onder de oesterquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:51 schreef Cateye2011 het volgende:
Hee waar is het haarelastiekje van Sebastiaan?
Mee eens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt me toch dat Ronald en Ivan doorgaan morgen, de andere 2 zijn nóg minder dan die 2.
Neuh, hij vindt zichzelf een beetje te tof.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer, ik vind het wel leuk, zo'n eigenwijs ventje erbij.
Het zijn cowboysquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt me toch dat Ronald en Ivan doorgaan morgen, de andere 2 zijn nóg minder dan die 2.
Same.. meer elkaar helpen en echt teamwork zien bevalt me prima.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
Wat leuk om te zien dat gewoon GOED gaat in de lunchroom, zeg... Lekkere gerechtjes, geen gezeik, samenwerken... ik ben vast een uitzondering maar als het goed gaat kan ik best wel genieten, meer dan dat gebitch
Dat viel ook nog mee in vergelijking met de afgelopen weken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef wonderer het volgende:
Natuurlijk maakt de tweede brigade er ter compensatie een zootje van, maar goed
Ja en heel blij juist als hij toch nog iets kon proevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
Gisteren zag je bij Robert echt oprechte teleurstelling toen 6 van de 7 kandidaten faalde bij het ijs maken. Zulke vakmensen leven echt voor hun vak, mooi om te zien.
Jep mooi die beleving. Af en toe is het net een mens die Kranenborg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en heel blij juist als hij toch nog iets kon proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |