nee, ze hebben er niks van laten zien..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:18 schreef SiGNe het volgende:
Vreemd dat ze dat niet zo in de uitzending lieten zien.. of heb ik nou iets gemist?
Kon de druk blijkbaar niet aan?quote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee, ze hebben er niks van laten zien..
jeetje wat bizar dit!
zou goed kunnen..quote:
Zou ook kunnen.. vooral "verwarde praat" klinkt mij een beetje vreemdquote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou goed kunnen..
of hij vond het belachelijk dat hij nu boven Youp gekozen werd..
omdat ze alleen kijken naar de dag prestatie
ja dat is waar..quote:Op zondag 3 april 2011 12:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou ook kunnen.. vooral "verwarde praat" klinkt mij een beetje vreemd
Hij stond wel in die keuken van "Ik kan dit echt niet" etcetera... en dan dat elastiekje erbijquote:Op zondag 3 april 2011 12:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja dat is waar..
zou hij faalangstig zijn?
Hij wilde gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef Gia het volgende:
Opmerking van Sebastian was al een faal: "Ben blij dat ik ervan af ben" toen hij klaar was met koken.
ja daarom... dat stiekje was wel grappigquote:Op zondag 3 april 2011 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij stond wel in die keuken van "Ik kan dit echt niet" etcetera... en dan dat elastiekje erbij
kan, of op verzoek van Sebastiaan, maar dan is het wel vreemd dat Julius het zo op internet slingertquote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef hexje het volgende:
Jammer dat ze het niet hebben laten zien. Hmm wellicht hebben, ze omdat Youp uiteindelijk de finale heeft gehaald, het daarom niet uitgezonden.
Waarom? Robin en Ronald hebben keihard gefaald. Harder dan dat we vrijdag wisten. Hij heeft zijn plek in de finale gewoon verdient hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 12:31 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoop dat Youp er snel uitvliegt
dat is zeker!quote:Op zondag 3 april 2011 12:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Waarom? Robin en Ronald hebben keihard gefaald. Harder dan dat we vrijdag wisten. Hij heeft zijn plek in de finale gewoon verdient hoor.
daar schrok ik ook van, en nog meer dat ze rechten studeertquote:Op zondag 3 april 2011 12:39 schreef hexje het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Ephenlania 21 is. Zie ik nu pas op de site van topchef.
Moet je je voorstellen dat dat mens een pleidooi moet houden. Direct kansloos.quote:Op zondag 3 april 2011 12:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
daar schrok ik ook van, en nog meer dat ze rechten studeert
het zou je advocaat maar wezenquote:Op zondag 3 april 2011 13:04 schreef BWolf het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat dat mens een pleidooi moet houden. Direct kansloos.
ga je dan haar werk beoordelen met "ik mis in jouw aandeel een bittertje,zuurtje en draadje peper, zo word je nooit topadvocaat 20.."quote:Op zondag 3 april 2011 13:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoop dat ze bij mij op de faculteit zit (ik studeer namelijk rechten). Lijkt me echt geweldig om met haar in een werkgroep te zitten
Je argumenten komen niet goed bij elkaar, je verhaal is niet lobbig genoeg en je komt een beetje aangebakken over. Is dit nou het advocatenvak, of ben je gewoon een cowboy?quote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
ga je dan haar werk beoordelen met "ik mis in jouw aandeel een bittertje,zuurtje en draadje peper, zo word je nooit topadvocaat 20.."
quote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je argumenten komen niet goed bij elkaar, je verhaal is niet lobbig genoeg en je komt een beetje aangebakken over. Is dit nou het advocatenvak, of ben je gewoon een cowboy?
of Topchef #28 : Is dit vak? is dit het vak,of zijn het cowboys?quote:Op zondag 3 april 2011 14:24 schreef hexje het volgende:
Suggestie TT
Topchef #28: Waar wij wel mojo hebben!
quote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
of Topchef #28 : Is dit vak? of zijn het cowboys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |