Wtf wij liggen wel heel erg ver uit elkaar qua mensen. Ik vind die Ronald juist een ongelooflijke zeikerd die op iedereen afgeeft en echt 0,0 zelfkritiek heeft. Hij zit al de hele week te zeuren op de cijfers die hoger zouden moeten zijn.quote:
Dat is'ie ook hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf wij liggen wel heel erg ver uit elkaar qua mensen. Ik vind die Ronald juist een ongelooflijke zeikerd die op iedereen afgeeft en echt 0,0 zelfkritiek heeft. Hij zit al de hele week te zeuren op de cijfers die hoger zouden moeten zijn.
Zo zijn de meeste koks, dat zijn in principe perfectionisten die altijd het gevoel hebben dat ze de beste zijn..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf wij liggen wel heel erg ver uit elkaar qua mensen. Ik vind die Ronald juist een ongelooflijke zeikerd die op iedereen afgeeft en echt 0,0 zelfkritiek heeft. Hij zit al de hele week te zeuren op de cijfers die hoger zouden moeten zijn.
"Brávo"quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Northside het volgende:
Heeft die Kranenborg eigenlijk een signatuur-uitspraak? Iets dat hij altijd zegt? Of haal ik hem nou door de war met een andere tv-kok?
mooie schotel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Northside het volgende:
Heeft die Kranenborg eigenlijk een signatuur-uitspraak? Iets dat hij altijd zegt? Of haal ik hem nou door de war met een andere tv-kok?
Uh welke editie van Masterchef is er op de BBC, want dat niveau vind ik ook niet altijd even denderend.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef SiGNe het volgende:
Zometeen op BBC Masterchef, daar ligt het nivo een stuk hoger, maar goed Topchef is natuurlijk ook nog met de voorrondes bezig, ik hoop straks toch meer eigen inbreng te zien.
Was een reactie op haar ijsmaken. Maar had haar wel bij Pris. willen zien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Wat je gaat me toch niet vertellen dat je bedroefd bent dat ze eruit is he?
TJAKAAAAA.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Northside het volgende:
Serieus, ik ben blij dat ze eruit is, dat accent van haar kon ik al niet uit staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Was een reactie op haar ijsmaken. Maar had haar wel bij Pris. willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |