quote:Op maandag 8 november 2010 20:00 schreef roos85 het volgende:
gaat die gast nou fileren met een officemesje
Tequote:Op maandag 8 november 2010 20:00 schreef roos85 het volgende:
jammer dat Gordon Ramsay er niet bijstondquote:
Die had 'm ermee neergestoken en gefileerdquote:Op maandag 8 november 2010 20:01 schreef roos85 het volgende:
jammer dat Gordon Ramsay er niet bijstond
Ik las "flieren" met een "officemeisje" en ik snapte hem nietquote:Op maandag 8 november 2010 20:00 schreef roos85 het volgende:
t wat zou ie met Pascal gedaan hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die had 'm ermee neergestoken en gefileerd
Uitbenen. Wel zo comfortabel.quote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
t wat zou ie met Pascal gedaan hebben
we laten Ramsay invliegen!quote:
Ik weet in elk geval dat dit de laatste voorrondeweek is. De rest, geen idee... maar klinkt wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 20:28 schreef Paul99 het volgende:
Is dit de laatste week van de voorrondes?
En dan? Één week halve finale en één week finale?
Sabinequote:
Knorr ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Voordat Topchef begint moeten we natuurlijk zelf ook weer de Topchef uithangen. Vanaaf staat er Kip Madras op het menu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop