Vetoogjes. Schijnt te moetenquote:
dat blijft raar inderdaad, net als met Maurits..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ronald eruit... Ok, hij had beter moeten presteren vanavond, maar ik blijf het krom vinden dat er niet naar de rest van de week wordt gekeken.
Hopelijk komende week weer een faalbrigade
brrrr..klinkt een beetje griezeligquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vetoogjes. Schijnt te moeten
Ik vond het wel een leuke aflevering maar gister was leuker. Zou best es babyschaap willen proeven.
ja he...quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
brrrr..klinkt een beetje griezelig
Maar stak Ronald er deze week dan boven uit?. Het is dat hij als enige een echt cijfer kreeg bij het ijs wat uiteraard knap is, maar of hij nou zoveel beter was?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ronald eruit... Ok, hij had beter moeten presteren vanavond, maar ik blijf het krom vinden dat er niet naar de rest van de week wordt gekeken.
Hopelijk komende week weer een faalbrigade
oooh bah!!! ik ben te visueel ingesteld voor dit soort detailsquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:24 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik zie dan zo'n ongelooflijke plofkop voor me met van die lodderige hele kleine oogjes
hahaha ik kan er niks aan doen, toen ik "vetoogjes" las zag ik het meteen voor me, hahaha!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
oooh bah!!! ik ben te visueel ingesteld voor dit soort details
Het doet mij denken aan de veel te vette soep die ik bij mijn grootouders kreeg. Ranzig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
brrrr..klinkt een beetje griezelig
O bahquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de veel te vette soep die ik bij mijn grootouders kreeg. Ranzig.
Hahahaha geweldig!! Niet aan gedacht, scherp hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:44 schreef wonderer het volgende:
En dan te bedenken dat jouw username maar een letter verschilt met fat eye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |