet volop in beeld. Was 2e geworden bij de Over de kook finale van vorig seizoen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die hippie? met zijn zelfgebrande wijn
Ik geloof dat de uitzending van vanavond morgen ook nog een keer wordt uitgezonden (18:00??).quote:Op zondag 19 september 2010 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
Topchef is dus eigenlijk gewoon een soort OVer de Kook voor gevorderden? ga ik morgen ofzo maar ff op rtlgemist checken.
mmm, misschien ben ik dan thuis.....maar rtlgemist is toch fijner zo zonder reclames. zo kijk ik over de kook ook. vaak zelfs een marathon van de hele weekquote:Op maandag 20 september 2010 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik geloof dat de uitzending van vanavond morgen ook nog een keer wordt uitgezonden (18:00??).
Eerste serie van over de kook vond ik hem nog leuk, moest hij nog in zijn rol groeien, nu is hij veels te gelikt en dan die dochter er weer bij met haar seksloze uitstralingquote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef Sjeen het volgende:
Wat een arrogante kwal is die Kranenburg ook zeg, brrr...
Die dikke buik is het bewijs iigquote:
Heeft ze goed voor elkaar gekregen in één keerquote:Op maandag 20 september 2010 13:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die dikke buik is het bewijs iig
Van de Nederlandse Masterchef hebben we nog niks gezien toch?quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Stansfield het volgende:
Tot nu toe lijkt masterchef me leuker.
En ik snap al die mensen niet die mee doen aan al die verschillende programma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |