Robin zag je ook eerst even lekker met z'n handen over z'n kale kop gaan en vervolgens lekker een vinger in het ijs doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Paul-89 het volgende:
Allemaal gewoon met de vinger in het ijs.![]()
Als wij dat op school deden kon je opnieuw beginnen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef Paul-89 het volgende:
En maar trots zijn op je ijsje wat zojuist is afgekeurd.![]()
[ afbeelding ]
allemaal een bord voor hun kop.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef Paul-89 het volgende:
En maar trots zijn op je ijsje wat zojuist is afgekeurd.![]()
[ afbeelding ]
Een heel appartementencomplex zou ook zo maar kunnen. Letterlijk iig geen spiegel in het geval van Nikkiquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Bloodspike het volgende:
[..]
allemaal een bord voor hun kop.
Zou wel heftig zijn als het je moeder was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Topvrouw
Het zou maar je moeder zijnen dan de ouwe Kraan als opa
En baas Allisonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanavond kan ik helaas geen Priscilla aanschouwen
Ik beoordeel straks zelf even een restaurant en diens chefs. Mocht het tegenvallen, dan zal ik ze even wijzen op de tips van KranenborgHallo, ik ben maître Priscilla, dominante dochter van, en dit is een heerlijke zoetere sherry. Combineert goed bij dit desert met zijn heerlijke afdronk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten keer kaartjes kopen voor dat restaurant, zien we alle bazen tegelijk in 1 pand![]()
![]()
HIMYM is leuk hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ga weg stomme sitcom serie geef me Kranenburg en zijn vrienden!
Dat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hallo, ik ben maître Priscilla, dominante dochter van, en dit is een heerlijke zoetere sherry. Combineert goed bij dit desert met zijn heerlijke afdronk.
We moeten keer kaartjes kopen voor dat restaurant, zien we alle bazen tegelijk in 1 pand![]()
Binnen een dag? als zijn stoelgang zo snel werkt moet hij wel heel veel saus en dagverse groenten naar binnen werkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:09 schreef Djokotron het volgende:
Kranenborg is er niet?
Jaspers afgevallen lijkt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |