onder de oesterquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:51 schreef Cateye2011 het volgende:
Hee waar is het haarelastiekje van Sebastiaan?
Mee eens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt me toch dat Ronald en Ivan doorgaan morgen, de andere 2 zijn nóg minder dan die 2.
Neuh, hij vindt zichzelf een beetje te tof.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer, ik vind het wel leuk, zo'n eigenwijs ventje erbij.
Het zijn cowboysquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt me toch dat Ronald en Ivan doorgaan morgen, de andere 2 zijn nóg minder dan die 2.
Same.. meer elkaar helpen en echt teamwork zien bevalt me prima.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
Wat leuk om te zien dat gewoon GOED gaat in de lunchroom, zeg... Lekkere gerechtjes, geen gezeik, samenwerken... ik ben vast een uitzondering maar als het goed gaat kan ik best wel genieten, meer dan dat gebitch
Dat viel ook nog mee in vergelijking met de afgelopen weken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef wonderer het volgende:
Natuurlijk maakt de tweede brigade er ter compensatie een zootje van, maar goed
Ja en heel blij juist als hij toch nog iets kon proevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
Gisteren zag je bij Robert echt oprechte teleurstelling toen 6 van de 7 kandidaten faalde bij het ijs maken. Zulke vakmensen leven echt voor hun vak, mooi om te zien.
Jep mooi die beleving. Af en toe is het net een mens die Kranenborg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en heel blij juist als hij toch nog iets kon proeven
Dat viel me deze week sowieso op, toen Sebastian geen rijst had kreeg ie het van Robin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
Wat leuk om te zien dat gewoon GOED gaat in de lunchroom, zeg... Lekkere gerechtjes, geen gezeik, samenwerken... ik ben vast een uitzondering maar als het goed gaat kan ik best wel genieten, meer dan dat gebitch
Wat een onzin, hij wist dat de opdracht verkloot was en schatte zijn kansen om door te gaan minimaal in. Natuurlijk is het dan een opluchting dat de stress over is na je eerste ervaring in een professionele keuken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef Gia het volgende:
Opmerking van Sebastian was al een faal: "Ben blij dat ik ervan af ben" toen hij klaar was met koken.
Als kok wil je toch graag koken!! Daar wordt je toch kok voor. Als je dat niet leuk vindt, moet je een ander vak kiezen.
Terecht dus dat die eruit ligt.
Ja, Sebastian mag dan een amateur zijn, maar hij doet toch mee met het programma om te winnen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij wist dat de opdracht verkloot was en schatte zijn kansen om door te gaan minimaal in. Natuurlijk is het dan een opluchting dat de stress over is na je eerste ervaring in een professionele keuken.
En dat er geen amateurs in een 'Jonge professionals' competitie horen dat is een ander verhaal, maar ik vind het eigenlijk wel leuker zo. Wel vind ik het raar dat er 30+ers mee doen, sterker nog er zitten mensen van rond 50 in het programma.
Dus stel je rijdt af voor je rijbewijs en weet halverwege al dat je gezakt ben waardoor je naderhand naast de teleurstelling blij bent dat het afgelopen is. Dan betekent dat in jou wereld dat je eigenlijk gewoon je rijbewijs niet graag genoeg wilt behalen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, Sebastian mag dan een amateur zijn, maar hij doet toch mee met het programma om te winnen.
En de prijs is een baan als sous-chef in een gerenommeerd restaurant. Dan moet je wel van het vak houden. Prof of niet.
Meer dat je tijdens je examen erachter komt dat je eigenlijk helemaal niet zo goed auto kan rijden dan je gedacht had en dat je een baan als chauffeur dus wel kan vergeten (op dat moment, je kan natuurlijk altijd doorleren)quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus stel je rijdt af voor je rijbewijs en weet halverwege al dat je gezakt ben waardoor je naderhand naast de teleurstelling blij bent dat het afgelopen is. Dan betekent dat in jou wereld dat je eigenlijk gewoon je rijbewijs niet graag genoeg wilt behalen?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:54 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik echt de enige die alleen maar kijkt voor Robin?
Vrouwenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik m fijn voor mezelf!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
Is dit het vak? Is dit het vak, of zijn dit cowboys?
Geweldig hè....mooie uitspraak weer van Kraan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
Is dit het vak? Is dit het vak, of zijn dit cowboys?
Dat snapte ik ook niet helemaal, het is namelijk redelijk bekend dat je op die manier paprika's en tomaten (e.d.) van hun velletje kan ontdoen.quote:
Zal mij ook benieuwen wat eruit komt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:37 schreef Masyl het volgende:
Dit is een vrij pittige opdracht, ik ben benieuwd of het gaat lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |