Je weet niet wanneer het opgenomen is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnen een dag? als zijn stoelgang zo snel werkt moet hij wel heel veel saus en dagverse groenten naar binnen werken
Het is de eerste groep die weet hoe het gemaakt moet worden en niet maar wat aanklooit. Ziet het er een stuk beter en sneller uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof ze tijd over hebben. Simpele gerechtjes deze keer
En terecht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef zoem het volgende:
Sebastian moet een haarbandje in van Priscilla
Serieus ja?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:28 schreef Bloodspike het volgende:
Die kan je niet meer sirieus nemen he.
Ik denk ook uberhaupt niet dat een amateur de finale gaat bereiken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Bloodspike het volgende:
Sebastiaan eruit aub, als hij dat al niet aankan, wat heeft hij dan in dat restaurant te zoeken waar hij zou gaan werken als hij mocht winnen.
Ja daar moest ik echt even om lachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef Djokotron het volgende:
In Robins restaurant is de kok koning, eten wat de pot schaft bitches !
Ik ben laatst gast geweest in het Topchef restaurant, was helemaal te gek!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hallo, ik ben maître Priscilla, dominante dochter van, en dit is een heerlijke zoetere sherry. Combineert goed bij dit desert met zijn heerlijke afdronk.
We moeten keer kaartjes kopen voor dat restaurant, zien we alle bazen tegelijk in 1 pand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |